Skip Navigation LinksНачало > Справки > Личен състав > Публикации на автор
Научни приноси на проф. доктор на науките Невяна Кръстева
Глава от книга
1 Невяна Кръстева, Маркетинговата стратегия за съвместното създаване на стойност в рекреацията, Авангард прима, София 2018
2 Манол Рибов, Соня Милева, Невяна Кръстева, Стоян Маринов, Преслав Димитров, Мария Станкова, Лилия Терзиева , Мариана Янева , Петя Иванова, Ирена Емилова, Съвременни тенденции в развитието на туризма, ISBN:978-619-700-317-8, Тракия М, София, Ref, Рецензирано 2016
Глава от монография
1 Невяна Кръстева, Алексей Потебня, Дигитален маркетинг - Въведение Т.1, ISSN (print):, Авангард-Прима, София, Рецензирано 2019
2 Невяна Кръстева, Рая Каназирева, Лилия Кокарешкова-Панталеева, Алексей Потебня, Дигитален маркетинг - изкуствен интелект и потребителско поведение Т.3, Авангард-Прима, София, Рецензирано 2019
Дисертация доктор на науките
Невяна Стефанова Кръстева, Анализ и оценка на влиянието на политическата среда върху маркетинга в туризма : дисертационен труд за придобиване на научната степен "доктор на науките", област 3. Социални, стопански и правни науки, професионално направление 3.7. Администрация и управление (Социално управление) / Невяна Стефанова Кръстева, СУ "Св. Климент Охридски" 2015
Дисертация д-р
Невяна Стефанова Кръстева, Планиране на участието на НР България в международната специализация и коопериране на производството на страните - членки на СИВ, ВИИ К. Маркс, Ръководител:Димитър Стоянов 1987
Доклад на конференция
1 Невяна Кръстева, RESEARCH OF THE MARKETING APPLICABILITY OF THE SWEDISH LAGOM CONCEPT IN BULGARIA , 15 Международна научна конференция „ТУРИЗЪМ – ИЗСЛЕДВАНЕ, РАЗВИТИЕ И ОБУЧЕНИЕ”, България 2018 2018
2 Невяна Кръстева, Krasteva N., ” Research of the Marketing Applicability of the Swedish Lagom Concept in Bulgaria”, 2nd Rome International Conference on Social Science & Humanities (ICSSH), Рим, Италия, 3-6 юни 2018, https://gahssr.org/proceeedings/48.pdf , 2nd Rome International Conference on Social Science & Humanities (ICSSH), Италия 2018 2018
3 Невяна Кръстева, IMPLEMENTATION OF THE SWEDISH CONCEPT LAGOM IN TOURISM MARKETING IN BULGARIA , 15 Международна научна конференция „ТУРИЗЪМ – ИЗСЛЕДВАНЕ, РАЗВИТИЕ И ОБУЧЕНИЕ”, България 2018 2018
4 Невяна Кръстева, РОЛЯТА НА ГОЛЕМИТЕ МАСИВИ ДАННИ (BIG DATA) ВЪВ ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ МАРКЕТИНГ, ЧЕТИРИНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ , РАЗВИТИЕ НА ВИСШИТЕ УЧИЛИЩА В КОНТЕКСТА НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА КАЧЕСТВО НА ОБРАЗОВАТЕЛНИТЕ УСЛУГИ, 14 МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ, България/София 2017 2017
5 Невяна Кръстева, A Methodology for Determining the Impact of Co Creation of Value on Marketing- De Coni, Bulgaria Case, Global Association for Humanities and Social Science Research (GAHSSR), 15th International Conference on Business Management & Legal Studies (ICBMLS, Италия/Рим 2017 2017
6 Невяна Кръстева, ”The Role of Cultural Differences in Co Creation of Value in Marketing”, 19th International Conference on Business Management & Legal Studies (ICBMLS), Испания/Барселона 2017 2017
7 Невяна Кръстева, ARMED CONFLICT'S INFLUENCE ON MARKETING, Business & Management Conference, Vienna, Австрия/Vienna 2016 2016
8 Невяна Кръстева, A Methodology for Determining the Impact of the Political Environment on Marketing and Tourism, 24th International Academic Conference, Испания/Barcelona 2016 2016
9 Невяна Кръстева, GHETTOIZATION OF WORLD ECONOMY AND IT’S IMPACT ON MARKETING, International Conference on Еconomics, Management and Social Study (ICEMSS), Италия/Rome 2016 2016
10 Невяна Кръстева, ОБРАЗОВАНОСТ, ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ И ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ, Тринадесета МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ, МВБУ, 2016, България/София 2016 2016
11 Невяна Кръстева, ВЛИЯНИЕТО НА ВЪОРЪЖЕНИТЕ КОНФЛИКТИ ВЪРХУ МАРКЕТИНГА, ДВАНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ „ ИНОВАТИВНИ СТРАТЕГИИ ЗА КОНКУРЕНТОСПОСОБЕН БИЗНЕС, България/София 2015 2015
12 Невяна Кръстева, Developing Business and Marketing in а Time of War Confrontation,, International conference on Economics and Social Sciences (ICESS), Испания/Barcelona 2015 2015
13 Невяна Кръстева, Иновации и конкурентоспособност във фармацевтичния сектор, ЕДИНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ “ПРЕПОДАВАНЕ, УЧЕНЕ И КАЧЕСТВО ВЪВ ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ– 2014”, ИНТЕЛИГЕНТНА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ, МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ, БОТЕВГРАД, София, 12- 13 юни 2014 2014
