Дисертация д-р |
|
Надежда Стефанова Райчева, Оптимизиране на подготовката на учителя по биология чрез съчетаване на традиционно и дистанционно обучение, СУ Св. Климент Охридски, Ръководител:доц. д-р Стоянка Алексиева Рашкова
|
2006
|
Книга |
1
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Екология и хуманизъм - Екологичното образование в България като стратегия, държавна политика и практика, Авангард-Прима, София, Рецензирано
|
2013
|
2
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Мая Гайдарова, Елена Бояджиева, В. Господинов, Надежда Райчева, Милена Кирова, Илияна Петкова, Помагало за педагогическите специалисти за усвояване на знания, формиране на умения и компетентности за оценяване на учениците (с мултимедиен диск), ISBN:978-954-07-3562-7, Университетско издателство „Св. Кл. Охридски”, Рецензирано
|
2013
|
Монография |
1
|
Надежда Райчева, Междупредметната интеграция в средното училище, ISBN:9789540746791, УИ Св. Климент Охридски, София, Рецензирано
|
2019
|
2
|
Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Наташа Цанова, Рефлексията в обучението по биология - теоретични основания и практически решения, ISBN:978-954-07-4239-7, УИ Св. Климент Охридски, София, Рецензирано
|
2017
|
3
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Методика на обучението по биология - теория и практика, ISBN:978-954-642-661-1, PENSOFT, София, Рецензирано
|
2012
|
4
|
Надежда Райчева, Наташа Цанова, Методика на обучението по биология. Задачи за формиране на професионални компетентности на учителя, ISBN:978-954-642-662-8, Pensoft, Рецензирано
|
2012
|
Научен проект |
1
|
Надежда Райчева, Софийски университет - маркер за иновации и технологичен трансфер (SUMMT)
DigitalEdu-SU, Член, , Номер на договора:BG-RRP-2.004-0008-C01
|
2023
|
2
|
Надежда Райчева, Национална програма "Учебници, учебни комплекти и учебни помагала", Модул "Разработване на учебни помагала на чужд език за обучение по общообразователните учебни предмети"
Консултант на помагало по биология и здравно образование, 10 клас на немски език, Член, МОМН
|
2022
|
3
|
Надежда Райчева, Квалификация на педагогическите специалисти - Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за оценяването на учениците, Член,
|
2012
|
4
|
Надежда Райчева, INQURE, Член,
|
2010
|
5
|
Надежда Райчева, Разработване на система за оценка на качеството на средното образование, Член, , Номер на договора:BG051РО001/3.2-01
|
2010
|
6
|
Надежда Райчева, Укрепване и устойчиво развитие на научно-изследователския потенциал на Софийски университет в областта на електронното обучение, Член, , Номер на договора:BG051PO001-3.3.04/52
|
2010
|
Научно ръководство |
1
|
Надежда Райчева, Изследване на природонаучната грамотност на ученици от 9. клас (по модела PISA), дипломна работа:Мартина Евгениева
|
2015
|
2
|
Надежда Райчева, „Формиране на ключови компетентности по природни науки в обобщителен урок по „Човекът и природата” 5. Клас, Биологически факултет дипломна работа:Николина Северинова Кавалова
|
2013
|
3
|
Надежда Райчева, Дигитални компетентности в обучението по „Човекът и природата” 6. Клас, Биологически факултет дипломна работа:Шенай Гюнерова Ахмедова
|
2013
|
Статия в научно списание |
1
|
Надежда Райчева, Concept on STEM Education in Accordance with Bulgarian Curriculum Content of Secondary School, Педагогика, vol:96, issue:2s, 2024, pages:7-15, ISSN (print):0861–3982 (Print), ISSN (online):1314–8540 (Online), doi:https://doi.org/10.53656/nat2024-5-6.01 , Ref, IF (0.4 - 2023), Web of Science Quartile: Q4 (2024)
|
2024
|
2
|
Надежда Райчева, Милена Кирова, ДИГИТАЛНАТА КОМПЕТЕНТНОСТ И ОБУЧЕНИЕТО ПО ПРИРОДНИ НАУКИ В БЪЛГАРСКОТО СРЕДНО УЧИЛИЩЕ:АНАЛИЗ НА НОРМАТИВНИ ДОКУМЕНТИ, Педагогика - Pedagogy, vol:96, issue:3s, 2024, pages:54-71, ISSN (print):0861–3982, ISSN (online):1314–8540, doi:https://doi.org/10.53656/ped2024-3s.03, Ref, IF, IF (0.4 - 2023), Web of Science Quartile: Q4 (2024)
|
2024
|
3
|
