Глава от книга |
1
|
Невяна Кръстева, „Бавна мода“- Европа водеща в борбата за устойчив бизнес модел“, ISBN:ISBN:978-954-07-5998-2, Издателство на СУ, София, Рецензирано
|
2024
|
2
|
Цветан Манчев, Невяна Кръстева, Калоян Симеонов, Роксана Трифонова, Юлия Захариева, Петя Кабакчиева, Blagovest S. Mollov, Димитър Веселинов, Велизар Шаламанов, и др., Юбилеен сборник 25 години катедра Европеистика самостоятелна глава България и Европейския икономически и паричен съюз: Първите 20 години, ISBN:978-954-07-5998-2, Университетско Издателство "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2024
|
3
|
Невяна Кръстева, Маркетинговата стратегия за съвместното създаване на стойност в рекреацията, Авангард прима, София
|
2018
|
4
|
Манол Рибов, Соня Милева, Невяна Кръстева, Стоян Маринов, Преслав Димитров, Мария Станкова, Лилия Терзиева , Мариана Янева , Петя Иванова, Ирена Емилова, Съвременни тенденции в развитието на туризма, ISBN:978-619-700-317-8, Тракия М, София, Ref, Рецензирано
|
2016
|
Глава от монография |
1
|
Невяна Кръстева, Рая Каназирева, Лилия Кокарешкова-Панталеева, Алексей Потебня, „Дигитален маркетинг - изкуствен интелект и потребителско поведение“ - Глава “Потребителско поведение” в съвместна монография - Дигитален маркетинг - изкуствен интелект и потребителско поведение (Vol.3),ISBN 978-619-239-310-6, стр. 272, ISBN:978-619-239-310-6, Авангард-Прима, София, Рецензирано
|
2019
|
2
|
Невяна Кръстева, Алексей Потебня, „Дигитален маркетинг. Въведение“, том 1, Авангард Прима, 2019 - Глава “Шестте лица на близкото бъдеще на дигиталния маркетинг”, въпроси и казуси към книгата, частично глава “От масов маркетинг до клиентски (потребителски) мрежи в съвместна монография; ISBN 978-619-239-235-2, стр.290, ISBN:978-619-239-235-2, Авангард-Прима, София, Рецензирано
|
2019
|
3
|
Невяна Кръстева, Лилия Кокарешкова-Панталеева, Краси Енева, Дигитален маркетинг - Стратегическо планиране на дигиталния маркетинг Т.2, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано
|
2019
|
4
|
Манол Рибов, Соня Милева, Невяна Кръстева , Диана Радойнова, Септемврина Костова , Мария Станкова , Петя Иванова , Ирена Емилова , Десислава Вараджакова , Милена Караилиева , Дигитална трансформация в туризма, ISSN (print):, Авангард Прима, София, Рецензирано
|
2018
|
5
|
Манол Рибов, Соня Милева , Мария Воденска , Диана Радойнова, Невяна Кръстева, Таня Дъбева, Мария Станкова, Станислав Иванов, Мая Иванова , Тодорка Тончева, Рекреацията - начин на осигуряване , ISSN (print):, Авангард Прима, София, Рецензирано
|
2018
|
Дисертация доктор на науките |
|
Невяна Стефанова Кръстева, Анализ и оценка на влиянието на политическата среда върху маркетинга в туризма : дисертационен труд за придобиване на научната степен "доктор на науките", област 3. Социални, стопански и правни науки, професионално направление 3.7. Администрация и управление (Социално управление) / Невяна Стефанова Кръстева, СУ "Св. Климент Охридски"
|
2015
|
Дисертация д-р |
|
Невяна Стефанова Кръстева, Планиране на участието на НР България в международната специализация и коопериране на производството на страните - членки на СИВ, ВИИ К. Маркс, Ръководител:Димитър Стоянов
|
1987
|
Книга |
1
|
Teodor Atanasov, Desislava Yordanova, Tsvetan Davidkov, Raya Kanazireva, Neviana Krasteva, Iya Petkova- Gourbalova, Olympia Vedar, Denitsa Antonova, Business administration: theory and practice in Bulgaria II, ISBN:978-954-07-4786-6, St. Kliment Ohridski University Press, Sofia, Рецензирано
|
2019
|
2
|
Neviana Krasteva, Aleksey Potebnya, Изследователска част и обработка на резултатите от изследванията в книга The Role of Beliefs and Religion in
Contemporary Marketing Research of the Marketing Applicability of
the Swedish Lagom Concept in Bulgaria, Sofia, 2018, ISBN 978-619-160-768-6, p.184
, ISBN:978-619-160-768-6, Press Universitaire “St. Kliment Ohridski”, Sofia, Ref, Рецензирано
|
2018
|
3
|
Neviana Krasteva, Co-creation. The Value Based Marketing, ISBN:978-619-160-768-6, Avangard Prima, Sofia, Sofia, Рецензирано
|
2017
|
4
|
Невяна Кръстева, Глобално предприемачество и маркетинг, Казуси- 12 успяващи български фирми, Авангард Прима, София, Рецензирано
|
2017
|
5
|
Невяна Кръстева, Преслав Димитров, Манол Рибов, Динка Златева, Христина Бойчева, Мария Станкова, Милена Филипова, Епохата на креативността, ISBN:978-619-160-804-1, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано
|
2017
|
6
|
Невяна Кръстева, Епохата на креативността –(глава 16 в монография – „Креативният смисъл на демаркетинга”), Тракия М, Пловдив, Рецензирано
|
2017
|
7
|
Невяна Кръстева, Мирена Тодорова, Краси Енева, Деница Гаврилова, Дигит@лен м@ркетинг , ISBN:978-619-160-646-7, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2016
|
8
|
Невяна Кръстева, Война и Маркетинг, Икономика, Растеж,
Влиянието на въоръжените конфликти върху маркетинга, ISBN:978-619-160-496-8, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2015
|
9
|
Невяна Кръстева, Враг пред портата : анализ и оценка на влиянието на политическата среда върху маркетинга в туризма, ISBN: 978-619-160-564-4, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2015
|
10
|
Невяна Кръстева, Търговски умения, ISBN:978-619-16-04357, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2015
|
11
|
Невяна Кръстева, Фармацевтичен маркетинг, Авангард прима, София
|
2014
|
12
|
Невяна Кръстева, "Подсилена реалност" и маркетинг, ISBN:978-619-160-110-3, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2013
|
13
|
Невяна Кръстева, Мърчъндайзинг, ISBN:978-619-16-0215-5, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2013
|
14
|
Невяна Кръстева, Успешни лични продажби, ISBN:978-954-07-3530-6, Унив. изд. "Св. Климент Охридски", София, Ref, Рецензирано
|
2013
|
15
|
Невяна Кръстева, Нано маркетинг, ISBN:978-954-323-958-0 , Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2012
|
16
|
Невяна Кръстева, Мърчъндайзинг , ISBN:978-954-323-814-9, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано
|
2011
|
17
|
Невяна Кръстева, Маркетинг на обслужването : комунален сектор , ISBN:978-954-323-720-3, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2010
|
18
|
Невяна Кръстева, Мърчъндайзинг, ISBN:978-954-323-814-9, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2010
|
19
|
Невяна Кръстева, Управление на взаимоотношенията с потребители, ISSN (print):978-954-323-729-6, ISBN:978-954-323-729-6, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2010
|
20
|
Невяна Кръстева, Дистрибуционна политика : Стопанска логистика, ISBN:978-954-323-506-3, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2009
|
21
|
Невяна Кръстева, Маркетинг по време на RE:цесия : PRимери от PRиказки, ISBN:Маркетинг по време на рецесия, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2009
|
22
|
