Дисертация доктор на науките |
|
Любомир Димчев Стойков, Модата като култура и комуникация, УНСС
|
2015
|
Книга |
1
|
Стойков, Любомир, Теоретични проблеми на модата.2 изд., ISBN:978-619-7247-12-1, НХА; Алма комуникация, София, Рецензирано
|
2020
|
2
|
Стойков, Любомир, Ефективна бизнес комуникация.3 изд., ISBN:978-619-7247-06-0, Алма комуникация, София, Ref, Рецензирано
|
2017
|
3
|
Стойков, Любомир, Култура и медии. 3 изд., Алма комуникация, София, Рецензирано
|
2017
|
4
|
Стойков, Любомир, Управление на връзките с обществеността. 2 изд., Алма комуникация, София, Рецензирано
|
2016
|
5
|
Стойков, Любомир, Култура и медии. 2 изд., Алма комуникация, София, Рецензирано
|
2015
|
6
|
Стойков, Любомир, Световни модни икони, Алма комуникация, София, Ref, Рецензирано
|
2014
|
7
|
Любомир Стойков, Facebook комуникация, Алма комуникация, София, Ref, Рецензирано
|
2012
|
8
|
Стойков, Любомир, Управление на връзките с обществеността, Алма комуникация, София, Ref, Рецензирано
|
2012
|
9
|
Стойков, Любомир, Усмивките на модата (Вицове, афоризми и сентенции), Алма комуникация, София, Ref
|
2012
|
10
|
Стойков, Любомир, Ефективна бизнес комуникация, УНСС / Алма комуникация, София, Ref, Рецензирано
|
2010
|
11
|
Мария Нейкова, Петранка Филева, Любомир Стойков, Мануела Манлихерова, Мария Попова, Бисер Златанов, Журналистически професии. Статут и динамика в България 2010 , София, Рецензирано
|
2010
|
12
|
Стойков, Любомир, Култура и медии, СУ "Св.Климент Охридски" / Алма комуникация, София, Ref, Рецензирано
|
2010
|
13
|
Стойков, Любомир, Пачева, Валерия, Връзки с обществеността и бизнескомуникация, От игла до конец, София, Ref, Рецензирано
|
2009
|
14
|
Стойков, Любомир, Световната мода.Трета част: Италия, От игла до конец, София, Ref
|
2009
|
15
|
Stoykov, Lubomir, Almanac of Bulgarian fashion 2009, Аlma comunikatsia, Sofia
|
2008
|
16
|
Стойков, Любомир, Алманах на българската мода 2009, Алма комуникация, София
|
2008
|
17
|
Стойков, Любомир, Пачева, Валерия, Връзки с обществеността и бизнескомуникация, От игла до конец, София, Рецензирано
|
2007
|
18
|
Стойков, Любомир, Управление на връзките с обществеността, Авангард, София, Рецензирано
|
2007
|
19
|
Стойков, Любомир, Култура и медии, СУ "Св.Кл.Охридски"; От игла до конец, София, Рецензирано
|
2006
|
20
|
Стойков, Любомир, Теоретични проблеми на модата, ISBN:978-954-9799-11-8, Национална художествена академия, София, Ref, Рецензирано
|
2006
|
21
|
Stoykov, Lubomir, Almanac of Bulgarian fashion 2006, Ot Igla Do Konetz; Charovnata Diktatorka, Sofia
|
2005
|
22
|
Стойков, Любомир, Алманах на българската мода 2006, От игла до конец; Чаровната диктаторка, София
|
2005
|
23
|
Стойков, Любомир, Пачева, Валерия, Връзки с обществеността и бизнескомуникация, От игла до конец, София, Рецензирано
|
2005
|
24
|
Stoykov, Lubomir, Almanac of bulgarian fashion 2004-2005, Ot Igla Do Konetz; Charovnata Diktatorka, Sofia
|
2004
|
25
|
Стойков, Любомир, Алманах на българската мода 2004-2005 , От игла до конец; Чаровната диктаторка, София
|
2004
|
26
|
Стойков, Любомир, Световната мода.Втора част: САЩ, От игла до конец, София, Ref
|
2004
|
27
|
Stoykov, Lubomir, Almanac of Bulgarian Fashion 2003-2004, Ot Igla Do Konetz; Charovnata Diktatorka, Sofia
|
2003
|
28
|
Стойков, Любомир, Алманах на българската мода 2003-2004, От игла до конец; Чаровната диктаторка, София
|
2003
|
29
|
Стойков, Любомир, Алманах на българската мода 2002-2003, От игла до конец, София
|
2002
|
30
|
Стойков, Любомир, Алманах на българската мода 2001, От игла до конец, София
|
2001
|
31
|
Стойков, Любомир, Световната мода.Първа част: Англия и Франция, От игла до конец, София, Ref
|
2000
|
32
|
Стойков, Любомир, Алманах на българската мода 2000, От игла до конец, София
|
1999
|
33
|
Стойков, Любомир, Калинография: Разговори със Ставри Калинов, От игла до конец, София, Ref
|
1998
|
34
|
Гроздев, Георги, Стойков, Любомир, Българската реклама, Балкани, София, Ref, Рецензирано
|
1995
|
35
|
Стойков, Любомир, Фирмена култура и комуникация, УИ "Стопанство", София, Ref, Рецензирано
|
1995
|
36
|
Стойков, Любомир, Модата: от Нефертити до топмоделите, Амбелино Арт, София, Ref
|
1994
|
37
|
Стойков, Любомир, Човекът отвън и отвътре, Партиздат, София, Ref, Рецензирано
|
1990
|
38
|
Стойков, Любомир, Красотата на общуването, "Народна младеж", София, Ref, Рецензирано
|
1984
|
39
|
Стойков, Любомир, Чаровната диктаторка (Калейдоскоп на модата), "Народна младеж", София, Ref, Рецензирано
|
1982
|
Монография |
1
|
Стойков, Любомир, Публична комуникация и медиаморфози, ISBN:978-954-07-5652-3, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2023
|
2
|
Стойков, Любомир, 100 срещи с мен, ISBN:978-619-7247-08-4, Алма комуникация, София, Рецензирано
|
2019
|
3
|
Петранка Филева, Любомир Стойков, Мария Нейкова, Мануела Манлихерова, Мария Попова, Бисер Златанов, Емил Петров, Журналистически професии. Статут и динамика в България 2011 , ISBN:978-954-8194-80-8 , ФЖМК, София, Рецензирано
|
2012
|
4
|