Надежда Райчева, Виолета Вълчева-Славчева, Езикова компетентност и компетентност на учениците за здравословен начин на живот – пилотно диагностично изследване в първи гимназиален етап , Обучение по природни науки и върхови технологии, vol:33, issue:5-6, 2024, pages:271-289, ISSN (print):2738-7135 (Print), ISSN (online):2738-7143 (Online), doi:https://doi.org/10.53656/nat2024-5-6.01 , Ref, PhD
|
2024
|
4
|
Надежда Райчева, Методологична рамка за извеждане на смислообразуващи категории в методиката на обучение по биология, Обучение по природни науки и върхови технологии, брой:2, 2021, ISSN (print):2738-7135 , ISSN (online):2738-7143, doi:https://doi.org/10.53656/nat2021-2.03, Ref
|
2021
|
5
|
Наталия Цанова, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Рефлексивното умение – конструктивно-прогностичен анализ в методически контекст, Обучение по природни науки и върхови технологии, issue:2, 2021, ISSN (print):2738-7135 , ISSN (online):2738-7143, doi:https://doi.org/10.53656/nat2021-2.02, Ref, (Science Index Google Scholar EBSCOhost CEEOL)
|
2021
|
6
|
Надежда Райчева, Функционален анализ на умението за конструиране на педагогическо решение, Обучение по природни науки и върхови технологии, брой:2, 2021, ISSN (print):2738-7135 , ISSN (online):2738-7143, doi:https://doi.org/10.53656/nat2021-2.05, Ref
|
2021
|
7
|
Клаида Дойчинова, Надежда Райчева, Модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образование, Химия. Природните науки в образованието, том:28, брой:6, 2019, стр.:746-761, Ref, PhD
|
2019
|
8
|
Isa Hadjiali, Vasiliki Adamula, Petar Raychev, Nadezhda Raycheva, Reflection in the context of key competences of students in teaching cell biology, Scientific journal articles online - "C.V.P. pedagogics & education", 2017, ISSN (online):2241-4665, International
|
2017
|
9
|
Isa Hadjiali, Nadezhda Raicheva, Natasha Tzanova, Study on professional reflection of biology teacher (Part One). [In Bulgarian], Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, том:25, брой:3, 2016, стр.:348-361, ISSN (print):0861 – 9255, Ref, IR , SCOPUS, SJR (192 - 2016)
|
2016
|
10
|
Nadezhda Raicheva, Isa Hadjiali, Natasha Tzanova, Viktoria Necheva, Study on professional reflection of biology teacher (Part Two). [In Bulgarian]., Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, том:25, брой:3, 2016, стр.:362-380, Ref
|
2016
|
11
|
Надежда Райчева, Наташа Цанова, Иса Хаджиали, Рефлексивни проекции в доказателството като логически способ (на примера на обучението по биология)., Стратегии на образователната и научната политика, том:24, брой:4, 2016, стр.:430-440, ISSN (print):1310 – 0270, Ref
|
2016
|
12
|
Natasha Tzanova, Isa Hadjiali, Nadezhda Raicheva, System of the quality management for biology teacher professional training in Sofia University. [In Bulgarian]. , Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, том:24, брой:4, 2015, стр.:502-520, ISSN (print):0861 – 9255 , Ref, IR , SCOPUS, SJR (202 - 2015)
|
2015
|
13
|
Isa Hadjiali, Nadezhda Raycheva, Natasha Tzanova, Task in the context of reflective technology for teaching biology [in Bulgarian]., Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, том:23, брой:4, 2014, стр.:535-547, Ref
|
2014
|
14
|
Petar Raychev, Nadezhda Raycheva, Test as a Tool for Interim Assessment of Medical Students in Teaching Human Physiology, Journal of BioScience and Biotechnology, 2014, Ref, Web of Science
|
2014
|
15
|
Nadezhda Raycheva, Isa Hadjiali, Natasha Tzanova, Test in the context of formative assessment in teaching of methodology of biology education, Journal of BioScience and Biotechnology, 2014, стр.:123-128, ISSN (print):1314 – 6246, Ref, Web of Science
|
2014
|
16
|
Nadezhda Raycheva, Ivan Kapurdov, Natasha Tzanova, Isa Hadjiali, Snezhana Tomova, The essy as an integrative construct:normative, procedure and assess-resultative aspect [in Bulgarian], Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, 2014, стр.:500-513, ISSN (print):0861 – 9255, Ref, IR , SCOPUS, SJR (216 - 2014)
|
2014
|
17
|
Иса Хаджиали, Наташа Цанова, Надежда Райчева, Адаптиран модел ALACT за развитие на рефлексивна компетентност чрез обучението по биология , Стратегии на образователната и научната политика, том:22, брой:6, 2014, стр.:575-597, ISSN (print):1310 – 0270