14 Невяна Кръстева, 3. Contemporary Economic and Social Trends and Their Impact on Marketing, 2nd Economics & Finance Conference , June 3-6, 2014 , Vienna, Austria, http://iises.net/proceedings/2nd-economics-finance-conference-vienna/table-of-content, 2nd Economics & Finance Conference , June 3-6, 2014 , Vienna, Austria, Виена, Австрия, June 3-6, 2014 2014 2014
15 Невяна Кръстева, Съвременни икономически и социални тенденции и тяхното влияние върху маркетинга, ЕДИНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ “ПРЕПОДАВАНЕ, УЧЕНЕ И КАЧЕСТВО ВЪВ ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ– 2014”, ИНТЕЛИГЕНТНА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ, МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ, БОТЕВГРАД, София, 12-13 юни 2014 2014
16 Невяна Кръстева, Съвременни аспекти на маркетинговата концепция , Маркетингови метаморфози и предизвикателства в дигиталната ера, Бургас, юни 2013 2013
17 Невяна Кръстева, Тенденции в европейските маркетингови практики- маркетинг обвързан с > кауза, „зелен” маркетинг и корпоративна социална отговорност (КСО, СЪВРЕМЕННИЯТ МОДЕЛ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И МЯСТОТО НА БЪЛГАРИЯ В НЕГО, Бояна, 16-17 юни 2013 2013
Книга
1 Neviana Krasteva, Aleksey Potebnya, The Role of Beliefs and Religion in Contemporary Marketing Research of the Marketing Applicability of the Swedish Lagom Concept in Bulgaria, Sofia, 2018, ISBN 978-619-160-768-6, p.184 , ISBN:978-619-160-768-6, Press Universitaire “St. Kliment Ohridski”, Sofia, Ref, Рецензирано 2018
2 Miroslava Hristova, Neviana Krasteva, Tzvetan Davidkov, Teodor Atanasov, Dessislava Yordanova, Raya Kanazireva, Zhelyu Vladimirov, Ivan Angelov, Olympia Vedar, Petar Tashev, Business Administration: Theory and Practice in Bulgaria.Teodor Atanasov, Chapter:Bulgarian business incubators, pp.89-107, ISBN:978-954-07-4300-4, Рецензирано 2017
3 Neviana Krasteva, Co-creation. The Value Based Marketing, ISBN:978-619-160-768-6, Avangard Prima, Sofia, Sofia, Рецензирано 2017
4 Невяна Кръстева, Глобално предприемачество и маркетинг, Казуси- 12 успяващи български фирми, Авангард Прима, София, Рецензирано 2017
5 Невяна Кръстева, Преслав Димитров, Манол Рибов, Динка Златева, Христина Бойчева, Мария Станкова, Милена Филипова, Епохата на креативността, ISBN:978-619-160-804-1, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано 2017
6 Невяна Кръстева, Епохата на креативността –(глава 16 в монография – „Креативният смисъл на демаркетинга”), Тракия М, Пловдив, Рецензирано 2017
7 Невяна Кръстева, Мирена Тодорова, Краси Енева, Деница Гаврилова, Дигит@лен м@ркетинг , ISBN:978-619-160-646-7, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2016
8 Невяна Кръстева, Война и Маркетинг, Икономика, Растеж, Влиянието на въоръжените конфликти върху маркетинга, ISBN:978-619-160-496-8, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2015
9 Невяна Кръстева, Враг пред портата : анализ и оценка на влиянието на политическата среда върху маркетинга в туризма, ISBN: 978-619-160-564-4, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2015
10 Невяна Кръстева, Търговски умения, ISBN:978-619-16-04357, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2015
11 Невяна Кръстева, Фармацевтичен маркетинг, Авангард прима, София 2014
12 Невяна Кръстева, "Подсилена реалност" и маркетинг, ISBN:978-619-160-110-3, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2013
13 Невяна Кръстева, Мърчъндайзинг, ISBN:978-619-16-0215-5, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2013
14 Невяна Кръстева, Успешни лични продажби, ISBN:978-954-07-3530-6, Унив. изд. "Св. Климент Охридски", София, Ref, Рецензирано 2013
15 Невяна Кръстева, Нано маркетинг, ISBN:978-954-323-958-0 , Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2012
16 Невяна Кръстева, Мърчъндайзинг , ISBN:978-954-323-814-9, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано 2011
17 Невяна Кръстева, Маркетинг на обслужването : комунален сектор , ISBN:978-954-323-720-3, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2010
18 Невяна Кръстева, Мърчъндайзинг, ISBN:978-954-323-814-9, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2010
19 Невяна Кръстева, Управление на взаимоотношенията с потребители, ISSN (print):978-954-323-729-6, ISBN:978-954-323-729-6, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2010
20 Невяна Кръстева, Дистрибуционна политика : Стопанска логистика, ISBN:978-954-323-506-3, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2009
21 Невяна Кръстева, Маркетинг по време на RE:цесия : PRимери от PRиказки, ISBN:Маркетинг по време на рецесия, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2009
22 Невяна Кръстева, Направи си сам...маркетинг: Творчески стратегии в рекламата по време на криза, ISBN:978-954-323-548-3, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано 2009
