Дисертация д-р |
|
Анна Константинова Трошева-Асенова, Формиране на графични умения за писане при ученици с детска церебрална парализа, СУ "Св.Кл.Охридски", ФНПП, Ръководител:Ивайло Петров
|
2005
|
Книга |
1
|
Неда Балканска, Анна Трошева, Наръчник за работа с ученици с увреден слух в интегрирана среда
|
2012
|
2
|
Димитрова Р., Илчева М., Трошева, А., Петрова Св., Как да подпомогнем детето с обучителни трудности в училище и в къщи, ISBN:ISBN-10:95491556-2-5; ISBN-13: 978-954-91556-2-4, АДТО, София
|
2006
|
Монография |
1
|
Анна Трошева-Асенова, Играта и децата със специални образователни потребности, ISBN:978-954-549-126-9, ИК "Феномен", София, Рецензирано
|
2018
|
2
|
Неда Балканска, Анна Трошева-Асенова, Приобщаване на детето с увреден слух в образователната среда - от научните доказателства към практическите решения, ISBN:978-954-549-109-2, ИК "Феномен", София, Рецензирано
|
2014
|
Научен проект |
1
|
Анна Трошева-Асенова, Изготвяне на дигитални учебни ресурси и създаване на дидактичен видеофонд към Терапевтичната зала на Факултета по науки за образованието и изкуствата в подкрепа на практическото и електронното обучение на студентите, Член, СУ, ФНОИ, Номер на договора:80-10-25/22.03.2021
|
2021
|
2
|
Анна Трошева-Асенова, „Ефективни подходи за осигуряване на достъпна среда и за стимулиране на играта на децата със специални образователни потребности като елемент на ранната интервенция и предучилищната подкрепа“, Ръководител, Софийски университет, Номер на договора:80-10-176/27.04.2020
|
2020
|
3
|
Анна Трошева-Асенова, Проект "Научно изследване на българския детски жестов език", Член, , Номер на договора:№4/26.02.2020
|
2020
|
4
|
Анна Трошева-Асенова, Проект BG05M2OP001-2.013-0001 на МОН
„Студентски практики – Фаза 2” финансиран от ОП НОИР, Член, Европейски съюз, Номер на договора:РД 22-1737
|
2020
|
5
|
Анна Трошева-Асенова, "BaGMIVI = Bridging the Gap between Museums and Individuals with Visual Impairments – Преодоляване на различията между музеи и физически лица със зрителни увреждания", Член,
|
2014
|
6
|
Анна Трошева-Асенова, Студентски практики, Член,
|
2013
|
7
|
Анна Трошева-Асенова, „Повишаване на капацитета на академичния състав от педагогическите специалисти на Софийски университет в проектиране, провеждане и осигуряване на качествено електронно дистанционно обучение”, Член, Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз
|
2012
|
8
|
Анна Трошева-Асенова, Интегриране на жестовия език в психо-социалната рехабилитация на деца с науршения (2-ри етап) , Член, , Номер на договора:№152/2010
|
2010
|
9
|
Анна Трошева-Асенова, Интегриране на жестовия език в психо-социалната рехабилитация на деца с нарушения (1-ви етап), Член, , Номер на договора:№219/10.05.2009
|
2009
|
10
|
Анна Трошева-Асенова, Алтернативни модели на грижа за децата, Член, Фондация ОУК
|
2008
|
11
|
Анна Трошева-Асенова, Мултимедиен български жестов речник за деца, Член, , Номер на договора:№180/2008
|
2008
|
12
|
Анна Трошева-Асенова, Подавам ти ръка - интерактивен модел за интегрирано и включващо обучение на ученици със специални образователни потребности, Член, , Номер на договора:№ BG051PO001- 4.1.04 - 0035
|
2007
|
13
|
Анна Трошева-Асенова, Реинтеграция на деца със специфични обучителни трудности в съвременното масово училище, Член,
|
2003
|
Научно ръководство |
1
|
Анна Трошева-Асенова, Effectiveness of Greek language teaching methods for students with dyslexia in secondary education, SOfia University, FNOI дисертация д-р:Dimitra Karampela
|
2023
|
2
|
Анна Трошева-Асенова, Application of the differentiated approach to the mainstream mathematical learning of students with dyscalculia, SOfia University, FNOI дисертация д-р:Afroditi Cosma
|
2022
|
3
|
Анна Трошева-Асенова, Model of differentiated learning in Greek language and literature for secondary school students with dyslexia, SOfia University, FNOI дисертация д-р:Aikaterini Tsalokosta
|
2022
|
4
|
