Skip Navigation LinksНачало > Справки > Личен състав > Публикации на автор
Научни приноси на проф. доктор на науките Христо Кафтанджиев

Author ID (SCOPUS):55944608800

ORCID ID:0000-0002-4655-7408
Глава от книга
1 Christo Kaftandjiev, The digital and narrative aspects of integrated marketing communications, Турция, Ref, Рецензирано 2022
2 Christo Kaftandjiev, Migrating characters and stories in art: semiotic aspects of intertextuality in advertising, България, Ref, Рецензирано 2021
3 Christo Kaftandjiev , The Intertextuality and the art as a communicative strategy in advertising and in the other marketing communications, Колумбия, Ref, Рецензирано 2021
Книга
Маргарита Пешева, Мария Попова, Милко Петров, Христо Кафтанджиев, Елена Николова, Ели Гергинова, Борислав Градинаров, Силвия Цветкова-Казандзи, Думите на медийния преход, ISBN:978-954-400-325-8, Фабер, Велико Търново, Рецензирано 2010
Монография
1 Христо Кафтанджиев, Рекламата и маркетинговите комуникации по време на черната смърт (коронавируса), ISSN (print):978-954-07-4984-6, ISBN:978-954-07-4984-6, Университетско издателство "Св. Кл. Охридски", София, Ref, Рецензирано 2020
2 Христо Кафтанджиев, Интегрированные маркетинговые коммуникации, ISSN (print):, КазГЮИУ, Казахстан, Ref, Рецензирано 2019
3 Христо Кафтанджиев, Интегрирани маркетингови комуникации, ISSN (print):978-954-07-4091-1, ISBN:978-954-07-4091-1, Университетско издателство "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2016
4 Христо Кафтанджиев, Мифологические архетипы в коммуникациях, ISSN (print):978-617-7022-94-6, ISBN:978-617-7022-94-6, Гуманитарный центр, Харьков, Рецензирано 2016
5 Христо Кафтанджиев, Митологичните архетипи в комуникациите, ISSN (print):978-954-07-3930-4, ISBN:978-954-07-3930-4, Университетско издателство "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2015
6 Христо Кафтанджиев, Хармония в рекламната комуникация. Много презаредена, ISSN (print):978-954-07-3483-5, ISBN:978-954-07-3483-5, Университетско издателство "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2013
7 Христо Кафтанджиев, Absolut semiotics in an absolut world, ISSN (print):978-954-28-0361-4, ISBN:978-954-28-0361-4, Ciela, София, Рецензирано 2008
8 Христо Кафтанджиев, Герои и красавицы в рекламе, ISSN (print):978-5-91180-993-5, ISBN:978-5-91180-993-5, Питер, Санкт-Петербург, Рецензирано 2008
9 Христо Кафтанджиев, Секс и насилие в рекламе, ISSN (print):978-5-91180-751-1, ISBN:978-5-91180-751-1, Питер, Санкт-Петербург, Рецензирано 2008
10 Христо Кафтанджиев, Хармония в рекламната комуникация. Много презаредена, ISSN (print):978-954-28-0266-2, ISBN:978-954-28-0266-2, Ciela, София, Рецензирано 2008
11 Христо Кафтанджиев, Герои и красавици в рекламата. Героичните маркетингови наративи, ISSN (print):978-954-28-0158-0, ISBN:978-954-28-0158-0, Ciela, София, Рецензирано 2007
12 Христо Кафтанджиев, Образ женщины в рекламе, ISSN (print):978-5903190-20-1, ISBN:978-5903190-20-1, РИП Холдинг, Москва, Рецензирано 2007
13 Христо Кафтанджиев, Сексът и насилието в рекламата, ISSN (print):954-649-976-5, ISBN:954-649-976-5, Ciela, София, Рецензирано 2006
14 Христо Кафтанджиев, Семиотика абсолюта, ISSN (print):5-903190-04-9, ISBN:5-903190-04-9, РИП Холдинг, Москва, Рецензирано 2006
15 Христо Кафтанджиев, Гармония в рекламной коммуникации, ISSN (print):5-699-09980-8, ISBN:5-699-09980-8, Эксмо, Москва, Рецензирано 2005
16 Христо Кафтанджиев, Absolut semiotics, ISSN (print):954-649-433-X, ISBN:954-649-433-X, Ciela, София, Рецензирано 2001
17 Христо Кафтанджиев, Хармония в рекламната комуникация, ISSN (print):954-649-309-0, ISBN:954-649-309-0, Ciela, София, Рецензирано 2000
18 Христо Кафтанджиев, Образът на жените в рекламата, ISSN (print):954-8067-32-3, ISBN:954-8067-32-3, Princeps, София, Рецензирано 1998
19 Христо Кафтанджиев, Текстът на печатната реклама, ISSN (print):954-8194-23-6, ISBN:954-8194-23-6, Факултет по журналистика и масова комуникация, София, Рецензирано 1998
20 Христо Кафтанджиев, Визуална комуникация, ISSN (print):954-520-087-1, ISBN:954-520-087-1, Отворено общество, София, Рецензирано 1996
21 Христо Кафтанджиев, Тексты печатной рекламы, ISSN (print):5-85494-033-7, ISBN:5-85494-033-7, Смысл, Москва, Рецензирано 1995
22 Христо Кафтанджиев, Хармония в рекламната комуникация, ISSN (print):954-693-009-1, ISBN:954-693-009-1, Кабри, София, Рецензирано 1995
23 Христо Кафтанджиев, Текстовете на печатната реклама, ISSN (print):954-8321-08-7, ISBN:954-8321-08-7, Поли, София, Рецензирано 1994
24 Христо Кафтанджиев, Езикът на рекламата. Графика и текст, ISBN:954-8194-04-X, Факултет по журналистика и масови комуникации, София, Рецензирано 1992
Научно ръководство
1 Христо Кафтанджиев, Маркетингови комуникации, насочени към насърчаване на раждаемостта в България, Дания и Италия, дисертация д-р:Габриела Божидарова Павлова 2019
2 Христо Кафтанджиев, Маркетингови комуникации на туристически услуги – семиотични и наративни аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Христина Янчева Славова 2017
3 Христо Кафтанджиев, Приложение на новите технологии в маркетинговите комуникации: съвременни знакови ситуации, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Гергана Йорданова Маркова 2017
4 Христо Кафтанджиев, Социалният маркетинг и социалната реклама като инструмент за противодействие на антропогенната промяна в климата. Комуникационни и семиотични аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Христо Бойков Панчев 2017
5 Христо Кафтанджиев, Апелите за агресия в рекламата – семиотични и комуникативни аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Зорница Георгиева Каприева 2016
