Глава от книга |
1
|
Christo Kaftandjiev, The digital and narrative aspects of integrated marketing communications, Турция, Ref, Рецензирано
|
2022
|
2
|
Christo Kaftandjiev, Migrating characters and stories in art: semiotic aspects of intertextuality in advertising, България, Ref, Рецензирано
|
2021
|
3
|
Christo Kaftandjiev , The Intertextuality and the art as a communicative strategy in advertising and in the other marketing communications, Колумбия, Ref, Рецензирано
|
2021
|
Книга |
|
Маргарита Пешева, Мария Попова, Милко Петров, Христо Кафтанджиев, Елена Николова, Ели Гергинова, Борислав Градинаров, Силвия Цветкова-Казандзи, Думите на медийния преход, ISBN:978-954-400-325-8, Фабер, Велико Търново, Рецензирано
|
2010
|
Монография |
1
|
Христо Кафтанджиев, Рекламата и маркетинговите комуникации по време на черната смърт (коронавируса), ISSN (print):978-954-07-4984-6, ISBN:978-954-07-4984-6, Университетско издателство "Св. Кл. Охридски", София, Ref, Рецензирано
|
2020
|
2
|
Христо Кафтанджиев, Интегрированные маркетинговые коммуникации, ISSN (print):, КазГЮИУ, Казахстан, Ref, Рецензирано
|
2019
|
3
|
Христо Кафтанджиев, Интегрирани маркетингови комуникации, ISSN (print):978-954-07-4091-1, ISBN:978-954-07-4091-1, Университетско издателство "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2016
|
4
|
Христо Кафтанджиев, Мифологические архетипы в коммуникациях, ISSN (print):978-617-7022-94-6, ISBN:978-617-7022-94-6, Гуманитарный центр, Харьков, Рецензирано
|
2016
|
5
|
Христо Кафтанджиев, Митологичните архетипи в комуникациите, ISSN (print):978-954-07-3930-4, ISBN:978-954-07-3930-4, Университетско издателство "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2015
|
6
|
Христо Кафтанджиев, Хармония в рекламната комуникация. Много презаредена, ISSN (print):978-954-07-3483-5, ISBN:978-954-07-3483-5, Университетско издателство "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2013
|
7
|
Христо Кафтанджиев, Absolut semiotics in an absolut world, ISSN (print):978-954-28-0361-4, ISBN:978-954-28-0361-4, Ciela, София, Рецензирано
|
2008
|
8
|
Христо Кафтанджиев, Герои и красавицы в рекламе, ISSN (print):978-5-91180-993-5, ISBN:978-5-91180-993-5, Питер, Санкт-Петербург, Рецензирано
|
2008
|
9
|
Христо Кафтанджиев, Секс и насилие в рекламе, ISSN (print):978-5-91180-751-1, ISBN:978-5-91180-751-1, Питер, Санкт-Петербург, Рецензирано
|
2008
|
10
|
Христо Кафтанджиев, Хармония в рекламната комуникация. Много презаредена, ISSN (print):978-954-28-0266-2, ISBN:978-954-28-0266-2, Ciela, София, Рецензирано
|
2008
|
11
|
Христо Кафтанджиев, Герои и красавици в рекламата. Героичните маркетингови наративи, ISSN (print):978-954-28-0158-0, ISBN:978-954-28-0158-0, Ciela, София, Рецензирано
|
2007
|
12
|
Христо Кафтанджиев, Образ женщины в рекламе, ISSN (print):978-5903190-20-1, ISBN:978-5903190-20-1, РИП Холдинг, Москва, Рецензирано
|
2007
|
13
|
Христо Кафтанджиев, Сексът и насилието в рекламата, ISSN (print):954-649-976-5, ISBN:954-649-976-5, Ciela, София, Рецензирано
|
2006
|
14
|
Христо Кафтанджиев, Семиотика абсолюта, ISSN (print):5-903190-04-9, ISBN:5-903190-04-9, РИП Холдинг, Москва, Рецензирано
|
2006
|
15
|
Христо Кафтанджиев, Гармония в рекламной коммуникации, ISSN (print):5-699-09980-8, ISBN:5-699-09980-8, Эксмо, Москва, Рецензирано
|
2005
|
16
|
Христо Кафтанджиев, Absolut semiotics, ISSN (print):954-649-433-X, ISBN:954-649-433-X, Ciela, София, Рецензирано
|
2001
|
17
|