Анна Трошева-Асенова, Autistic students in the mainstream classroom, SOfia University, FNOI дипломна работа:Vasiliou Ekaterini, f. N:7592
|
2020
|
5
|
Анна Трошева-Асенова, AUTISTIC STUDENTS IN THE MAINSTREAM CLASSROOM, SOfia University, FNOI дипломна работа:Catherine Konstantinos Vasiliu
|
2020
|
6
|
Анна Трошева-Асенова, Value of Play for children with Autism, SOfia University, FNOI дипломна работа:Vaya Banasou
|
2020
|
7
|
Анна Трошева-Асенова, Адаптиране на обучението по ''Човекът и природата'' при децата с нарушен слух, Софийски университет, ФНОИ дипломна работа:Ваня Ангелова Василева, СДК
|
2020
|
8
|
Анна Трошева-Асенова, Диагностика на когнитивното развитие при 5-6 годишни деца с аутизъм, Софийски университет, ФНОИ дипломна работа:Петрос Блукас
|
2020
|
9
|
Анна Трошева-Асенова, Играта като алтернативно средство за личностно развитие на деца с интелектуална недостатъчност, Софийски университет, ФНОИ дипломна работа:Силвета Киселова Папазян
|
2020
|
10
|
Анна Трошева-Асенова, Игрови подходи в работата с ученици с дислексия, Софийски университет, ФНОИ дипломна работа:Анастасия Георгиос Серру
|
2020
|
11
|
Анна Трошева-Асенова, Игрови технолигии за корекционна терапия при деца със заекване, Софийски университет, ФНОИ дипломна работа:Димитра Георгиос Зерзи
|
2020
|
12
|
Анна Трошева-Асенова, Приложение на мултисензорния подход при ограмотяването на деца с предиктори за специфичните нарушения на ученето, Софийски университет, ФНОИ дипломна работа:Росица Ганчова Стойкова
|
2020
|
13
|
Анна Трошева-Асенова, Педагогически стратегии за работа с деца с аутизъм в начална училищна възраст , Софийски университет, ФНОИ дипломна работа:Алексия Василиу
|
2019
|
14
|
Анна Трошева-Асенова, Помощни средства и технологии в обучението на деца и ученици с дислексия, Софийски университет, ФНОИ дипломна работа:Панайота Андруди
|
2019
|
15
|
Анна Трошева-Асенова, Ролята на дидактичната игра при развитието на деца с аутизъм, Софийски университет, ФНОИ дипломна работа:Евдоксия Константинос Бурлиду
|
2019
|
16
|
Анна Трошева-Асенова, Социално включване на учениците с аутизъм в масовото училище, Софийски университет, ФНОИ дипломна работа:Константинос Пахакис
|
2019
|
17
|
Анна Трошева-Асенова, Състояние на артикулацията при деца с увреден слух, СУ "Св.Кл.Охридски", ФНПП дипломна работа:Емилия Пападополу
|
2017
|
Превод на статия |
|
Анна Трошева-Асенова, Мира Цветкова-Арсова, Екатерина Софрониева, Христина Белева, Инструмент за оценяване използваемостта на играчки и игри TUET, https://www.tuet.eu/tuettoolbul.pdf, ISBN:978-84-09-23411-0, Технологичния институт за продукти за деца и свободно време A, Испания, Ref, International
|
2020
|
Редактор на издание нереферирано |
|
Анна Трошева-Асенова, Списание "Специална педагогика и Логопедия"бр.1 , Редактор на издание нереферирано
|
2020
|
Редактор на издание реферирано |
|
Анна Трошева-Асенова, Списание "Специална педагогика и Логопедия" бр.2, Редактор на издание реферирано
|
2020
|
Статия в научно списание |
1
|
Trosheva-Asenova, A., Play development and symbolic play in children with hearing impairment, Journal Today's children, tomorrow's parents. An interdisciplinary journal: Play an children with disabilities. Interdisciplinary Perspectives, брой:47 - 48, 2018, стр.:131-143, ISSN (print):1582-1889, Ref, др.(ERIH PLUS)
|
2018
|
2
|
Trosheva, A., V. Terzieva, A. Atanasova, P. Kademova-Katzarova, R. Andreev, Computer Games for Beginner Readers, Developing Abilities to Recognize Words, Journal of International Scientific Publications: Educational Alternatives, том:11, брой:2, 2013, стр.:200-211, ISSN (online):1313-2571, Ref, др.(Semantic Scholar, BASE)
|
2013
|
3
|
Трошева-Асенова, А., Развитие на начални умения за игра при деца с аутизъм, Специална педагогика, брой:1, 2013, стр.:30-39, ISSN (print): 1310-7003 , Ref
|
2013
|
4
|
Анна Трошева-Асенова, Теоретични рамки на понятието игрова терапия в специалната педагогика, Специална педагогика & Логопедия, том:13, брой:4, 2013, стр.:16-24, ISSN (print):2367-7821
|
2013
|
5
|
