Дисертация д-р |
|
Светослава Тодорова Ковачева, Комуникация в условия на глобализация, СУ, "Св. Кл. Охридски", ФЖМК, БАН, Институт по социология, ВАК , Ръководител:проф. д-р Здравко Райков
|
2006
|
Друго (научно-популярни и др. под.) |
1
|
Светослава Тодорова Ковачева, Кога застрахователите губят, Dariknews.bg
|
2013
|
2
|
Светослава Тодорова Ковачева, Бариери пред европеизацията на марките, сп. „Обществена комуникация“, кн. 7 с. 21,
|
1998
|
3
|
Светослава Тодорова Ковачева, Грешките на големите, сп. „Обществена комуникация“, кн.10/1998, с. 25-28,
|
1998
|
4
|
Светослава Тодорова Ковачева, Световните събития се организират в служба на медиите, Интервю с Даниел Делоа, директор Радио Франс Норманди, сп. "Обществена комуникация", бр. 8/1998,
|
1998
|
Монография |
1
|
Светослава Ковачева, Пъблик рилейшънс и пропагандни практики, ISBN:978-619-90930-2-3, София, Рецензирано
|
2019
|
2
|
Светослава Ковачева, Събитийни комуникации от Бернайс до Фейсбук, ISBN:978 -619 -90930-1-6 , София, Рецензирано
|
2017
|
Научно ръководство |
1
|
Светослава Ковачева, Имиджът като стратегически фактор за постигане на пазарно предимство.PR практики на школи за чуждоезиково обучение., СУ, "Св. Кл. Охридски", ФЖМК дипломна работа:Борислава Гендурова, магистърска програма "Връзки с обществеността"
|
2018
|
2
|
Светослава Ковачева, Управление на репутацията в онлайн пространството на технологични компании , СУ, "Св. Кл. Охридски", ФЖМК дипломна работа:Надежда Стоянчева, специалност"Връзки с обществеността"
|
2016
|
Редактор на издание нереферирано |
|
Светослава Ковачева, Сборник статии "Предизвикателства пред комуникацията в дигиталната епоха" ISBN 978 -619 -90930-1-6 , Редактор на издание нереферирано
|
2016
|
Статия в научно списание |
1
|
Светослава Ковачева, Имиджът на застрахователната организация като основен капитал, Електронно научно списание Newmedia21, 2013, ISSN (online):ISSN 1314- 8869 , Ref
|
2013
|
2
|
Светослава Ковачева, Public Communication in Situation of International Crisis, European PR News, том:1, брой:2, 2002, ISBN:1682-6558, Ref
|
2002
|
Статия в поредица |
1
|
Светослава Ковачева, За произхода на пъблик рилейшънс, Годишник на Софийския университет Св. Климент Охридски. Факултет по журналистика и масова комуникация, брой:26, 2019, стр.:223-239, Ref
|
2019
|
2
|
Светослава Ковачева, Интеркултурни различия и устойчивият процес на комуникация като условие за постигане на сигурност и стабилност в европейското публично пространство, Наука, образование, сигурност, том:Европа през 21-ви век: регионалната сигурности и необходимите реформи в ЕС, брой:4, издателство:НБУ, 2017, стр.:398-403, ISBN:978 -619 -90930-1-6 , Ref
|
2017
|
3
|
Светослава Ковачева, Събития и псевдосъбития в пъблик рилейшънс, International Information Center for Balkan Studies – CIBAL, Bulletin Vol. XVIII, № 2, с. 2017, ISSN 1314- 8869 , 2017, ISSN (online):ISSN 1314- 8869 , Ref
|
2017
|
4
|
Светослава Ковачева, Съвременни тенденции в събитийните комуникации, Годишник на Софийския университет „Св. Кл. Охридски“, ФЖМК, , брой: 24, 2017, стр.:127-138, ISSN (print):1311-4883, Ref
|
2017
|
5
|
Светослава Ковачева, ПР подходи за обезпечаване на доверие във високойерархични държавни институции, Бюлетин на МВР Академия, Факултет „ПБЗН“, брой:23, 2016, стр.:203-215, ISSN (print):1318-6687
|
2016
|
6
|
Светослава Ковачева, Форми на диалогичност при комуникацията в условия на криза с вътрешните публики на организацията, Проблеми на обществената комуникация, издателство:За буквите - О Писменахь, 2016, стр.:212-220, ISSN (print):2534-9430
|
2016
|
7
|
Светослава Ковачева, Приоритизация на комуникацията в условия на криза, International Journal Scientific papers , том:Knowledge in Practice, брой:15.1, издателство:IKM-Skopje, 2015, стр.:207-212, ISSN (print):1857-92, Ref, IF, IF (1.023 - 2015)
|
2015
|
8
|
Светослава Ковачева, Публична комуникация в ситуация на международна криза, Годишник на Софийския университет „Св. Кл. Охридски“, ФЖМК, брой:9, 2003, стр.:259-265
|
2003
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Светослава Ковачева, Медии, пропаганда и хибридни войни, Обществото на знанието и хуманизмът на XXI век: XVII национална научна конференция с международно участие, 1 ноември 2019 г., издателство:За буквите – О писменехь, 2020, стр.:575-584
|
2020
|
2
|
Светослава Ковачева, Информация, манипулация и хибридни войни, Сборник научни трудове от международна научна конференция "Асиметрични заплахи, хибридни войни и влиянието им върху националната сигурност", издателство:НБУ, 2018, стр.:102-107, ISBN:978-619-7383-09-6
|
2018
|
3
|
Светослава Ковачева, Дигитален PR – ефективен или не, Предизвикателства пред комуникацията в дигиталната епоха: Сборник статии [посветен на проф. д-р Здравко Райков], издателство:Дармон, 2017, стр.:181-187, ISBN:978 -619 -90930-1-6
|
2017
|
4
|
Светослава Ковачева, Кратка приказка за социолога и пъблик рилейшънс - предговор към сборник, Предизвикателства пред комуникацията в дигиталната епоха , издателство:Дармон, 2017, ISBN:978 -619 -90930-1-6 , Ref
|
2017
|
5
|
Светослава Ковачева, Димитър Димитракиев, Божанка Вуцова, Използване на съвременни технологични стандартни на комуникационна свързаност в системата на образованието, Сборник научни трудове Осма международна научно-приложна конференция „Мениджмънт на иновациите“, 2010, стр.:61-65
|
2010
|
6
|
Светослава Ковачева, Аналитично-информационно осигуряване на ПР кампания – фактор за търсене на ефективност, Сборник с доклади от лятна школа по връзки с обществеността, издателство:Департамент „Масови комуникации“ – НБУ, 2003, стр.:136-142
|
2003
|
Студия в научно списание |
|
Светослава Ковачева, Нарастващата роля на корпоративния имидж за осигуряване на корпоративно предимство в условията на глобализация, Икономически изследвания, Икономически институт на БАН, брой:2, 2005, стр.:78-99, ISSN (print):0205-3292, Ref
|
2005
|
Участие в конференция |
|
Секционен доклад, Светослава Ковачева, Семиотични аспекти на вътрешната комуникация и обединяващата роля на брандбука
|
2014
|
Учебник |
|
Светослава Ковачева, Пъблик рилейшънс: стратегии и тактики, ISSN (print):, София, Рецензирано
|
2017
|
|