Христо Кафтанджиев, Хармония в рекламната комуникация, ISSN (print):954-649-309-0, ISBN:954-649-309-0, Ciela, София, Рецензирано
|
2000
|
18
|
Христо Кафтанджиев, Образът на жените в рекламата, ISSN (print):954-8067-32-3, ISBN:954-8067-32-3, Princeps, София, Рецензирано
|
1998
|
19
|
Христо Кафтанджиев, Текстът на печатната реклама, ISSN (print):954-8194-23-6, ISBN:954-8194-23-6, Факултет по журналистика и масова комуникация, София, Рецензирано
|
1998
|
20
|
Христо Кафтанджиев, Визуална комуникация, ISSN (print):954-520-087-1, ISBN:954-520-087-1, Отворено общество, София, Рецензирано
|
1996
|
21
|
Христо Кафтанджиев, Тексты печатной рекламы, ISSN (print):5-85494-033-7, ISBN:5-85494-033-7, Смысл, Москва, Рецензирано
|
1995
|
22
|
Христо Кафтанджиев, Хармония в рекламната комуникация, ISSN (print):954-693-009-1, ISBN:954-693-009-1, Кабри, София, Рецензирано
|
1995
|
23
|
Христо Кафтанджиев, Текстовете на печатната реклама, ISSN (print):954-8321-08-7, ISBN:954-8321-08-7, Поли, София, Рецензирано
|
1994
|
24
|
Христо Кафтанджиев, Езикът на рекламата. Графика и текст, ISBN:954-8194-04-X, Факултет по журналистика и масови комуникации, София, Рецензирано
|
1992
|
Научно ръководство |
1
|
Христо Кафтанджиев, Маркетингови комуникации, насочени към насърчаване на раждаемостта в България, Дания и Италия, дисертация д-р:Габриела Божидарова Павлова
|
2019
|
2
|
Христо Кафтанджиев, Маркетингови комуникации на туристически услуги – семиотични и наративни аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Христина Янчева Славова
|
2017
|
3
|
Христо Кафтанджиев, Приложение на новите технологии в маркетинговите комуникации: съвременни знакови ситуации, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Гергана Йорданова Маркова
|
2017
|
4
|
Христо Кафтанджиев, Социалният маркетинг и социалната реклама като инструмент за противодействие на антропогенната промяна в климата. Комуникационни и семиотични аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Христо Бойков Панчев
|
2017
|
5
|
Христо Кафтанджиев, Апелите за агресия в рекламата – семиотични и комуникативни аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Зорница Георгиева Каприева
|
2016
|
6
|
Христо Кафтанджиев, Комикс и реклама. Поетика и семиотични аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Антон Петров Стайков
|
2016
|
7
|
Христо Кафтанджиев, Маркетингови комуникации в социалните мрежи – комуникативни и семиотични аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Никола Любомиров Вангелов
|
2016
|
8
|
Христо Кафтанджиев, Витрината като маркетингова комуникация. Комуникативни и семиотични аспекти, ФЖМК - СУ дисертация д-р:Миглена Николаева Владова-Стрелковска
|
2014
|
9
|
Христо Кафтанджиев, Комуникативни и семиотични аспекти на музиката в маркетинговите комуникации, ВАК дисертация д-р:Ани Емануилова Софрониева
|
2013
|
10
|
Христо Кафтанджиев, Творчески аспекти на специалните събития и тяхната интеграция в останалите маркетингови комуникации, дисертация д-р:Оля Николаева Иванова-Мокуние
|
2013
|
11
|
Христо Кафтанджиев, Творческият процес в рекламата, интегрираните маркетингови комуникации и брандинга (комуникативни и мениджърски аспекти), дисертация д-р:Стефан Димитров Серезлиев
|
2012
|
12
|
Христо Кафтанджиев, Еротиката в рекламата - семиотични и комуникативни аспекти, ВАК дисертация д-р:Албена Ганчева Павлова
|
2011
|
13
|
Христо Кафтанджиев, Семиотични аспекти на интегрираните маркетингови комуникации в автомобилния бранш, дисертация д-р:Ваня Благоева Бабанин