6 Христо Кафтанджиев, Комикс и реклама. Поетика и семиотични аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Антон Петров Стайков 2016
7 Христо Кафтанджиев, Маркетингови комуникации в социалните мрежи – комуникативни и семиотични аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Никола Любомиров Вангелов 2016
8 Христо Кафтанджиев, Витрината като маркетингова комуникация. Комуникативни и семиотични аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Миглена Николаева Владова-Стрелковска 2014
9 Христо Кафтанджиев, Комуникативни и семиотични аспекти на музиката в маркетинговите комуникации, ВАК дисертация д-р:Ани Емануилова Софрониева 2013
10 Христо Кафтанджиев, Творчески аспекти на специалните събития и тяхната интеграция в останалите маркетингови комуникации, дисертация д-р:Оля Николаева Иванова-Мокуние 2013
11 Христо Кафтанджиев, Творческият процес в рекламата, интегрираните маркетингови комуникации и брандинга (комуникативни и мениджърски аспекти), дисертация д-р:Стефан Димитров Серезлиев 2012
12 Христо Кафтанджиев, Еротиката в рекламата - семиотични и комуникативни аспекти, ВАК дисертация д-р:Албена Ганчева Павлова 2011
13 Христо Кафтанджиев, Семиотични аспекти на интегрираните маркетингови комуникации в автомобилния бранш, дисертация д-р:Ваня Благоева Бабанин 2011
14 Христо Кафтанджиев, Маркетинг комуникации в козметичната хирургия : социо-културни аспекти на идеала за красота в печатната реклама на козметична хирургия, ВАК дисертация д-р:Стела Стефанова Личева 2010
Статия в научно списание
1 Vesselina Valkanova, Christo Kaftandjiev, Image Generative Programs of Artificial Intelligence and Their Use in Educational Disciplines of Linguistics, Literature, And Arts – The Semiotic Aspects, Стратегии на образователната и научната политика, vol:XXXII, issue:5, 2024, ISSN (print):1310–0270, ISSN (online):1314–8575, doi:https://doi.org/10.53656/str2024-5-6-ima, Ref, IF (0.4202 - 2023), Web of Science Quartile: Q4 (Q4 (2023) 2024
2 Christo Kaftandjiev, ENTREPRENEURSHIP AND INTERDISCIPLINARY EDUCATION - SEMIOTIC ASPECTS, STRATEGIES FOR POLICY IN SCIENCE AND EDUCATION-STRATEGII NA OBRAZOVATELNATA I NAUCHNATA POLITIKA, vol:29, issue:3, 2021, pages:231-241, ISSN (print):1310-0270, ISSN (online):1314-8575 2021
3 Shyryn Kurmanbayeva, Christo Kaftandjiev, MARKETING COMMUNICATIONS OF EDUCATION - SEMANTICS' COMMUNICATIVE APPROACHES, STRATEGIES FOR POLICY IN SCIENCE AND EDUCATION, vol:Volume 27, issue:Issue 4, 2019, pages:351-368, Ref, Web of Science, International 2019
4 Christo Kaftandjiev, Elena Shustova, Fear Appeals in Marketing Communications of Banks and Insurance Companies in the Continuum of Dramatic-Tragic Situations - The Semiotic Perspective, INTERNATIONAL REVIEW, issue:Issue 1-2, 2018, pages:83-110, Ref, Web of Science, Web of Science Quartile: Q1 (2018), International 2018
5 Christo Kaftandjiev, Bulgaria and National Archetypes: A Semiotic Perspective , SOCIETY, vol:Volume 51, issue:Issue 1, 2014, pages:31-34, Ref, Web of Science, Web of Science Quartile: Q1 (2014) 2014
6 Christo Kaftandjiev, Felly Stoyanova, TEST MEASURING OF TROPES UNDERSTANDING IN TEACHING-ENGLISH AS A 2ND-LANGUAGE , LINKOPING STUDIES IN EDUCATION ANDPSYCHOLOGY, issue:Issue 34, 1992, pages:61-67, Ref, Web of Science Quartile: Q1 (1992), SCOPUS Quartile: Q1 (1992), International 1992
Съставителска дейност
Веселина Вълканова, Петранка Филева, Снежана Попова, Тотка Монова, Христо Кафтанджиев, Здравка Константинова, Чавдар Христов, Медии и комуникация: Юбилеен сборник 40 години Факултет по журналистика и масова комуникация , ISBN:978-954--07-4122-2, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано, в сътрудничество с чуждестранни учени 2016
Участие в конференция
1 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing communications, generated by the Artificial Intelligence. 2024
2 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, The cats of Istanbul in the frame of semiotics 2024
3 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Creative aspects of advertising, generated by the Artificial Intelligence 2024
4 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, The Artificial Intelligence (AI) In The Continuum “Blues - Hope” 2024
5 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Mass and marketing political communications, generated by Artificial Intelligence – semiotic and narrative aspects 2024
6 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Integrated marketing communications 2023
7 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Social marketing communications against eschatology – wars, poverty, social injustice, corruption, drugs, tobacco and alcohol abuse, etc. 2023
8 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Political advertising and other political mass and marketing communications in the frame of artificial intelligence, semiotics, heroic narratives and archetypes 2023
9 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Effective Marketing Communications and Transmedia of the Online Entertainment Industry – the Storytelling Aspects 2023
10 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, New technologies in advertising and marketing communications 2023
11 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Advertising and marketing communications of hospitals 2023
12 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Consumer Psychology and marketing communications 2023
13 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Advertising and mass communications created by Artificial Intelligence (AI) and ChatGPT 2023
