Дипломна работа |
|
Никола Любомиров Вангелов, Интегрирани маркетингови комуникации на електронни медии - изследване на опита на бТВ Медиа Груп, СУ "Св. Климент Охридски", Стопански Факултет, Ръководител:доц. д-р Невяна Кръстева
|
2011
|
Дисертация д-р |
|
Никола Любомиров Вангелов, Маркетингови комуникации в социалните мрежи - комуникативни и семиотични аспекти, СУ "Св. Климент Охридски", Факултет по журналистика и масова комуникация, Ръководител:проф. дфн Христо Кафтанджиев
|
2016
|
Друго (научно-популярни и др. под.) |
1
|
Никола Любомиров Вангелов, Ученици и студенти откриват изкуството на рекламата, Труд
|
2019
|
2
|
Никола Любомиров Вангелов, Фествал "Изкуството на рекламата", Телевизия "Алма Матер"
|
2019
|
3
|
Никола Любомиров Вангелов, Фестивал „Изкуството на рекламата“ дава перспективи за успешно бъдеще, БНР, Радио София
|
2019
|
4
|
Никола Любомиров Вангелов, „Изкуството на рекламата“ свързва студенти и бизнеса, ТРУД
|
2018
|
5
|
Никола Любомиров Вангелов, Пресечната точка между изкуство и реклама руши прегради в комуникацията, БНР
|
2018
|
6
|
Никола Любомиров Вангелов, World Tourism Cities Federation Holds the First International Tourist Destination(Cities) Promotion and Marketing Training Program,
|
2016
|
Монография |
1
|
Никола Вангелов, Валентина Маринова, Кирил Янев, Ирена Матеева, Моника Мишева, Габриела Богутева, Дигиталните бизнес маркетингови комуникации - предизвикателства, иновации и тенденции, ISBN:978-954-07-5887-9, Университетско издателство "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2024
|
2
|
Никола Вангелов, Дигиталните маркетингови комуникации в сферата на туризма, ISBN:978-954-07-5969-2, Университетско издателство „Св. Климент Охридски“, София, Рецензирано
|
2024
|
3
|
Никола Вангелов, ПЕЧАТНАТА РЕКЛАМА
ПРЕЗ ПЕРИОДА НА СОЦИАЛИЗМА
В БЪЛГАРИЯ (1944–1989) – ТЕОРЕТИЧНИ
АСПЕКТИ И ИСТОРИЧЕСКО РАЗВИТИЕ, ISBN:978-954-07-5976-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски“, София, Рецензирано
|
2024
|
4
|
Никола Вангелов, Рекламни кампании във Фейсбук и Инстаграм , ISBN:978-619-7572-04-9, Недланд, София, Рецензирано
|
2021
|
5
|
Никола Вангелов, Дигиталното потребителско проучване в маркетинга и рекламата, ISBN:978-619-7572-03-2, Недланд, София, Рецензирано
|
2020
|
Научен проект |
1
|
Никола Вангелов, проект за частично финансиране на Крълга маса на тема "PR – професионални предизвикателства и тенденции през 21-ви век“. Юбилейна кръгла маса посветена на 30 години обучение в специалност „Връзки с обществеността“, ФЖМК., Ръководител, , Номер на договора:80-10-114 / 16.4.2024 г.
|
2024
|
2
|
Никола Вангелов, проект за частично финансиране на Международна конференция на тема “Communications, media and education in the paradigm of new technologies and artificial intelligence”, Член, , Номер на договора:80-10-108/ 16.04.2024 г.