23 Невяна Кръстева, Маркетинг , ISBN:978-954-9432-27-5, Междунар. висше бизнес у-ще, Ботевград, Ref, Рецензирано 2008
24 Невяна Кръстева, Международен бизнес : теории, термини, тестове, ISSN (print):, Междунар. висше бизнес у-ще, Ботевград, Ref, Рецензирано 2008
25 Невяна Кръстева, Търговия, маркетинг и продажби, ISBN:978-954-323-427-1, Авангард прес, София, Ref, Рецензирано 2008
26 Невяна Кръстева, Маркетинг - теории, термини, тестове, ISSN (print):, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано 2007
27 Невяна Кръстева, Маркетинг и поведение на потребителите, ISSN (print):, Авангард Прима, София 2007
28 Невяна Кръстева, Международен бизнес : Отношения и операции, ISSN (print):, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано 2007
29 Невяна Кръстева, Ива Петрова, Стратегически маркетинг - маркетингови стратегии, ISBN:978-954-323-278-9, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано 2007
30 Невяна Кръстева, Маркетинг и продажби, ISSN (print):, ISSN (online):, Avangard Prima, София 2006
31 Невяна Кръстева, Маркетинг, ISSN (print):, Avangard Prima, София, Ref, Рецензирано 2005
32 Невяна Кръстева, Ива Петрова, Стратегически маркетинг , ISBN:954-326-014-1, Парадигма, София, Ref, Рецензирано 2005
33 Невяна Кръстева , Соня Милева , Елена Александрова, Теория на маркетинга в туризма, Avangard Prima, София, Рецензирано 2005
34 Невяна Кръстева, Рекламата - езикът на мисълта и душата, ISBN:954-91006-1-8 , Център по качество, производителност и мениджмънт,, София, Ref, Рецензирано 2001
35 Невяна Кръстева, Ива Петрова, Стратегически маркетинг, ISBN:954-91006-2-6, Център по качество, производителност и мениджмънт, София, Ref, Рецензирано 2001
36 Невяна Кръстева, Marketing, Славина 95, Добрич 1995
37 Невяна Кръстева, Груди Енчев Жлев, Димитър Стоянов, Васил Манов, Планиране на участието на НР България в международната специализация и коопериране на производството на страните - членки на СИВ, София, Ref, Рецензирано 1987
Научен проект
1 Невяна Кръстева, "The Role of Beliefs and Religion in Contemporary Marketing Research of the Marketing Applicability of the Swedish Lagom Concept in Bulgaria" Номерът на договора е 80-10-100/19.04.2018 , Ръководител, 2018
2 Невяна Кръстева, "A Methodology for Determining the Impact of Co Creation of Value in Marketing- De Coni, Bulgaria Case ", , Ръководител, СУ "Св.Кл. Охридски", Номер на договора:80-10-57 от 20.04.2017г. 2017
3 Невяна Кръстева, ГЕТОИЗАЦИЯ НА СВЕТОВНАТА ИКОНОМИКА И ВЛИЯНИЕТО ВЪРХУ МАРКЕТИНГА, Ръководител, , Номер на договора:договор №77/2016г. 2016
4 Невяна Кръстева, Влиянието на военните конфликти върху маркетинга , Ръководител, , Номер на договора:дог.139/2015г. 2015
5 Невяна Кръстева, Фармацевтичен маркетинг, Ръководител, СУ, Номер на договора:111 2014
6 Невяна Кръстева, "Подсилена реалност" и маркетинг, Ръководител, СУ, Номер на договора:126 2013
7 Невяна Кръстева, Изследване на маркетинговите стратегии за навлизане на българския пазар на веригите за модерна търговия (нано маркетинг), Ръководител, СУ, Номер на договора:160 2012
Научно ръководство
1 Невяна Кръстева, Маркетингови стратегии на търговската верига магазини за облекло ZARA, дипломна работа:ДЕСИСЛАВА ДИМИТРОВА ЙОРДАНОВА 2018
2 Невяна Кръстева, Стратегически маркетинг и стратегическо планиране в строителна фирма в България, дипломна работа:ЙОРДАН ИВАНОВ ВЕЛЕВ 2018
3 Невяна Кръстева, Анализ на потребителското преживяване при онлайн пазаруване чрез прилагане на правилото на пиковия-крайния момент, СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:ДЕНИЦА ИЛИЕВА ГАВРИЛОВА 2017
4 Невяна Кръстева, Анализ на потребителското преживяване при онлайн пазаруване чрез прилагане на правилото на пиковия-крайния момент, СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:Деница Илиева Гаврилова 2017
5 Невяна Кръстева, Влияние на рекламата на животозастрахователни продукти върху потребителското поведение, дипломна работа:СТОИМЕН БОЯНОВ ИЛИЕВ 2017
6 Невяна Кръстева, Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България, СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:МИРЕНА ХРИСТОВА ТОДОРОВА-ЕКМЕКДЖИ 2017
7 Невяна Кръстева, Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България : дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", област на висше образование 3. Социални, стопански и правни науки, професионално направление 3.7. Администрация и управление, научна специалност "Социално управление", СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:Мирена Христова Тодорова-Екмекджи 2017
8 Невяна Кръстева, Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България : дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", област на висше образование 3. Социални, стопански и правни науки, професионално направление 3.7. Администрация и управление, научна специалност "Социално управление", СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:Мирена Христова Тодорова-Екмекджи 2017