Aneta Atanasova, Valentina Terzieva, Anna Trosheva, Petia Kademova-Katzarova, Rumen Andreev, Computer-based support for basic education in reading, Journal of International Scientific Publications: Educational Alternatives, том:10, брой:1, 2012, стр.:133-143, ISSN (online):1313-2571, Ref, др.(Semantic Scholar, BASE)
|
2012
|
6
|
Трошева, А., Национална конференция „Да пораснем заедно“. Ранно детско развитие и здраве, Специална педагогика, брой:2, 2011, стр.:85-87
|
2011
|
7
|
Анна Трошева-Асенова, От теоретичните към практическите аспекти на сензорно-интегративната дисфункция, Специална педагогика, том:13, брой:1, 2011, стр.:18-29, ISSN (print):1310-7003, Ref
|
2011
|
8
|
Попзлатева Ц., Трошева, А., Б.Алексова, И. Иванов, О. Константинов, Цв. Кунчев, П.Ангелкова, Н. Филипова, Перспективи за адаптация и интеграция на българската жестомимика в терапията на деца с атипично развитие, Специална педагогика, брой:1, 2011, стр.:44-62, ISSN (print):1310-7003
|
2011
|
9
|
Анна Трошева-Асенова, Двигателно развитие и възпитание на децата с увреден слух. Специфика и значение, Специална педагогика, том:13, брой:3, 2008, стр.:24-30, ISSN (print):1310-7003, Ref
|
2008
|
10
|
Анна К. Трошева-Асенова, Закономерности в овладяването на жестовия език от децата с увреден слух, Специална педагогика, том:13, брой:1, 2008, стр.:46-55, ISSN (print):1310-7003, Ref
|
2008
|
11
|
Анна Трошева-Асенова, Развитие на гласа при деца с увреден слух в доучилищна възраст, Специална педагогика, том:13, брой:2, 2007, стр.:69-76, ISSN (print):1310-7003, Ref
|
2007
|
12
|
Трошева-Асенова, А., Модел за формиране на двигателни и графични умения за писане при ученици с детска церебрална парализа, Специална педагогика, брой:3, 2005, стр.:55-65
|
2005
|
13
|
Анна Трошева-Асенова, Методически насоки за овладяване на техническия компонент на писането при ученици с детска церебрална парализа, сп. Начално образование, брой:3, 2003, стр.:35-41, ISSN (print):0204-4951
|
2003
|
14
|
Анна Трошева-Асенова, Равнище на писмени умения у учениците с детска церебрална парализа, сп. Специална педагогика, брой:3, 2003, стр.:43-50, ISSN (print):1310-7003, Ref
|
2003
|
15
|
Петров, Ив., Анна Трошева-Асенова, Организация на висшето образование по специална педагогика в Република Словакия
, Специална педагогика, брой:2, 2002, стр.:16-25, ISSN (print):1310-7003
|
2002
|
16
|
Петров, Ив., Анна Трошева-Асенова, Качество на живота при лица невросоматични увреждания в средна и късна възраст, Специална педагогика, брой:1, 2001, стр.:20-29, ISSN (print):1310-7003
|
2001
|
17
|
Петров, Ив., Трошева, А., Особености на семейното възпитание на деца с невросоматични заболявания
, Педагогика, брой:11, 1993, стр.:61-66, ISSN (print):0861-3982
|
1993
|
Статия в поредица |
1
|
Трошева-Асенова, А., Цветкова – Арсова, М., Игнатова, Д., Кръстева, Д., Шапкова, П., Изследване на игровата среда за деца със специални образователни потребности в семейството, Годишник на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“, том:Годишник на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“, т. ХХIV D, ISSN 1314-6769 , брой:т. ХХIV D, 2020, стр.:79-88, ISSN (print):1314-6769 , Ref
|
2020
|
2
|
Трошева-Асенова, А., Бояджиева-Делева, Е., Томова, М., Калчева, М., Инструменти за диагностика на играта на деца със специални образователни потребности, Годишник на Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“, том:Педагогически факултет, брой:т. ХХIV D, редактор/и:проф. Г. Колев & кол., издателство:Университетско издателство ШУ "Еп.К. Преславски", Шумен, 2020, стр.:71-78, ISSN (print):1314-6769, Ref
|
2020
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Анна Трошева-Асенова, Снежина Михайлова, Ролята на творческите дейности и материали в работата с деца с двигателни нарушения, Образование и изкуства: традиции и перспективи, редактор/и:Замфиров, М., Димитрова, Л. и кол., издателство:УИ "Св. Кл.Охридски", 2021, стр.:517-528, ISSN (online):2738-8999, PhD
|
2021
|
2
|