|
2024
|
3
|
Никола Вангелов, "Дигиталните маркетингови бизнес комуникации – предизвикателства, тенденции и иновации" - тематичен проект, Ръководител, , Номер на договора:80-10-58
|
2023
|
4
|
Никола Вангелов, Международна конференция на тема “Media and Communication: Transformations and Development in the Digital Age” - проект за частично финансиране на научен форум, Член, , Номер на договора:80-10-208
|
2023
|
5
|
Никола Вангелов, Media and Communication in the 21st Century: Educational and Professional Challenges - проект за частично финансиране на Юбилейна конференция , Член, , Номер на договора: 80-10-175
|
2022
|
6
|
Никола Вангелов, "Качествена журналистика и нова комуникационна среда"- проект за частично финансиране на научен форум, Член, , Номер на договора:80-10-91
|
2020
|
Научно ръководство |
1
|
Никола Вангелов, „Кампанията "Да изчистим България заедно" като част от ESG дейностите на bTV Media Group“, дипломна работа:Димитра Борисова
|
2024
|
2
|
Никола Вангелов, Апелите за страха в рекламната комуникация на козметични продукти, дипломна работа:Лора Тошева
|
2024
|
3
|
Никола Вангелов, Апелите за хумора в дигиталните реклами, насочени към поколението Z, дипломна работа:Кристина Савова
|
2024
|
4
|
Никола Вангелов, Дигиталната реклама в сферата на морския туризъм в България, дипломна работа:Лидия Калчева
|
2024
|
5
|
Никола Вангелов, Еко апели в рекламната комуникация на Световен фонд за природата (WWF), дипломна работа:Гергана Вълчева
|
2024
|
6
|
Никола Вангелов, Контент маркетинг на Duolingo в социалните мрежи, дипломна работа:Стиван Кирилов
|
2024
|
7
|
Никола Вангелов, Личностен бранд – маркетингови комуникации в социалните мрежи, дипломна работа:Ивана Буровска
|
2024
|
8
|
Никола Вангелов, Минимализмът като рекламна стратегия в комуникацията на козметичните брандове, дипломна работа:Бисера Иванова
|
2024
|
9
|
Никола Вангелов, Рекламната комуникация на българските фолклорни ансамбли в социалните мрежи, дипломна работа:Вероника Стоянова
|
2024
|
10
|
Никола Вангелов, Апелите в рекламна комуникация на минерални води – психологически аспекти, дипломна работа:Габриела Далаклиева
|
2023
|
11
|
Никола Вангелов, Влиянието на инфлуенсър маркетингa върху Корпоративната социална отговорност , дипломна работа:Габриела Тодорова
|
2023
|
12
|
Никола Вангелов, Ефективност на инфлуенсър маркетинга в социалните мрежи, дипломна работа:Моника Михова
|
2023
|
13
|
Никола Вангелов, Контент маркетинг в социалните мрежи: комуникативни аспекти, дипломна работа:Анна Цанева
|
2023
|
14
|
Никола Вангелов, Корпоративна социална отговорност в хранителната индустрия, дипломна работа:Цветина Дарашка
|
2023
|
15
|
Никола Вангелов, Маркетингови комуникации в социалната мрежа Instagram, дипломна работа:Стефани Петрова
|
2023
|
16
|
Никола Вангелов, Маркетингови комуникации в сферата на франчайз бизнеса, дипломна работа:Наташа Юсева
|
2023
|
17
|
Никола Вангелов, Онлайн маркетингови комуникации в сферата на недвижимите имоти, дипломна работа:Зара Златева
|
2023
|
18
|
Никола Вангелов, Онлайн рекламата на алкохолни брандове, дипломна работа:Габриела Богутева
|
2023
|
19
|
Никола Вангелов, Приложението на изкуствения интелект в рекламата – комуникативни аспекти, дипломна работа:Беркан Бекир
|
2023
|
20
|
Никола Вангелов, Психология на рекламата в онлайн среда – комуникативни и семиотични аспекти, дипломна работа:Анита Шуманова
|
2023
|
21
|
Никола Вангелов, Рекламата в социалните мрежи – комуникативни аспекти, дипломна работа:Емилия Стаменова
|
2023
|
22
|
