Дисертация д-р |
|
Ценкова, Мирослава, Семиотични аспекти на маркетинговите комуникации на стимулиране на продажбите: Дисертационен труд за получаване на образователна и научна степен “доктор”. Науч. рък. проф. дфн Христо Кафтанджиев. Рец. акад. проф. д-р Михаил Виденов, проф. дфн Милко Петров, доц. д-р Теодора Петрова. София, 2010, 388 с. Диплома N 34406/27.07.2010 г. на ВАК, Научна комисия 13, утв. с протокол N8/26.05.2010г.
Автореферат: София, 2010 - 62 с. , ВАК, Ръководител: проф. Христо Кафтанджиев
|
2010
|
Монография |
1
|
Ценкова, Мирослава, Иновации в дигиталната комуникация на бизнес организациите, ISBN:978-619-91-609-1-6, Ноу Хау Дизайн, София, Рецензирано
|
2023
|
2
|
Ценкова, Мирослава, Дигитална комуникация и PR инструментариум в бизнес среда, ISBN:978-619-91609-0-9, Ноу Хау Дизайн, София, Рецензирано
|
2022
|
Научен проект |
1
|
Мирослава Ценкова, Новите медии и социалната реалност.
Кръгла маса „Иновации в бизнесмодела на качествения вестник., Член,
|
2011
|
2
|
Мирослава Ценкова, Пресата в условията на интернет и новите медии. , Член, Фонд “Научни изследвания” към МОМН
|
2011
|
Научно ръководство |
1
|
Мирослава Ценкова, "Креативни подходи в маркетинговите комуникации на южнокорейските
компании“, дипломна работа:Райна Георгиева Николова, Ф. Н. 81438
|
2023
|
2
|
Мирослава Ценкова, ”Управление на КСО кампании на Лидл България в социалните
платформи.“, дипломна работа:Никол Валентинова Чешмеджиева, Ф. Н. 81401
|
2023
|
3
|
Мирослава Ценкова, „Бранд идентичност в маркетинговите комуникации на глобалните
брандове. Психологични и семиотични аспекти.“, СУ дипломна работа:Виктория Койчева, Ф. Н. 5JC4300032
|
2023
|
4
|
Мирослава Ценкова, „Влиянието на емоционалната интелигентност в маркетинговите
комуникации на телекомуникационната сфера“., дипломна работа:Марина Кръстева, Ф. Н. 81454
|
2023
|
5
|
Мирослава Ценкова, „Иновативни подходи в маркетинговите комуникации на бизнеса в
Instagram.“, СУ дипломна работа:Антонина Антонова Радова, Ф. Н. 81395
|
2023
|
6
|
Мирослава Ценкова, „Иновативни подходи в управлението на дигиталните маркетингови
комуникации на технологичните компании.“, СУ дипломна работа:Георги Ивелинов Златев, Ф. Н. 81446
|
2023
|
7
|
Мирослава Ценкова, „Креативни аспекти в маркетинг комуникациите на глобалните
брандове“, дипломна работа:Анжелик Антониу, Ф. Н. 8JC4300029
|
2023
|
8
|
Мирослава Ценкова, „Креативни подходи в маркетинговите кампании на глобални модни
брандове.“, СУ дипломна работа:Драгомира Георгиева Тренева, Ф. Н. 81356
|
2023
|
9
|
Мирослава Ценкова, „Ролята на Experiential Marketing в ПР комуникациите на брандовете.