Мария Нейкова, Петранка Филева, Любомир Стойков, Мария Попова, Бисер Златанов, Емил Петров, Журналистически професии. Статут и динамика в България 2011, София
|
2011
|
5
|
Петранка Филева, Любомир Стойков, Мария Нейкова, Мануела Манлихерова, Мария Попова, Бисер Златанов, Журналистически професии. Статут и динамика в България 2010 , ISBN:978-954-8194-78-5, ФЖМК, София, Рецензирано
|
2010
|
Научен проект |
1
|
Любомир Стойков, Концептуален модел на академични прояви на УНСС с протоколно-церемониален характер, Член, , Номер на договора:Проект на НИД №12/2018 г. - УНСС
|
2018
|
2
|
Любомир Стойков, Медиите между мисията и бизнеса (УНСС), Член,
|
2013
|
3
|
Любомир Стойков, Професия „Новинар”: емпирични проучвания за журналистите, журналистиката и медиите в България, Член,
|
2010
|
4
|
Любомир Стойков, Публична комуникация на научната продукция на факултет Икономика на инфраструктурата в УНСС, Член,
|
2009
|
Научно ръководство |
1
|
Любомир Стойков, Имидж и стил във връзките с обществеността (Сравнителен анализ на публичните образи на Дженифър Анистън и Катрин Зита Джоунс), УНСС дипломна работа:Елизабет Георгиева
|
2021
|
2
|
Любомир Стойков, Имиджмейкърство и моден дизайн (Публичният образ на Джорджо Армани и Роберто Кавали: сравнителен анализ), УНСС дипломна работа:Никол Предьова
|
2021
|
3
|
Любомир Стойков, Кризисната комуникация в системата на международното здравеопазване (Връзките с обществеността на Световната здравна организация в пандемията от коронавирус), УНСС дипломна работа:Гергана Дончева
|
2021
|
4
|
Любомир Стойков, Публичният образ на принцесите в британската монархия (Сравнителен анализ на Кейт Мидълтън и Меган Маркъл), УНСС дипломна работа:Даяна Димитрова
|
2021
|
5
|
Любомир Стойков, Сензацията в структурата на връзките с обществеността (Комуникация и имидж на неконвенционални специални събития), УНСС дипломна работа:Михаела Дърпатова
|
2021
|
6
|
Любомир Стойков, Техники за изграждане на имидж в шоубизнеса (Трансформации в публичния образ на Азис), УНСС дипломна работа:Ивана Захаренова
|
2021
|
7
|
Любомир Стойков, Управление на академичния PR: оптимизиране на ролята на социалните мрежи, УНСС дисертация д-р:Теодора Неделчева
|
2021
|
8
|
Любомир Стойков, Дрескодът в системата на имиджмейкърството (Облеклото като фактор за изграждането на позитивен бизнес образ), УНСС дипломна работа:Ирен Алексова
|
2020
|
9
|
Любомир Стойков, Корпоративен имидж в онлайн пространството (Сравнителен анализ на модните брандове „Филип Плейн“ и „Сюприйм“) , УНСС дипломна работа:Александра Чакърова
|
2020
|
10
|
Любомир Стойков, Младите дизайнери в структурата на социалните мрежи (Нови явления във Фейсбук и Инстаграм: сравнителен анализ), СУ "Св.Климент Охридски" - ФЖМК дипломна работа:Ина Бориславова Иванова
|
2020
|
11
|
Любомир Стойков, Професионалният стайлинг в телевизионната журналистика (Сравнителен анализ на bТV, БНТ, Нова телевизия), СУ "Св.Климент Охридски" - ФЖМК дипломна работа:Кирил Драгомиров Александров
|
2020
|
12
|
Любомир Стойков, Публична комуникация в сигурността и отбраната (Фактори за изграждане на медийния имидж на военната професия)
, СУ "Св.Климент Охридски" - ФЖМК дипломна работа:Николай Чадаров
|
2020
|
13
|
Любомир Стойков, Публична комуникация и шоубизнес (Сравнителен имиджов анализ на личностите Адел и Кейти Пери), УНСС дипломна работа:Габриела Василева
|
2020
|
14
|
Любомир Стойков, Ролята на инфлуенсъра в дигиталния PR на модните брандове, УНСС дипломна работа:Ивана Стоянова
|
2020
|
15
|
Любомир Стойков, Ефективност на PR в модата. Кампаниите на H&M и Chanel: сравнителен анализ, СУ "Св.Климент Охридски" - ФЖМК дипломна работа:Елена Емилова
|
2019
|
16
|
Любомир Стойков, Модният дизайн в системата на социалните мрежи (Имиджът на брандовете „Армани“ и „Версаче“ във Фейсбук и Инстаграм: сравнителен анализ, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Светлина Попова
|
2019
|
17
|
Любомир Стойков, Музикално изкуство и публична комуникация (Връзки с обществеността и рекламата в дейността на Държавна опера Варна), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Деница Николова
|
2019
|
18
|
Любомир Стойков, Публична комуникация и балетно изкуство (Сравнителен анализ на публичните образи на Гранд Опера – Париж и Ковънт Гардън – Лондон), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Вихра Маджарова
|
2019
|
19
|
Любомир Стойков, Публичност и стил в монархическата традиция. Сравнителен анализ на кралските сватби на Даяна, Кейт Мидълтън и Меган Маркъл, СУ "Св.Климент Охридски" - ФЖМК дипломна работа:Изабела Неделчева Илинчева
|
2019
|
20
|
Любомир Стойков, Корпоративно облекло и бизнес комуникация. Анализ на успешни практики в мениджмънта и предприемачеството, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Златомира Пехливанова
|
2018
|
21
|
Любомир Стойков, Култура и лайфстайл в телевизионните предавания (Сравнителен анализ на „Преди обед“ по БТВ и „На кафе“ по Нова ТВ в периода юни 2017 г. – юни 2018 г.), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Елизабет Ангарева
|
2018
|
22
|