9 Невяна Кръстева, Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България : дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", област на висше образование 3. Социални, стопански и правни науки, професионално направление 3.7. Администрация и управление, научна специалност "Социално управление" / Мирена Христова Тодорова-Екмекджи, СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:Мирена Христова Тодорова-Екмекджи 2017
10 Невяна Кръстева, Продукти собствена марка на търговски вериги спрямо индустриални марки продукти – различия във възприятията сред потребителите (Анализ върху козметичния сектор в България), дипломна работа:СОНЯ ЖИВКОВА ЖЕЧКОВА 2017
11 Невяна Кръстева, Разработване на профил на потребителите на дезодоранти на компания Хенкел България, дипломна работа:ДИАНА РУМЕНОВА КОСТАДИНОВА 2017
12 Невяна Кръстева, Спонтанните покупки онлайн и зависимостта им от ценовата промоция и лоялността към бранда , дипломна работа:ЕМА ЕМИЛОВА ХРИСТОВА 2017
13 Невяна Кръстева, Брандове подкрепящи социални каузи и влиянието им върху потребителите, дипломна работа:ДИМА ВИКТОРОВА КЕНОВА 2016
14 Невяна Кръстева, Влияние на външния вид на хранителните продукти върху потребителското поведение, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:МАРИЯ ЛЮБОМИРОВА ДИМИТРОВА 2016
15 Невяна Кръстева, Влияние на рекламата на цигари в България върху потребителското поведение, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:СТЕЛА ГЕОРГИЕВА ГАВРИЛОВА 2016
16 Невяна Кръстева, Влияние на скритата реклама на лекарства и ГМО продукти върху децата, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:АЛЕКСЕЙ СЕРГЕЕВ ПОТЕБНЯ 2016
17 Невяна Кръстева, Културният фактор при определяне на маркетинговата стратегия, дипломна работа:ВЕРОНИКА КОНСТАНТИНОВА НЕСТЕРОВА 2016
18 Невяна Кръстева, Маркетинг на консултантските услуги на българския пазар, дипломна работа:АНТОНИЯ ЕВГЕНИЕВА БОЙНОВСКА 2016
19 Невяна Кръстева, Маркетингът на Дядо Коледа в магазин Имахинариум, дипломна работа:ЛЮБОСЛАВА НИКОЛОВА АТАНАСОВА 2016
20 Невяна Кръстева, Международният маркетинг в туризма , СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:РАЛИЦА ВЛАДИМИРОВА ВЕЛИНОВА 2016
21 Невяна Кръстева, Пазарът за видео игри в развлекателната индустрия, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:КОНСТАНТИНА ЩЕРЕВА НИКОЛОВА 2016
22 Невяна Кръстева, Стимулиране на продажбите на търговската фирма по примера на АИКО Мулти Консепт, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:НАДЯ ГЕОРГИЕВА БОНЕВА 2016
23 Невяна Кръстева, Включване на социалните медии в интегрираните маркетингови комуникации на компанията (по примера на Absolut Vodka и кампанията Absolut Blank), СУ дипломна работа:МАРИЯ ВЛАДИМИРОВА ИЛИЕВА 2013
24 Невяна Кръстева, Влиянието на информацията в интернет върху потребителското поведение , СУ дипломна работа:ИВЕЛИНА КРЪСТЕВА ПЕТКОВА 2013
25 Невяна Кръстева, Маркетингов одит на Дирекция Обслужване на клиенти, фирма Мобилтел ЕАД, СУ дипломна работа:СИЛВЕНА ИЛИЕВА ХРИСТОВА 2013
26 Невяна Кръстева, Маркетингови решения за въвеждане на продукти с марка "Oleo-Mac" от фирма „Мина" ЕООД на пазара, СУ дипломна работа:ПЕТЯ ХРИСТОВА НИКОФОРОВА 2013
27 Невяна Кръстева, Маркетингови решения за въвеждане чрез онлайн търговия на нови маркови продукти био козметика на българския пазар , СУ дипломна работа:ИСКРА ГЕОРГИЕВА РАШЕВА 2013
28 Невяна Кръстева, Приложение на подходи за иновации в маркетинга (по примера на „Белведере България“ АД), СУ дипломна работа:НАДЯ ДИМИТРОВА МЕХАНДЖИЕВА 2013
29 Невяна Кръстева, Тенденции на пазара на биологични продукти в България (фокус върху търговията на дребно и потребителите), СУ дипломна работа:АНТОАНЕТА ДИМИТРОВА ГЕОРГИЕВА 2013
30 Невяна Кръстева, Успешен бизнес и силна марка във време на промени – интегрирани маркетингови комуникации на Hugo Boss, СУ дипломна работа:БИЛЯНА ХРИСТОВА ХРИСТОВА 2013
31 Невяна Кръстева, Анализ на удовлетвореността на клиентите на фирма „Аустротерм България” ЕООД, СУ дипломна работа:МИРЕНА КРАСИМИРОВА КРЪСТЕВА 2012
32 Невяна Кръстева, Маркетинг 2.0. От виртуалната реалност към реални действия и ползи, СУ дипломна работа:МИРЕНА ХРИСТОВА ТОДОРОВА 2012
33 Невяна Кръстева, Маркетинг стратегии на пазара на ваучери за храна (2004-2011г.), СУ дипломна работа:СТАНИСЛАВА АНТОНОВА ЙОРДАНОВА 2012
34 Невяна Кръстева, Маркетинг стратегия: теория и практика. Стратегически маркетинг план на компания „Файн Лайн” ЕООД, СУ дипломна работа:ТАНЯ ГЕОРГИЕВА КАБАДАЕВА 2012
35 Невяна Кръстева, Маркетингова стратегия на примера на фирма „Девин” АД, СУ дипломна работа:СИМОНА СТОЯНОВА ТОШЕВА 2012