Креативни аспекти.“, дипломна работа:Ивиана Пенева, Ф. Н. 81449
|
2023
|
10
|
Мирослава Ценкова, „Съвременни тенденции в потребителското поведение при управление
на маркетинговите комуникации на мебелните компании“., СУ дипломна работа:Аделина Нешова Огорялкова, Ф. Н. 81318
|
2023
|
11
|
Мирослава Ценкова, Управление на корпоративните комуникации на ОББ“, дипломна работа:Даниел Асенов, Ф. Н. 81302
|
2023
|
12
|
Мирослава Ценкова, "PR стратегии в маркетинговите комуникации на брандовете, насочени към потребителското поведение на поколението Z.", дипломна работа:Александра Иванова Димова, Ф.Н. 840399
|
2022
|
13
|
Мирослава Ценкова, "Влияние на социалните медии върху потребителското поведение по време на криза.", дипломна работа:Моника Емилова Михайлова, Ф.Н. 70782
|
2022
|
14
|
Мирослава Ценкова, "Влиянието на социалните мрежи върху развитието на бързооборотните стоки в България"., дипломна работа:Ванина Христова Петкова Ф.Н. 81379
|
2022
|
15
|
Мирослава Ценкова, "Инфлуенсърите като маркетингови комуникатори - семиотични и наративни аспекти", дипломна работа:Анелия Николаева Димитрова Ф.Н. 0JC30002
|
2022
|
16
|
Мирослава Ценкова, "Стратегии и тактики за изграждане на репутация в дигиталните платформи.", дипломна работа:Дияна Михайлова, Ф.Н. 81362
|
2022
|
17
|
Мирослава Ценкова, „Управление на дигиталните маркетингови комуникации на авторски
бранд в социалните платформи“., СУ дипломна работа:Илина Валентинова Стоянова, Ф. Н. 81340
|
2022
|
18
|
Мирослава Ценкова, „Управление на маркетинговите комуникации на авторски бранд.
Креативни практики.“, СУ дипломна работа:Никол Стаменова Ганева, Ф. Н. 81349
|
2022
|
19
|
Мирослава Ценкова, НАСЪРЧАВАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ В МАРКЕТИНГОВИТЕ
КОМУНИКАЦИИ НА L’ORÉAL., СУ дипломна работа:Десислава Димчева Димова, Ф. Н. 81372
|
2022
|
20
|
Мирослава Ценкова, "Влиянието на дигиталните маркетингови комуникации върху потребителското поведение онлайн.", дипломна работа:Цветелина Велинова Кирилова Ф. Н. 81262
|
2021
|
21
|
Мирослава Ценкова, "Влиянието на иновативните технологии върху маркетинговите комуникации на брандовете.", ФЖМК дипломна работа:Вяра Росенова Стефчева, Ф.Н. 81274
|
2021
|
22
|
Мирослава Ценкова, "Влиянието на инфлуенсър маркетинга върху потребителите", дипломна работа:Анна- Мария Пламенова Цанкова Ф. Н. 70713
|
2021
|
23
|
Мирослава Ценкова, "Влиянието на кризата COVID-19 върху комуникацията между бизнеса и потребителите", ФЖМК дипломна работа:Екатерина Слугина, Ф.Н. 81291
|
2021
|
24
|
Мирослава Ценкова, "Влиянието на социалните мрежи върху подрастващите.", ФЖМК дипломна работа:Мария Методиева Бодурова, Ф.Н.17728
|
2021
|
25
|
Мирослава Ценкова, "Дигитална трансформация на бизнеса в условията на пандемия." , дипломна работа:Виктория Делчева Царева Ф. Н. 80695
|
2021
|
26
|
Мирослава Ценкова, "Изграждане и управление на бранда: "Дигитална агенция "Брандотопия" в онлайн среда.", дипломна работа:Диляна Николова Куртанова Ф. Н. 81280
|
2021
|
27
|
Мирослава Ценкова, "Корпоративната социална отговорност като маркетингова стратегия.", ФЖМК дипломна работа:Галяна Стефанова Ивтиминова, Ф.Н. 70710
|
2021
|
28
|
Мирослава Ценкова, "Психологични аспекти на потребителското поведение онлайн.", дипломна работа:Николета Светлозарова Асенова Ф.Н. 70689
|
2021
|
29
|