Любомир Стойков, Социалните каузи като инструмент за ефективен PR. Анализ на публичната комуникация на Леонардо ди Каприо и Джордж Клуни, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Рая Белева
|
2018
|
23
|
Любомир Стойков, Комуникационни дефекти в управлението на специални събития (Анализ на конкретни примери), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Лора Боянова
|
2017
|
24
|
Любомир Стойков, Корпоративна социална отговорност: нови канали на комуникация, УНСС дисертация д-р:Ева Любомирова
|
2017
|
25
|
Любомир Стойков, Лайфстайл и мода в интернет (Сравнителен анализ на стила „Винтидж” в онлайн версиите на списание „Харпър'с базар”, САЩ и списание „Ел”, САЩ), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Доника Асенова
|
2017
|
26
|
Любомир Стойков, Лайфстайл и мода в социалните мрежи (Стилът „Street fashion” във Фейсбук и Инстаграм: сравнителен анализ), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Кристин Георгиева
|
2017
|
27
|
Любомир Стойков, Лайфстайл и онлайн комуникация (Сравнителен анализ на модните влогъри Зоела и Бетани Мота), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Йоанна Димитрова
|
2017
|
28
|
Любомир Стойков, Лайфстайл и онлайн комуникация. Сравнителен анализ на модните блогъри Киара Ферани (Италия) и Кристина Базан (Швейцария), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Преслава Цачева
|
2017
|
29
|
Любомир Стойков, Мода и публична комуникация: техники и инструментариум (Сравнителен анализ на публичните образи на Коко Шанел и Карл Лагерфелд), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Илияна Лазарова
|
2017
|
30
|
Любомир Стойков, Моден дизайн и публична комуникация (Медийният имидж на Оскар де ла Рента и Ралф Лорен – сравнителен анализ), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Ани Давидкова - Васева
|
2017
|
31
|
Любомир Стойков, Модният дизайн в структурата на социалните мрежи. Сравнителен анализ на брандовете „Кристиан Диор“ и „Ив Сен Лоран“ във Фейсбук и Инстаграм, СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Елена Иванова
|
2017
|
32
|
Любомир Стойков, Публична комуникация и книгоиздаване (Конструиране на имидж на ново издателство), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Теодора Нанева
|
2017
|
33
|
Любомир Стойков, Публичният образ на първата дама през призмата на благотворителността (Социалните каузи на Хилъри Клинтън, Лора Буш и Мишел Обама: сравнителен анализ, СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Цветомира Борисова
|
2017
|
34
|
Любомир Стойков, Стил и публична комуникация в поп-музиката (Сравнителен анализ на имиджа на Beyonce и Lady Gaga), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Пламена Стойкова
|
2017
|
35
|
Любомир Стойков, Стилът на жените лидери в политиката (Сравнителен анализ на публичните образи на Маргарет Тачър и Тереза Мей), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Лора Борисова
|
2017
|
36
|
Любомир Стойков, Управление на корпоративната социална отговорност: нови канали на комуникация, УНСС дисертация д-р:Ева Любомирова
|
2017
|
37
|
Любомир Стойков, Мода и онлайн комуникация (визуални техники в кампаниите на Диор и Шанел за периода 2013 – 2016 година), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Ралица Караджова
|
2016
|
38
|
Любомир Стойков, Модата като инструмент за изграждане на имидж. Техники и практики в шоу бизнеса, СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Теодора Таскова
|
2016
|
39
|
Любомир Стойков, Невербалната комуникация в контекста на младежките субкултури (сравнителен анализ на символното общуване на готик, хипи, пънк, метъл, рейв, емо, флашмоб и други), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Рейчъл Балева
|
2016
|
40
|
Любомир Стойков, Образът на семейството в съвременната лайфстайл журналистика (сравнителен анализ на списанията „HELLO България” и „HELLO Великобритания” за периода юни 2015 – юни 2016 година), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Магдалена Георгиева
|
2016
|
41
|
Любомир Стойков, Специално събитие и негативен имидж (най-зле облечените на годишните филмови награди „Оскар” 1996 – 2016 гадина), СУ "Св.Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Румяна Иванова
|
2016
|
42
|
Любомир Стойков, Бизнес и публична комуникация (класация на списание „Форбс”: същност, техники и критерии), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Дайана Рангелова
|
2015
|
43
|
Любомир Стойков, Информативни функции на модата (Посланието в структурата на облеклото), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Александра Сотирова
|
2015
|
44
|
Любомир Стойков, Корпоративно облекло – тенденции и аспекти в новия бизнес стил, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Теодора Йорданова
|
2015
|
45
|
Любомир Стойков, Културните послания на телевизионните риалити формати (Сравнителен анализ на „Гласът на България” и „Х-Фактор”), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Ренета Радоева
|
2015
|
46
|
Любомир Стойков, Лайфстайл журналистика в социалните мрежи (проект за телевизионно онлайн предаване в YouTube), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Албена Александрова