Невяна Кръстева, Направи си сам...маркетинг: Творчески стратегии в рекламата по време на криза, ISBN:978-954-323-548-3, Авангард прима, София, Ref, Рецензирано
|
2009
|
23
|
Невяна Кръстева, Маркетинг , ISBN:978-954-9432-27-5, Междунар. висше бизнес у-ще, Ботевград, Ref, Рецензирано
|
2008
|
24
|
Невяна Кръстева, Международен бизнес : теории, термини, тестове, ISSN (print):, Междунар. висше бизнес у-ще, Ботевград, Ref, Рецензирано
|
2008
|
25
|
Невяна Кръстева, Търговия, маркетинг и продажби, ISBN:978-954-323-427-1, Авангард прес, София, Ref, Рецензирано
|
2008
|
26
|
Невяна Кръстева, Маркетинг - теории, термини, тестове, ISSN (print):, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано
|
2007
|
27
|
Невяна Кръстева, Маркетинг и поведение на потребителите, ISSN (print):, Авангард Прима, София
|
2007
|
28
|
Невяна Кръстева, Международен бизнес : Отношения и операции, ISSN (print):, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано
|
2007
|
29
|
Невяна Кръстева, Ива Петрова, Стратегически маркетинг - маркетингови стратегии, ISBN:978-954-323-278-9, Авангард Прима, София, Ref, Рецензирано
|
2007
|
30
|
Невяна Кръстева, Маркетинг и продажби, ISSN (print):, ISSN (online):, Avangard Prima, София
|
2006
|
31
|
Невяна Кръстева, Маркетинг, ISSN (print):, Avangard Prima, София, Ref, Рецензирано
|
2005
|
32
|
Невяна Кръстева, Ива Петрова, Стратегически маркетинг , ISBN:954-326-014-1, Парадигма, София, Ref, Рецензирано
|
2005
|
33
|
Невяна Кръстева , Соня Милева , Елена Александрова, Теория на маркетинга в туризма, Avangard Prima, София, Рецензирано
|
2005
|
34
|
Невяна Кръстева, Рекламата - езикът на мисълта и душата, ISBN:954-91006-1-8 , Център по качество, производителност и мениджмънт,, София, Ref, Рецензирано
|
2001
|
35
|
Невяна Кръстева, Ива Петрова, Стратегически маркетинг, ISBN:954-91006-2-6, Център по качество, производителност и мениджмънт, София, Ref, Рецензирано
|
2001
|
36
|
Невяна Кръстева, Marketing, Славина 95, Добрич
|
1995
|
37
|
Невяна Кръстева, Груди Енчев Жлев, Димитър Стоянов, Васил Манов, Планиране на участието на НР България в международната специализация и коопериране на производството на страните - членки на СИВ, София, Ref, Рецензирано
|
1987
|
Монография |
1
|
Невяна Кръстева, Алексей Потебня, Геймификация и психология на потребителското поведение , ISBN:978 619 239 924- 5, Авангард прима, София, Рецензирано
|
2023
|
2
|
Невяна Кръстева, Алексей Потебня, Импортно заместване срещу глобализация (Ще се превърне ли РФ от част на глобалната икономика в „Крепост Русия“?), ISBN:978 619 239 727 2, Издателство „Авангард-Прима“, София, Рецензирано
|
2022
|
Научен проект |
1
|
Невяна Кръстева, Геймификация в образованието и на работното място, Ръководител, „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации, стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища в България“, проект на Софийски университет „Маркер за иновации и технологичен трансфер (SUMMIT)“,, Номер на договора:№ 70-123-190 от 12.02.2024 г.
|
2024
|
2
|
Невяна Кръстева, Геймификация в обучението за изграждане на ефективна система от компетентности в контекстна на Индустрия 5,0, Ръководител, МОН ФНИ, Номер на договора:вх. № КП-06-ПН85/6 (BG-175467353-2024-11-0033), тип 1
|
2024
|
3
|
Невяна Кръстева, Положително потребителско изживяване, базирано на геймификация на идеята за „бавно“ и „грозно” – „бавни“ мебели ИКЕА; „бавна“ храна, „бавeн” туризъм, „бавна“ мода, „грозни“ зеленчуци, Ръководител, су
|
2024
|
4
|
Невяна Кръстева, Разработване на електронен обучителен ресурс за ученици: “Маркетинг в народните приказки и художествената литература“ чрез игрови подходи , Ръководител, , Номер на договора:80-10-34/20.04.2023
|
2023
|
5
|
Невяна Кръстева, AI Can Improve Customer Experience and Marketing-
Driving Factors Behind the Rise of Machine intelligence (MI)
, Ръководител, су, Номер на договора:80-10-165/05.04.2021 г
|
2021
|
6
|
Невяна Кръстева, ”Роботи продават роботи на роботи”, Ръководител,
|
2020
|
7
|
Невяна Кръстева, The Advent of Artificial Intelligence in Service and Production
And its effect on Marketing, Ръководител,
|
2019
|
8
|
Невяна Кръстева, "The Role of Beliefs and Religion in Contemporary Marketing
Research of the Marketing Applicability of the Swedish Lagom Concept in Bulgaria"
Номерът на договора е 80-10-100/19.04.2018
, Ръководител,
|
2018
|
9
|
Невяна Кръстева, "A Methodology for Determining the Impact of Co Creation of Value in Marketing- De Coni, Bulgaria Case ", , Ръководител, СУ "Св.Кл. Охридски", Номер на договора:80-10-57 от 20.04.2017г.
|
2017
|
10
|
Невяна Кръстева, ГЕТОИЗАЦИЯ НА СВЕТОВНАТА ИКОНОМИКА И ВЛИЯНИЕТО ВЪРХУ МАРКЕТИНГА, Ръководител, , Номер на договора:договор №77/2016г.
|
2016
|
11
|
Невяна Кръстева, Влиянието на военните конфликти върху маркетинга , Ръководител, , Номер на договора:дог.139/2015г.
|
2015
|
12
|
Невяна Кръстева, Фармацевтичен маркетинг, Ръководител, СУ, Номер на договора:111
|
2014
|
13
|
Невяна Кръстева, "Подсилена реалност" и маркетинг, Ръководител, СУ, Номер на договора:126
|
2013
|
14
|
Невяна Кръстева, Изследване на маркетинговите стратегии за навлизане на българския пазар на веригите за модерна търговия (нано маркетинг), Ръководител, СУ, Номер на договора:160
|
2012
|
Научно ръководство |
1
|
Невяна Кръстева, Дизайн на опаковки и влиянието им върху потребителите, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:ВАСИЛЕНА ПЕТЬОВА ЦВЕТКОВА
|
2019
|
2
|
Невяна Кръстева, Осъзнато потребление и проявлението му в България , СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:ИВЕЛИНА ВЕЛИКОВА ТИНЕВА
|
2019
|
3
|
Невяна Кръстева, Познаване и употреба на потребителското изживяване и инструментите на потребителското изживяване в компаниите в България, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:КРАСИ КРАСИМИРОВА ЕНЕВА
|
2019
|
4
|
Невяна Кръстева, Потребителският поглед върху социалната отговорност на фирмите в съвременните български условия, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:ЯВОР ЕВГЕНИЕВ ГОСПОДИНОВ
|
2019
|
5
|
Невяна Кръстева, Проследяване на потребителското преживяване при използване на агенции, сайтове или платформи за предоставяне на туристически услуги в онлайн средата, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:СТАНИСЛАВА ТОДОРОВА ЙОРДАНОВА
|
2019
|
6
|
Невяна Кръстева, Разработване на стратегически план за дигитална маркетингова кампания, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:ГАБРИЕЛА СТОЯНОВА ПАРОВА
|
2019
|
7
|
Невяна Кръстева, Маркетингови стратегии на търговската верига магазини за облекло ZARA, дипломна работа:ДЕСИСЛАВА ДИМИТРОВА ЙОРДАНОВА
|
2018
|
8
|
Невяна Кръстева, Стратегически маркетинг и стратегическо планиране в строителна фирма в България, дипломна работа:ЙОРДАН ИВАНОВ ВЕЛЕВ
|
2018
|
9
|
Невяна Кръстева, Анализ на потребителското преживяване при онлайн пазаруване чрез прилагане на правилото на пиковия-крайния момент, СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:ДЕНИЦА ИЛИЕВА ГАВРИЛОВА