14 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing communications of health and hospitals. 2023
15 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Iconic metaphors created by artificial intelligence - aspects of semiotic translation 2023
16 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing communications of Entrepreneurship 2023
17 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Crafting tourism success with artificial intelligence (AI) 2023
18 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, The efficient advertising and marketing communications of festivals 2022
19 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, The digital marketing communications of education - semiotic and narrative aspects 2022
20 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing communications of place marketing 2022
21 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, The justice and its interpretations in mythological narratives - contemporary screen genres 2022
22 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Advertising and marketing communications of arts: music, cinema, theatre and museums 2022
23 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, The best global advertising and marketing communications of Korean high-tech products 2022
24 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Integrated marketing communications – the digital aspects 2022
25 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Resemiotization and the Story Telling in Action Films – the Different Code Borrowing, Subversion, and Appropriation depending on Different Sign Systems 2022
26 Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Looking to the Future through Semiotics 2022
27 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Hybrid mass and marketing communications – semiotic and narrative aspects 2022
28 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Digital Marketing Communications – Semiotic and Intercultural Aspects 2021
29 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing Communications against Coronavirus – Semiotic and Narrative Aspects 2021
30 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Efficient Communicative Strategies in TV Commercials 2021
31 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, The Image of Istanbul as a World Tourist Destination in the Global Marketing Communications and Transmedia – Semiotic, Narrative and Archetype Aspects 2021
32 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Кристиан Банков, SEMIOTIC TRANSLATIONS – BOUNDLESS TRANSFORMATIONS AND OVERFLOWS BETWEEN DIFFERENT CULTURAL PHENOMENA AND SIGN SYSTEMS 2021
33 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Provocative Advertising and Provocative Marketing Communications – Semiotic, Narrative and Archetype Aspects 2021
34 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Efficient Digital Advertising and other Digital Marketing Communications of Education 2021
35 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Advertising and other Marketing Communications against Covid 19 - Semiotic and Narrative Aspects 2021
36 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Ина Мищенко, Елена Шустова, Advertising Mythological Narratives during COVID-19 2021
37 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, MIGRATING CHARACTERS AND STORIES IN ART - SEMIOTIC ASPECTS OF INTERTEXTUALITY IN ADVERTISING 2021
38 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing and marketing communications in tourism during the black plague (Covid 19) 2020
39 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Corporate architecture as marketing communication 2020
40 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Social Marketing Communications against Global Warming 2020
41 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Effective digital marketing communication 2020
42 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Time in Advertising – Semiotic and Intercultural Aspects 2020
43 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing mythology. 2020
44 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Making Cities Inclusive, Safe, and Sustainable – the Creative Intertextual Communicative Approach. 2019
45 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Efficient Marketing and Efficient Marketing Communications of Universities 2019
46 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Redressing the Present Eschatological Trends – the Fight against Climate Changes in Heroic Media Narratives. 2019
47 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Intercultural Brands: Semiotic Aspects 2019
48 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Mythological archetypes in marketing communications 2019
49 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Symbols and psychology in advertising 2019
50 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, The Future Trends in Hospitality and Tourism – Marketing and Technical Aspects 2019
51 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing semiotics 2019
52 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Efficient Packaging Design 2019
53 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing Semiotics 2019
54 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Modern Communications between Reality and Virtuality – Semiotic, Archetype and Narrative Aspects 2018
55 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Music in Advertising and other Marketing Communitations. 2018
56 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Archetypes Communicative Strategies for a Better, Peaceful, Social and Ecological World – the Semiotic Approach 2018
