Научен проект |
1
|
Мирослава Андонова, „Изследвания върху обучението на педагогически специалисти по чужд език в онлайн и присъствена среда“, Член, , Номер на договора:80-10-23/08.04.2024г.
|
2024
|
2
|
Мирослава Андонова, „Проучване на фамилната мотивация за училищно обучение“, Член, , Номер на договора:№80-10-118/27.04.2023
|
2023
|
3
|
Мирослава Андонова, "Визия на съвременното семейство за взаимодействието с детската градина", Член, , Номер на договора:2022г
|
2022
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Андонова, М., Емпирично изследване за развитието на емоционално-волевата култира на децата чрез игра в предучилищните образователни институции., Сборник "Педагогическо образование - традиции и съвременност", XI Международна научна конференция, Велико Търново, 2024, стр.:288-295, ISSN (print):2534-9317
|
2024
|
2
|
Андонова, М., Изследване на детските емоции, Годишник на шуменски университет "Епископ Константин Преславски", Педагогически факултет, издателство:УИ: "Епископ Константин Преславски", гр. Шумен, 2024, стр.:642-648, ISSN (print):1314-6769, ISSN (online):1314-6769
|
2024
|
3
|
Андонова, М., Образователно съдържание за стимулиране на емоционално-волевото развитие в предучилищна възраст: сравнителен анализ., Сборник „Образование и изкуства: Традиции и перспективи“, 2022, стр.:287-297, ISSN (online):2738-8999
|
2022
|
4
|
Андонова, М., Семейството и детската градина - основни фактори за емоционалното и социалното развитие на детето от предучилищна възраст., Квалификация и добри педагогически практики. Сборник с доклади на педагогически специалисти и докторанти, 2022, стр.:50-54, ISBN:978-854-92368-4-2
|
2022
|
5
|
Андонова, М., Специфика на емоционалното и социалното развитие в предучилищна възраст., Квалификация и добри педагогически практики. Сборник с доклади на педагогически специалисти и докторанти, издателство:УИ "Св. Климент Охридски", 2022, стр.:35-40, ISBN:978-854-92368-4-2
|
2022
|
Участие в конференция |
|
Секционен доклад, Мирослава Андонова, „Образователно съдържание за стимулиране на емоционално-волевото развитие в предучилищна възраст: сравнителен анализ“
|
2022
|