Никола Вангелов, Рекламна комуникация на инфлуенсърите в социалните мрежи, дипломна работа:Виктория Нейкова
|
2023
|
23
|
Никола Вангелов, Рекламни кампании в социалните мрежи по времето на пандемията от COVID-19., дипломна работа:Мария Костодинова
|
2023
|
24
|
Никола Вангелов, Рекламни комуникации в сферата на здравеопазването – интеркултурни аспекти, дипломна работа:Йоанна Джамбазова
|
2023
|
25
|
Никола Вангелов, Рекламни комуникации за развитие на фестивали за етерично-маслени култури, дипломна работа:Елена Данова
|
2023
|
26
|
Никола Вангелов, Рекламни комуникации на туристически дестинации в социалната мрежа Инстаграм, дипломна работа:Никол Малинова
|
2023
|
27
|
Никола Вангелов, Рекламните кампании на спортни стоки – комуникативни аспекти, дипломна работа:Христина Георгиева
|
2023
|
28
|
Никола Вангелов, Стимулиране на продажбите на брандове кафе в магазините, дипломна работа:Гергана Миленкова
|
2023
|
29
|
Никола Вангелов, Танците и тяхното използване в рекламата и останалите
маркетингови комуникации – семиотични и наративни аспекти
, дипломна работа:Михаела Владимирова
|
2023
|
30
|
Никола Вангелов, "Маркетингови комуникации за изграждане на личностен бранд", ФЖМК дипломна работа:Виктория Христова
|
2022
|
31
|
Никола Вангелов, “Ролята на апелите в рекламата за развитието на малкия бизнес“, ФЖМК дипломна работа:Александра Георгиева
|
2022
|
32
|
Никола Вангелов, „Корпоративната социална отговорност в онлайн среда“, ФЖМК дипломна работа:Лиана Ангелова
|
2022
|
33
|
Никола Вангелов, Влиянието на архетипите в рекламната комуникация , ФЖМК дипломна работа:Йоанна Марева
|
2022
|
34
|
Никола Вангелов, Емоционалните апели в дигиталната реклама на туристически дестинации, ФЖМК дипломна работа:Ася Богданова
|
2022
|
35
|
Никола Вангелов, Ефективност на контекстната реклама в онлайн среда, ФЖМК дипломна работа:Магдалена Иванова
|
2022
|
36
|
Никола Вангелов, Интегрирани маркетингови комуникации в сферата на декоративната козметика, ФЖМК дипломна работа:Кристина Тотева
|
2022
|
37
|
Никола Вангелов, Инфлуенс маркетинг в сферата на спортната индустрия, ФЖМК дипломна работа:Николета Петкова
|
2022
|
38
|
Никола Вангелов, Маркетингови комуникации на музеи – комуникативни и семиотични аспекти, ФЖМК дипломна работа:Магдалена Николаева Маринова
|
2022
|
39
|
Никола Вангелов, Развитието на символните знаци и тяхното влияние в рекламната комуникация, ФЖМК дипломна работа:Христина Събева
|
2022
|
40
|
Никола Вангелов, Рекламни стратегии и кампании за позициониране на продукт, ФЖМК дипломна работа:Василка Христова
|
2022
|
41
|
Никола Вангелов, Рекламните комуникации в условията на COVID-19. Трансформации в комуникативните и семиотични аспекти., ФЖМК дипломна работа:Георги Георгиев Методиев
|
2022
|
42
|
Никола Вангелов, Стимулиране на продажбите в сферата на козметиката, ФЖМК дипломна работа:Гергана Миленкова
|
2022
|
43
|
Никола Вангелов, Стимулирането на продажбите в магазините за черна и бяла техника, ФЖМК дипломна работа:Габриела Богутева
|
2022
|
44
|
Никола Вангелов, Събитията като инструмент на интегрираните маркетингови комуникации, ФЖМК дипломна работа:Стефани Петрова
|
2022
|
45
|
Никола Вангелов, Интегрирани маркетингови комуникации при алкохолни брандове в условия на пандемия
, ФЖМК дипломна работа:Евгения Емилова Кондева
|
2021
|
46
|
Никола Вангелов, От личност към бранд - маркетингови комуникации на инфлуенсърите
, ФЖМК дипломна работа:Елица Атанасова Гърбева
|
2021
|
47
|
Никола Вангелов, Психологически подходи в рекламите на здравословните храни
, ФЖМК дипломна работа:Виктория Борисова Джолова
|
2021
|
48
|