36 Невяна Кръстева, Маркетингови решения за въвеждане на нов продукт на пазара: Крем Здраве – от продукт към изграждане на бранд, СУ дипломна работа:ЙОАНА ВАЛЕНТИНОВА ЙОРДАНОВА 2012
37 Невяна Кръстева, Маркетингови решения за въвеждане на нов продукт/услуга на пазара: Кредибул ЕАД и решенията за въвеждане и развитие на CrediCash, СУ дипломна работа:МАРИЯ ЛЪЧЕЗАРОВА ЛАЗАРОВА 2012
38 Невяна Кръстева, Ползите от внедряване на CRM система в банковия сектор в България, СУ дипломна работа:КЕТИ ИВАНОВА ПЕТРОВА 2012
39 Невяна Кръстева, Разработване на маркетингова стратегия на фирма „Мелон България” ЕАД, базирана на е-канали за осъществяване на комуникации, СУ дипломна работа:ГЕРГАНА ДИАНОВА ГЕОРГИЕВА 2012
40 Невяна Кръстева, Съвременни методи за маркетингови проучвания и приложението им от български фирми: „Титан АС” и „Екопак България”, СУ дипломна работа:АЛЕКСАНДРА ВАЛЕРИЕВА ГАЙДАРСКА 2012
41 Невяна Кръстева, Управление на продажбите (на примера на „Алайд Домек Ейджънсис България” ЕООД), СУ дипломна работа:ИВА ВЕНКОВА КИСЬОВА 2012
42 Невяна Кръстева, Въвеждане на нов продукт на пазара. Лансиране на автомобил в АВ сегмент, СУ дипломна работа:ДИАНА НИКОЛАЕВА НАКОВА 2011
43 Невяна Кръстева, Интегрирани маркетингови комуникации в Б2Б консултантските услуги, СУ дипломна работа:ЗОРНИЦА КРАСИМИРОВА ЯНАКИЕВА 2011
44 Невяна Кръстева, Комуникационна стратегия за въвеждане на нов продукт на пазара на фирма Роберт Бош ЕООД, СУ дипломна работа:БИЛЯНА ЕМИЛОВА ДАНАИЛОВА 2011
45 Невяна Кръстева, Маркетингова стратегия за навлизане на българския пазар на полиетиленови опаковки, СУ дипломна работа:ПЛАМЕН НЕДЕЛЧЕВ НЕДЕЛЧЕВ 2011
46 Невяна Кръстева, Маркетингова стратегия на фирма „Хляб и хлебни изделия” ЕООД, гр. Бургас, СУ дипломна работа:АНТОН АСЕНОВ АСЕНОВ 2011
47 Невяна Кръстева, Ниските резултати от провежданите онлайн рекламни кампании – основна причина за ниския ръст на Интернет рекламата в България, СУ дипломна работа:ЙОРДАНКА ВЕСЕЛИНОВА БЛАЖЕВА 2011
48 Невяна Кръстева, Програма Селект на Данон България – механизъм за изграждане и развитие на взаимноизгодни партньорства между Данон и традиционните български магазини , СУ дипломна работа:АСЕН ИСТИЛИЯНОВ РАДЕВ 2011
49 Невяна Кръстева, Разработване и налагане на нови продукти на българския пазар от веригата за бързо хранене „МакБъргър”, България, СУ дипломна работа:НЕВЕНА ИВАНОВА ГОЧЕВА 2011
50 Невяна Кръстева, Стратегически маркетингови решения на пазара на свежи млечни продукти в България, СУ дипломна работа:ЕЛЕНА ВЕЛИМИРОВА НЕСТОРОВА 2011
51 Невяна Кръстева, Цената на застраховката „Гражданска отговорност” на автомобилите като основен фактор за избор на компания, в която тя да бъде сключена , СУ дипломна работа:ЛОРА ГЕНАДИЕВА ГЕНАДИЕВА 2011
52 Невяна Кръстева, GOOGLE. Анализ на успеха. Стратегически маркетинг. Виртуално предприемачество от ново поколение, СУ дипломна работа:ГЕОРГИ КРАСИМИРОВ ГЕОРГИЕВ 2010
53 Невяна Кръстева, Анализ и оценка на маркетинговия микс на Савекс – лидер на пазара на перилни препарати в България, СУ дипломна работа:РУМЕН ПЕТЬОВ ПЕТКОВ 2010
54 Невяна Кръстева, Анализ на промоционалния микс на медикамента за отслабване „Alli”, СУ дипломна работа:ВЕЛИСЛАВ МИТКОВ СВИЛЕНСКИ 2010
55 Невяна Кръстева, Зелен” маркетинг и устойчиво потребление в България, СУ дипломна работа:СОФИЯ РУМЕНОВА ГОЧЕВА 2010
56 Невяна Кръстева, Измерване на ефективността на интерактивната реклама, СУ дипломна работа:МАРИЯ ПЕТРОВА ПЪРВАНОВА 2010
57 Невяна Кръстева, Използването на Интернет като комуникационна медия при въвеждането на нов софтуерен продукт на пазара, СУ дипломна работа:ДАНИЕЛА БОРИСОВА БОЖКОВА 2010
58 Невяна Кръстева, Интегрирана комуникационна стратегия на фирмата – на примера на фирма „Орифлейм Козметикс” ЕООД, СУ дипломна работа:НЕВЕНА ГЕОРГИЕВА МАРКОВА 2010
59 Невяна Кръстева, Интегриране на социална стойност в бизнеса чрез усвояване на принципите и формите на корпоративната социална отговорност, СУ дипломна работа:ДЕНИЦА МИНКОВА ИВАНОВА 2010
60 Невяна Кръстева, Маркетинг в автомобилната индустрия – ролята на културните модели в рекламата и маркетинга на автомобили. Сравнителен анализ между фирмите „Тойота” и „Волво”, СУ дипломна работа:КРЕМЕНА КРАСИМИРОВА МИТЕВА 2010
61 Невяна Кръстева, Маркетингова стратегия на „Кауфланд България ЕООД енд Ко” КД, СУ дипломна работа:ПЛАМЕН НИКОЛОВ ПАНЕВ 2010
62 Невяна Кръстева, Маркетингова стратегия на автокозметични комплекси „WASH POINT”, СУ дипломна работа:МАРИЯ ПЕТКОВА ПРАНДЖЕВА 2010
63 Невяна Кръстева, Маркетингови методи при въвеждане на нов продукт (хибриден спортен автомобил) на пазара, СУ дипломна работа:СУЗАН КЕМАЛ ЕЮП 2010
64 Невяна Кръстева, Маркетингови решения за въвеждане на нов продукт на пазара „Тоалетно пате свежи дискове”, СУ дипломна работа:МАРГАРИТА СТАНИМИРОВА БИЖЕВА 2010