Анна Константинова Трошева-Асенова, Специфични потребности на учениците с хронични заболявания в приобщаващото училище, Образование и изкуства: Традиции и перспективи, редактор/и:проф. М. Замфиров, издателство:УИ "Св.Климент Охридски", 2020, стр.:259-265, ISBN:978-954-07-5061-3, Ref
|
2020
|
3
|
Анна Константинова Трошева-Асенова, Специфични потребности
на учениците с хронични заболявания в приобщаващото училище, Образование и изкуства: традиции и перспективи, редактор/и:Замфиров, М., Бакрачева, М. и кол., издателство:УИ "Св. Кл.Охридски", 2020, стр.:259-264, ISBN:978-954-07-5061-3
|
2020
|
4
|
Анна Трошева-Асенова, Визуалната комуникация - решаващ фактор за успешно приобщаващо образование, Педагогическата комуникация: настояще и бъдеще, редактор/и:доц. д-р Калина Йочева, издателство:Фабер, 2018, стр.:251-260, ISBN:978-619-00-0712-8
|
2018
|
5
|
Анна Трошева, Подобряване качеството на играта при деца с увреден слух, Сборник резюмета от XIV Международна научно-практическа конференция за рехабилитация на деца с увреден слух "Ти чуваш", 2018, стр.:3-0
|
2018
|
6
|
Анна Трошева-Асенова, Ролята на родителя в играта на детето и отражение на слуховото увреждане върху изпълнението й, Научни и практически аспекти на приобщаващото образование, 2018, стр.:112-120, Ref
|
2018
|
7
|
Неда Балканска, Анна Трошева, Адекватните родителски нагласи - предпоставка за успешна слухово-речева рехабилитация при деца след кохлеарна имплантация, Съвременни предизвикателства пред педагогическата наука, редактор/и:Сийка Чавдарова-Костова, Яна Рашева-Мерджанова, Румяна Пейчева-Форсайт, Бончо Господинов, издателство:Университетско издателство "Св.Климент Охридски", 2015, стр.:681-689, ISBN:978-954-07-3937-3
|
2015
|
8
|
Анна Трошева-Асенова, Капацитет и приложение на визуалния вход за компенсация на нарушения слух при децата, Годишник на Шуменския университет "Епископ Константин Преславски", том XIX, редактор/и:доц.д-р Ганка Янкова, издателство:Университетско издателство "Епископ Константин Преславски", Шумен, 2015, стр.:23-29, ISSN (print):1314-6769, Ref
|
2015
|
9
|
Анна Трошева, Създаване на подкрепяща среда за детето с увреден слух в масовата детска градина, Презентации от Международната конференция "Създаване на подкрепяща образователна среда за деца със специални нужди в детските градини", 2015
|
2015
|
10
|
Анна Трошева-Асенова, Условия за благоприятна акустична среда за чуващите деца и децата със слухови нарушения в образователната среда, Класика и иновации в предучилищната педагогическа практика, издателство:"Виктори - ПР", 2015, стр.:359-364, ISBN: 978-619-7014-17-4
|
2015
|
11
|
Трошева-Асенова, А., Жестова комуникация и кохлеарна имплантация, Годишник на Шуменския Университет "Епископ К. Преславски"том XVII D, редактор/и:доц.д-р Евгения Иванова, издателство:Университетско издателство "Епископ Константин Преславски", Шумен, 2013, стр.:38-43, ISBN:1314-6769, Ref
|
2013
|
12
|
Трошева-Асенова, А., Приложение на сензорната стая в работата с деца с увреден слух, Годишник на Шуменския университет "Епископ Константин Преславски", Том 17 D, редактор/и:доц. д-р Евгения Иванова, издателство:Университетско издателство "Епископ Константин Преславски", 2013, стр.:32-38, ISBN:1314-6769, Ref
|
2013
|
13
|
Трошева, А., Подготовка на педагози за работа с деца с увреден слух в предучилищна възраст, Сборник доклади от международна научна конференция "30 години предучилищно образование в България", 2012, стр.:266-269, ISBN:978-954-524-842-9 , Ref
|
2012
|
14
|
Неда Балканска, Анна Трошева, Отношение на родители и специалисти към алтернативните средства за комуникация и терапия при деца с увреден слух и чуващи деца
, Ранно детско развитие, редактор/и:проф. д-р Толя Стоицова, проф. д-р Юлияна Стоянова и др., издателство:СпийдНет Бг, 2011, стр.:160-174, ISBN:978-954-91923-8-4
|
2011
|
15
|
Трошева, А., Ресурси на родителския кооператив като алтернативна грижа за деца със специални образователни потребности, 100 години от рождението на проф. дпн Дечо Денев. 25 години Факултет по начална и предучилищна педагогика, редактор/и:проф.д-р Златко Добрев, 2010, стр.:226-231