|
2014
|
18
|
Иса Хаджиали, Наташа Цанова, Надежда Райчева, Снежана Томова, Рефлексията в интегративното поле на методиката на обучението по биология. , Стратегии на образователната и научната политика, том:22, брой:1, 2014, стр.:38-67, ISSN (print):1310 – 0270
|
2014
|
19
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Вътрешното оценяване - нормативен, съдържателно-технологичен и прогностичен аспект, Стратегии на образователната и научната политика, том:20, брой:6, 2012, стр.:511-546, Ref, Web of Science
|
2012
|
20
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Снежана Томова, Интеграция на ключови компетентности в програма за задължително избираема подготовка (ЗИП) – „Природата като вдъхновение”., BulgarianJournalofScienceandEducationPolicy (BJSEP), том:6, брой:2, 2012, стр.:398-417, Ref, Web of Science
|
2012
|
21
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Модел на специалиста учител по биология – професионален профил и стандарти за подготовка, Chemistry: BulgarianJournalofScienceEducation, том:21, брой:3, 2012, стр.:349-363, Ref, Web of Science
|
2012
|
22
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Визуализацията на биологична информация в контекста на преобразуване на опита, Списание на Софийския Университет за електронно обучение1, elearning_journal@uni-sofia.bg, брой:1, 2011
|
2011
|
23
|
Надежда Райчева, Дистанционното обучение като педагогически факт: същност, структура, функциониране, Списание на Софийския Университет за електронно обучение, elearning_journal@uni-sofia.bg, брой:2, 2011
|
2011
|
24
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Специфика на теорията като елемент на биологичното и химичното учебно знание в средното училище, Chemistry, том:20, брой:4, 2011, стр.:277-288, Ref, Web of Science
|
2011
|
25
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Три аспекта на интеграция в биологичното образование в средното училище, втора част, Биология, екология и биотехнология, брой:3, 2011, стр.:33-45, ISSN (print):1310-2699
|
2011
|
26
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Три аспекта на интеграция в биологичното образование в средното училище, първа част., Биология, екология и биотехнология , брой:1, 2011, стр.:31-43, ISSN (print):1310-2699
|
2011
|
27
|
Даниела Миткова, Николина Георгиева, Надежда Райчева, Активното учене – нагласи на учителите (резултати от едно изследване), i-Продължаващо образование, issue:22, 2010
|
2010
|
28
|
Petar Raychev, Nadezhda Raycheva, Criterial analysis of educational knowledge in physiology textbooks for medical students, Biotechnology and Biotechnological Equipment, 23,SE, issue:23, 2009, pages:36-39
|
2009
|
29
|
Nadezhda Raycheva, Distance Education for Biology Teachers – Two Education Technologies, Journal of Uludağ University, Faculty of Education, vol: XXI(1), issue:1, 2008, pages:173-181, ISSN (print):1301-3416, Ref
|
2008
|
30
|
Наташа Цанова, Ася Асенова, Надежда Райчева, Моделът за визуализация на учебна
информация- част от проблема за качеството на обучението, Педагогика, брой:5, 2008, стр.:35-49, ISSN (print):0861-3982
|
2008
|
31
|
Наташа Цанова, Камелия Стайкова, Надежда Райчева, Ася Асенова, Светлана Ангелова, Мотивацията на студентите- инструмент за управление на качеството, Биология, екология и биотехнология, issue:1, 2008, pages:30-42, ISSN (print):1310-2699
|
2008
|
32
|
Надежда Райчева, Потребности и реалности в изследователската дейност на учителя по биология, Биология, екология и биотехнология, брой:5, 2008, стр.:37-46, ISSN (print):1310-2699
|
2008
|
33
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Ася Асенова, Квалификация на учителите по “Човекът и природата” 5. и 6. клас (модул “Биология”, “Структура и жизнени процеси на организмите”), Биология, екология и биотехнология, issue:6, 2007, pages:3-16, ISSN (print):1310-2699
|
2007
|
34
|
Надежда Райчева, Теоретико-приложен модел за квалификация на учителя по биология, Биология, екология и биотехнология, брой:2, 2007, стр.:3-8, ISSN (print):1310-2699