|
2017
|
10
|
Невяна Кръстева, Анализ на потребителското преживяване при онлайн пазаруване чрез прилагане на правилото на пиковия-крайния момент, СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:Деница Илиева Гаврилова
|
2017
|
11
|
Невяна Кръстева, Влияние на рекламата на животозастрахователни продукти върху потребителското поведение, дипломна работа:СТОИМЕН БОЯНОВ ИЛИЕВ
|
2017
|
12
|
Невяна Кръстева, Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България, СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:МИРЕНА ХРИСТОВА ТОДОРОВА-ЕКМЕКДЖИ
|
2017
|
13
|
Невяна Кръстева, Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България : дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", област на висше образование 3. Социални, стопански и правни науки, професионално направление 3.7. Администрация и управление, научна специалност "Социално управление", СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:Мирена Христова Тодорова-Екмекджи
|
2017
|
14
|
Невяна Кръстева, Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България : дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", област на висше образование 3. Социални, стопански и правни науки, професионално направление 3.7. Администрация и управление, научна специалност "Социално управление", СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:Мирена Христова Тодорова-Екмекджи
|
2017
|
15
|
Невяна Кръстева, Методи за анализ на новите дигитални медии и модел за тяхната интеграция в маркетинговите стратегии на компаниите в България : дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор", област на висше образование 3. Социални, стопански и правни науки, професионално направление 3.7. Администрация и управление, научна специалност "Социално управление" / Мирена Христова Тодорова-Екмекджи, СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:Мирена Христова Тодорова-Екмекджи
|
2017
|
16
|
Невяна Кръстева, Продукти собствена марка на търговски вериги спрямо индустриални марки продукти – различия във възприятията сред потребителите (Анализ върху козметичния сектор в България), дипломна работа:СОНЯ ЖИВКОВА ЖЕЧКОВА
|
2017
|
17
|
Невяна Кръстева, Разработване на профил на потребителите на дезодоранти на компания Хенкел България, дипломна работа:ДИАНА РУМЕНОВА КОСТАДИНОВА
|
2017
|
18
|
Невяна Кръстева, Спонтанните покупки онлайн и зависимостта им от ценовата промоция и лоялността към бранда
, дипломна работа:ЕМА ЕМИЛОВА ХРИСТОВА
|
2017
|
19
|
Невяна Кръстева, Брандове подкрепящи социални каузи и влиянието им върху потребителите, дипломна работа:ДИМА ВИКТОРОВА КЕНОВА
|
2016
|
20
|
Невяна Кръстева, Влияние на външния вид на хранителните продукти върху потребителското поведение, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:МАРИЯ ЛЮБОМИРОВА ДИМИТРОВА
|
2016
|
21
|
Невяна Кръстева, Влияние на рекламата на цигари в България върху потребителското поведение, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:СТЕЛА ГЕОРГИЕВА ГАВРИЛОВА
|
2016
|
22
|
Невяна Кръстева, Влияние на скритата реклама на лекарства и ГМО продукти върху децата, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:АЛЕКСЕЙ СЕРГЕЕВ ПОТЕБНЯ
|
2016
|
23
|
Невяна Кръстева, Културният фактор при определяне на маркетинговата стратегия, дипломна работа:ВЕРОНИКА КОНСТАНТИНОВА НЕСТЕРОВА
|
2016
|
24
|
Невяна Кръстева, Маркетинг на консултантските услуги на българския пазар, дипломна работа:АНТОНИЯ ЕВГЕНИЕВА БОЙНОВСКА
|
2016
|
25
|
Невяна Кръстева, Маркетингът на Дядо Коледа в магазин Имахинариум, дипломна работа:ЛЮБОСЛАВА НИКОЛОВА АТАНАСОВА
|
2016
|
26
|
Невяна Кръстева, Международният маркетинг в туризма , СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:РАЛИЦА ВЛАДИМИРОВА ВЕЛИНОВА
|
2016
|
27
|
Невяна Кръстева, Пазарът за видео игри в развлекателната индустрия, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:КОНСТАНТИНА ЩЕРЕВА НИКОЛОВА
|
2016
|
28
|
Невяна Кръстева, Стимулиране на продажбите на търговската фирма по примера на АИКО Мулти Консепт, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:НАДЯ ГЕОРГИЕВА БОНЕВА
|
2016
|
29
|
Невяна Кръстева, Включване на социалните медии в интегрираните маркетингови комуникации на компанията (по примера на Absolut Vodka и кампанията Absolut Blank), СУ дипломна работа:МАРИЯ ВЛАДИМИРОВА ИЛИЕВА
|
2013
|
30
|
Невяна Кръстева, Влиянието на информацията в интернет върху потребителското поведение , СУ дипломна работа:ИВЕЛИНА КРЪСТЕВА ПЕТКОВА
|
2013
|
31
|
Невяна Кръстева, Маркетингов одит на Дирекция Обслужване на клиенти, фирма Мобилтел ЕАД, СУ дипломна работа:СИЛВЕНА ИЛИЕВА ХРИСТОВА
|
2013
|
32
|
Невяна Кръстева, Маркетингови решения за въвеждане на продукти с марка "Oleo-Mac" от фирма „Мина" ЕООД на пазара, СУ дипломна работа:ПЕТЯ ХРИСТОВА НИКОФОРОВА
|
2013
|
33
|
Невяна Кръстева, Маркетингови решения за въвеждане чрез онлайн търговия на нови маркови продукти био козметика на българския пазар , СУ дипломна работа:ИСКРА ГЕОРГИЕВА РАШЕВА
|
2013
|
34
|
Невяна Кръстева, Приложение на подходи за иновации в маркетинга (по примера на „Белведере България“ АД), СУ дипломна работа:НАДЯ ДИМИТРОВА МЕХАНДЖИЕВА
|
2013
|
35
|
Невяна Кръстева, Тенденции на пазара на биологични продукти в България (фокус върху търговията на дребно и потребителите), СУ дипломна работа:АНТОАНЕТА ДИМИТРОВА ГЕОРГИЕВА
|
2013
|
36
|
Невяна Кръстева, Успешен бизнес и силна марка във време на промени – интегрирани маркетингови комуникации на Hugo Boss, СУ дипломна работа:БИЛЯНА ХРИСТОВА ХРИСТОВА
|
2013
|
37
|
Невяна Кръстева, Анализ на удовлетвореността на клиентите на фирма „Аустротерм България” ЕООД, СУ дипломна работа:МИРЕНА КРАСИМИРОВА КРЪСТЕВА
|
2012
|
38
|
Невяна Кръстева, Маркетинг 2.0. От виртуалната реалност към реални действия и ползи, СУ дипломна работа:МИРЕНА ХРИСТОВА ТОДОРОВА
|
2012
|
39
|
Невяна Кръстева, Маркетинг стратегии на пазара на ваучери за храна (2004-2011г.), СУ дипломна работа:СТАНИСЛАВА АНТОНОВА ЙОРДАНОВА
|
2012
|
40
|
Невяна Кръстева, Маркетинг стратегия: теория и практика. Стратегически маркетинг план на компания „Файн Лайн” ЕООД, СУ дипломна работа:ТАНЯ ГЕОРГИЕВА КАБАДАЕВА
|
2012
|
41
|
Невяна Кръстева, Маркетингова стратегия на примера на фирма „Девин” АД, СУ дипломна работа:СИМОНА СТОЯНОВА ТОШЕВА
|
2012
|
42
|
Невяна Кръстева, Маркетингови решения за въвеждане на нов продукт на пазара: Крем Здраве – от продукт към изграждане на бранд, СУ дипломна работа:ЙОАНА ВАЛЕНТИНОВА ЙОРДАНОВА
|
2012
|
43
|
Невяна Кръстева, Маркетингови решения за въвеждане на нов продукт/услуга на пазара: Кредибул ЕАД и решенията за въвеждане и развитие на CrediCash, СУ дипломна работа:МАРИЯ ЛЪЧЕЗАРОВА ЛАЗАРОВА
|
2012
|
44
|
Невяна Кръстева, Ползите от внедряване на CRM система в банковия сектор в България, СУ дипломна работа:КЕТИ ИВАНОВА ПЕТРОВА
|
2012
|
45
|