|
2010
|
16
|
Моника Богданова, Балканска, Н., Трошева, А., Социална работа с лица с увреден слух. Обучение на социални работници по жестомимична реч, Подготовка, професионална реализация и социален статус на социалния работник, 2009, стр.:251-267, ISBN: 978-954-07-2859-9
|
2009
|
17
|
Моника Борисова-Богданова, Неда Балканска, Анна Трошева-Асенова, Социална работа с лица с увреден слух. Обучение на социални работници по жестомимична реч., Подготовка, професионална реализация и социален статус на социалния работник, редактор/и:доц. д-р Л. Стракова, гл. ас. д-р Р. Симеонова, издателство:Университетско издателство "Св. Кл. Охридски", 2009, стр.:237-251, ISBN:978-954-07-2859-9
|
2009
|
18
|
Анна Трошева-Асенова, Диагностика и образователно планиране на развитието на графичните умения за писане при ученици с детска церебрална парализа, Особености на интегрираното обучение, редактор/и:Емилия Евгениева, 2008, стр.:123-139, ISBN: 978-954-316-041-9 , Ref
|
2008
|
19
|
Трошева-Асенова, А., Методически насоки и технически средства в обучението по писане на деца с церебрална парализа, Особености на интегрираното обучение, редактор/и:Е. Евгениева, 2008, стр.:202-211, ISBN: 978-954-316-041-9
|
2008
|
20
|
Балканска, Н., Трошева, А., Социална работа и комуникация с лица с увреден слух. Обучение на социални работници по жестова реч, Подготовка, професионална реализация и социален статус на социалния работник, 2008
|
2008
|
21
|
Трошева-Асенова, А., Терминологични особености на нарушенията в писмената реч при деца със специални образователни потребности, Съвременни тенденции в специално-педагогическата и логопедична терминология, 2008, стр.:115-119
|
2008
|
22
|
Трошева-Асенова, А., Специфика на овладяване на писмения език от децата с увреден слух, Приемственост и перспективи в развитието на педагогическата теория и практика, 2007, стр.:845-848, ISBN:978-954-8846-02-8
|
2007
|
Студия в научно списание |
1
|
Неда Балканска, Анна Трошева-Асенова, Методика за оценка на способността за четене с разбиране при ученици с увреден слух, Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски" Факултет по начална и предучилищна педагогика, том:107, 2016, стр.:149-165, ISSN (print):0861-8216
|
2016
|
2
|
Анна Трошева-Асенова, Умението за четене с разбиране и подходи за подобряването му при деца с увреден слух, Годишник на СУ"Св.Кл.Охридски" ФНПП, том:106, 2015, стр.:109-129, ISSN (print):0861-8216
|
2015
|
Студия в сборник (на конференция и др.) |
|
Mira Tzvetkova-Arsova, Anna Trosheva - Asenova, Parents’ perspectives on the play of children with sensory disabilities: a comparative study, Perspectives and research on children with disabilities and play. Collected papers., editor/s:editor/s:Daniela Bulgarelli, Publisher:De Gruyter, 2020, pages:146-166, ISBN:978-83-956696-2-0, doi: https://doi.org/10.1515/9788395669613, Ref
|
2020
|
Съставителска дейност |
1
|
Златко Добрев, Катерина Караджова, Мира Цветкова, Неда Балканска, Емилия Евгениева, Анна Трошева, Милен Замфиров, Пенка Шапкова- Танева, СБорник Юбилейна Научна Конференция-100 години от рождението на проф.дпн Дечо Денев и 25 години факултет по начална и предучилищна педагогика, ISBN:978-954-549-094-1, ИК"ФЕНОМЕН", София
|
2010
|
2
|
Златко Добрев, Катерина Караджова, Мира Цветкова - Арсова, Емилия Евгениева, Неда Балканска, Анна Трошева, Милен Замфиров, Пенка Шапкова - Танева, Юбилейна научна конференция 100 години от рождението на проф. дпн Дечо Денев. 25 години Факултен по начална и предучилищна педагогика, ISBN:978-954-549-094-І, Феномен, София, Рецензирано
|
2010
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Ролята на творческите дейности и материали в работата с деца с двигателни нарушения
|
2021
|
2
|
Присъствие, Анна Трошева-Асенова, Допълваща и алтернативна комуникация
|
2020
|
3
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, ИЗСЛЕДВАНЕ НА ИГРОВАТА СРЕДА ЗА ДЕЦА СЪС СПЕЦИАЛНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ В СЕМЕЙСТВОТО