|
2007
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Наташа Цанова, Професионално-педагогическата рефлексия на учителя по биология, Книга за рефлексията, 2018, стр.:243-256
|
2018
|
2
|
Виктория Нечева, Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Проучване на нагласите на студентите по биология да използват ИКТ при обучението си в практическия курс по хистология, Сборник доклади от Шеста национална конференция по електронно обучение във висшите училища., издателство:Унив. изд. "Св. Климент Охридски", 2016
|
2016
|
3
|
Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Наташа Цанова, Методическа интерпретация и приложение на асоциативната теория за учене в обучението по биология 7. клас, "Психология и общество", 2015, стр.:153-164, ISSN (print):978-954-423-991-6
|
2015
|
4
|
Надежда Райчева, Наташа Цанова, Иса Хаджиали, Интегриране на ИКТ в обучението като направление в изследователската дейност на учителя по биология, „Електронното обучение в образованието – алтернатива или интеграция?”, 2014, стр.:218-222, ISSN (print):978-619-7150-01-8
|
2014
|
5
|
Светлана Ангелова, Наташа Цанова, Надежда Райчева, Специфика на учебната задача по биология в интегративното поле на когнитивни и афективни умения, Международно научно on-line списание "Наука и технологии", 2012, Ref
|
2012
|
6
|
Надежда Райчева, Организационната структура на дистанционното обучение на учители по биология през призмата на потребителските очаквания, Електронно, дистанционно...или обучението на 21 век, редактор/и:Румяна Пейчева-Форсайт, издателство:Деметра, 2011, стр.:70-77
|
2011
|
7
|
Николина Георгиева, Даниела Миткова Димова, Надежда Райчева, Дидактически модели за активно учене по природо-математическите учебни предмети, Съвременното обучение между теорията и практиката, издателство:Университетско издателство на СУ "Св. Климент Охридски", 2010, стр.:271-282, ISBN:978-954-07-3003-5
|
2010
|
8
|
Pencho Mihnev, Nadezhda Raycheva, An assignment-based e‑learning course on the use of KeyToNature e-keys, ools for Identifying Biodiversity: Progress and Problems, editor/s:Pier Luigi Nimis and Régine Vignes Lebbe (eds.), Publisher:EUT Edizioni Università di Trieste, Trieste, Italy, 2010, pages:355-360, ISBN:978-88-8303-295-0, Ref, др.(DBLP)
|
2010
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Изисквания при приложение на задачи за развитие на творческо мислене в обучението по биология
|
2025
|
2
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Digitalization of school education in the context of teaching natural sciences
|
2024
|
3
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Ключови умения в пресечното поле на роден език, чужд език и природни науки – лонгитюдно диагностично изследване
|
2024
|
4
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, CONCEPT ON STREAM EDUCATION IN ACCORDANCE WITH BULGARIAN CURRICULUM CONTENT OF 8-10TH GRADE
|
2023
|
5
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Биологично образованият човек - прочит през нормативните документи за средното училище
|
2020
|
6
|
Пленарен доклад, Надежда Райчева, Смислообразуващ потенциал на интеграцията между идея,
методология и значение в обучението по природни науки
|
2019
|
7
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Методологична рамка за извеждане на смислообразуващи категории в методиката на обучение по биология
|
2019
|
8
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Проявления на междупредметната интеграция в образованието – теоретико-приложна
концепция
|
2019
|
9
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Функционален анализ на оценъчно-рефлексивните умения при конструиране на педагогическо решение
|
2019
|
10
|
Секционен доклад, Петър Райчев, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Темата „Осмоза“ в интегративния контекст на образователните потребности на студентите по медицина
|
2017
|
11
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Петър Райчев, Интеграция между природните науки в средното училище чрез единство в оценяването на практически умения.