57 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Contemporary Marketing Communications of Education. 2018
58 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing Communications of Universities 2018
59 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Mythological Archetypes in Marketing and other Communications 2018
60 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Ed Sheeran Song “Perfect” – the Perfect Communicative Strategy and Transmedia to Foster Peaceful (Synergetic) Behaviour in Troubled and Hostile Cultures and States 2018
61 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Intercultral Marketing Communications from the Standpoints of Archetype Ad Appeals 2018
62 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Marketing Communications – the Semiotic Perspectives 2017
63 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Outdoor Communicative Strategies 2017
64 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Integrated Marketing Communications 2017
65 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Entrepreneurship and Marketing Communication 2017
66 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Copy/Paste Ad Criminals or Highly Inspired Intertextual Admen 2017
67 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Digital Marketing Communications 2017
68 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing Communication in Tourism 2017
69 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Language of Archetypes and Harmony in Advertising. International seminar on marketing linguistics 2017
70 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Advertising and Philological Education – Semiotic Perspective. International seminar on marketing linguistics 2017
71 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Social Advertising - seminar 2017
72 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Advertising and Marketing Communications of Universities and Education 2017
73 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Digital Marketing Communications and Innovative Hi-Tech Instruments 2017
74 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Integrated Marketing Communications 2017
75 Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Integrated Marketing Communications 2017
76 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Effective Communication in the Automotive Segment at the Time of Crisis 2016
77 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Intercultural Marketing Communications – seminar 2016
78 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Archetypes in Marketing Communications – two days seminar 2015
79 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Glocalization Communicative Bridge – the Future of World between Globalization and Regionalization (on the Basis of Advertising) 2015
80 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Semiotics and Marketing Communications 2014
81 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing Communications at the Time of Crisis 2014
82 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Marketing Communications depending on Different and Numerous Integrations 2014
83 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Mythology and its Use in Marketing Communications 2014
84 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, New Technologies in Marketing Communications – Digital Communications, Augmented Reality, 3D-Mapping, Virtual Vitrines 2014
85 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing communications in the digital and real world in one and the same time 2013
86 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Psychological Motivation in the Advertising of Countries and Cities 2013
87 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Archetypical Marketing Communications 2013
88 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Selecting a Character for Advertising Campaign 2013
89 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Digital Marketing. Integration of Marketing Communications 2013
90 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Music in Marketing Communications 2013
91 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Digital Aspects of Integrated Marketing Communications 2013
92 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Postmodern Marketing Communications – Semiotic Aspects 2013
93 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Communicative Strategies of Ambient Media 2013
94 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, New Generation of QR Customers – Marketing Communicative Strategies with the Help of QR Codes 2013
95 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Narrative Mythological Scheme and its Applications in Digital Marketing Communications 2012
96 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Various Aspects of Visual Communication 2012
97 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, How To Overcome the Balkan Negative Image by the Models of Marketing Communications 2012
98 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Digital Dimensions of Experiential Marketing Communications 2012
99 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Heroes and Beauties in Advertising. Mythological Aspects of Marketing Communications 2012
100 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Language of Advertising 2012
101 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Visual Advertising 2012