Невяна Кръстева, Разработване на маркетингова стратегия на фирма „Мелон България” ЕАД, базирана на е-канали за осъществяване на комуникации, СУ дипломна работа:ГЕРГАНА ДИАНОВА ГЕОРГИЕВА
|
2012
|
46
|
Невяна Кръстева, Съвременни методи за маркетингови проучвания и приложението им от български фирми: „Титан АС” и „Екопак България”, СУ дипломна работа:АЛЕКСАНДРА ВАЛЕРИЕВА ГАЙДАРСКА
|
2012
|
47
|
Невяна Кръстева, Управление на продажбите (на примера на „Алайд Домек Ейджънсис България” ЕООД), СУ дипломна работа:ИВА ВЕНКОВА КИСЬОВА
|
2012
|
48
|
Невяна Кръстева, Въвеждане на нов продукт на пазара. Лансиране на автомобил в АВ сегмент, СУ дипломна работа:ДИАНА НИКОЛАЕВА НАКОВА
|
2011
|
49
|
Невяна Кръстева, Интегрирани маркетингови комуникации в Б2Б консултантските услуги, СУ дипломна работа:ЗОРНИЦА КРАСИМИРОВА ЯНАКИЕВА
|
2011
|
50
|
Невяна Кръстева, Комуникационна стратегия за въвеждане на нов продукт на пазара на фирма Роберт Бош ЕООД, СУ дипломна работа:БИЛЯНА ЕМИЛОВА ДАНАИЛОВА
|
2011
|
51
|
Невяна Кръстева, Маркетингова стратегия за навлизане на българския пазар на полиетиленови опаковки, СУ дипломна работа:ПЛАМЕН НЕДЕЛЧЕВ НЕДЕЛЧЕВ
|
2011
|
52
|
Невяна Кръстева, Маркетингова стратегия на фирма „Хляб и хлебни изделия” ЕООД, гр. Бургас, СУ дипломна работа:АНТОН АСЕНОВ АСЕНОВ
|
2011
|
53
|
Невяна Кръстева, Ниските резултати от провежданите онлайн рекламни кампании – основна причина за ниския ръст на Интернет рекламата в България, СУ дипломна работа:ЙОРДАНКА ВЕСЕЛИНОВА БЛАЖЕВА
|
2011
|
54
|
Невяна Кръстева, Програма Селект на Данон България – механизъм за изграждане и развитие на взаимноизгодни партньорства между Данон и традиционните български магазини , СУ дипломна работа:АСЕН ИСТИЛИЯНОВ РАДЕВ
|
2011
|
55
|
Невяна Кръстева, Разработване и налагане на нови продукти на българския пазар от веригата за бързо хранене „МакБъргър”, България, СУ дипломна работа:НЕВЕНА ИВАНОВА ГОЧЕВА
|
2011
|
56
|
Невяна Кръстева, Стратегически маркетингови решения на пазара на свежи млечни продукти в България, СУ дипломна работа:ЕЛЕНА ВЕЛИМИРОВА НЕСТОРОВА
|
2011
|
57
|
Невяна Кръстева, Цената на застраховката „Гражданска отговорност” на автомобилите като основен фактор за избор на компания, в която тя да бъде сключена , СУ дипломна работа:ЛОРА ГЕНАДИЕВА ГЕНАДИЕВА
|
2011
|
58
|
Невяна Кръстева, GOOGLE. Анализ на успеха. Стратегически маркетинг. Виртуално предприемачество от ново поколение, СУ дипломна работа:ГЕОРГИ КРАСИМИРОВ ГЕОРГИЕВ
|
2010
|
59
|
Невяна Кръстева, Анализ и оценка на маркетинговия микс на Савекс – лидер на пазара на перилни препарати в България, СУ дипломна работа:РУМЕН ПЕТЬОВ ПЕТКОВ
|
2010
|
60
|
Невяна Кръстева, Анализ на промоционалния микс на медикамента за отслабване „Alli”, СУ дипломна работа:ВЕЛИСЛАВ МИТКОВ СВИЛЕНСКИ
|
2010
|
61
|
Невяна Кръстева, Зелен” маркетинг и устойчиво потребление в България, СУ дипломна работа:СОФИЯ РУМЕНОВА ГОЧЕВА
|
2010
|
62
|
Невяна Кръстева, Измерване на ефективността на интерактивната реклама, СУ дипломна работа:МАРИЯ ПЕТРОВА ПЪРВАНОВА
|
2010
|
63
|
Невяна Кръстева, Използването на Интернет като комуникационна медия при въвеждането на нов софтуерен продукт на пазара, СУ дипломна работа:ДАНИЕЛА БОРИСОВА БОЖКОВА
|
2010
|
64
|
Невяна Кръстева, Интегрирана комуникационна стратегия на фирмата – на примера на фирма „Орифлейм Козметикс” ЕООД, СУ дипломна работа:НЕВЕНА ГЕОРГИЕВА МАРКОВА
|
2010
|
65
|
Невяна Кръстева, Интегриране на социална стойност в бизнеса чрез усвояване на принципите и формите на корпоративната социална отговорност, СУ дипломна работа:ДЕНИЦА МИНКОВА ИВАНОВА
|
2010
|
66
|
Невяна Кръстева, Маркетинг в автомобилната индустрия – ролята на културните модели в рекламата и маркетинга на автомобили. Сравнителен анализ между фирмите „Тойота” и „Волво”, СУ дипломна работа:КРЕМЕНА КРАСИМИРОВА МИТЕВА
|
2010
|
67
|
Невяна Кръстева, Маркетингова стратегия на „Кауфланд България ЕООД енд Ко” КД, СУ дипломна работа:ПЛАМЕН НИКОЛОВ ПАНЕВ
|
2010
|
68
|
Невяна Кръстева, Маркетингова стратегия на автокозметични комплекси „WASH POINT”, СУ дипломна работа:МАРИЯ ПЕТКОВА ПРАНДЖЕВА
|
2010
|
69
|
Невяна Кръстева, Маркетингови методи при въвеждане на нов продукт (хибриден спортен автомобил) на пазара, СУ дипломна работа:СУЗАН КЕМАЛ ЕЮП
|
2010
|
70
|
Невяна Кръстева, Маркетингови решения за въвеждане на нов продукт на пазара „Тоалетно пате свежи дискове”, СУ дипломна работа:МАРГАРИТА СТАНИМИРОВА БИЖЕВА
|
2010
|
71
|
Невяна Кръстева, Мулти-левел маркетинг, СУ дипломна работа:ИВЕЛИНА ИВАНОВА ИВАНОВА
|
2010
|
72
|
Невяна Кръстева, Поведение на купувачите в навлизащите нови хипермаркети, т.нар. дискаунтъри и кеш енд кери, СУ дипломна работа:ДЕНИЦА ИЛИЕВА ЧОЛАКОВА
|
2010
|
73
|
Невяна Кръстева, Приложението на съвременните маркетингови методи в Интернет пространството, СУ дипломна работа:ЕЛЕНА ГЕОРГИЕВА БАРАКОВА
|
2010
|
74
|
Невяна Кръстева, Програмите за лоялност на клиентите в България като инструмент на управлението на взаимоотношенията с клиентите, СУ дипломна работа:ГЕОРГИ СТИЛИЯНОВ БУЧЕВИНОВ
|
2010
|
75
|
Невяна Кръстева, Проучване на рекламния пазар в България, СУ дипломна работа:ГЕОРГИ АТАНАСОВ ТЕМЕЛКОВ
|
2010
|
76
|
Невяна Кръстева, Разработване и налагане на нови продукти на българския пазар от фирма „Сладка хармония”, СУ дипломна работа:ДИАНА ДИМИТРОВА ДУНОВСКА
|
2010
|
77
|
Невяна Кръстева, Рекламната дейност като елемент на маркетинговата комуникация в кооперация Панда – Office 1 Superstore, СУ дипломна работа:ЖАНЕТА ИВАНОВА ВАЧКОВА
|
2010
|
78
|
Невяна Кръстева, Стимулиране на потребителите като част от комуникационния микс на верига Училища „Европа”, СУ дипломна работа:РАЛИЦА НИКОЛАЕВА ВАНЦОВА
|
2010
|
79
|
Невяна Кръстева, Стратегията „Син океан” – принципи и инструментариум., СУ дипломна работа:ЙОАНА ДИМИТРОВА АЛЕКСАНДРОВА
|
2010
|
80
|
Невяна Кръстева, Технология на митологизирането в интегрираните маркетингови комуникации. Създаването на мита Фиат500, СУ дипломна работа:ПЛАМЕНА ДИМОВА ДИМОВА
|
2010
|
81
|
Невяна Кръстева, Технология на продажбите в хотелиерството (по примера на хотел Силвър хаус София), СУ дипломна работа:ДЕНИЦА ГЕОРГИЕВА ИВАНОВА
|
2010
|
82
|
Невяна Кръстева, Традиционни и нови форми на дистрибуция на българския пазар (на примера на водещи фирми от отрасъл – доставка и сервиз на медицинска апаратура) , СУ дипломна работа:ВЕЛКО ХРИСТОВ СТОИМЕНОВ
|
2010
|
83
|
Невяна Кръстева, Традиционни и нови форми на дистрибуция на българския пазар (на примера на луксозния сегмент в международните хотелски вериги), СУ дипломна работа:МАЯ ФЕРДИНАНДОВА ПАНДУРСКА
|
2010
|
84
|
Невяна Кръстева, Традиционни и нови форми на дистрибуция на българския пазар. Въвеждане на системата Приселинг от Кока Кола България , СУ дипломна работа:СТАНИСЛАВ РУМЕНОВ АНГЕЛОВ
|
2010
|
85
|
Невяна Кръстева, Частните марки – стратегически инструмент за пазарно развитие, СУ дипломна работа:МИЛЕН ЛАЗАРОВ СТОИЧКОВ