Мирослава Ценкова, "Стратегии и тактики за повишаване ефективността на имейл маркетинговите кампании.", ФЖМК дипломна работа:Ивелина Пенчева Колева, Ф.Н. 81251
|
2021
|
30
|
Мирослава Ценкова, "Стратегии и тактики на визуалните комуникации в дигиталния маркетинг.", ФЖМК дипломна работа:Валентина Борисова Цветкова, Ф. Н. 81267
|
2021
|
31
|
Мирослава Ценкова, "Съпоставки, тактики, стратегии и практики на "Тек Експъртс" в социалните медии (за формиране на имидж и репутация.", ФЖМК дипломна работа:Валерия Георгиева, Ф.Н. 70623
|
2021
|
32
|
Мирослава Ценкова, "Влиянието на фалшивите новини върху обществото", СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Християна Даниелова Христова, 81191
|
2020
|
33
|
Мирослава Ценкова, "Герила концепцията" като маркетингова комуникация в бизнеса., СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ренета Кирилова Куцарова, 70705
|
2020
|
34
|
Мирослава Ценкова, "Дигитални кампании на футболните брандове. Основни фактори за успех.", дипломна работа:Мартин Георгиев Карамишев 81175
|
2020
|
35
|
Мирослава Ценкова, "Дигитални маркетингови комуникации в изкуството", СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Илияна Енчева Симеонова, 81181
|
2020
|
36
|
Мирослава Ценкова, "Дигиталният маркетинг като иновационен инструмент за развитие на бранда.", дипломна работа:Валерия Игоровна Шикирук 840379
|
2020
|
37
|
Мирослава Ценкова, "Добавената стойност" в интегрираните маркетингови комуникации", СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Елица Кристиянова Гобинска, 70617
|
2020
|
38
|
Мирослава Ценкова, "Иновативни подходи в маркетинговите комуникации на инфлуенсърите.", дипломна работа:Мари Константин Будева 81230
|
2020
|
39
|
Мирослава Ценкова, "Комуникативни аспекти на инфлуенсър маркетинга в социалната платформа You Tube.", дипломна работа:Венислав Георгиев Атанасов 81227
|
2020
|
40
|
Мирослава Ценкова, "Комуникативни стратегии в социалните мрежи за насърчаване на онлайн пазаруването.", дипломна работа:Ивета Иванова Несторова 70695
|
2020
|
41
|
Мирослава Ценкова, "Маркетингови комуникации в книгоиздаването", СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Любен Руменов Спасов, 41221
|
2020
|
42
|
Мирослава Ценкова, "Маркетингови комуникации на стимулиране на продажбите на компания "Марс", дипломна работа:Савина Радостин Спасова 70593
|
2020
|
43
|
Мирослава Ценкова, "Маркетингови стратегии и техники за въздействие върху потребителското поведение при личните продажби.", дипломна работа:Лидия Александрова Юрукова 81235
|
2020
|
44
|
Мирослава Ценкова, "Механизми за изграждане на онлайн бизнес", дипломна работа:Здравка Кирилова Догазанова 70688
|
2020
|
45
|
Мирослава Ценкова, "Налагане на авторски бранд в онлайн пространството.", дипломна работа:Кристина Добрева Радева 70709
|
2020
|
46
|
Мирослава Ценкова, "Ролята на SMM(social media marketing)в управлението на потребителското поведение.", дипломна работа:Вангел Николов Анастасов 81209
|
2020
|
47
|
Мирослава Ценкова, "Семиотични аспекти на маркетинговите комуникации на "Синелибри.", дипломна работа:Нина Румянова Кирова 81226
|
2020
|
48
|
Мирослава Ценкова, "Стратегии за обвързване на бранда с потребителите в социалните платформи", СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Виктория Димитрова Матеева, 81198
|
2020
|
49
|
Мирослава Ценкова, "Техники за насърчаване на продажбите в маркетинговия микс.", СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Изабела Светославова Илиева, ф. N- 81178