Никола Вангелов, Рекламите на Теленор - комуникативни и семиотични аспекти
, ФЖМК дипломна работа:Теодора Тодорова Найденова
|
2021
|
49
|
Никола Вангелов, Рекламни комуникации на вериги супермаркети
, ФЖМК дипломна работа:Денислава Руменова Ковачева
|
2021
|
50
|
Никола Вангелов, Дигиталната реклама на туристически дестинации: семиотични аспекти
, ФЖМК дипломна работа:Жанет Иванова Джелатска
|
2020
|
51
|
Никола Вангелов, Ефективни “guerrilla” маркетинг стратегии за създаване на онлайн бизнес
, ФЖМК дипломна работа:Петя Тихомирова Видолова
|
2020
|
52
|
Никола Вангелов, Ефективни интегрирани маркетингови комуникации на туристически дестинации в дигиталните платформи
, ФЖМК дипломна работа:Рая Валентинова Андреева
|
2020
|
53
|
Никола Вангелов, Ефективността на инфлуенсър маркетинга в сферата на туризма
, ФЖМК дипломна работа:Звезделина Момчилова Жекова
|
2020
|
54
|
Никола Вангелов, Измерване ефективността на дигиталните рекламни кампании
, ФЖМК дипломна работа:Ивайла Огнянова Раденкова
|
2020
|
55
|
Никола Вангелов, Интегрирани маркетингови комуникации в театралното изкуство
, ФЖМК дипломна работа:Деница Динева Димитрова
|
2020
|
56
|
Никола Вангелов, Интегрирани маркетингови комуникации при изграждане на бранд
, ФЖМК дипломна работа:Радина Николаева Петрова
|
2020
|
57
|
Никола Вангелов, Копирайтинг в социалните мрежи
, ФЖМК дипломна работа:Михаил Иванов Маринов
|
2020
|
58
|
Никола Вангелов, Маркетингови комуникации в кулинарната индустрия
, ФЖМК дипломна работа:Николая Атанасова Станкова
|
2020
|
59
|
Никола Вангелов, Маркетингови комуникации в сферата на морския туризъм
, ФЖМК дипломна работа:Роксана Тодорова Сеизова
|
2020
|
60
|
Никола Вангелов, Маркетингови комуникации на финансови услуги
, ФЖМК дипломна работа:Йоанна Димитрова Найденова
|
2020
|
61
|
Никола Вангелов, Маркетинговите комуникационни стратегии на компютърни игри
, ФЖМК дипломна работа:Тодор Марио Пенев
|
2020
|
62
|
Никола Вангелов, Най-желаният телефон на света. Емоционалните апели в рекламите на Iphone
, ФЖМК дипломна работа:Виктория Надкова Стоянова
|
2020
|
63
|
Никола Вангелов, Приложения на рекламната комуникация в социалната мрежа Instagram
, ФЖМК дипломна работа:Марияна Иванова Джелатска
|
2020
|
64
|
Никола Вангелов, Рекламата в YouTube като ефективна маркетингова комуникация
, ФЖМК дипломна работа:Денислава Николаева Крумова
|
2020
|
65
|
Никола Вангелов, Ролята на рекламата в социалните мрежи за съвременното книгоиздаване
, ФЖМК дипломна работа:Петя Бойкова Банкова
|
2020
|
66
|
Никола Вангелов, Събитиен мениджмънт за ефективни маркетингови комуникации
, ФЖМК дипломна работа:Ани Атанасова Василева
|
2020
|
67
|
Никола Вангелов, Успешни рекламни кампании - комуникативни и семиотични аспекти
, ФЖМК дипломна работа:Христо Георгиев Димитров
|
2020
|
68
|
Никола Вангелов, Апелите за мощта в рекламите за футбола, ФЖМК дипломна работа:Силвия Паулинова Кирилова
|
2019
|
69
|
Никола Вангелов, Апелите за мощта в рекламите за футбола, ФЖМК дипломна работа:Силвия Паулинова Кирилова
|
2019
|
70
|
Никола Вангелов, Влиянието на телевизионната реклама върху българската аудитория в началото на XXI век, ФЖМК дипломна работа:Кристина Христова Киновска
|
2019
|
71
|
Никола Вангелов, Външната реклама като ефективна маркетингова комуникация, ФЖМК дипломна работа:Рая Кирилова Янкинска
|
2019
|
72
|
Никола Вангелов, Дигитална маркетингова комуникация при телекомите, ФЖМК дипломна работа:Ирена Николаева Матеева
|
2019
|
73
|
Никола Вангелов, Емоционалните апели в рекламата, ФЖМК дипломна работа:Весела Николаева Йорданова
|
2019
|
74
|
