Друго (научно-популярни и др. под.) |
1
|
Теодора Тодорова Петкова, Slides: The Dialogic Potential of the Web, Zenodo
|
2022
|
2
|
Teodora Petkova, The Brave New Text: Perspectives on Web Writing,
|
2018
|
Статия в научно списание |
1
|
Петкова, Теодора, Метаданни, говорене и разбиране в дигиталните маркетингови комуникации, Медии и език, том:1, брой:12, 2022, стр.:58-67, ISSN (online):ISSN 2535-0587, Ref
|
2022
|
2
|
Теодора Петкова, Стратегическото значение на диалога в дигиталните маркетингови комуникации в Мрежата, Медии и комуникации, том:2, 2022, стр.:276-293, ISBN:978-954-07-5502-1
|
2022
|
Статия в поредица |
|
Teodora Petkova, You Say Digital, I Say Dialogue, The Future Of Text: Vision for 2020, vol:The Future of Text 2020, editor/s:Frode Hegland, 2020, pages:384-385, ISBN:9798556866782, doi:https://doi.org/10.48197/fot2020a , Ref, International
|
2020
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Теодора Петкова, Семантично анотиране на маркетингови комуникации в Мрежата чрез schema.org: потенциал и употреби, Медийна грамотност: класически и нови измерения, редактор/и:Проф. д-р ВЕСЕЛИНА ВЪЛКАНОВА, издателство:Университетско издателство "Св. Климент Охридски", 2022, стр.:190-200, ISBN:978-619-7567-11-3
|
2022
|
2
|
Teodora Petkova, Marketing Communications and the Semantic Web: Theoretical Intersections and Practical Implications, Companion Proceedings of the Web Conference 2021 (WWW '21 Companion), April 19--23, 2021, Ljubljana, Slovenia, Publisher:ACM, 2021, ISBN:978-1-4503-8313-4/21/04, doi:https://doi.org/10.1145/3442442.3453704, Ref
|
2021
|
3
|
Петкова, Теодора, Диалогични маркетингови комуникации, основани на графи на знанието, Промените в глобалния свят и новите решения, редактор/и:Теодора Еввтимова, Кети Илиева, Валерия Йорданова , издателство:Регионална библиотека "Любен Каравелов" - Русе, 2021, стр.:140-147, ISBN:978-619-7404-29-6, Ref
|
2021
|
4
|
ТЕОДОРА ПЕТКОВА, Текстът на маркетинговите комуникации в Световната Мрежа, Качествена журналистика и нова комуникационна среда, редактор/и:Проф. д-р ВЕСЕЛИНА ВЪЛКАНОВА, издателство:Университетско издателство "Св. Климент Охридски", 2021, стр.:329-342, ISBN:978-619-7567-07-6
|
2021
|
5
|
ТЕОДОРА ПЕТКОВА, Корпоративният гражданин и вписването му в Мрежата, Медии и комуникации, редактор/и:Проф. д-р ВЕСЕЛИНА ВЪЛКАНОВА, издателство:Университетско издателство "Св. Климент Охридски", 2020, стр.:356-376, ISBN:978-954-07-4909-9
|
2020
|
6
|
Теодора Петкова, Семантичната мрежа и дигиталните маркетингови комуникации: пресечни точки и перспективи, Еволюция срещу революция или за моделите на развитие, издателство:Регионална библиотека "Любен Каравелов", 2020, стр.:65-73, ISBN:ISBN 978-619-7404-16-6, Ref, др.(eLIBRARY.RU, SSRN, CEEOL)
|
2020
|
7
|
Теодора Петкова, Дигиталният текст като феномен на културата, От слово към действие: разкази и репрезентации, редактор/и:Сирма Данова, Камелия Спасова, издателство:Факултет по славянски филологии, СУ "Св. Климент Охридски", 2019, ISSN (online):978-619-7433-37-1, ISBN:978-619-7433-36-4
|
2019
|
8
|
Теодора Петкова, Комуникация без граници?, Граници в комуникациите/Комуникация отвъд границите, издателство:НБУ, 2019
|
2019
|
9
|
Теодора Петкова, Защо диалог?, Словото: образи и отражения. Сборник с доклади от Националните конференции за студенти и докторанти, Пловдив, 2006 и 2007 година, издателство:Издателство „Контекст”, Пловдив, 2008, стр.:271-276, ISBN:978-954-8238-04-5
|
2008
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Съдържанието на дигиталните маркетингови комуникации в Мрежата като семантичен капитал
|
2022
|
2
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, The Dialogic Potential of the Web of Data
|
2022
|
3
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Употреба на диалогични принципи и семантични анотации в дигиталните маркетингови комуникации в Мрежата
|
2022
|
4
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Marketing Communications and the Semantic Web
|
2021
|
5
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Диалогични маркетингови комуникации, основани на графи на знанието
|
2021
|
6
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Knowledge Graphs From the Perspective of Dialogic Marketing Communications
|
2021
|
7
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Семантично анотиране на маркетингови комуникации в Мрежата: потенциал и употреби
|
2021
|
8
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Семантични технологии: Пресечни точки и перспективи
|
2020
|
9
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Текстът на маркетинговите комуникации в Световната Мрежа
|
2020
|
10
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Маркетинговите комуникации в Мрежата: Управление на маркетингов микс или на знания?
|
2020
|
11
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Съдържанието в Мрежата: експлоадирал диалог или писмо в бутилка?
|
2020
|
12
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Knowledge Graphs and the Dialogic Potential of the Web.
|
2020
|
13
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Комуникации без граници?
|
2019
|
14
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Дигиталният текст като феномен на културата
|
2019
|
15
|
Секционен доклад, Теодора Петкова, Диалози ли са пазарите? Как брандовете използват диалогичния потенциал на Мрежата?'
|
2019
|