|
2015
|
47
|
Любомир Стойков, Лайфстайл комуникация в онлайн пространството (Бижутата в модните блогове), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Неда Сахатчиева
|
2015
|
48
|
Любомир Стойков, Мода и комуникация в структурата на социалните мрежи (присъствието на модна къща CHANEL ВЪВ Фейсбук и Туитър – сравнителен анализ), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Ива Тодорова
|
2015
|
49
|
Любомир Стойков, Облеклото като фактор за създаване на имидж (Техники и практики в шоубизнеса и политиката), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Янислава Янева
|
2015
|
50
|
Любомир Стойков, Рекламна комуникация и съвременни лайфстайл издания (сравнителен анализ на списание GRAZIA и списание AMICA – април 2013 година – април 2015 , СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Силвия Митева
|
2015
|
51
|
Любомир Стойков, Телевизионният репортаж на културни теми (сравнителен анализ на bTV и Нова телевизия, януари – юни 2015 г.), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Теодора Узунова
|
2015
|
52
|
Любомир Стойков, Здравословният начин на живот на страниците на лайфстайл списанията: „EVA”, „Elle”, „Жената днес”, „Cosmopolitan” за периода 2011-2014 година, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Елеонора Чолакова
|
2014
|
53
|
Любомир Стойков, Модната илюстрация в печатните медии (Анализ на практиката на списанията „Вог” и Харпър`с Базар), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Лиляна Петкова
|
2014
|
54
|
Любомир Стойков, Модни експерименти и онлайн комуникация: (Същност и
особености на модните блогъри)
, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Стефка Стоева
|
2014
|
55
|
Любомир Стойков, Музикалните телевизии: модели на поведение и стил (Изследване на музикалните телевизии MTV, VH1, The Voice, City TV и Box TV), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Маргарита Григорова
|
2014
|
56
|
Любомир Стойков, Психология на облеклото в телевизионните предавания
(TLC и bTV Lady)
, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Силвия Бързакова
|
2014
|
57
|
Любомир Стойков, Скандалната комуникация. Фактор за съществуването на модата. , СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Георги Петков
|
2014
|
58
|
Любомир Стойков, Танцът в структурата на телевизионните риалити формати в България, СУ "Св.Климент Охридски" дисертация д-р:Надежда Петрова
|
2014
|
59
|
Любомир Стойков, Ценности и псевдо – ценности в медийното пространство
(Образът на риалити героите в сп. „Story” – януари – декември 2011 година)
, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Велина Танева
|
2014
|
60
|
Любомир Стойков, Интерактивност и обратна връзка в телевизионно лайфстайлпредаване (Концепция и модел на ново телевизионно шоу със засилено присъствие на аудиторията), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Даная Цанкарска
|
2013
|
61
|
Любомир Стойков, Лайфстайл журналистиката в онлайн пространството (Сравнителен анализ на списанията Elle и Glamour – март 2012 – март 2013 година), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Милена Алексиева
|
2013
|
62
|
Любомир Стойков, ПР стратегия на онлайн магазин (Комуникационен модел за конкретно приложение), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Радиана Божикова
|
2013
|
63
|
Любомир Стойков, Съвременни знаменитости и телевизия (Модните икони в емисиите на Фешън ТВ)
, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Ивелина Кунчева
|
2013
|
64
|
Любомир Стойков, Медийните образи на Бил Гейтс и Стив Джобс (Сравнителен анализ на сп. „Иконъмист”, сп. „Уолстрийт джърнъл” и в. „Файненшъл таймс”), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Пламена Живкова
|
2012
|
65
|
Любомир Стойков, Мода и блог комуникация (Сравнителен анализ на онлайн изданията на „Вог” и „Харпър`с Базар”), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Мариета Тодорова
|
2012
|
66
|
Любомир Стойков, Специалното събитие в публичната комуникация (Връчването на телевизионните награди „Еми”), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Пламена Павлова
|
2012
|
67
|
Любомир Стойков, Технология за създаване на медийни звезди (Сравнителен анализ на риалити форматите „Биг Брадър”, „Мюзик Айдъл” и „Денсинг старс”), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Петя Никодимова
|
2012
|
68
|
Любомир Стойков, Грешките в рекламната комуникация (Анализ на най-големите рекламни гафове 2009 - 2010) , СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Мария Томова
|
2011
|
69
|
Любомир Стойков, Еротиката в рекламата на модни стоки (Сексуалните послания в рекламната комуникация) , СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Мануела Ангелова
|
2011
|
70
|
Любомир Стойков, Кино и публична комуникация
(Филмовите награди „Оскар”: ритуални и медийни аспекти), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Ралица Тончева
|
2011
|
71
|
Любомир Стойков, Културната тематика на страниците на списание „Шпигел” –
Германия ( Анализ на периода януари – декември 2010 г.)
, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Венета Средева
|
2011
|
72
|
Любомир Стойков, Лайфстайл журналистиката в новите медии (Образите на
Аликзандър Маккуин и Хюсеин Чалаян в английските онлайн
версии на сп. „Вог” и в. „Дейли телеграф”)
, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Лилия Русева
|
2011
|
73
|
Любомир Стойков, Медийният образ на Долче и Габана (Сравнителен анализ на отразяването им в списание „Вог” и в българските лайфстайл издания) , СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Христиана Анева
|
2011
|
74
|
Любомир Стойков, Младежките субкултури в контекста на блог комуникацията, СУ "Св.Климент Охридски" дисертация д-р:Кристина Пайташева
|
2011
|
75
|
Любомир Стойков, Образът на жената в съвременната лайфстайл журналистика
(Сравнителен анализ на списанията ELLE България, ELLE
Великобритания и ELLE Русия)
, СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Велина Василева
|
2011
|
76
|
Любомир Стойков, Разследваща журналистика в структурата на жълтата преса (Сравнителен анализ на вестниците „Уикенд”, „Шоу” и „Галерия”) , СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Борислава Цолова
|
2011
|
77
|
Любомир Стойков, Секс скандалите на спортните знаменитости като предпоставща за имиджов провал Медийните казуси: Тайгър Уудс, Дейвид Бекъм, Уейн Руни) , СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Милена Иванова
|
2011
|
78
|
Любомир Стойков, Стил и публичност на знаменитостите (Социални аспекти в медийния имидж на Анджелина Джоли в онлайн изданията на сп. “OK” И “PEOPLE”), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Геновева Пелова
|
2011
|
79
|
Любомир Стойков, Технология на скандала в публичната комуникация (Медийният образ на Мадона, Кейт Мос, Меган Фокс, Парис Хилтън и Лейди Гага) , СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Радослава Миленова
|
2011
|
80
|
Любомир Стойков, Медийни звезди и лайфстайл журналистика (Анализ на сп. „ОК” – България и сп. „Стори” – България, март 2009 – март 2010 г. ), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация, дипломна работа:Лилия Йотова
|
2010
|
81
|
Любомир Стойков, Псевдознаменитостите в контекста на съвременната медийна култура (Анализ на „Биг Брадър България” и „Сървайвър България), СУ "Св. Климент Охридски" - Факултет по журналистика и масова комуникация дипломна работа:Христо Раянов
|
2010
|
82
|
Любомир Стойков, Иновативни форми на пърформанса в модния дизайн през 90-те години на ХХ век в Западна Европа, НХА дисертация д-р:Мариела Гемишева
|
2007
|
Редактор на издание реферирано |
|
Любомир Стойков, Медии и обществени комуникации, Редактор на издание реферирано
|
2008
|
Статия в научно списание |
1
|
Стойков, Любомир, Бизнес комуникация в пандемия: предимства и недостатъци на хоум офиса, Медии и обществени комуникации, брой:46, 2021, ISSN (online):1313-9908, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2021
|
2
|
Стойков, Любомир, Впечатляваща историография на костюма през ХІХ век, Медии и обществени комуникации, брой:47, 2021, ISSN (online):1313-9908, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2021
|
3
|
Stoykov, Lubomir, Social Conflicts and Media Resonance. Communication Problems in Bulgarian Media – 2007 – 2019 , Rhetoric and Communications Journal, брой:44, 2020, ISSN (online):ISSN 1314-4464, Ref, др.(ERIH PLUS, НАЦИД, CiteFactor, GIF, S SAIF, ROAD, )
|
2020
|
4
|
Стойков, Любомир, Николова, Мария, Протокол, ритуалност и университетски дрескод в контекста на академичната среда, Медии и обществени комуникации, брой:41, 2019, ISSN (online):1313-9908, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2019
|
5
|
Стойков, Любомир, Свободата на словото и правото на личен живот, Медии и обществени комуникации, брой:42, 2019, ISSN (online):1313-9908, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2019
|
6
|
Stoykov, Lubomir, Image and Political Communication: The Dress Code of Power in the Structure of Public Behavior, Media and social communications, брой:36, 2018, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2018
|
7
|
Stoykov, Lubomir, Refutation in Public Relations , Media and social communications, брой:35, 2018, Ref, (Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2018
|
8
|
Stoykov, Lubomir, Fashion as a visual art, Media and social communications, issue:28, 2016, Ref, др.( Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2016
|
9
|
Стойков, Любомир, Красотата е послание , Медии и обществени комуникации, брой:26, 2016, Ref, (CiteFactor, ASI, ROAD, Google Scholar, GIF)
|
2016
|
10
|
Стойков, Любомир, Опровержението във връзките с обществеността, Медии и обществени комуникации, брой:27, 2016, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2016
|
11
|
Stoykov, Lubomir, Politics and pop culture. Celebrity and communicative perspectives of the modern politician, Media and social communications, брой:19, 2014, ISSN (online):1313-9908, Ref, (CiteFactor, ASI, ROAD, Google Scholar, GIF)
|
2014
|
12
|
Стойков, Любомир, СЕМ: Пред и зад завесата Уникална монография за медийните регулаторни практики: 2001–2010 години , Реторика и комуникации. Електронно научно списание, брой:11, януари, 2014, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2014