Никола Вангелов, Емоционалните апели в рекламите на енергийни напитки, ФЖМК дипломна работа:София Стефанова Георгиева
|
2019
|
75
|
Никола Вангелов, Ефективност на дигиталната реклама, ФЖМК дипломна работа:Марсела Лъчезарова Накова
|
2019
|
76
|
Никола Вангелов, Ефективност на интегрираните маркетингови комуникации в дигиталната среда, ФЖМК дипломна работа:Елеонора Миткова Георгиева
|
2019
|
77
|
Никола Вангелов, Ефективността на рекламата в социалните мрежи, ФЖМК дипломна работа:Катрин Бисерова Караиванова
|
2019
|
78
|
Никола Вангелов, Интегрирани маркетингови комуникации в сферата на туризма, ФЖМК дипломна работа:Олга Кремен Джурова
|
2019
|
79
|
Никола Вангелов, Мърчандайзингови комуникации в хранително-вкусовата промишленост, ФЖМК дипломна работа:Магдалина Димитрова Маджарова
|
2019
|
80
|
Никола Вангелов, Невро-лингвистичното програмиране като ефективен инструмент в маркетинговите комуникации, ФЖМК дипломна работа:Моника Иванова Мишева
|
2019
|
81
|
Никола Вангелов, Новите бизнес маркетингови комуникации – предизвикателства и тенденции, ФЖМК дипломна работа:Елена Николаева Иванова
|
2019
|
82
|
Никола Вангелов, Продуктовото позициониране в киноиндустрията – социални и психологически аспекти, ФЖМК дипломна работа:Виолета Борисова Боярс
|
2019
|
83
|
Никола Вангелов, Рекламни комуникативни стратегии на известни личности, ФЖМК дипломна работа:Виктория Надкова Стоянова
|
2019
|
84
|
Никола Вангелов, Рекламни стратегии на брандовете – комуникативни и семиотични аспекти, ФЖМК дипломна работа:Лиляна Василева Михайлова
|
2019
|
85
|
Никола Вангелов, Ценностни модели на националното в рекламата, ФЖМК дипломна работа:Кристина Росенова Панайотова
|
2019
|
86
|
Никола Вангелов, „Влиянието на културата върху рекламата“, ФЖМК дипломна работа:Беатрис Валентин Николова
|
2018
|
87
|
Никола Вангелов, „Дигитални маркетингови комуникации в туризма“, ФЖМК дипломна работа:Адриан Николаев Колев
|
2018
|
88
|
Никола Вангелов, „Интегрирани маркетингови комуникации в неправителствения сектор“, ФЖМК дипломна работа:Александра Владимирова Попова
|
2018
|
89
|
Никола Вангелов, „Интегрирани маркетингови комуникации в спорта“, ФЖМК дипломна работа:Николай Ивайлов Ненов
|
2018
|
90
|
Никола Вангелов, „Инфлуенс маркетинг в модата“, ФЖМК дипломна работа:Десислава Бойчева Мишлякова
|
2018
|
91
|
Никола Вангелов, „Инфлуенсър маркетинг: Комуникативни аспекти“, ФЖМК дипломна работа:Симона Върбанова Ганева
|
2018
|
92
|
Никола Вангелов, „Маркетингови комуникации на автомобили – комуникативни и семиотични аспекти“, ФЖМК дипломна работа:Паулина Колева Пенчева
|
2018
|
93
|
Никола Вангелов, „Онлайн дисплей рекламата“, ФЖМК дипломна работа:Людмила Мариянова Стоева
|
2018
|
94
|
Никола Вангелов, „Онлайн срещу офлайн: Как потребителите взимат решения за покупка““, ФЖМК дипломна работа:Кристина Стоянова Димитрова
|
2018
|
95
|
Никола Вангелов, „Ролята на контент маркетинга в брандинга на Airbnb и Marriott Hotels“, ФЖМК дипломна работа:Радостина Любомирова Кушева
|
2018
|
96
|
Никола Вангелов, „Трейлърът като маркетингова комуникация““, ФЖМК дипломна работа:Александра Борисова Апостолова
|
2018
|
Редактор на издание нереферирано |
|
Никола Вангелов, Дигиталните бизнес маркетингови комуникации - предизвикателства, иновации и тенденции , Редактор на издание нереферирано
|
2024
|
Статия в научно списание |
1
|
Nikola Vangelov, AI and Digital out-of-home Advertising in Smart Cities, Smart Cities and Regional Development Journal, vol:9, issue:2, 2025, pages:55-61, ISSN (online):2821-7888, doi:https://doi.org/10.25019/kpfcq839, Ref, др.