65 Невяна Кръстева, Мулти-левел маркетинг, СУ дипломна работа:ИВЕЛИНА ИВАНОВА ИВАНОВА 2010
66 Невяна Кръстева, Поведение на купувачите в навлизащите нови хипермаркети, т.нар. дискаунтъри и кеш енд кери, СУ дипломна работа:ДЕНИЦА ИЛИЕВА ЧОЛАКОВА 2010
67 Невяна Кръстева, Приложението на съвременните маркетингови методи в Интернет пространството, СУ дипломна работа:ЕЛЕНА ГЕОРГИЕВА БАРАКОВА 2010
68 Невяна Кръстева, Програмите за лоялност на клиентите в България като инструмент на управлението на взаимоотношенията с клиентите, СУ дипломна работа:ГЕОРГИ СТИЛИЯНОВ БУЧЕВИНОВ 2010
69 Невяна Кръстева, Проучване на рекламния пазар в България, СУ дипломна работа:ГЕОРГИ АТАНАСОВ ТЕМЕЛКОВ 2010
70 Невяна Кръстева, Разработване и налагане на нови продукти на българския пазар от фирма „Сладка хармония”, СУ дипломна работа:ДИАНА ДИМИТРОВА ДУНОВСКА 2010
71 Невяна Кръстева, Рекламната дейност като елемент на маркетинговата комуникация в кооперация Панда – Office 1 Superstore, СУ дипломна работа:ЖАНЕТА ИВАНОВА ВАЧКОВА 2010
72 Невяна Кръстева, Стимулиране на потребителите като част от комуникационния микс на верига Училища „Европа”, СУ дипломна работа:РАЛИЦА НИКОЛАЕВА ВАНЦОВА 2010
73 Невяна Кръстева, Стратегията „Син океан” – принципи и инструментариум., СУ дипломна работа:ЙОАНА ДИМИТРОВА АЛЕКСАНДРОВА 2010
74 Невяна Кръстева, Технология на митологизирането в интегрираните маркетингови комуникации. Създаването на мита Фиат500, СУ дипломна работа:ПЛАМЕНА ДИМОВА ДИМОВА 2010
75 Невяна Кръстева, Технология на продажбите в хотелиерството (по примера на хотел Силвър хаус София), СУ дипломна работа:ДЕНИЦА ГЕОРГИЕВА ИВАНОВА 2010
76 Невяна Кръстева, Традиционни и нови форми на дистрибуция на българския пазар (на примера на водещи фирми от отрасъл – доставка и сервиз на медицинска апаратура) , СУ дипломна работа:ВЕЛКО ХРИСТОВ СТОИМЕНОВ 2010
77 Невяна Кръстева, Традиционни и нови форми на дистрибуция на българския пазар (на примера на луксозния сегмент в международните хотелски вериги), СУ дипломна работа:МАЯ ФЕРДИНАНДОВА ПАНДУРСКА 2010
78 Невяна Кръстева, Традиционни и нови форми на дистрибуция на българския пазар. Въвеждане на системата Приселинг от Кока Кола България , СУ дипломна работа:СТАНИСЛАВ РУМЕНОВ АНГЕЛОВ 2010
79 Невяна Кръстева, Частните марки – стратегически инструмент за пазарно развитие, СУ дипломна работа:МИЛЕН ЛАЗАРОВ СТОИЧКОВ 2010
редактор на издание нереферирано
Невяна Кръстева, Krasteva, N., et al, Business Administration: Theory and Practice in Bulgaria, Sofia, 2017 Press Universitaire “St. Kliment Ohridski”, ISBN 978-954-07-4300-4, редактор на издание нереферирано 2017
Статия в научно списание
1 Neviana Krasteva, ‘‘Marketing connected with Scandinavian Culture and Nordic Countries‘‘, Journal of Science and Research, , брой:Vol. 11, , 2018, doi:ISSN 1314-295X 2018
2 Neviana Krasteva, GHETTOIZATION OF WORLD ECONOMY AND IT’S IMPACT ON MARKETING, International Journal of Management and Applied Science (IJMAS), том:2, брой:10, 2018, Ref, IF, (4.1 - 2018) 2018
3 Neviana Krasteva, Marketing connected with Scandinavian Culture and Nordic Countries, Journal of Science and Research, брой:11, 2018, Ref 2018
4 Neviana Krasteva, A Methodology of Determing th impact of Co Creation of Value in Marketing, Journal of Science and Research, брой:10, 2017, Ref 2017
5 Neviana Krasteva, Political Risk and Marketing, Journal of Science and Research, брой:9, 2016, Ref 2016
6 Невяна Кръстева, Илко Гетов, Стефан Балкански, Възможности за въвеждане и разширено използване на електронни визити (e-detailing) във фармацевтичния маркетинг, Opportunities for introduction and application of e-detailing in the pharmaceutical marketing, Социална медицина, брой:2, 2016 2016
7 Невяна Кръстева, Илко Н. Гетов, Стефан В. Балкански, СЪЩНОСТ, ВИДОВЕ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД Е-ВИЗИТИ (E-DETAILING) ВЪВ ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ МАРКЕТИНГ, Здравна политика и мениджмънт, том:1, 2016, doi:, ISSN номер: 1313-4981 2016
8 Neviana Krasteva, Is there a Global Consumer, Journal of Science and Research, брой:8, 2015 2015
9 Neviana Krasteva, Contemporary marketing trends, Journal of Science and Research, том:2, 2013, Ref 2013
Статия в поредица
1 Neviana Krasteva, Culture and Religion as Key Factors in Contemporary Marketing, Research Papers. International Business School - Botevgrad, 2017, Ref 2017
2 Невяна Кръстева, Маркетинг и въоръжените конфликти, Научни трудове - Международно висше бизнес училище - Ботевград, 2015, Ref 2015
3 Невяна Кръстева, Иновациите : Европейски, национални и регионални политики, Иновациите – европейски, национални и регионални политики, брой:18, издателство:Фонд. Приложни изследвания и комуникации, 2008, Ref 2008
Статия в сборник (на конференция и др.)