|
2010
|
Редактор на издание нереферирано |
|
Невяна Кръстева, Krasteva, N., et al, Business Administration: Theory and Practice in Bulgaria, Sofia, 2017 Press Universitaire “St. Kliment Ohridski”, ISBN 978-954-07-4300-4, Редактор на издание нереферирано
|
2017
|
Статия в научно списание |
1
|
Невяна Кръстева, Емил Георгиев, Нора Маджар, ИЗПОЛЗВАНЕ НА ГЕЙМИФИКАЦИЯ ПРИ НЕФОРМАЛНО ОБУЧЕНИЕ НА УЧЕНИЦИ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА НАВИЦИ, СВЪРЗАНИ С УСТОЙЧИВОТО РАЗВИТИЕ, Педагогика, том:96, брой:9s, 2024, стр.:66-81, ISSN (print):0861-3982, ISSN (online):1314-8540, doi:https://doi.org/10.53656/ped2024-9s.05, Ref
|
2024
|
2
|
Невяна Кръстева, Десислава Алексова, GAMIFICATION IN THE FIELD OF EDUCATION, CULTURE AND TOURISM – CASES FROM BULGARIA, Tourism - management, administration, law, No. 1 / 2023, issue:1, 2023, pages:19-28, ISSN (online):ISSN 2956-8048, Ref
|
2023
|
3
|
Neviana Krasteva, Dessislava Alexova, IMPACT OF VISUAL IDENTITY IN DIGITAL MARKETING FOR TOURISM BASED ON EXAMPLES FROM BULGARIA, Southeast European Review of Business and Economics SERBE, vol:4, issue:2, 2023, pages:67-81, ISSN (print):ISSN 2671-339X, Ref
|
2023
|
4
|
Neviana Krasteva, Desislava Alexova, Marketing for rural tourism - strategy and realisation in Bulgaria , Bulgarian Journal of Agricultural Science, 2023, ISSN (print):ISSN 1310-0351, Ref
|
2023
|
5
|
Невяна Кръстева, Десислава Алексова, Приложение на теорията на планираното поведение в туристическото потребление на местни храни, 18 Международна научна конференция „Устойчиво развитие- кръгова икономика, критична инфраструктура, зелен преход”, София 2023, МВБУ, 2023, ISBN:ISBN 978-954-9432-75-1 (CD), Ref
|
2023
|
6
|
Neviana Krasteva, Artificial Intelligence And its Effect on Marketing, Journal of Science and Research, vol:12, 2019, ISSN (print):ISSN 1314-295X, Ref, Web of Science
|
2019
|
7
|
Neviana Krasteva, Artificial Intelligence And its Effect on Marketing, Journal of Science and Research, vol:12, 2019, ISSN (print):1314-295X, Ref, Web of Science
|
2019
|
8
|
Neviana Krasteva, ‘‘Marketing connected with Scandinavian Culture and Nordic Countries‘‘, Journal of Science and Research, , брой:Vol. 11, , 2018, doi:ISSN 1314-295X
|
2018
|
9
|
Neviana Krasteva, GHETTOIZATION OF WORLD ECONOMY AND IT’S IMPACT ON MARKETING, International Journal of Management and Applied Science (IJMAS), том:2, брой:10, 2018, Ref, IF, IF (4.1 - 2018)
|
2018
|
10
|
Neviana Krasteva, Marketing connected with Scandinavian Culture and Nordic Countries, Journal of Science and Research, брой:11, 2018, Ref
|
2018
|
11
|
Neviana Krasteva, A Methodology of Determing th impact of Co Creation of Value in Marketing, Journal of Science and Research, брой:10, 2017, Ref
|
2017
|
12
|
Neviana Krasteva, Political Risk and Marketing, Journal of Science and Research, брой:9, 2016, Ref
|
2016
|
13
|
Невяна Кръстева, Илко Гетов, Стефан Балкански, Възможности за въвеждане и разширено използване на електронни визити (e-detailing) във фармацевтичния маркетинг, Opportunities for introduction and application of e-detailing in the pharmaceutical marketing, Социална медицина, брой:2, 2016
|
2016
|
14
|
Невяна Кръстева, Илко Н. Гетов, Стефан В. Балкански, СЪЩНОСТ, ВИДОВЕ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД Е-ВИЗИТИ (E-DETAILING) ВЪВ ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ МАРКЕТИНГ, Здравна политика и мениджмънт, том:1, 2016, doi:, ISSN номер: 1313-4981
|
2016
|
15
|
Neviana Krasteva, Is there a Global Consumer, Journal of Science and Research, брой:8, 2015
|
2015
|
16
|
Neviana Krasteva, Contemporary marketing trends, Journal of Science and Research, том:2, 2013, Ref
|
2013
|
Статия в поредица |
1
|
Neviana Krasteva, Aleksey Potebnya, Coping with Information Overload as Consumers and as Marketers, Yearbook of the Faculty of Economics and Business Administration, брой:23, редактор/и:Eleonora Nikolova, издателство:СУ "Св.Кл.Охридски", 2024, стр.:153-177, ISSN (print):ISSN 1311-8420, PhD
|
2024
|
2
|
Невяна Кръстева, Marketing Mix and the artificial intelligence technology, Годишник на СУ "Св.Кл.Охридски", том:Стопански факултет, брой:том 19, издателство:Университетско издателство, 2020, стр.:77-98, ISSN (print):ISSN 1311-8420, Ref, Web of Science
|
2020
|
3
|
Невяна Кръстева, Влияние на въвеждането на изкуствения интелект в производството и услугите и неговото влияние върху маркетинга, Международно бизнес училище, том:Научни трудове, брой:11, 2019, стр.:7-50, Ref
|
2019
|
4
|
Невяна Кръстева, Проучване на приложението на шведската концепция „лагом“ в маркетинговите стратегии на българските фирми, Годишник на СУ "Св. Кл. Охридски", том:Стопански факултет, брой:том 18, 2019, стр.:211-229, ISSN (print):1311-8420, Ref, Web of Science
|
2019
|
5
|
Невяна Кръстева, Съвместното създаване на стойност като тенденция в съвременния маркетинг, Годишник на СУ "Св.Кл.Охридски", том:Стопански факултет, брой:том 17, Volume 17, , издателство:Университетско издателство, 2019, ISSN (print):ISSN 1311-8420, Ref, Web of Science
|
2019
|
6
|
Neviana Krasteva, Culture and Religion as Key Factors in Contemporary Marketing, Research Papers. International Business School - Botevgrad, 2017, Ref
|
2017
|
7
|
Невяна Кръстева, Маркетинг и въоръжените конфликти, Научни трудове - Международно висше бизнес училище - Ботевград, 2015, Ref
|
2015
|
8
|
Neviana Krasteva, Marketing Research In Fairy Tales. , Yearbook of St Kliment Ohridski University of Sofia, Faculty of Economics and Business Administration, vol:9(1), 2011, pages:153-170, Ref, Web of Science
|
2011
|
9
|
Невяна Кръстева, Иновациите : Европейски, национални и регионални политики, Иновациите – европейски, национални и регионални политики, брой:18, издателство:Фонд. Приложни изследвания и комуникации, 2008, Ref
|
2008
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Невяна Кръстева, Analysis of IKEA's Experience in Gamification in Furniture Trade Online and Offline in Bulgaria, 17th International Scientific Conference, GREEN DEAL INITIATIVES, SUSTAINABLE MANAGEMENT, MARKET DEMANDS, AND NEW PRODUCTION PERSPECTIVES IN THE FORESTRY-BASED SECTOR, 2024, pages:89-94, ISBN:978-953-8446-02-3, Ref
|
2024
|
2
|
Невяна Кръстева, Десислава Алексова, Business approaches and marketing in tourism in the context of AI and Industry 5.0, Юбилейна международна научна конференция на тема: „Интердисциплинарният подход в приложното поле на икономическите и социалните науки, 2024
|
2024
|
3
|
Neviana Krasteva, Dessislava Alexova, Festine Lente - Hurry slowly for travelers, Preliminary Proceedings of the International Conference on Economics, Finance & Business, Paris, 2024, pages:72-80, doi:DOI: 10.20472/EFC.2024.021.004, Ref
|
2024
|
4
|