|
2025
|
2
|
Nikola Vangelov, Digital Advertising in Smart Cities –Methods for Raising Consumer Engagement, Smart Cities and Regional Development Journal, vol:8, issue:2, 2024, ISSN (online):2821-7888 , Ref, др.(RePEc, Google Scholar, CEEOL, SSRN, IDEAS, EconPap)
|
2024
|
3
|
Nikola Vangelov, Ambient Advertising in Metaverse Smart Cities, Smart Cities and Regional Development Journal, vol:7, issue:1, 2023, pages:43-55, ISSN (online):2537-3803, Ref, др.(RePEc, Google Scholar, CEEOL, SSRN, IDEAS, EconPap)
|
2023
|
4
|
Никола Вангелов, Изкуството в рекламата, Медиалог, брой:13, 2023, стр.:163-179, ISSN (online):2535-0846, Ref
|
2023
|
5
|
Nikola Vangelov, Digital Marketing and Outdoor Advertising in Smart Cities, Smart Cities and Regional Development Journal, vol:6, issue:3, 2022, pages:81-91, ISSN (online):2537-3803, Ref, др.(RePEc, Google Scholar, CEEOL, SSRN, IDEAS, EconPap)
|
2022
|
6
|
Никола Вангелов, ПЕЧАТНАТА РЕКЛАМА В БЪЛГАРИЯ МЕЖДУ ДВЕТЕ СВЕТОВНИ ВОЙНИ (1919–1939), Годишник на СУ "Св. Климент Охридски", ФЖМК, том:29, 2022, стр.:109-137, ISSN (print):1311-4883, Ref
|
2022
|
7
|
Nikola Vangelov, Efficient Communictions through Influencer Marketing, Styles of Communication, vol:11, issue:1, 2019, ISSN (print):2065-7943, ISSN (online):2067-564X, Ref, ( ERIH PLUS, Index Copernicus, EBSCOhost)
|
2019
|
8
|
Nikola Vangelov, EFFICIENT FACEBOOK ADVERTISING, Balkan Social Science Review, vol:14, 2019, pages:241-263, ISSN (print):1857-8799, ISSN (online):1857-8772, Ref, IR , SCOPUS, SJR (0.101 - 2019), SCOPUS Quartile: Q4 (2019), (EBSCO, CEEOL and HeinOnline)
|
2019
|
9
|
Никола Вангелов, Етиката в рекламната комуникация, Философски алтернативи, том:4, 2019, стр.:29-37, ISSN (print):0861-7899, Ref, др.(CEEOL)
|
2019
|
10
|
Nikola Vangelov, Emojis in marketing communications, Balkan Social Science Review, vol:10, issue:1, 2017, pages:131-149, Ref, SCOPUS, SJR ( - 2017)
|
2017
|
11
|
Никола Вангелов, Архетипът за силните и слабите при комуникацията във Фейсбук, Годишник на Софийски университет "Св. Климент Охридски" , том:24, 2017, стр.:81-90, Ref
|
2017
|
12
|
Никола Вангелов, Иновационни практики в дигиталните комуникации, Годишник на Софийски университет "Св. Климент Охридски", том:22, брой:1, 2015, стр.:233-242, Ref
|
2015
|
13
|
Никола Вангелов, Маркетингови общувания на комикси в социалните медии - примери от Marvel Entertainment, Проблеми на изкуството, том:1, брой:1, 2015, стр.:57-60, ISBN:0032-9371
|
2015
|
14
|
Никола Вангелов, Ролята на социалните мрежи по време на протест – примери от България и света, newmedia21, 2014, ISSN (online):1314-3794, Ref
|
2014
|
15
|
Никола Вангелов, Влияние на социалните мрежи върху комуникацията на организациите, Newmedia21, 2013, ISSN (online):1314-3794
|
2013
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Nikola Vangelov, Promoting Film Art in Bulgaria via Print
Advertising in the Interwar Period, Charlie Chaplin on Vitosha The Shaping of Film Culture in Bulgaria and the Balkans between the World Wars, editor/s:Alexander Donev, Publisher: Institute of Art Studies – Bulgarian Academy of Sciences, 2025, pages:309-328, ISBN:978-619-7619-50-8
|
2025
|
2
|
Никола Вангелов, Дигиталната реклама - съвременни предизвикателства и тенденции, Съвременният свят - постижения, рискове, иновации, издателство:Регионална библиотека "Любен Каравелов" - Русе, 2024, стр.:417-428, ISBN:978-619-7404-58-6
|
2024
|
3
|