|
13
|
Стойков, Любомир, Политика и поп-култура (Знаменитостта и комуникативните перспективи на модерния политик), Медии и обществени комуникации, брой:18, 2013, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2013
|
14
|
Стойков, Любомир, Политикът като звезда и знаменитост, Newmedia21, брой:7 юни, 2013, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2013
|
15
|
Стойков, Любомир, Телевизионните лайфстайл предавания, Медии и обществени комуникации, брой:16, 2013, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2013
|
16
|
Стойков, Любомир, Фундаментален труд за книгата и издателска иновация за България, Медии и обществени комуникации, брой:15, 2013, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2013
|
17
|
Стойков, Любомир, IN MEMORIAM: Професор Иван Славов...или мъжеството да бъдеш различен, Медии и обществени комуникации, брой:12, 2012, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2012
|
18
|
Стойков, Любомир, Дигиталният PR: техники и форми за онлайн репутация, Медии и обществени комуникации, брой:14, 2012, Ref, др.(Google Scholar, GIF, CiteFactor, ASI, ROAD)
|
2012
|
19
|
Стойков, Любомир, Принос в българското медиазнание, Newmedia21, брой:4 януари, 2012, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF))
|
2012
|
20
|
Стойков, Любомир, Невербалната комуникация в действие, Медии и обществени комуникации, брой:11, 2011, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2011
|
21
|
Стойков, Любомир, Постмодернизъм и визуална култура, Медии и обществени комуникации, брой:10, 2011, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2011
|
22
|
Стойков, Любомир, Българският елит днес: между медийните еднодневки и парвенютата, Медии и обществени комуникации, брой:7, 2010, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2010
|
23
|
Стойков, Любомир, Имидж и лайфстайл: светлини и сенки, Медии и обществени комуникации, брой:6, 2010, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2010
|
24
|
Стойков, Любомир, Инфотейнмънт: другото име на медийното развлечение, Медии и обществени комуникации, брой:4, 2010, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2010
|
25
|
Стойков, Любомир, Как да се справим с кризата? Сериозна книга за комуникационния мениджмънт в критична ситуация, Медии и обществени комуникации, брой:4, 2010, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2010
|
26
|
Стойков, Любомир, Чарлз Фредерик Уърт: първият имиджмейкър в империята на стила
, Fashion Lifestyle Magazine, брой:38, 2010
|
2010
|
27
|
Стойков, Любомир, Бизнес комуникацията: същност и дефиниции, Медии и обществени комуникации, брой:3, 2009, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2009
|
28
|
Стойков, Любомир, Система регулирования и саморегулирования СМИ в Болгарии, Релга, issue:№1 [181] 10.01., 2009, Ref, др.(Научная международная библиотека Library,elibrary )
|
2009
|
29
|
Стойков, Любомир, Состояние и тенденции развития печатных СМИ Болгарии, Релга, issue:№2 [182] 01.02., 2009, Ref, др.(Научная международная библиотека Library,elibrary )
|
2009
|
30
|
Стойков, Любомир, Из истории средств массовой информации Болгарии, Релга, issue:№17 [180] 15.12., 2008, Ref, др.(Научная международная библиотека Library,elibrary )
|
2008
|
31
|
Стойков, Любомир, Кривото огледало на българската соцмода, 5 звезди, брой:март, 2008, стр.:76-78
|
2008
|
32
|
Стойков, Любомир, Медиаморфози на културата, Медии и обществени комуникации, брой:1, 2008, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2008
|
33
|
Стойков, Любомир, Планиране и конструиране на медийния имидж, Икономически алтернативи, брой:5, 2008, стр.:26-37, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2008
|
34
|
Стойков, Любомир, Предимството на научната журналистика, Медии и обществени комуникации, брой:1, 2008, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2008
|
35
|
Stoykov, Lubomir, Language of Corporate Dress in
Cross-cultural Business Communication , LANGUAGE IN INDIA, vol:Volume 7 : 3 March , 2007, Ref, др.(EBSCOHost database, MLA International Bibliography)
|
2007
|
36
|
Stoykov, Lubomir, Nature and Definitions of Business Communication, LANGUAGE IN INDIA, vol:Volume 7 : 2 February, 2007, Ref, др.(EBSCOHost database, MLA International Bibliography)
|
2007
|
37
|
Stoykov, Lubomir, Stars of Media Culture, LiterNet, брой:2, 2007, Ref, др.(CiteFactor,OCLCWorldCat,Library of Congress,НАЦИД )
|
2007
|
38
|
Стойков, Любомир, Барьеры перед бизнескоммуникацией, "Персонал-микс" - научно-практическом журнале по стратегическому управлению организацией и ее человеческими ресурсами, issue:3 Июнь, 2007
|
2007
|
39
|
Стойков, Любомир, Гедонистическая функция медий: инфотейнмент и реалити-шоу, Релга, issue:№4 [149] 15.03., 2007, Ref, др.(Научная международная библиотека Library,elibrary )
|
2007
|
40
|
Стойков, Любомир, Звезди на медийната култура, LiterNet, брой:2 , 2007, Ref, др.(CiteFactor,OCLCWorldCat,Library of Congress,НАЦИД )
|
2007
|
41
|
Стойков, Любомир, Киберразвлечение: игры и новые медиа, “Relga” – научно-культурологический журнал , брой:№2 [147] 05.02., 2007, Ref, др.(Научная международная библиотека Library,elibrary )
|
2007
|
42
|
Стойков, Любомир, Модата е комбинация между занаят, продукт и изкуство, Мода, брой:99, 2006, стр.:66-69