|
2011
|
14
|
Христо Кафтанджиев, Маркетинг комуникации в козметичната хирургия : социо-културни аспекти на идеала за красота в печатната реклама на козметична хирургия, ВАК дисертация д-р:Стела Стефанова Личева
|
2010
|
Статия в научно списание |
1
|
Vesselina Valkanova, Christo Kaftandjiev, Image Generative Programs of Artificial Intelligence and Their Use in Educational Disciplines of Linguistics, Literature, And Arts – The Semiotic Aspects, Стратегии на образователната и научната политика, vol:XXXII, issue:5, 2024, ISSN (print):1310–0270, ISSN (online):1314–8575, doi:https://doi.org/10.53656/str2024-5-6-ima, Ref, IF (0.4202 - 2023), Web of Science Quartile: Q4 (Q4 (2023)
|
2024
|
2
|
Christo Kaftandjiev, ENTREPRENEURSHIP AND INTERDISCIPLINARY EDUCATION - SEMIOTIC ASPECTS, STRATEGIES FOR POLICY IN SCIENCE AND EDUCATION-STRATEGII NA OBRAZOVATELNATA I NAUCHNATA POLITIKA, vol:29, issue:3, 2021, pages:231-241, ISSN (print):1310-0270, ISSN (online):1314-8575
|
2021
|
3
|
Shyryn Kurmanbayeva, Christo Kaftandjiev, MARKETING COMMUNICATIONS OF EDUCATION - SEMANTICS' COMMUNICATIVE APPROACHES, STRATEGIES FOR POLICY IN SCIENCE AND EDUCATION, vol:Volume 27, issue:Issue 4, 2019, pages:351-368, Ref, Web of Science, International
|
2019
|
4
|
Christo Kaftandjiev, Elena Shustova, Fear Appeals in Marketing Communications of Banks and Insurance Companies in the Continuum of Dramatic-Tragic Situations - The Semiotic Perspective, INTERNATIONAL REVIEW, issue:Issue 1-2, 2018, pages:83-110, Ref, Web of Science, Web of Science Quartile: Q1 (2018), International
|
2018
|
5
|
Christo Kaftandjiev, Bulgaria and National Archetypes: A Semiotic Perspective
, SOCIETY, vol:Volume 51, issue:Issue 1, 2014, pages:31-34, Ref, Web of Science, Web of Science Quartile: Q1 (2014)
|
2014
|
6
|
Christo Kaftandjiev, Felly Stoyanova, TEST MEASURING OF TROPES UNDERSTANDING IN TEACHING-ENGLISH AS A 2ND-LANGUAGE
, LINKOPING STUDIES IN EDUCATION ANDPSYCHOLOGY, issue:Issue 34, 1992, pages:61-67, Ref, Web of Science Quartile: Q1 (1992), SCOPUS Quartile: Q1 (1992), International
|
1992
|
Съставителска дейност |
|
Веселина Вълканова, Петранка Филева, Снежана Попова, Тотка Монова, Христо Кафтанджиев, Здравка Константинова, Чавдар Христов, Медии и комуникация: Юбилеен сборник 40 години Факултет по журналистика и масова комуникация
, ISBN:978-954--07-4122-2, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано, в сътрудничество с чуждестранни учени
|
2016
|
Участие в конференция |
1
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing communications, generated by the Artificial Intelligence.
|
2024
|
2
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, The cats of Istanbul in the frame of semiotics
|
2024
|
3
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Creative aspects of advertising, generated by the Artificial Intelligence
|
2024
|
4
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, The Artificial Intelligence (AI) In The Continuum “Blues - Hope”
|
2024
|
5
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Mass and marketing political communications, generated by Artificial Intelligence – semiotic and narrative aspects
|
2024
|
6
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Integrated marketing communications
|
2023
|
7
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Social marketing communications against eschatology – wars, poverty, social injustice, corruption, drugs, tobacco and alcohol abuse, etc.