|
2020
|
50
|
Мирослава Ценкова, "Управление на дигиталните маркетингови комуникации на Адидас. Креативни аспекти.", дипломна работа:Станислав Иванов Дойновски 81216
|
2020
|
51
|
Мирослава Ценкова, "Управление на маркетинговите комуникации на авторския бранд "Face and body" в дигиталното пространство.", дипломна работа:Беатрис Ивова Стойнева 81195
|
2020
|
52
|
Мирослава Ценкова, "Управление на репутацията на спортните брандове в дигиталното пространство.", дипломна работа:Георги Росен Радулов 81180
|
2020
|
53
|
Мирослава Ценкова, "Успешни бизнес модели в онлайн комуникацията на модните брандове.", дипломна работа:Мария Любомирова Евтимова 81215
|
2020
|
54
|
Мирослава Ценкова, Технологиите "Data Science" като стратегически ресурс в маркетинговите комуникации на бизнеса.", дипломна работа:Кристина Павлова Кръстанова 40716
|
2020
|
55
|
Мирослава Ценкова, "Дигитален и традиционен маркетинг. Промяна в комуникационния модел", дипломна работа:Габриела Александова Кирчева 70643
|
2019
|
56
|
Мирослава Ценкова, "Дигиталният инструментариум като средство за налагане на авторски бранд в дигиталното пространство", дипломна работа:Ива Владимирова Дойчинова 81163
|
2019
|
57
|
Мирослава Ценкова, "Иновативни техники при спортните стоки на глобални брандове", СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Константин Йорданов Гърков 81098
|
2019
|
58
|
Мирослава Ценкова, "Интегрирани маркетингови комуникации в телемаркетинга", дипломна работа:Виктор Василев Георгиев 81065
|
2019
|
59
|
Мирослава Ценкова, "Интегрирани маркетингови комуникации на театъра като институция", СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Габриела Георгиева Цанкова 81167
|
2019
|
60
|
Мирослава Ценкова, "Комуникационни стратегии и практики на булевардната преса", СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Петя Пунчева - Иванова 41134
|
2019
|
61
|
Мирослава Ценкова, "Краудсорсингът като маркетингова комуникация в дигиталното пространство", дипломна работа:Кристина Александрова Димитрова 70556
|
2019
|
62
|
Мирослава Ценкова, "Манипулативни техники в рекламната комуникация", дипломна работа:Михаела Михайлова Стайкова 70612
|
2019
|
63
|
Мирослава Ценкова, "Маркетингови комуникации на "Alessa" и "Cocosolis" в дигиталното пространство., дипломна работа:Яница Емилова Гочева 81144
|
2019
|
64
|
Мирослава Ценкова, "Маркетингови стратегии за изграждане и управление на онлайн бизнес", дипломна работа:Станислав Николаев Георгиев 70644
|
2019
|
65
|
Мирослава Ценкова, "Стратегии и тактики при изграждане на онлайн бранд за ретуширане на растерни изображения", дипломна работа:Виктор Драгомиров Аврамов 81159
|
2019
|
66
|
Мирослава Ценкова, "Таекуон-до като модел на постижение и общуване в дигиталния свят", дипломна работа:Нели Жекова Иванова 40766
|
2019
|
67
|
Мирослава Ценкова, "Комуникационна политика на глобалните брандове.", дипломна работа:Марина Христова Димитрова 70632
|
2018
|
68
|
Мирослава Ценкова, "Креативни аспекти при лансиране на музикален продукт.", дипломна работа:Димитър Стефанов Петров 41140
|
2018
|
69
|
Мирослава Ценкова, "Креативни практики в публичната комуникация.(Изследване на платформата за видеосподеляне You Tube.)", дипломна работа:Руска Петрова Гергова 80 942
|
2018
|
70
|
Мирослава Ценкова, „PR стратегии при управление на репутационни кризи.“, дипломна работа:Виктория Георгиева Златинова 41138