1 Neviana Krasteva, IMPLEMENTATION OF THE SWEDISH CONCEPT LAGOM IN TOURISM MARKETING IN BULGARIA, 15 Международна научна конференция „ТУРИЗЪМ – ИЗСЛЕДВАНЕ, РАЗВИТИЕ И ОБУЧЕНИЕ”, София 2018, 2018 2018
2 Neviana Krasteva, RESEARCH OF THE MARKETING APPLICABILITY OF THE SWEDISH LAGOM CONCEPT IN BULGARIA, 15 Международна научна конференция „ТУРИЗЪМ – ИЗСЛЕДВАНЕ, РАЗВИТИЕ И ОБУЧЕНИЕ”, София 2018, издателство:Издателство на МВБУ, 2018 2018
3 Neviana Krasteva, Research of the Marketing Applicability of the Swedish Lagom Concept in Bulgaria, 2nd Rome International Conference on Social Science & Humanities (ICSSH), Рим, Италия, 3-6 юни 2018, 2018, Ref 2018
4 Невяна Кръстева, Съществува ли глобален потребител, Годишник на СУ "Св.Кл.Охридски" , Стопански факултет, София, 2018, том 15, Volume 15, ISSN 1311-8420, 2018 2018
5 Neviana Krasteva, A Methodology for Determining the Impact of Co Creation of Value on Marketing- De Coni, Bulgaria Case, Global Association for Humanities and Social Science Research (GAHSSR), 15th International Conference on Business Management & Legal Studies (ICBMLS), 6- 7 June, 2017, Rome, Italy, 2017 2017
6 Невяна Кръстева, Culture and Religion as Key Factors in Contemporary Marketing, Културата и религията като ключови фактори в съвременния маркетин, Научни трудове - Международно висше бизнес училище - Ботевград, 2017, стр.:99-134 2017
7 Neviana Krasteva, Culture and Religion as Key Factors in Contemporary Marketing, Културата и религията като ключови фактори в съвременния маркетинг , Научни трудове - Международно висше бизнес училище - Ботевград. - ISSN 1313-0846. - Т. 9 (2017), с. 99-134., 2017, Ref 2017
8 Neviana Krasteva, GHETTOIZATION OF WORLD ECONOMY AND IT’S IMPACT ON MARKETING, International Journal of Management and Applied Science (IJMAS) Volume 2, Issue -10, издателство:Авангард прима, 2017 2017
9 Neviana Krasteva, The Role of Cultural Differences in Co Creation of Value in Marketing, 19th International Conference on Business Management & Legal Studies (ICBMLS), 25 – 26 юли, 2017, Барселона, Испания, 2017, Ref 2017
10 Невяна Кръстева, РОЛЯТА НА ГОЛЕМИТЕ МАСИВИ ДАННИ (BIG DATA) ВЪВ ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ МАРКЕТИНГ, ЧЕТИРИНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ , РАЗВИТИЕ НА ВИСШИТЕ УЧИЛИЩА В КОНТЕКСТА НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА КАЧЕСТВО НА ОБРАЗОВАТЕЛНИТЕ УСЛУГИ, МВБУ, юни 2017г. Ботевград, 2017, Ref 2017
11 Невяна Кръстева, Филипов В., „Подсилена реалност” в маркетинга, Годишник на СУ „Св.Кл.Охридски”, Стопански факултет, том 13, С., 2016, 2016 2016
12 Neviana Krasteva, A Methodology for Determining the Impact of the Political Environment on Marketing and Tourism, Barcelona June 27-July 1, 2016, 24th International Academic Conference, Barcelona, 2016, Ref 2016
13 Neviana Krasteva, GHETTOIZATION OF WORLD ECONOMY AND IT’S IMPACT ON MARKETING, Годишник на МВБУ, 2016, том 8, ISSN 1313-0846, DOI: 10.13140/RG.2.1.3414.6964, 2016 2016
14 Neviana Krasteva, GHETTOIZATION OF WORLD ECONOMY AND IT’S IMPACT ON MARKETING, International Conference on Еconomics, Management and Social Study (ICEMSS), Rome, Italy, August , 2016,, 2016 2016
15 Neviana Krasteva, Value creation by Company- Consumer interaction- Deconi, Bulgaria Case, Международна научна конференция „Икономическо благосъстояние чрез споделени знания, 9-10 ноември 2016г., Стопанска академия „Д.А.Ценов”, 2016 2016
16 Невяна Кръстева, Влияние на военните конфликти върху маркетинга и продажбите в туризма, Съвременни тенденции в развитието на туризма, издателство:Тракия-М, 2016, Ref 2016
17 Невяна Кръстева, Възможности за въвеждане и разширено използване на електронни визити (e-detailing) във фармацевтичния маркетинг, Социална медицина, бр.2, 2016, Ref 2016
18 Невяна Кръстева, Дигитален маркетинг и комуникации във фармацевтичната индустрия, Годишник на СУ "Св.Кл.Охридски" , Стопански факултет, София, 2016, том 14, Volume 14, ISSN 1311-8420, 2016 2016
19 Невяна Кръстева, ОБРАЗОВАНОСТ, ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ И ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ, Тринадесета МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ, МВБУ, 2016, 2016, Ref 2016
20 Невяна Кръстева, СЪЩНОСТ, ВИДОВЕ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД Е-ВИЗИТИ (E-DETAILING) ВЪВ ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ МАРКЕТИНГ, Здравна политика и мениджмънт, бр. 1, 2016, Ref 2016
21 Neviana Krasteva, ARMED CONFLICT'S INFLUENCE ON MARKETING, 21 June 2015, Business & Management Conference, Vienna , 2015 2015
22 Neviana Krasteva, Developing Business and Marketing in а Time of War Confrontation, International conference on Economics and Social Sciences (ICESS), Barcelona, Spain, August 2nd, 2015, 2015, Ref 2015
23 Невяна Кръстева, Сияна Никова, ВЛИЯНИЕТО НА ВЪОРЪЖЕНИТЕ КОНФЛИКТИ ВЪРХУ МАРКЕТИНГА, ДВАНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ „ ИНОВАТИВНИ СТРАТЕГИИ ЗА КОНКУРЕНТОСПОСОБЕН БИЗНЕС”, 2015, MSc 2015
24 Невяна Кръстева, Икономическо влияние на навлизане на технология с общо предназначение - облачни технологии - върху основни макроикономически показатели: икономически растеж, създаване на бизнес и заетост, Сборник докторантски трудове. - Ч. 4, с. 212-234, 2015, стр.:212-234 2015
25 Невяна Кръстева, Икономическо влияние на навлизане на технология с общо предназначение - облачни технологии - върху основни макроикономически показатели: икономически растеж, създаване на бизнес и заетост, Сборник докторантски трудове. - Ч. 4, с. 212-234, 2015, стр.:212-234 2015