|
2023
|
8
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Political advertising and other political mass and marketing communications in the frame of artificial intelligence, semiotics, heroic narratives and archetypes
|
2023
|
9
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Effective Marketing Communications and Transmedia of the Online Entertainment Industry – the Storytelling Aspects
|
2023
|
10
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, New technologies in advertising and marketing communications
|
2023
|
11
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Advertising and marketing communications of hospitals
|
2023
|
12
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Consumer Psychology and marketing communications
|
2023
|
13
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Advertising and mass communications created by Artificial Intelligence (AI) and ChatGPT
|
2023
|
14
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing communications of health and hospitals.
|
2023
|
15
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Iconic metaphors created by artificial intelligence - aspects of semiotic translation
|
2023
|
16
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing communications of Entrepreneurship
|
2023
|
17
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Crafting tourism success with artificial intelligence (AI)
|
2023
|
18
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, The efficient advertising and marketing communications of festivals
|
2022
|
19
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, The digital marketing communications of education - semiotic and narrative aspects
|
2022
|
20
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing communications of place marketing
|
2022
|
21
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, The justice and its interpretations in mythological narratives - contemporary screen genres
|
2022
|
22
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Advertising and marketing communications of arts: music, cinema, theatre and museums
|
2022
|
23
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, The best global advertising and marketing communications of Korean high-tech products
|
2022
|
24
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Integrated marketing communications – the digital aspects
|
2022
|
25
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Resemiotization and the Story Telling in Action Films – the Different Code Borrowing, Subversion, and Appropriation depending on Different Sign Systems
|
2022
|
26
|
Пленарен доклад, Христо Кафтанджиев, Looking to the Future through Semiotics
|
2022
|
27
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Hybrid mass and marketing communications – semiotic and narrative aspects
|
2022
|
28
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Digital Marketing Communications – Semiotic and Intercultural Aspects
|
2021
|
29
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing Communications against Coronavirus – Semiotic and Narrative Aspects
|
2021
|
30
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Efficient Communicative Strategies in TV Commercials
|
2021
|
31
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, The Image of Istanbul as a World Tourist Destination in the Global Marketing Communications and Transmedia – Semiotic, Narrative and Archetype Aspects
|
2021
|
32
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Кристиан Банков, SEMIOTIC TRANSLATIONS – BOUNDLESS TRANSFORMATIONS AND OVERFLOWS BETWEEN DIFFERENT CULTURAL PHENOMENA AND SIGN SYSTEMS
|
2021
|
33
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Provocative Advertising and Provocative Marketing Communications – Semiotic, Narrative and Archetype Aspects
|
2021
|
34
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Efficient Digital Advertising and other Digital Marketing Communications of Education
|
2021
|
35
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Advertising and other Marketing Communications against Covid 19 - Semiotic and Narrative Aspects
|
2021
|
36
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Ина Мищенко, Елена Шустова, Advertising Mythological Narratives during COVID-19
|
2021
|
37
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, MIGRATING CHARACTERS AND STORIES IN ART - SEMIOTIC ASPECTS OF INTERTEXTUALITY IN ADVERTISING
|
2021
|
38
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing and marketing communications in tourism during the black plague (Covid 19)
|
2020
|
39
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Corporate architecture as marketing communication
|
2020
|
40
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Social Marketing Communications against Global Warming
|
2020
|
41
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Effective digital marketing communication
|
2020
|
42
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Time in Advertising – Semiotic and Intercultural Aspects
|
2020
|
43
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing mythology.
|
2020
|
44
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Making Cities Inclusive, Safe, and Sustainable – the Creative Intertextual Communicative Approach.
|
2019
|
45
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Efficient Marketing and Efficient Marketing Communications of Universities
|
2019
|
46
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Redressing the Present Eschatological Trends – the Fight against Climate Changes in Heroic Media Narratives.