Neviana Krasteva, Aleksey Potebnya, How Marketing Can Increase the Purchase of Unattractive ("Ugly") Agricultural Products?, Preliminary Proceedings of the International Conference on Economics, Finance & Business, Paris, 2024, pages:81-90, doi:DOI: 10.20472/EFC.2024.021.005, Ref
|
2024
|
5
|
Невяна Кръстева, Десислава Алексова, BASED ON GAMIFICATION AND OBSERVATION POSITIVE ONLINE DESTINATION EXPERIENCE (ODE) SURVEY FOR BULGARIA, Proceedings of the International Conference on Economics, Finance and Business, Prague, 2023, 11-13 Sept, 2023, pages:168-177, ISSN (online):ISSN 2336-6044, Ref, Web of Science
|
2023
|
6
|
Aleksey Potebnya, Neviana Krasteva, Development of a Gamified Electronic Learning Resource for Children: "Marketing in Folk Tales and Fiction", Proceedings of the 18th Economics & Finance Conference, London, editor/s:Professor Koji Akimoto, Kurume University, Japan Dr. Nguyen Bao Anh, University of Ottawa, Canada Professor Jiri Beck, College of Information Management, Business Administration and Law, Prague, Czech Republic Professor Jan Cadil, University of Economics,, Publisher:International Institute of Social and Economic Sciences, 2023, pages:77-94, ISSN (online):2336-6044, ISBN:978-80-7668-006-7, doi:10.20472/EFC.2023.018.008, Ref, Web of Science, PhD
|
2023
|
7
|
Невяна Кръстева, Алексей Потебня, Exploring Gamified Electronic Platforms for Marketing Education Through Folk Tales and Fictions: Insights from a Prototypical Interactive Learning Resource, Preliminary Proceedings of the International Conference on Economics, Finance and Business, Prague, 2023, pages:166-0, ISSN (online):ISSN 2336-6044, Ref, PhD
|
2023
|
8
|
Невяна Кръстева, Десислава Алексова, Значение на визуалната идентичност в дигиталния маркетинг в туризма на примера на България, МЕЖДУНАРОДНА КОНФЕРЕНЦИЯ „ИКОНОМИКАТА НА XXI-ВИ ВЕК –КРИЗИ,ТРАНСФОРМАЦИИ,УСТОЙЧИВОСТ“, 12-ти май 2023 г., 2023, стр.:212-224, ISSN (online):978 619 233 292- 1, ISBN:978-619-233-291-4, Ref
|
2023
|
9
|
Невяна Кръстева, Алексей Потебня, Влияние върху черноморския регион на превръщенето на Русия от част на световната глобална икономика в „самодостатъчен остров“, Международна научна конференция, "Черно море – врата и много мостове", Под патронажа на еврокомисаря по околна среда, океани и рибарство Виргиниюс Синкявичюс, 10-11 юни 2022 г. , Бургаски свободен университет, Бургас, България, 2022, ISBN:ISBN 978 619 253 017 4, Ref, PhD
|
2022
|
10
|
Невяна Кръстева, Съвместното създаване на стойност като тенденция в съвременния маркетинг, Годишник на СУ "Св.Кл.Охридски" , Стопански факултет, т. 17, 2019, ISSN (print):1311-8420
|
2019
|
11
|
Neviana Krasteva, IMPLEMENTATION OF THE SWEDISH CONCEPT LAGOM IN TOURISM MARKETING IN BULGARIA, 15 Международна научна конференция „ТУРИЗЪМ – ИЗСЛЕДВАНЕ, РАЗВИТИЕ И ОБУЧЕНИЕ”, София 2018, 2018
|
2018
|
12
|
Neviana Krasteva, Research of the Marketing Applicability of the Swedish Lagom Concept in Bulgaria, 2nd Rome International Conference on Social Science & Humanities (ICSSH), Рим, Италия, 3-6 юни 2018, 2018, Ref
|
2018
|
13
|
Neviana Krasteva, RESEARCH OF THE MARKETING APPLICABILITY OF THE SWEDISH LAGOM CONCEPT IN BULGARIA, 15 Международна научна конференция „ТУРИЗЪМ – ИЗСЛЕДВАНЕ, РАЗВИТИЕ И ОБУЧЕНИЕ”, София 2018, издателство:Издателство на МВБУ, 2018
|
2018
|
14
|
Невяна Кръстева, Съществува ли глобален потребител, Годишник на СУ "Св.Кл.Охридски" , Стопански факултет, София, 2018, том 15, Volume 15, ISSN 1311-8420, 2018
|
2018
|
15
|
Neviana Krasteva, A Methodology for Determining the Impact of Co Creation of Value on Marketing- De Coni, Bulgaria Case, Global Association for Humanities and Social Science Research (GAHSSR), 15th International Conference on Business Management & Legal Studies (ICBMLS), 6- 7 June, 2017, Rome, Italy, 2017
|
2017
|
16
|
Невяна Кръстева, Culture and Religion as Key Factors in Contemporary Marketing, Културата и религията като ключови фактори в съвременния маркетин, Научни трудове - Международно висше бизнес училище - Ботевград, 2017, стр.:99-134
|
2017
|
17
|
Neviana Krasteva, Culture and Religion as Key Factors in Contemporary Marketing, Културата и религията като ключови фактори в съвременния маркетинг , Научни трудове - Международно висше бизнес училище - Ботевград. - ISSN 1313-0846. - Т. 9 (2017), с. 99-134., 2017, Ref
|
2017
|
18
|
Neviana Krasteva, GHETTOIZATION OF WORLD ECONOMY AND IT’S IMPACT ON MARKETING, International Journal of Management and Applied Science (IJMAS) Volume 2, Issue -10, издателство:Авангард прима, 2017
|
2017
|
19
|
Neviana Krasteva, The Role of Cultural Differences in Co Creation of Value in Marketing, 19th International Conference on Business Management & Legal Studies (ICBMLS), 25 – 26 юли, 2017, Барселона, Испания, 2017, Ref
|
2017
|
20
|
Невяна Кръстева, РОЛЯТА НА ГОЛЕМИТЕ МАСИВИ ДАННИ (BIG DATA) ВЪВ ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ МАРКЕТИНГ, ЧЕТИРИНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ , РАЗВИТИЕ НА ВИСШИТЕ УЧИЛИЩА В КОНТЕКСТА НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА КАЧЕСТВО НА ОБРАЗОВАТЕЛНИТЕ УСЛУГИ, МВБУ, юни 2017г. Ботевград, 2017, Ref
|
2017
|
21
|
Neviana Krasteva, Volen Philipov, “Augmented Reality” and Marketing, Yearbook of St Kliment Ohridski University of Sofia, Faculty of Economics and Business Administration, Publisher:St Kliment Ohridski University Press, 2016, pages:167-175, Ref
|
2016
|
22
|
Невяна Кръстева, Филипов В., „Подсилена реалност” в маркетинга, Годишник на СУ „Св.Кл.Охридски”, Стопански факултет, том 13, С., 2016, 2016
|
2016
|
23
|
Neviana Krasteva, A Methodology for Determining the Impact of the Political Environment on Marketing and Tourism, Barcelona June 27-July 1, 2016, 24th International Academic Conference, Barcelona, 2016, Ref
|
2016
|
24
|
Neviana Krasteva, GHETTOIZATION OF WORLD ECONOMY AND IT’S IMPACT ON MARKETING, International Conference on Еconomics, Management and Social Study (ICEMSS), Rome, Italy, August , 2016,, 2016
|
2016
|
25
|
Neviana Krasteva, GHETTOIZATION OF WORLD ECONOMY AND IT’S IMPACT ON MARKETING, Годишник на МВБУ, 2016, том 8, ISSN 1313-0846, DOI: 10.13140/RG.2.1.3414.6964, 2016
|
2016
|
26
|
Neviana Krasteva, Value creation by Company- Consumer interaction- Deconi, Bulgaria Case, Международна научна конференция „Икономическо благосъстояние чрез споделени знания, 9-10 ноември 2016г., Стопанска академия „Д.А.Ценов”, 2016
|
2016
|
27
|
Невяна Кръстева, Влияние на военните конфликти върху маркетинга и продажбите в туризма, Съвременни тенденции в развитието на туризма, издателство:Тракия-М, 2016, Ref
|
2016
|
28
|
Невяна Кръстева, Възможности за въвеждане и разширено използване на електронни визити (e-detailing) във фармацевтичния маркетинг, Социална медицина, бр.2, 2016, Ref
|
2016
|
29
|
Невяна Кръстева, Дигитален маркетинг и комуникации във фармацевтичната индустрия, Годишник на СУ "Св.Кл.Охридски" , Стопански факултет, София, 2016, том 14, Volume 14, ISSN 1311-8420, 2016