|
2018
|
71
|
Мирослава Ценкова, „Влиянието на социалните мрежи в бизнеса.“, дипломна работа:Елица Мирославова Любенова 80820
|
2018
|
72
|
Мирослава Ценкова, „Комуникационни стратегии и тактики при изграждането на работодателска марка в онлайн пространството.”, дипломна работа:Гинка Асенова Асенова 70630
|
2018
|
73
|
Мирослава Ценкова, „Публичния образ на Панагюрище.“PR решения и предизвикателства.“, дипломна работа:Марина Иванова Тричкова 41137
|
2018
|
74
|
Мирослава Ценкова,
„Ролята на жените в социалните платформи. Примери за успешни жени в социалната мрежа Facebook.”, дипломна работа:Инна Емилова Попова 80785
|
2014
|
75
|
Мирослава Ценкова, "Комуникативни аспекти на маркетинговите комуникации на Мини Купър.", дипломна работа:Зорница Ангелова Бенева 80753
|
2014
|
76
|
Мирослава Ценкова, "Комуникационна политика на Google.", дипломна работа:Диана Веселинова Иванова 80760
|
2014
|
77
|
Мирослава Ценкова, "Образът на децата в маркетинговата комуникация.", дипломна работа:Кристина Валентинова Драганова 8074
|
2014
|
78
|
Мирослава Ценкова, "Рекламни стратегии и PR въздействие в интернет пространството.", дипломна работа:Савина Александрова Дамянова 80810
|
2014
|
79
|
Мирослава Ценкова, "Стимулиране на продажбите. Креативни онлайн платформи.", дипломна работа:Илияна Добринова Мишкова 80787
|
2014
|
80
|
Мирослава Ценкова, „Блоговете като социален феномен в дигиталното пространство.“, дипломна работа:Деяна Василева Узунова 80800
|
2014
|
81
|
Мирослава Ценкова, „Въвеждане и реализация на продукта „Снукър“ в България.“, дипломна работа:Иво Димитров Вецев 80804
|
2014
|
82
|
Мирослава Ценкова, „Комуникационни влияния на product placement върху потребителската аудитория“, дипломна работа:Ирена Владкова Бекярова 80709
|
2014
|
83
|
Мирослава Ценкова, „Лидерите в дигиталната комуникация-NIKE и ADIDAS. Креативни практики.", дипломна работа:Деян Георгиев Нейчев 40884
|
2014
|
84
|
Мирослава Ценкова, „Манипулативни аспекти в рекламата.“, дипломна работа:Юлия Михайловна Колар 840309
|
2014
|
85
|
Мирослава Ценкова, „Негативните ефекти от употребата на социалната мрежа Facebook.”, дипломна работа:Йоана Владимирова Такова 80816
|
2014
|
86
|
Мирослава Ценкова, „Омразната реч в турската журналистика.“, дипломна работа:Борис Румен Глушков 80779
|
2014
|
87
|
Мирослава Ценкова, „Онлайн комуникация на световните брандове.“, дипломна работа:Моника Георгиева Анева 80752
|
2014
|
88
|
Мирослава Ценкова, „Политическа риторика, ефект и въздействие.“, дипломна работа:Николай Веселинов Колев 40787
|
2014
|
89
|
Мирослава Ценкова, „Ролята на жените в политическата комуникация.“, дипломна работа:Кремена Йорданова Арабаджиева 50831
|
2014
|
90
|
Мирослава Ценкова, „Ролята на рекламните персонажи за привличане на общественото мнение.“, дипломна работа:Вероника Веселинова Тодорова 40879
|
2014
|
91
|
Мирослава Ценкова, „Социалните кампании-креативни идеи в социалните платформи.“, дипломна работа:Мария Ванева Стоянова 40882
|
2014
|
92
|
Мирослава Ценкова, „Социалните платформи- успешни модели в бизнеса“, дипломна работа:Силвия Пламенова Янчева 80776
|
2014
|
93
|
Мирослава Ценкова, "Ефективен бизнес инструментариум за реализиране на промоционална кампания в OFFICE I SUPERSTORE.", дипломна работа:Яна Пламенова Нейчева 70399
|
2013
|
94
|