|
2020
|
4
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, ИНСТРУМЕНТИ ЗА ДИАГНОСТИКА НА ИГРАТА НА ДЕЦА СЪС СПЕЦИАЛНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПОТРЕБНОСТИ
|
2020
|
5
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Специфични потребности
на учениците с хронични заболявания в приобщаващото училище
|
2020
|
6
|
Присъствие, Анна Трошева-Асенова, "Допълваща и алтернативна комуникация"
|
2019
|
7
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Ролята на играта в живота на детето със специални образователни потребности
|
2018
|
8
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Подобряване качеството на играта при децата с увреден слух
|
2018
|
9
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Роля на родителя в играта на децата и отражение на слуховото увреждане върху изпълнението й
|
2018
|
10
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Визуалната комуникация - решаващ фактор за успешно приобщаващо образование
|
2018
|
11
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Символната игра при децата с увреден слух
|
2017
|
12
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Зависимост на интеграцията на децата с увреден слух от наличието на специализирани доучилищни заведения
|
2015
|
13
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Капацитет и приложение на визуалния вход за компенсация на нарушения слух при децата
|
2015
|
14
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Условия за благоприятна акустична среда за чуващите деца и децата със слухови нарушения в образователната среда
|
2015
|
15
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Условия за благоприятна акустична среда за чуващите деца и децата със слухови нарушения в образователната среда
|
2015
|
16
|
Секционен доклад, Анна Трошева, Създаване на подкрепяща среда за детето с увреден слух в масовата детска градина
|
2015
|
17
|
Секционен доклад, Неда Балканска, Анна Трошева-Асенова, Съвременни тенденции и практики в приобщаващото образование на децата с увреден слух
|
2015
|
18
|
Секционен доклад, Неда Балканска, Анна Трошева-Асенова, Адекватните родителски нагласи - предпоставка за успешна слухово-речева рехабилитация при деца след кохлеарна имплантация
|
2014
|
19
|
Секционен доклад, Неда Балканска, Анна Трошева, Адекватните родителски нагласи - предпоставка за успешна слухово-речева рехабилитация при деца след кохлеарна имплантация
|
2014
|
20
|
Секционен доклад, Анна Трошева, Приложение и функция на зрителните възприятия в обучението и рехабилитацията на децата с увреден слух
|
2014
|
21
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Приложение и функция на зрителните възприятия в обучението и рехабилитацията на децата с увреден слух
|
2014
|
22
|
Секционен доклад, Неда Балканска, Анна Трошева, Равнище на способността за четене с разбиране при ученици със слухови нарушения
|
2013
|
23
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Приложение на сензорната стая в работата с деца с увреден слух
|
2013
|
24
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Подготовка на педагози за работа с деца с увреден слух в предучилищна възраст
|
2012
|
25
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Жестова комуникация и кохлеарна имплантация
|
2012
|
26
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Жестова комуникация и кохлеарна имплантация
|
2011
|
27
|
Секционен доклад, Анна Трошева, Неда Балканска, Моника Борисова , Социална работа и комуникация с лица с увреден слух. Обучение на социални работници по жестомимична реч.
|
2008
|
28
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Двигателно развитие и възпитание на деца с увреден слух
|
2008
|
29
|
Секционен доклад, A. Trosheva-Asenova, Graphical and motor skills on writing of with cerebral palsy in secondary
|
2003
|
30
|
Секционен доклад, Анна Трошева-Асенова, Специфика на обучението по писане при ученици с детска церебрална парализа
|
2002
|
|