102 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Virtual Marketing Communications for Youth Audience 2012
103 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Creativity in Advertising on the Basis of Metaphor 2012
104 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing Communications of Premium Alcohols 2012
105 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Mythological Marketing Narratives and Mythological Thinking of Consumers and its Use in the Efficient Marketing Communications 2012
106 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Sex and Violence in Advertising 2012
107 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Experiential Marketing’ Communicative Paradigm – Ways of Engaging Consumers to Interact with Brands" 2012
108 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Integrated Marketing Communications – European and World Trends 2011
109 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Creative Aspects of Transport Advertising – Communicative Strategies based on Metaphors and Context 2011
110 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Kaftandjiev, Chr. Creative Strategies in Ambient Media 2011
111 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Chinese Cultural Heritage and its Influence on Contemporary Western Marketing Communications 2011
112 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Integrated Marketing Communications 2010
113 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Planning and Communicative Strategies in Event Marketing 2010
114 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Design as Marketing Communication of Brands 2010
115 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Engineering a Consumer Adventure – Creative Packaging Design in the Frame of Consumers’ Motivational Drives, Psychological Characteristics of Products and the Different Communicative Strategies 2010
116 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Engineering a Consumer Adventure – Creative Packaging Design as Efficient Marketing Tool in an Integrated Marketing Communication in the Food and Beverage Sector 2010
117 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Intercultural Communicative Approaches in Marketing 2010
118 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Corporate Architecture as Efficient Marketing Communication 2010
119 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Creative Aspects of Advertising Campaigns 2008
120 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Creative Strategies in Transit Advertising 2007
121 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Ambient Media in Advertising 2007
122 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, How to Advertise Media Efficiently 2007
123 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Psychological Motivation in Alcohol Marketing Communications. 2007
124 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing Communications of Luxury and Premium Food & Beverages Products 2007
125 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Design as Marketing Communication 2006
126 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Semiotics of Advertising 2006
127 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, No Limit in Visual Strategies in Advertising 2003
128 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Institutional Advertising and E Marketing 2002
129 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Semiotic Analysis of Media Advertising (on the Basis of Central, East, Western and American Perspective) 2002
130 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Relationships - The Old/New Marketing Communication Odysseys (from the Phoenician First Trade Speech and Alphabet to the Postmodern, Intercultural, and Integrated Marketing Communications 2002
131 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Semiotic and Communicative Aspects of Trans(lation)s and Inter(pretaion)s - The Texts on the Cross(Road)s of Trans(iconation)s 2001
132 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Mission (Im)possible - The Accelerated East European Transition from Modern and Communist to Post Modern and Feminist Marketing Communications 2001
133 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Absolut Report - The Different Alcohol Evil and their Sign Actualizations in Advertising 2000
134 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Complex System of Financial Architecture and its Semiotic Reliability or why Financial Virgin Architecture will Never Surrender to any Sign Rapists (at Least in Marketing Communications) 2000
135 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Similiraties and Differences between Russian and Western Political PR and Advertising - the Intercultural and Comparative Aspects 1999
136 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Iconic Ice Cream Reception in the Virtual, Abstract,Verbal and Technological Garden of Postmodern Communication (The Semiotic, Semiosis and Symbiosis Aspects of Technological Codes and their Icono-Verbal Actualizations 1998
137 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Hieroglyphic Interaction with the Post Modern World Advertising 1998
138 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Iconic Femininity Forever (The Iconic Customisation or the Post-modern Way of Iconic Learning and Expression "Because She Is a Diamond") 1997
139 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Sadism, Sex and Humor in Advertising from the Semiotic Standpoint 1997
140 Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Cultural/Natural Space as a Sign System 1997