Никола Вангелов, Дигиталната реклама чрез инфлуенсъри – модел за сътрудничество, КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ. Стратегическо създаване на комуникационни мениджъри, издателство:Факултет по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, 2024, стр.:119-131, ISBN:978-619-7567-21-2, Ref
|
2024
|
4
|
Nikola Vangelov, Advertising: in search of a definition. A critical review, Communication and Media of the 21st Century: Educational and Professional Challenges, Publisher:Faculty of Journalism and Mass Communication, St. Kliment Ohridski Sofia University, 2023, pages:182-193, ISSN (print):978-619-7567-15-1, Ref, (RePEc, Google Scholar, CEEOL, SSRN, IDEAS, EconPap)
|
2023
|
5
|
Никола Вангелов, АПЕЛИТЕ В СОЦИАЛИСТИЧЕСКАТА
ПЕЧАТНА РЕКЛАМА И ПРОПАГАНДА
В БЪЛГАРИЯ, Проблеми на обществената комуникация, издателство:Академично издателство "За буквите - О писменехь" , 2023, стр.:180-195, ISSN (print):2534-9430, Ref
|
2023
|
6
|
Никола Вангелов, Еволюция на валутата като вид медия - комуникативни и семиотични аспекти, Медийни системи, журналистически култури и обществено мнение, издателство:Университетско издателство "Св. св. Кирил и Методий" , 2023, стр.:143-160, ISBN:978-619-208-381-6
|
2023
|
7
|
Никола Вангелов, Нагледаната агитация през социализма в България, Предизвикателствата на миналото трансформирани в бъдещето, издателство:Регионална библиотека "Любен Каравелов" - Русе, 2023, стр.:336-352, ISBN:978-619-7404-45-6
|
2023
|
8
|
Иво Инджов, Диляна Тончева, Никола Вангелов, и други, ПОРОЦИТЕ НА НЕПАЗАРНОТО ФИНАНСИРАНЕ НА РЕГИОНАЛНИТЕ МЕДИИ В БЪЛГАРИЯ, МЕДИЙНИ СИСТЕМИ, ЖУРНАЛИСТИЧЕСКИ КУЛТУРИ И ОБЩЕСТВЕНО МНЕНИЕ, 2023, стр.:56-72, ISBN:978-619-208-381-6, Ref
|
2023
|
9
|
Nikola Vangelov, INTERCULTURAL CHARACTERISTICS OF DIGITAL MARKETING, Filko 6 International Scientific Philology, Culture and Education Conference Proceedings, 2022, pages:75-83, ISBN:978-608-244-871-8, Ref
|
2022
|
10
|
Никола Вангелов, История на печатната реклама в България между двете световни войни - формални и съдържателни характеристики, Бунтът на духа - основна сила по пътя към свободата, издателство:Регионална библиотека "Любен Каравелов" - Русе, 2022, стр.:161-176, ISBN:978-619-7404-32-6
|
2022
|
11
|
Никола Вангелов, Печатната реклама в България по времето на социализма – исторически и теоретични аспекти, Проблеми на обществената комуникация, издателство:Академично издателство "За буквите - О писменехь", 2022, стр.:138-161, ISSN (print):2534-9430
|
2022
|
12
|
Никола Вангелов, Дигиталният маркетинг в условията на световна пандемия, Промените в глобалния свят и новите решения, Том 2, издателство:Регионална библиотека "Любен Каравелов" - Русе, 2021, стр.:16-32, ISBN:978-619-7404-29-6
|
2021
|
13
|
Nikola Vangelov, Managing Key Performance Indicators for Successful Online Advertising Campaigns, Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century, 2020, pages:219-228, ISBN:978-619-7567-03-8, Ref, др.(CEEOL)
|
2020
|
14
|
Никола Вангелов, The evolution of Facebook advertising, Еволюция срещу революция или за моделите на развитие, Publisher:Регионална библиотека "Любен Каравелов", Русе, 2020, pages:394-409, ISBN:978-619-7404-15-9
|
2020
|
15
|
Никола Вангелов, Протестното движение #Stophateforprofit - социални, комуникативни и икономически аспекти, Проблеми на обществената комуникация, издателство:Академично издателство "За буквите - О писменехъ", 2020, стр.:123-136, ISSN (print):2534-9430
|
2020
|
16
|
Никола Вангелов, Емоджитата в социалните мрежи - комуникативни и семиотични аспекти, Реториката в съвременното общество, издателство:Университетско издателство "Св. климент Охридски", 2019, стр.:283-295, ISBN:978-954-07-4591-6, Ref, др.