|
2019
|
47
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Intercultural Brands: Semiotic Aspects
|
2019
|
48
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Mythological archetypes in marketing communications
|
2019
|
49
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Symbols and psychology in advertising
|
2019
|
50
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, The Future Trends in Hospitality and Tourism – Marketing and Technical Aspects
|
2019
|
51
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing semiotics
|
2019
|
52
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Efficient Packaging Design
|
2019
|
53
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Marketing Semiotics
|
2019
|
54
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Modern Communications between Reality and Virtuality – Semiotic, Archetype and Narrative Aspects
|
2018
|
55
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Music in Advertising and other Marketing Communitations.
|
2018
|
56
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Archetypes Communicative Strategies for a Better, Peaceful, Social and Ecological World – the Semiotic Approach
|
2018
|
57
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Contemporary Marketing Communications of Education.
|
2018
|
58
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing Communications of Universities
|
2018
|
59
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Mythological Archetypes in Marketing and other Communications
|
2018
|
60
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Ed Sheeran Song “Perfect” – the Perfect Communicative Strategy and Transmedia to Foster Peaceful (Synergetic) Behaviour in Troubled and Hostile Cultures and States
|
2018
|
61
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Intercultral Marketing Communications from the Standpoints of Archetype Ad Appeals
|
2018
|
62
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Marketing Communications – the Semiotic Perspectives
|
2017
|
63
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Outdoor Communicative Strategies
|
2017
|
64
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Integrated Marketing Communications
|
2017
|
65
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Entrepreneurship and Marketing Communication
|
2017
|
66
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Copy/Paste Ad Criminals or Highly Inspired Intertextual Admen
|
2017
|
67
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Digital Marketing Communications
|
2017
|
68
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing Communication in Tourism
|
2017
|
69
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Language of Archetypes and Harmony in Advertising. International seminar on marketing linguistics
|
2017
|
70
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Advertising and Philological Education – Semiotic Perspective. International seminar on marketing linguistics
|
2017
|
71
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Social Advertising - seminar
|
2017
|
72
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Advertising and Marketing Communications of Universities and Education
|
2017
|
73
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Digital Marketing Communications and Innovative Hi-Tech Instruments
|
2017
|
74
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Integrated Marketing Communications
|
2017
|
75
|
Секционен доклад, Христо Кафтанджиев, Integrated Marketing Communications
|
2017
|
76
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Effective Communication in the Automotive Segment at the Time of Crisis
|
2016
|
77
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Intercultural Marketing Communications – seminar
|
2016
|
78
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Archetypes in Marketing Communications – two days seminar
|
2015
|
79
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Glocalization Communicative Bridge – the Future of World between Globalization and Regionalization (on the Basis of Advertising)
|
2015
|
80
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Semiotics and Marketing Communications
|
2014
|
81
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing Communications at the Time of Crisis
|
2014
|
82
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Marketing Communications depending on Different and Numerous Integrations
|
2014
|
83
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Mythology and its Use in Marketing Communications
|
2014
|
84
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, New Technologies in Marketing Communications – Digital Communications, Augmented Reality, 3D-Mapping, Virtual Vitrines
|
2014
|
85
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing communications in the digital and real world in one and the same time
|
2013
|
86
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Psychological Motivation in the Advertising of Countries and Cities
|
2013
|
87
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Archetypical Marketing Communications
|
2013
|
88
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Selecting a Character for Advertising Campaign
|
2013
|
89
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Digital Marketing. Integration of Marketing Communications
|
2013
|
90
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Music in Marketing Communications
|
2013
|
91
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Digital Aspects of Integrated Marketing Communications
|
2013
|
92
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Postmodern Marketing Communications – Semiotic Aspects
|
2013
|
93
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Communicative Strategies of Ambient Media
|
2013
|
94
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, New Generation of QR Customers – Marketing Communicative Strategies with the Help of QR Codes
|
2013
|
95
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Narrative Mythological Scheme and its Applications in Digital Marketing Communications
|
2012
|
96
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Various Aspects of Visual Communication
|
2012
|
97
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, How To Overcome the Balkan Negative Image by the Models of Marketing Communications