|
2016
|
30
|
Невяна Кръстева, ОБРАЗОВАНОСТ, ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ И ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ, Тринадесета МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ, МВБУ, 2016, 2016, Ref
|
2016
|
31
|
Невяна Кръстева, СЪЩНОСТ, ВИДОВЕ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД Е-ВИЗИТИ (E-DETAILING) ВЪВ ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ МАРКЕТИНГ, Здравна политика и мениджмънт, бр. 1, 2016, Ref
|
2016
|
32
|
Neviana Krasteva, ARMED CONFLICT'S INFLUENCE ON MARKETING, 21 June 2015, Business & Management Conference, Vienna , 2015
|
2015
|
33
|
Neviana Krasteva, Developing Business and Marketing in а Time of War Confrontation, International conference on Economics and Social Sciences (ICESS), Barcelona, Spain, August 2nd, 2015, 2015, Ref
|
2015
|
34
|
Невяна Кръстева, Сияна Никова, ВЛИЯНИЕТО НА ВЪОРЪЖЕНИТЕ КОНФЛИКТИ ВЪРХУ МАРКЕТИНГА, ДВАНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ „ ИНОВАТИВНИ СТРАТЕГИИ ЗА КОНКУРЕНТОСПОСОБЕН БИЗНЕС”, 2015, MSc
|
2015
|
35
|
Невяна Кръстева, Икономическо влияние на навлизане на технология с общо предназначение - облачни технологии - върху основни макроикономически показатели: икономически растеж, създаване на бизнес и заетост, Сборник докторантски трудове. - Ч. 4, с. 212-234, 2015, стр.:212-234
|
2015
|
36
|
Невяна Кръстева, Икономическо влияние на навлизане на технология с общо предназначение - облачни технологии - върху основни макроикономически показатели: икономически растеж, създаване на бизнес и заетост, Сборник докторантски трудове. - Ч. 4, с. 212-234, 2015, стр.:212-234
|
2015
|
37
|
Невяна Кръстева, Сияна Никова, Алексей Потебня, Маркетинг и въоръжените конфликти, Годишник на МВБУ, 2015, ISSN 1313-0846, издателство:Издателство на МВБУ, 2015
|
2015
|
38
|
Невяна Кръстева, Особености на съвременния маркетинг във фармацевтичния сектор, 15 години Катедра "Европеистика" : юбилеен сборник. - С. 56-73, 2015, стр.:56-73, Ref
|
2015
|
39
|
Neviana Krasteva, Contemporary Economic and Social Trends and Their Impact on Marketing, 2nd Economics & Finance Conference , June 3-6, 2014 , Vienna, Austria 03 June 2014, Vienna 2nd Economics & Finance Conference , 2014
|
2014
|
40
|
Neviana Krasteva, Contemporary Economic and Social Trends and Their Impact on Marketing, 2nd Economics & Finance Conference , June 3-6, 2014 , Vienna, Austria,, , 2nd Economics & Finance Conference , June 3-6, 2014 , Vienna, Austria,, 2014, Ref
|
2014
|
41
|
Невяна Кръстева, Мирена Тодорова, Иновации и конкурентоспособност във
фармацевтичния сектор, ЕДИНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ “ПРЕПОДАВАНЕ, УЧЕНЕ И КАЧЕСТВО ВЪВ ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ– 2014”, ИНТЕЛИГЕНТНА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ, МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ, БОТЕВГРАД, издателство:Издателство на МВБУ, 2014, PhD
|
2014
|
42
|
Невяна Кръстева, Корпоративен имидж и корпоративна идентичност. Приложение на социалната маркетингова концепция във фармацевтичния сектор, Годишник на МВБУ, 2014, Ref
|
2014
|
43
|
Невяна Кръстева, Корпоративен имидж и корпоративна идентичност. Приложение на социалната маркетингова концепция във фармацевтичния сектор, Годишник на МВБУ, 2014г., ISSN 1313-0846, стр. 51-82, 2014
|
2014
|
44
|
Невяна Кръстева, ОСОБЕНОСТИ НА СЪВРЕМЕННИЯ МАРКЕТИНГ ВЪВ ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ СЕКТОР, Сборник 20 години спец. „Европеистика”, СУ, 2014г, 2014
|
2014
|
45
|
Невяна Кръстева, Констнтина Николова, Антоан Василев, Мария Димитрова, Съвременни икономически и социални тенденции и тяхното влияние върху маркетинга, ЕДИНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ “ПРЕПОДАВАНЕ, УЧЕНЕ И КАЧЕСТВО ВЪВ ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ– 2014”, ИНТЕЛИГЕНТНА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ, МЕЖДУНАРОДНО ВИСШЕ БИЗНЕС УЧИЛИЩЕ, издателство:Издателство на МВБУ, 2014, MSc
|
2014
|
46
|
Невяна Кръстева, Съвременни аспекти на маркетинговата концепция, „Маркетингови метаморфози и предизвикателства в дигиталната ера”, издателство:БСУ, 2013, Ref
|
2013
|
47
|
Невяна Кръстева, Съвременни аспекти на маркетинговата концепция, Маркетингови метаморфози и предизвикателства в дигиталната ера, издателство:БСУ, 2013, Ref
|
2013
|
48
|
Невяна Кръстева, Тенденции в европейските маркетингови практики- маркетинг обвързан с
кауза, „зелен” маркетинг и корпоративна социална отговорност (КСО), Международното висше бизнес училище - Ботевград, Десета международна конференция – 2013 СЪВРЕМЕННИЯТ МОДЕЛ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И МЯСТОТО НА БЪЛГАРИЯ В НЕГО,, 2013
|
2013
|
49
|
Невяна Кръстева, Атанас Георгиев, Ирена Младенова, Изследване на маркетинговите стратегии за навлизане на българския пазар на веригите за модерна търговия (нано маркетинг), Сборник от Девета международна научна конференция „Предизвикателства пред съвременната икономика”, редактор/и:Т. Георгиева, издателство:МВБУ-Ботевград, 2012, стр.:124-134
|
2012
|
50
|
Невяна Кръстева, Маркетинг в народните приказки и художествената литература, Годишник на Стопански факултет на СУ «Св. Кл. Охридски», 2011г. - 19 стр., ISSN 1311-8420, 2011
|
2011
|
51
|
Невяна Кръстева, Маркетингови проучвания в народните приказки , Годишник на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Стопански факултет = Annuaire de l'Universite de Sofia St. Kliment Ohridski. Faculte des sciences economiques et de gestion. ISSN 1311-8420. - Т. 9 (2011), с. 153-170, 2011, стр.:153-170, ISBN:1311-8420, Ref, Web of Science
|
2011
|
52
|
Невяна Кръстева, Човекът като фактор в мърчъндайзинга, Осма международна конференция на МВБУ, София, Резиденция Бояна, 16-17 юни, 2011г., 2011
|
2011
|
53
|
Neviana Krasteva, Market Development and New Consumer Habits, Management Guide, BULGARIA, издателство:Munich, Germany , 2008, Ref
|
2008
|
54
|
Невяна Кръстева, Етиката в маркетинга на медицински услуги, Пета международна научно-практическа конференция «Преподаване и качество във висшето образование- 2008 - «Национална стратегия за висше образование и пазара на труда в България», 2008, Ref
|
2008
|
55
|
Невяна Кръстева, Публично- частно партньорство и регионален маркетинг, Доклад за Международната конференция „Европейски град- градоустройство и архитектура, сигурност и финанси, 14 - 16 септември 2008г., организирана от Центъра за публична администрация в НБУ и Асоциацията на общинските служители в България , 2008, Ref
|
2008
|
56
|
Невяна Кръстева, Мениджмънт на суперструктурата в туризма. Енергийна ефективност и запазване на енергията в туристическата суперструктура - към устойчиво развитие на туризма, Научни трудове - Международно висше бизнес училище - Ботевград, 2007, стр.:149-176, ISBN:1313-0846, Ref, Web of Science