Мирослава Ценкова, "Комуникационни стратегии и корпоративна политика на “EBAY” и “AMAZON” в социалните платформи.", дипломна работа:Христо Ангелов Тоточев 80736
|
2013
|
95
|
Мирослава Ценкова, "Комуникационни стратегии и техники, използвани при налагането и развитието на бранда „Лейди ГАГА.“, дипломна работа:Радослав Светлозаров Христов 80727
|
2013
|
96
|
Мирослава Ценкова, "Креативните практики в маркетинговата комуникация на брандовете.", дипломна работа:Елица Емилова Кържина 80691
|
2013
|
97
|
Мирослава Ценкова, "Маркетингови комуникации на глобалните брандове TOYOTA, BMW, MERCEDES.", дипломна работа:Кристина Венцо Крстева 840301
|
2013
|
98
|
Мирослава Ценкова, „Аутдор комуникацията - креативни аспекти“, дипломна работа:Ивомира Светлозарова Пехливанова 80689
|
2013
|
99
|
Мирослава Ценкова, „Дигитален маркетинг. Психология на онлайн потребителя“, дипломна работа:Ирина Радославова Иванова 80683
|
2013
|
100
|
Мирослава Ценкова, „Изграждане на електронна идентичност в социалните платформи.“, дипломна работа:Иван Николаев Николов 80704
|
2013
|
101
|
Мирослава Ценкова, „Комуникационна политика и ПР стратегия на WWF.", дипломна работа:Гергана Дончева Яламова 80693
|
2013
|
102
|
Мирослава Ценкова, „Корелация на храненето и имиджа“, дипломна работа:Ивелин Петров Драгиев 80706
|
2013
|
103
|
Мирослава Ценкова, „Ребрандингът като маркетингова комуникация“, дипломна работа:Виктория Петкова Янкова 70363
|
2013
|
104
|
Мирослава Ценкова, Онлайн комуникация на спортните брандове “NIKE” и „ADIDAS”, дипломна работа:Деян Георгиев Нейчев 8072
|
2013
|
105
|
Мирослава Ценкова, "PR комуникация на възобновяеми енергийни източници", дипломна работа:Мария Теодорова Кръстева 80665
|
2012
|
106
|
Мирослава Ценкова, "Влиянието на онлайн комуникацията върху развитието на медиите.", дипломна работа:Александра Ангелова Кабатлийска 80 656
|
2012
|
107
|
Мирослава Ценкова, "ПР комуникация в социалната мрежа", дипломна работа:Анна Кара 840286
|
2012
|
108
|
Мирослава Ценкова, "ПР стратегия в социалните мрежи", дипломна работа:Тея Венелинова Антонова 70360
|
2012
|
109
|
Мирослава Ценкова, "Социалните мрежи и отзвука им в обществото", дипломна работа:Сара Николова Кавая 40115
|
2012
|
110
|
Мирослава Ценкова, "Ефективност на рекламната дейност", дипломна работа:Ирена Анатолиева Казакова 70280
|
2011
|
111
|
Мирослава Ценкова, "Корпоративна комуникация в социалните мрежи и социалните медии", дипломна работа:Елина Пенкова Цанкова 40649
|
2011
|
112
|
Мирослава Ценкова, "Онлайн интегрирани маркетингови комуникации на софтуерна компания "V3 LABS LTD", дипломна работа:Даниела Радостинова Райнова 70342
|
2011
|
113
|
Мирослава Ценкова, "Рекламни и ПР практики при изграждане на ефективен туристически образ на Анталия", дипломна работа:Мюмюне Арда 840267
|
2011
|
Статия в научно списание |
1
|
Ценкова, Мирослава, Дигиталното обвързване на бранда с потребителите, Newmedia21.eu, 2014, ISSN (print):1314-3794, Ref
|
2014
|
2
|
Ценкова, Мирослава, Cause-related marketing- новата комуникация в бизнеса
, Год. на Факултета по журналистика и масова комуникация, том:18, 2013, стр.:77-85, ISSN (online):ISSN 1311 - 4883, Ref
|
2013
|
3
|
Ценкова, Мирослава, Граждански движения и протести в социалните платформи , Годишник на Софийския Университет , том:19, 2013, стр.:51-58, ISSN (online):ISSN 1311 - 4883, Ref
|
2013
|
4
|
Ценкова, Мирослава, Онлайн маркетингови комуникации, Newmedia21, 2011