|
2012
|
98
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Digital Dimensions of Experiential Marketing Communications
|
2012
|
99
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Heroes and Beauties in Advertising. Mythological Aspects of Marketing Communications
|
2012
|
100
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Language of Advertising
|
2012
|
101
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Visual Advertising
|
2012
|
102
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Virtual Marketing Communications for Youth Audience
|
2012
|
103
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Creativity in Advertising on the Basis of Metaphor
|
2012
|
104
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing Communications of Premium Alcohols
|
2012
|
105
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Mythological Marketing Narratives and Mythological Thinking of Consumers and its Use in the Efficient Marketing Communications
|
2012
|
106
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Sex and Violence in Advertising
|
2012
|
107
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Experiential Marketing’ Communicative Paradigm – Ways of Engaging Consumers to Interact with Brands"
|
2012
|
108
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Integrated Marketing Communications – European and World Trends
|
2011
|
109
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Creative Aspects of Transport Advertising – Communicative Strategies based on Metaphors and Context
|
2011
|
110
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Kaftandjiev, Chr. Creative Strategies in Ambient Media
|
2011
|
111
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Chinese Cultural Heritage and its Influence on Contemporary Western Marketing Communications
|
2011
|
112
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Integrated Marketing Communications
|
2010
|
113
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Planning and Communicative Strategies in Event Marketing
|
2010
|
114
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Design as Marketing Communication of Brands
|
2010
|
115
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Engineering a Consumer Adventure – Creative Packaging Design in the Frame of Consumers’ Motivational Drives, Psychological Characteristics of Products and the Different Communicative Strategies
|
2010
|
116
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Engineering a Consumer Adventure – Creative Packaging Design as Efficient Marketing Tool in an Integrated Marketing Communication in the Food and Beverage Sector
|
2010
|
117
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Efficient Intercultural Communicative Approaches in Marketing
|
2010
|
118
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Corporate Architecture as Efficient Marketing Communication
|
2010
|
119
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Creative Aspects of Advertising Campaigns
|
2008
|
120
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Creative Strategies in Transit Advertising
|
2007
|
121
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Ambient Media in Advertising
|
2007
|
122
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, How to Advertise Media Efficiently
|
2007
|
123
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Psychological Motivation in Alcohol Marketing Communications.
|
2007
|
124
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Marketing Communications of Luxury and Premium Food & Beverages Products
|
2007
|
125
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Design as Marketing Communication
|
2006
|
126
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Semiotics of Advertising
|
2006
|
127
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, No Limit in Visual Strategies in Advertising
|
2003
|
128
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Institutional Advertising and E Marketing
|
2002
|
129
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Semiotic Analysis of Media Advertising (on the Basis of Central, East, Western and American Perspective)
|
2002
|
130
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Relationships - The Old/New Marketing Communication Odysseys (from the Phoenician First Trade Speech and Alphabet to the Postmodern, Intercultural, and Integrated Marketing Communications
|
2002
|
131
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Semiotic and Communicative Aspects of Trans(lation)s and Inter(pretaion)s - The Texts on the Cross(Road)s of Trans(iconation)s
|
2001
|
132
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Mission (Im)possible - The Accelerated East European Transition from Modern and Communist to Post Modern and Feminist Marketing Communications
|
2001
|
133
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Absolut Report - The Different Alcohol Evil and their Sign Actualizations in Advertising
|
2000
|
134
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Complex System of Financial Architecture and its Semiotic Reliability or why Financial Virgin Architecture will Never Surrender to any Sign Rapists (at Least in Marketing Communications)
|
2000
|
135
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Similiraties and Differences between Russian and Western Political PR and Advertising - the Intercultural and Comparative Aspects
|
1999
|
136
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Iconic Ice Cream Reception in the Virtual, Abstract,Verbal and Technological Garden of Postmodern Communication (The Semiotic, Semiosis and Symbiosis Aspects of Technological Codes and their Icono-Verbal Actualizations
|
1998
|
137
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Hieroglyphic Interaction with the Post Modern World Advertising
|
1998
|
138
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, Iconic Femininity Forever (The Iconic Customisation or the Post-modern Way of Iconic Learning and Expression "Because She Is a Diamond")
|
1997
|
139
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Sadism, Sex and Humor in Advertising from the Semiotic Standpoint
|
1997
|
140
|
Секционен доклад, Christo Kaftandjiev, The Cultural/Natural Space as a Sign System
|
1997
|