|
2007
|
Студия в поредица |
1
|
Невяна Кръстева, Алексей Потебня, Какво могат да научат маркетолозите от философите? Философията на пазарните отношения и маркетинга от Платон до наши дни, Годишник на СУ "Св.Кл.Охридски" , Стопански факултет, том:Годишник на СУ "Св.Кл.Охридски" , Стопански факултет, брой:22, редактор/и:Елеонора Николова, издателство:СУ "Св.Кл.Охридски", 2023, стр.:77-93, ISSN (print):ISSN 1311-8420, Ref
|
2023
|
2
|
Невяна Кръстева, Robots are Selling Robots to Robots, Научни трудове - Международно висше бизнес училище - Ботевград, том:Научни трудове - Международно висше бизнес училище - Ботевград, брой:12, издателство:МВБУ, 2021, стр.:89-109, ISSN (print):ISSN 1313-0846, Ref
|
2021
|
Студия в сборник (на конференция и др.) |
|
Невяна Кръстева, Изкуственият интелект и съвременният маркетинг, Годишник на Софийския университет, Стопански факултет, редактор/и:Елеонора Николова, издателство:СУ "Св.Кл.Охридски", 2021, стр.:109-129, ISSN (print):ISSN 1311-8420, Ref
|
2021
|
Съставителска дейност |
|
Невяна Кръстева, СУ "Св. Климент Охридски"
|
2017
|
Участие в конференция |
1
|
Присъствие, Невяна Кръстева, "Festina lente" - Hurry slowly for travelers
|
2024
|
2
|
Присъствие, Невяна Кръстева, Analysis of IKEA's Experience in Gamification in Furniture Trade Online and Offline in Bulgaria
|
2024
|
3
|
Присъствие, Невяна Кръстева, „Бавният туризъм“- тенденция в развитието на устойчив бизнес или прикрита форма на емиграция“
|
2024
|
4
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, GAMIFICATION IN EDUCATION TO CREATE HABITS RELATED TO SUSTAINABLE DEVELOPMENT
|
2024
|
5
|
Присъствие, Невяна Кръстева, How Marketing Can Increase the Purchase of Unattractive ("Ugly") Agricultural Products?
|
2024
|
6
|
Присъствие, Невяна Кръстева, EXPLORING GAMIFIED ELECTRONIC PLATFORMS FOR MARKETING EDUCATION THROUGH FOLK TALES AND FICTIONS: INSIGHTS FROM A PROTOTYPICAL INTERACTIVE LEARNING RESOURCE
|
2023
|
7
|
Присъствие, Невяна Кръстева, Приложение на теорията на планираното поведение в туристическото потребление на местни храни
|
2023
|
8
|
Присъствие, Невяна Кръстева, Значение на Визуалната идентичност в дигиталния маркетинг в туризма на примера на България
|
2023
|
9
|
Присъствие, Невяна Кръстева, BASED ON GAMIFICATION AND OBSERVATION POSITIVE ONLINE DESTINATION EXPERIENCE (ODE) SURVEY FOR BULGARIA
|
2023
|
10
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, Алексей Потебня, DEVELOPMENT OF A GAMIFIED ELECTRONIC LEARNING RESOURCE FOR CHILDREN: "MARKETING IN FOLK TALES AND FICTION"
|
2023
|
11
|
Присъствие, Невяна Кръстева, Влияние върху черноморския регион на превръщенето на Русия от част на световната глобална икономика в „самодостатъчен остров“
|
2022
|
12
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, Marketing for rural tourism - strategy and realisation in Bulgaria
|
2022
|
13
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, Robots are Selling Robots to Robots
|
2020
|
14
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, RESEARCH OF THE MARKETING APPLICABILITY OF THE SWEDISH LAGOM CONCEPT IN BULGARIA
|
2019
|
15
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, HOW WILL THE ENTRY OF ROBOTICS (ARTIFICIAL INTELLIGENCE, MACHINE LEARNING AND ADVANCED ALGORITHMS) IN SERVICE AND MANUFACTURING AFFECT MARKETING?
|
2019
|
16
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, Маркетинговата стратегия за съвместното създаване на стойност в рекреацията
|
2018
|
17
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, Krasteva N., ” Research of the Marketing Applicability of the Swedish Lagom Concept in Bulgaria”, 2nd Rome International Conference on Social Science & Humanities (ICSSH), Рим, Италия, 3-6 юни 2018,
https://gahssr.org/proceeedings/48.pdf
|
2018
|
18
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, IMPLEMENTATION OF THE SWEDISH CONCEPT LAGOM IN TOURISM MARKETING IN BULGARIA
|
2018
|
19
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, РОЛЯТА НА ГОЛЕМИТЕ МАСИВИ ДАННИ (BIG DATA) ВЪВ ФАРМАЦЕВТИЧНИЯ МАРКЕТИНГ, ЧЕТИРИНАДЕСЕТА МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ , РАЗВИТИЕ НА ВИСШИТЕ УЧИЛИЩА В КОНТЕКСТА НА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ЗА КАЧЕСТВО НА ОБРАЗОВАТЕЛНИТЕ УСЛУГИ
|
2017
|
20
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, A Methodology for Determining the Impact of Co Creation of Value on Marketing- De Coni, Bulgaria Case
|
2017
|
21
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, ”The Role of Cultural Differences in Co Creation of Value in Marketing”
|
2017
|
22
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, A Methodology for Determining the Impact of the Political Environment on Marketing and Tourism
|
2016
|
23
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, ARMED CONFLICT'S INFLUENCE ON MARKETING
|
2016
|
24
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, ОБРАЗОВАНОСТ, ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ И ДИСТАНЦИОННО ОБУЧЕНИЕ
|
2016
|
25
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, GHETTOIZATION OF WORLD ECONOMY AND IT’S IMPACT ON MARKETING
|
2016
|
26
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, ВЛИЯНИЕТО НА ВЪОРЪЖЕНИТЕ КОНФЛИКТИ ВЪРХУ МАРКЕТИНГА
|
2015
|
27
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, Developing Business and Marketing in а Time of War Confrontation,
|
2015
|
28
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, Иновации и конкурентоспособност във
фармацевтичния сектор
|
2014
|
29
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, 3. Contemporary Economic and Social Trends and Their Impact on Marketing, 2nd Economics & Finance Conference , June 3-6, 2014 , Vienna, Austria, http://iises.net/proceedings/2nd-economics-finance-conference-vienna/table-of-content
|
2014
|
30
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, Съвременни икономически и социални тенденции и тяхното влияние върху маркетинга
|
2014
|
31
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, Съвременни аспекти на маркетинговата концепция
|
2013
|
32
|
Секционен доклад, Невяна Кръстева, Тенденции в европейските маркетингови практики- маркетинг обвързан с
> кауза, „зелен” маркетинг и корпоративна социална отговорност (КСО
|
2013
|
Учебник/Учебно помагало |
1
|
Невяна Кръстева, „Съвременен маркетинг”, том 2, ISBN:978-619-160-147-9, Авангард прима, София
|
2013
|
2
|
Невяна Кръстева, Съвременен маркетинг”, том1, ISBN:978-619-160-146-2, Авангард прима, София
|
2013
|
3
|
Невяна Кръстева, „Основи на маркетинга”, ISBN:978-954-323-562-9, Авангард прима, София
|
2009
|
4
|
Невяна Кръстева, „Теми и казуси по „Международен бизнес” за подготовка за държавен изпит- бакалавър „Международни икономически отношения”, ISBN:978-954-323-551-3, Авангард прима, София
|
2009
|
|