|
2019
|
17
|
Никола Вангелов, Събиране на онлайн информация за потребителите - какво знае Фейсбук за нас?, Медиите - между пазара и контрола, издателство:BISFRIM, 2019, стр.:221-233, ISBN:978-619-90757-4-6
|
2019
|
18
|
Никола Вангелов, COCA COLA WORLD CUP TROPHY TOUR 2014 – SIGNS OF COLOUR AND TIME, Истини и лъжи за факти, новини и събития, Publisher:Регионална библиотека "Любен Каравелов" - Русе, 2018, pages:94-103, ISBN:978-619-7404-04-3, Ref
|
2018
|
19
|
Nikola Vangelov, Cultural archetypes in Facebook communication, Social change in the global world, 2017, стр.:1253-1263, ISBN:978-608-244-423-9, Ref
|
2017
|
Студия в научно списание |
1
|
Никола Вангелов, Лозунгът като интегрална част от визуалната пропаганда през социализма в България, Медии и език, брой:15, 2024, ISSN (online): 2535-0587, doi:10.58894/YMXB1194, Ref
|
2024
|
2
|
Nikola Vangelov, Consumerism and Advertising on Social Networks, Balkan Social Science Review, issue:19, 2022, pages:255-283, ISSN (print):1857-8799, ISSN (online):1857-8772, doi:10.46763/BSSR2219281v, Ref, SCOPUS, SJR (0.14 - 2021), SCOPUS Quartile: Q3 (2021)
|
2022
|
Студия в поредица |
|
Никола Вангелов, Политическият плакат през социализма в България (1944–1989), Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски”, Факултет по журналистика и масова комуникация, брой:31, 2023, стр.:97-136, ISSN (print):1311-4883, Ref, др.(RePEc, Google Scholar, CEEOL, SSRN, IDEAS, EconPap)
|
2023
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Комуникационна политика на обществена библиотека
|
2025
|
2
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Contemporary Requirements towards Online Advertising
|
2024
|
3
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, AI in Advertising: Creative Practices
|
2024
|
4
|
Присъствие, Никола Вангелов, Изкуственият интелект и онлайн рекламата – ползи и предизвикателства
|
2024
|
5
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Популяризиране на филмовото изкуство чрез печатната реклама в периода между двете световни войни.
|
2024
|
6
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Онлайн рекламата – съвременни предизвикателства и тенденции
|
2024
|
7
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, AI and Digital out-of-home Advertising in Smart Cities
|
2024
|
8
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Online Advertising in a Multicultural Environment
|
2024
|
9
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, АПЕЛИТЕ В СОЦИАЛИСТИЧЕСКАТА ПЕЧАТНА РЕКЛАМА
И ПРОПАГАНДА В БЪЛГАРИЯ
|
2023
|
10
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Нагледната агитация през социализма в България
|
2023
|
11
|
Секционен доклад, Nikola Vangelov, Digital Advertising in Smart Cities – Methods for Raising Consumer Engagement
|
2023
|
12
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Дигиталната реклама в съвременното книгоиздаване
|
2023
|
13
|
Секционен доклад, Nikola Vangelov, Online Advertising – challenges and opportunities in the ever changing digital environment
|
2023
|
14
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Интерактивността като ключов фактор за ефективност на специалните събития
|
2023
|
15
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Печатната реклама в България по времето на социализма – исторически и теоретични аспекти
|
2022
|
16
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, История на българската печатна реклама между двете световни войни –
съдържателни и формални аспекти
|
2022
|
17
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Ambient advertising in metaverse smart cities
|
2022
|
18
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Advertising: in search of a definition. A critical review
|
2022
|
19
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Evolution of Currency - Semiotic and Communicative Aspects
|
2022
|
20
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Digital Marketing and Outdoor Advertising in Smart Cities
|
2021
|
21
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Intercultral characteristics of digital marketing
|
2021
|
22
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Дигиталният маркетинг в условията на световна пандемия
|
2021
|
23
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Протестното движение #Stophateforprofit - социални, комуникативни и икономически аспекти
|
2020
|
24
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, The evolution of Facebook advertising
|
2020
|
25
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Бисквитките в дигиталната комуникационна среда – приятел или враг?
|
2020
|
26
|
Секционен доклад, Nikola Vangelov, Social networks and data protection
|
2019
|
27
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Рекламната комуникация във Фейсбук
|
2019
|
28
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Managing Key Performance Indicators for Successful Online Advertising Campaigns
|
2019
|
29
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Събиране на онлайн информация за потребителите - какво знае Фейсбук за нас?
|
2019
|
30
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, COCA COLA WORLD CUP TROPHY TOUR 2014 – SIGNS OF COLOUR AND TIME
|
2018
|
31
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ МЕЖДУ ВРЪЗКИТЕ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА И ДИГИТАЛНАТА СРЕДА
|
2018
|
32
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Архетипът за своите и чуждите при комуникацията във Фейсбук
|
2017
|
33
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Емотиконите във Фейсбук – комуникативни и семиотични аспекти
|
2017
|
34
|
Секционен доклад, Nikola Vangelov, Cultural Archetypes in Facebook Communication
|
2017
|
35
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Иновационни практики в дигиталните комуникации
|
2015
|
36
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Маркетингови общувания на комикси в социалните медии - примери от Marvel Entertainment
|
2014
|
37
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, „Ролята на социалните мрежи по време на протест“
|
2013
|
38
|
Секционен доклад, Никола Вангелов, Влиянието на социалните мрежи върху комуникацията на организациите – примери от световната практика.
|
2013
|