|
2006
|
43
|
Стойков, Любомир, Модата като изкуство или ... за непреходното в стила на обличане, “Проблеми на изкуството”, брой:2, 2006, стр.:28-39, Ref, др.( CEEOL)
|
2006
|
44
|
Стойков, Любомир, Корпоративният имидж: технология и промени, “Алтернативи” – издание на УНСС (Приложение : Реформата в социално-културната сфера: между реалностите и очакванията), 2002, стр.:47-51, Ref, Web of Science, др.(EBSCO,Google ScholarRePecSimpleImpact Factor:0.11 )
|
2002
|
45
|
Стойков, Любомир, Предизвикателството на скандалните модни промоции, ”Медиа свят", брой:февруари, 2001, стр.:14-16
|
2001
|
46
|
Стойков, Любомир, Публичната външност на публичната личност, ”Медиа свят", брой:юни, 2001, стр.:8-9
|
2001
|
47
|
Stoykov, Lubomir, Bulgarian fashion. Choosing modernity , “The Insider” , issue:Vol. X No 1/2, 2000, pages:8-13
|
2000
|
48
|
Стойков, Любомир, Пъблик рилейшънс. Конфликтни зони в областта на модата, “Медия & Реклама”, брой:април, 2000, стр.:28-29
|
2000
|
49
|
Стойков, Любомир, Метафората на предприемчивостта. Фирмени ценности, ритуали и церемонии (Втора част), Икономика, брой:2, 1994
|
1994
|
50
|
Стойков, Любомир, Метафората на предприемчивостта. Фирмени ценности, ритуали и церемонии (Първа част), Икономика, брой:1, 1994, Ref
|
1994
|
51
|
Стойков, Любомир, Кушовска, Лада, Политическият имидж и социалните реалности - парадоксите на рекламата в българския политически живот, Политически изследвания, брой:2, 1994, стр.:197-205, Ref
|
1994
|
52
|
Стойков, Любомир, Всекидневна култура и журналистика, Български журналист, брой:3, 1992, стр.:2-5, Ref
|
1992
|
53
|
Стойков, Любомир, За границите между еротиката и порнографията, Социологически проблеми, брой:3, 1992, Ref, др.(CEEOL)
|
1992
|
54
|
Стойков, Любомир, Междукултурна невербална комуникация в бизнеса, Социологически проблеми, брой:6, 1992, стр.:28-34, Ref, др.(CEEOL)
|
1992
|
55
|
Стойков, Любомир, Мода и масови комуникации, Съвременна журналистика, брой:1-4, 1991
|
1991
|
Статия в поредица |
1
|
Стойков, Любомир, Културни проекции в дигиталната журналистика, Годишник на СУ "Св. Климент Охридски", ФЖМК, брой:1, 2020, стр.:287-289, Ref, др.(CEEOL)
|
2020
|
2
|
Стойков, Любомир, Ефективна комуникация при преговори, Научни трудове, брой:3, издателство:УНСС, 2013, Ref, др.( Google Scholar RePec ROAD SIS J-Gate CEEOL)
|
2013
|
3
|
Стойков, Любомир, Жан Пату: Майстор във висшата мода и новатор в спортния стил, Fashion Lifestyle Magazin, 2010
|
2010
|
4
|
Стойков, Любомир, Медийното пространство в съвременна България, Годишник на СУ „Св.Климент Охридски”, ФЖМК, брой:15, издателство:СУ "Св.Кл.Охридски", 2009, Ref, др.(CEEOL)
|
2009
|
5
|
Stoykov, Lubomir, Hussein Chalayan: "Fashion is a combination of art, proffesion
and product"
, Fashion Lifestyle Magazine, брой:7, 2008, ISSN (online):1314-8915
|
2008
|
6
|
Стойков, Любомир, Фирмената култура (Втора част), Ескорт бизнес, брой:10, 1992, стр.:3-6
|
1992
|
7
|
Стойков, Любомир, Фирмената култура (Първа част), Ескорт бизнес, брой:9, 1992, стр.:3-5
|
1992
|
8
|
Стойков, Любомир, Парадоксите на нашата интелигенция, Читалище, брой:12, 1990, стр.:1-2
|
1990
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Стойков, Любомир, Имидж и политическа комуникация (Дрескодът на властта в структурата на публичното поведение), Медийна среда, публична и стратегическа комуникация, издателство:ИК - УНСС, 2018, стр.:190-206, Ref, др.(Google Scholar, CEOOL CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2018
|
2
|
Симеон Василев, Стела Ангова, Любомир Стойков, Ивайло Христов, Мартин Осиковски, Мария Николова, Иван Вълчанов, Медийната дипломация и журналистиката на роботите, Медийна среда, публична и стратегическа комуникация, издателство:Университет за национално и световно стопанство (УНСС), 2017, стр.:147-153, ISBN:978-619-232-086-7, Ref, др.(CEOOL)
|
2017
|
3
|
Стойков, Любомир, Мода, 120 години българско изкуство : Приложно, декоративно, монументално /Анжело Красини и др. ; Състав. Виолета Василчина и др. ; Фотогр. Александър Николов и др. ; Ред. Мариела Янакиева. , издателство:Фонд. Поддържане на изкуството в България, 2014, стр.:139-153, Ref
|
2014
|
4
|
Стойков, Любомир, Мода и смехова култура, От век на век, от слово към слово : Сборник в чест на проф. дин Филип Панайотов /[Алберт Бенбасат и др.] ; Състав., науч. ред. Здравка Канстантинова и др. , издателство:София : Унив. изд. "Св. Климент Охридски", 2014, стр.:129-140, Ref
|
2014
|
5
|
Стойков, Любомир, Публична комуникация и дезинформация (Опровержението
като инструмент за коректен пиар), Медиите между мисията и бизнеса, издателство:УНСС, 2014, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2014
|
6
|
Симеон Василев, Максим Бехар, Антон Дончев, Пол Холмс, Бойко Василев, Ваня Щерева, Боян Биолчев, Жюстин Томс, Любомир Стойков, Мартин Захариев, Трябва и F като фантазия, Поколението F, издателство:Enthusiast, 2013, стр.:100-101, ISBN:978-619-164-057-7, Ref
|
2013
|
7
|
Стойков, Любомир, Дигиталният PR: техники и форми за онлайн репутация, Пъблик рилейшънс, журналистика и медии в глобалния свят, издателство:СУ "Св.Климент Охридски" - ФЖМК, 2012, ISSN (online):1313-9908, doi:https://www.media-journal.info/index.php?p=item&aid=205, Ref