|
2017
|
12
|
Секционен доклад, Nadezhda Raycheva, Environmental Education In Paradigm Of Lifelong Learning - Plenary Presentation
|
2016
|
13
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Петър Райчев, Връзката между природните науки в прехода средно-висше образование през погледа на студентите по медицина
|
2016
|
14
|
Секционен доклад, Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Наташа Цанова, Ecological education in Bulgaria - trends and new challenges
|
2016
|
15
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Рефлексивни умения - същност, структура и фирмиране в обучението - пленарен доклад
|
2016
|
16
|
Секционен доклад, Наташа Цанова, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Професионално-педагогическата рефлексия като детерминанта за професионално развитие на учителя
|
2015
|
17
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Наташа Цанова, Иса Хаджиали, Рефлексивни проекции в доказателството като логически прийом (на примера на обучението по биология)
|
2015
|
18
|
Секционен доклад, Иса Хаджиали, Наташа Цанова, Надежда Райчева, Адаптиран модел ALACT за развитие на рефлексивна компетентност чрез обучението по биология
|
2014
|
19
|
Секционен доклад, Петър Райчев Надежда Райчева, Test as a Tool for Interim Assessment of Medical Students in Teaching Human Physiology
|
2014
|
20
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Наташа Цанова, Test in Context of Formative Assessment in Teaching Methodology of Biology Education
|
2014
|
21
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Интегриране на ИКТ в обучението като насока в изследователската дейност на учителя по биология
|
2013
|
22
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Изследване на рефлексията над качествата на личността при ученици от средното училище
|
2013
|
23
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Есето като интегративен конструкт – нормативен, процесуален и оценъчно-резултативен аспект
|
2013
|
24
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Специфика на учебната задача по биология в интегративното поле на когнитивни и афективни умения
|
2012
|
25
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Организационната структура на дистанционното обучение на учители по биология през призмата на потребителските очаквания
|
2011
|
26
|
Секционен доклад, Надежда Райчева, Спецификатана теорията като елемент на биологичното и химично учебно знание в средното училище
|
2011
|
Учебник |
1
|
Христо Гагов, Надежда Райчева, Албена Йочкова, Незабравка Пенкова, Биология и здравно образование за 12. клас - Профилирана подготовка - Модул 4 - Еволюция на биологичните системи, ISBN:9789543446339, Клет България, София
|
2021
|
2
|
Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Петър Райчев, Книга за учителя. Биология и здравно образование - 8 клас, Педагог 6, София
|
2017
|
3
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Петър Райчев, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Учебна тетрадка по биология и здравно образование 8 клас, Педагог 6, София
|
2017
|
4
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Петър Райчев, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Учебник по Биология и здравно образование 8 клас, Педагог 6, София, Рецензирано
|
2017
|
5
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Мая Гайдарова, Милена Кирова, Елена Бояджиева, Владислав Господинов, Надежда Райчева, Илиана Петкова, Любомир Джалев, Оценяване на учениците - учебна тетрадка, Рецензирано
|
2013
|
6
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Мая Гайдарова, Елена Бояджиева, В. Господинов, Надежда Райчева, Милена Кирова, Илияна Петкова, Ръководство за експерти-обучители по въпросите на преподаване на знания, умения и компетентности за оценяване на учениците, Университетско издателство „Св. Кл. Охридски”, София, Рецензирано
|
2013
|
Учебно помагало |
1
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Калина Пачеджиева, Пробни матури по биология и здравно образование (профилирана подготовка), ISBN:978-954-324-298-6, Педагог 6
|
2022
|
2
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Работни листове по Биология и здравно образование за 10 клас, ISBN:9789543242245, Педагог 6, София, Рецензирано
|
2019
|
3
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Тестове за проверка и оценка по Биология и здравно образование за 10 клас, ISBN:9789543242344, Педагог 6, София
|
2019
|
4
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Тестове за проверка и оценка по Биология и здравно образование за 7 клас, ISBN:9789543242313, Педагог 6, София
|
2019
|
5
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Петър Райчев, Тестове за проверка и оценка по Биология и здравно образование за 8 клас, ISBN:9789543242320, Педагог 6, София
|
2019
|
6
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Тестове за проверка и оценка по Биология и здравно образование за 9 клас, ISBN:9789543242337, Педагог 6, София
|
2019
|
7
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Петър Райчев, Биология и здравно образование – 9. клас. Книга за учителя., ISBN:978-954-324-186-6, Педагог 6, Рецензирано
|
2018
|
8
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Петър Райчев, Биология и здравно образование – 9. клас. Работни листове., ISBN:978-954-324-183-5, Педагог 6, Рецензирано
|
2018
|
9
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Книга за учителя. Биология и здравно образование – 7. клас, ISBN:978-954-324-185-9, Педагог 6, Рецензирано
|
2018
|
10
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Учебна тетрадка. Биология и здравно образование – 7. клас. , ISBN:978-954-324-181-1, Педагог 6, Рецензирано
|
2018
|
11
|
Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Петър Райчев, Книга за учителя. Биология и здравно образование - 8 клас, ISBN:9789543241453, Педагог 6, София, Рецензирано
|
2017
|
12
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Петър Райчев, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Учебна тетрадка по биология и здравно образование 8 клас, ISBN:9789543241538, Педагог 6, София, Рецензирано
|
2017
|
|