|
2011
|
5
|
Ценкова, Мирослава, Управление на онлайн репутацията , Newmedia21, 2011, ISSN (online):1314-3794
|
2011
|
6
|
Ценкова, Мирослава, Маркетинговите комуникации на Кока Кола , ProGRAFICA, брой:2, 2010, стр.:18-21, ISSN (print):1313-0412
|
2010
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Ценкова, Мирослава, PR дейности в дигиталната комуникация на бизнеса , Юбилейна конференция "Комуникацията и медиите на XXI век: образователни и професионални предизвикателства", 2022, pages:401-409, ISBN:978-619-7567-15-1
|
2022
|
2
|
Ценкова, Мирослава, Медийна грамотност в условията на дигитални предизвикателства, Медийна грамотност: Класически и нови измерения, Publisher:Софийски Университет "Свети Климент Охридски", 2022, pages:305-314, ISBN:978-619-7567-11-3
|
2022
|
3
|
Ценкова, Мирослава, PR комуникация на компаниите във виртуалните светове., Промените в глобалния свят и новите решения, издателство:Регионална библиотека "Любен Каравелов" Русе, 2021, стр.:280-288, ISBN:978-619-7404-29-6
|
2021
|
4
|
Ценкова, Мирослава, Изкуственият интелект, като маркетингов инструмент в бизнеса , Сборник с доклади от лятна школа по връзки с обществеността 2021, Publisher:НБУ, 2021, pages:27-33, ISBN:978-619-233-190-0
|
2021
|
5
|
Ценкова, Мирослава, PR комуникация на организациите при киберзаплахи. , XXII Лятна школа по ПР, департамент Медии и комуникация на НБУ, Publisher:НБУ, 2020, pages:29-37, ISBN:978-619-233-189-4
|
2020
|
6
|
Ценкова, Мирослава, Use of digital marketing and innovation for the period (2015-2018), Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century 12th Central and Eastern European Communication and Media Conference CEECOM 2019, editor/s:Vesselina Valkanova (Editor), Andreana Eftimova (Editor), Nikolai Mihailov (Editor), Teodora Petrova (Editor), Efrem Efremov (Editor), Kalin Kalinov (Editor), Publisher:CEECOM, 2020, pages:207-218, ISSN (print):978-619-7567-03-8, ISSN (online):978-619-7567-04-5, doi:490
|
2020
|
7
|
Ценкова, Мирослава, Антикризисни действия на организацията за защита на онлайн репутацията, Проблеми на обществената комуникация, Publisher:За буквите – О писменехь, 2020, pages:136-147, ISSN (print):2534-9430
|
2020
|
8
|
Ценкова, Мирослава, Управление на онлайн репутацията на българския бизнес в новата комуникационна среда , Качествена журналистика и нова комуникационна среда, editor/s:Веселина Вълканова, Андреана Евтимова, Ефрем Ефремов, Николай Михайлов, Теодора Петрова, Publisher:Факултет по журналистика и масова комуникация, Софийски университет „Св. Кл. Охридски”, 2020, pages:222-231, ISBN:978-619-75-67-07-6
|
2020
|
9
|
Ценкова, Мирослава, "Използване на дигитална комуникация от българските предприятия (емпирично социално изследване на периода 2015-2018)", Сборник с доклади от XVII-та научна конференция с международно участие, редактор/и:Жана Ганчева, издателство:Академично издателство: За буквите- о писменехъ" Университет по библиотекознание и информационни технологии. Съставител: Любомира Парижкова, 2019, ISSN (online):2683-0094, doi:1084
|
2019
|
10
|
Ценкова, Мирослава, Кибератаките- заплаха за бизнеса., Медиите между пазара и контрола., редактор/и:Ивайло Христов, Теодора Петрова, издателство:Балкански институт за стратегически прогнози и управление на риска, 2019, стр.:244-258, ISSN (print):978-619-90757-4-6
|
2019
|
11
|