|
2012
|
8
|
Stoykov, Lubomir, Przestrzen medialna wspolczesnej Bulgarii , Systemy medialne krajow balkanskich. Wyzsza szkola humanitas, издателство:Sosnowiec, 2009, стр.:151-190, Ref
|
2009
|
9
|
Стойков, Любомир, Организация на дейността по връзките с обществеността, Годишник на Софийския университет “Св Климент Охридски”. Факултет по журналистика и масова комуникация, издателство:Университетско издателство “Св.Климент Охридски” Том 13, 2006, 2007, Ref, др.(Google Scholar, CEEOL, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2007
|
10
|
Stoykov, Lubomir, Bulgarian fashion: new communication or crisis of publicity, “Almanac of Bulgarian Fashion”, 2006, стр.:6-30
|
2006
|
11
|
Стойков, Любомир, Грешки и недостатъци на съвременната бизнескомуникация, “Публична комуникация, глобализация и демокрация”, редактор/и:Минка Златева,Тодор Петев, издателство:СУ “Св.Климент Охридски”, ФЖМК, 2006, стр.:351-359
|
2006
|
12
|
Стойков, Любомир, Известността: динамика и противоречия, “Българска журналистика 160 години. Минало – настояще – перспективи”, издателство:Университетско издателство “Св.Климент Охридски”, 2006, стр.:107-116
|
2006
|
13
|
Стойков, Любомир, Специалното събитие – фактор за успеха на PR, “Пъблик рилейшънс. Медиа. Реклама.”, редактор/и:Георги Калагларски, издателство:“Атлантис – ГК”, 2006, стр.:234-240
|
2006
|
14
|
Стойков, Любомир, Фешън журналистиката: културни и образователни аспекти, Годишник на Софийския университет “Св.Климент Охридски” – Факултет по журналистика и масова комуникация. Том 12, издателство:Университетско издателство “Св.Климент Охридски”, 2006, стр.:131-149, Ref, др.(Google Scholar, CEEOL, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF)
|
2006
|
15
|
Стойков, Любомир, Съвременни прояви и функции на антимодата, “Дизайн ( рекламен, индустриален, моден ) и декоративно-приложни изкуства”, издателство:“ЛИК”, 2005, стр.:130-139, Ref, Web of Science
|
2005
|
16
|
Стойков, Любомир, Облеклото като невербална публична комуникация, ”Изборни технологии. Местни избори `2003”, издателство:“Народна култура” / Асоциация “Имагинес”, 2004, стр.:49-61
|
2004
|
17
|
Стойков, Любомир, Управление на медийния имидж: най-често срещаните грешки, “Университетското икономическо образование и социалната реформа: между очакванията и реалностите”, издателство:УНСС, 2002, стр.:53-57
|
2002
|
Студия в научно списание |
|
Стойков, Любомир, Политеймънт: постмодерен феномен в политическата комуникация, Медии и обществени комуникации, брой:49, 2021, ISSN (online):1313-9908, Ref, др.(Google Scholar, CiteFactor, ASI, ROAD, GIF,EuroPub)
|
2021
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Имидж и политическа комуникация (Дрескодът на властта в структурата на публичното поведение)
|
2017
|
2
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Публична комуникация и дезинформация (Опровержението като инструмент за коректен пиар)
|
2013
|
3
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Интернет като галактика на субкултурите
|
2008
|
4
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Популярната култура или метаморфозите на символните форми
|
2007
|
5
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Всекидневна култура и журналистически практики
|
2006
|
6
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Мода и постмодернизъм. Прояви на деконструктивизъм в съвременния моден дизайн
|
2006
|
7
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Модният дизайн и процесът на глокализация в България
|
2005
|
8
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Грешки и недостатъци на съвременната бизнескомуникация
|
2005
|
9
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Съвременни теоретични аспекти на модата
|
2005
|
10
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Съвременни прояви и функции на анти-модата
|
2004
|
11
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Современная болгарская мода:состояние и тенденции
|
2004
|
12
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Вербална и невербална комуникация
|
2002
|
13
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Комуникационни аспекти на външния вид в публичното поведение
|
2002
|
14
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Управление на медийния имидж: най-често срещаните грешки
|
2002
|
15
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Корпоративният имидж: технология и промени
|
2002
|
16
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Етика и коректност в дейността на PR специалистите
|
2001
|
17
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Пошлото в междуличностното общуване
|
1998
|
18
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Невербална комуникация и култура на облеклото
|
1998
|
19
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Как да общуваме с хората и медиите
|
1998
|
20
|
Секционен доклад, Любомир Стойков, Колеж за изкуство и дизайн “Сентръл Сейнт Мартинс” - Лондон"
|
1997
|
Участие в редколегия |
1
|
Любомир Стойков, сп. Newmedia21.eu Медиите на 21 век. Онлайн издание за изследвания, анализи, критика, Участие в редколегия
|
2009
|
2
|
Любомир Стойков, сп. Медии и обществени комуникации, Участие в редколегия
|
2008
|
|