26 Невяна Кръстева, Сияна Никова, Алексей Потебня, Маркетинг и въоръжените конфликти, Годишник на МВБУ, 2015, ISSN 1313-0846, издателство:Издателство на МВБУ, 2015 2015
27 Невяна Кръстева, Особености на съвременния маркетинг във фармацевтичния сектор, 15 години Катедра "Европеистика" : юбилеен сборник. - С. 56-73, 2015, стр.:56-73, Ref 2015
28 Neviana Krasteva, Contemporary Economic and Social Trends and Their Impact on Marketing, 2nd Economics & Finance Conference , June 3-6, 2014 , Vienna, Austria 03 June 2014, Vienna 2nd Economics & Finance Conference , 2014 2014
29 Neviana Krasteva, Contemporary Economic and Social Trends and Their Impact on Marketing, 2nd Economics & Finance Conference , June 3-6, 2014 , Vienna, Austria,, , 2nd Economics & Finance Conference , June 3-6, 2014 , Vienna, Austria,, 2014, Ref 2014
30 Невяна Кръстева, Мирена Тодорова, Иновации и конкурентоспособност във фармацевтичния сектор, ЕДИНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ “ПРЕПОДАВАНЕ, УЧЕНЕ И КАЧЕСТВО ВЪВ ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ– 2014”, ИНТЕЛИГЕНТНА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ, МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ, БОТЕВГРАД, издателство:Издателство на МВБУ, 2014, PhD 2014
31 Невяна Кръстева, Корпоративен имидж и корпоративна идентичност. Приложение на социалната маркетингова концепция във фармацевтичния сектор, Годишник на МВБУ, 2014, Ref 2014
32 Невяна Кръстева, Корпоративен имидж и корпоративна идентичност. Приложение на социалната маркетингова концепция във фармацевтичния сектор, Годишник на МВБУ, 2014г., ISSN 1313-0846, стр. 51-82, 2014 2014
33 Невяна Кръстева, ОСОБЕНОСТИ НА СЪВРЕМЕННИЯ МАРКЕТИНГ ВЪВ ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ СЕКТОР, Сборник 20 години спец. „Европеистика”, СУ, 2014г, 2014 2014
34 Невяна Кръстева, Констнтина Николова, Антоан Василев, Мария Димитрова, Съвременни икономически и социални тенденции и тяхното влияние върху маркетинга, ЕДИНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ “ПРЕПОДАВАНЕ, УЧЕНЕ И КАЧЕСТВО ВЪВ ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ– 2014”, ИНТЕЛИГЕНТНА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ, МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ, издателство:Издателство на МВБУ, 2014, MSc 2014
35 Невяна Кръстева, Съвременни аспекти на маркетинговата концепция, „Маркетингови метаморфози и предизвикателства в дигиталната ера”, издателство:БСУ, 2013, Ref 2013
36 Невяна Кръстева, Съвременни аспекти на маркетинговата концепция, Маркетингови метаморфози и предизвикателства в дигиталната ера, издателство:БСУ, 2013, Ref 2013
37 Невяна Кръстева, Тенденции в европейските маркетингови практики- маркетинг обвързан с кауза, „зелен” маркетинг и корпоративна социална отговорност (КСО), Международното висше бизнес училище - Ботевград, Десета международна конференция – 2013 СЪВРЕМЕННИЯТ МОДЕЛ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И МЯСТОТО НА БЪЛГАРИЯ В НЕГО,, 2013 2013
38 Невяна Кръстева, Атанас Георгиев, Ирена Младенова, Изследване на маркетинговите стратегии за навлизане на българския пазар на веригите за модерна търговия (нано маркетинг), Сборник от Девета международна научна конференция „Предизвикателства пред съвременната икономика”, редактор/и:Т. Георгиева, издателство:МВБУ-Ботевград, 2012, стр.:124-134 2012
39 Невяна Кръстева, Маркетинг в народните приказки и художествената литература, Годишник на Стопански факултет на СУ «Св. Кл. Охридски», 2011г. - 19 стр., ISSN 1311-8420, 2011 2011
40 Невяна Кръстева, Маркетингови проучвания в народните приказки , Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Стопански факултет = Annuaire de l'Universite de Sofia St. Kliment Ohridski. Faculte des sciences economiques et de gestion. ISSN 1311-8420. - Т. 9 (2011), с. 153-170, 2011, стр.:153-170, ISBN:1311-8420, Ref, Web of Science IF 2011
41 Невяна Кръстева, Човекът като фактор в мърчъндайзинга, Осма международна конференция на МВБУ, София, Резиденция Бояна, 16-17 юни, 2011г., 2011 2011
42 Neviana Krasteva, Market Development and New Consumer Habits, Management Guide, BULGARIA, издателство:Munich, Germany , 2008, Ref 2008
43 Невяна Кръстева, Етиката в маркетинга на медицински услуги, Пета международна научно-практическа конференция «Преподаване и качество във висшето образование- 2008 - «Национална стратегия за висше образование и пазара на труда в България», 2008, Ref 2008
44 Невяна Кръстева, Публично- частно партньорство и регионален маркетинг, Доклад за Международната конференция „Европейски град- градоустройство и архитектура, сигурност и финанси, 14 - 16 септември 2008г., организирана от Центъра за публична администрация в НБУ и Асоциацията на общинските служители в България , 2008, Ref 2008
45 Невяна Кръстева, Мениджмънт на суперструктурата в туризма. Енергийна ефективност и запазване на енергията в туристическата суперструктура - към устойчиво развитие на туризма, Научни трудове - Международно висше бизнес училище - Ботевград, 2007, стр.:149-176, ISBN:1313-0846, Ref, Web of Science IF 2007
Съставителска дейност
Невяна Кръстева, СУ "Св. Климент Охридски" 2017
Учебник/Учебно помагало
1 Невяна Кръстева, „Съвременен маркетинг”, том 2, ISBN:978-619-160-147-9, Авангард прима, София 2013
2 Невяна Кръстева, Съвременен маркетинг”, том1, ISBN:978-619-160-146-2, Авангард прима, София 2013
3 Невяна Кръстева, „Основи на маркетинга”, ISBN:978-954-323-562-9, Авангард прима, София 2009
4 Невяна Кръстева, „Теми и казуси по „Международен бизнес” за подготовка за държавен изпит- бакалавър „Международни икономически отношения”, ISBN:978-954-323-551-3, Авангард прима, София 2009