Ценкова, Мирослава, Маркетингови комуникации на българския бизнес в дигитална среда, Икономиката на България – 30 години след началото на промените“, посветена на 75 години от създаването на Съюза на учените в България, издателство:проф. Атанасов, проф. д-р Поля Ангелова, проф. д-р Маргарита Богданова, доц. д-р Красимира Славеева, доц. д-р Христо Сирашки, 2019, стр.:502-509, ISSN (print):978-954-23-1815-6
|
2019
|
12
|
Ценкова, Мирослава, Киберпространството - повече от виртуална реалност. , Предизвикателства пред комуникацията в дигиталната епоха. Сборник , редактор/и:Николай Михайлов, Светослава Ковачева., издателство:Катедра „Комуникация, връзки с обществеността и реклама“. Факултет по журналистика и масова комуникация, СУ „Св. Климент Охридски", 2017, стр.:96-113, ISBN:78–954–92677-4-7
|
2017
|
13
|
Ценкова, Мирослава, Лидерите в дигиталната комуникация, Радио, Разказ, Реч, 2014, стр.:271-279, ISBN:978-954-07-3814-7, Ref
|
2014
|
Студия в научно списание |
1
|
Ценкова, Мирослава, Традиционни комуникационни модели и нови технологии в PR комуникацията , Медии и език, 2023, ISSN (online):2535-0587
|
2023
|
2
|
Ценкова, Мирослава, Влияние на дигиталните комуникации върху организационното представяне на българските предприятия., Годишник на Софийския Университет, vol:26, 2019, pages:127-152, ISSN (online):1311 – 4883
|
2019
|
3
|
Ценкова, Мирослава, Интерактивната комуникация като PR стратегия в дигиталните платформи , Медиалог, брой:4, 2018, ISSN (print):2535-0846
|
2018
|
4
|
Ценкова, Мирослава, Техники на стимулиране на продажбите, Годишник на Софийския Университет, том:16, 2009, стр.:203-236, ISSN (print):1311-4883
|
2009
|
Студия в сборник (на конференция и др.) |
|
Ценкова, Мирослава, Възможности и предизвикателства пред българските компании от използването на дигитална комуникация. , Комуникациите на 21-ви век- иновации, предизвикателства и тенденции, 2019, pages:50-70, ISSN (print):978-954-07-5396-6
|
2019
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, PR дейности в дигиталната комуникация на бизнеса
|
2022
|
2
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, "Изкуственият интелект, като маркетингов инструмент в бизнеса."
|
2021
|
3
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, "PR комуникация на компаниите във виртуалните светове."
|
2021
|
4
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, Медийна грамотност в условията на дигитални предизвикателства
|
2021
|
5
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, PR комуникация на организациите при киберзаплахи
|
2020
|
6
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, "Управление на онлайн репутацията на българския бизнес в новата комуникационна среда"
|
2020
|
7
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, Use of digital marketing and innovation for the period (2015-2018)
|
2019
|
8
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, „Кибератаките – заплаха за
бизнеса"
|
2019
|
9
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, "Използване на дигитална комуникация от българските предприятия"
(Емпирично социално изследване)
|
2019
|
10
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, "Възможности и предизвикателства пред българските компании от използването на дигитална комуникация"
|
2019
|
11
|
Секционен доклад, Мирослава Ценкова, "Маркетингови комуникации на българския бизнес в дигитална среда"
|
2019
|