Глава от книга |
1
|
Biser Zlatanov, Maya Koleva, Info traders, Innovation and Information Spread.In: Lugmayr, A. & Dal Zotto, C. (eds.) Media Convergence Handbook - Vol. I , ISBN:978-3-642-54483-5, Springer, Ref, Рецензирано
|
2016
|
2
|
Biser Zlatanov, Two faces of growth – linking customer engagement to revenue streams, ISBN:978-3-642-28897-5, Springer, Ref, Рецензирано
|
2013
|
Дисертация д-р |
|
Бисер Валериев Златанов, Стратегия на сливания и придобивания в медийната индустрия. Анализ на ефекта в седемте най-големи медийни конгломерати 2001-2005 г. , ВАК, Ръководител:Петранка Филева
|
2009
|
Книга |
1
|
Златанов, Бисер, Стратегически маркетинг в социалните мрежи, ISBN:978-619-160-497-5, Авангард прима, София, Рецензирано
|
2015
|
2
|
Бисер Златанов, Мая Колева, Властта на мрежите. Мрежите на колективното действие във "Фейсбук" (февруари-март 2013), ISBN:978-619-160-308-4, Авангард, София, Рецензирано
|
2014
|
Монография |
1
|
Мария Нейкова, Петранка Филева, Любомир Стойков, Мария Попова, Бисер Златанов, Емил Петров, Журналистически професии. Статут и динамика в България 2011, София
|
2011
|
2
|
Петранка Филева, Любомир Стойков, Мария Нейкова, Мануела Манлихерова, Мария Попова, Бисер Златанов, Журналистически професии. Статут и динамика в България 2010 , ISBN:978-954-8194-78-5, ФЖМК, София, Рецензирано
|
2010
|
Научен проект |
|
Бисер Златанов, Медии и журналистика - професионалните стандарти между властта и парите. Ефективен мениджмънт на независима медия, Ръководител,
|
2018
|
Статия в научно списание |
1
|
Филева, Петранка, Златанов, Бисер, Нова медийна икономика: стари и нови предизвикателства пред медийния бизнес , Медиалог , issue: бр. 12, 2020, pages:141-163, ISSN (online):ISSN 2535-0846, Ref
|
2020
|
2
|
Златанов, Бисер, Маркетинг в контекст: таргетирането чрез анализа на социални мрежи и науката за данните, Медии и обществени комуникации, брой:23, 2015, ISSN (online):1313-9908, Ref, Web of Science, др.(General Impact Factor)
|
2015
|
3
|
Златанов, Бисер, Маркетинг в социалните мрежи – общи положения и теоретични постановки, Медии и обществени комуникации, брой:24, 2015, ISSN (online):1313-9908, Ref, Web of Science
|
2015
|
4
|
Златанов, Бисер, Стратегиите за растеж на всекидневниците в условията на криза, Newmedia21.eu. Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика, 2015, ISSN (online):1314-3794, Ref
|
2015
|
5
|
Златанов, Бисер, Нюзлетърът като средство за бизнес комуникация в и-мейл маркетинговите кампании, Медии и обществени комуникации, issue:№ 10, 2011, ISSN (print):1313-9908, ISSN (online):1313-9908, Ref, Web of Science, др.(General Impact Factor)
|
2011
|
6
|
Златанов, Бисер, Приносът на медиите за икономическата криза. Рекламният пазар в България през 2009, Медии и обществени комуникации, брой:№7, 2010, ISSN (print):1313-9908, ISSN (online):1313-9908, Ref, др.(General Impact Factor)
|
2010
|
7
|
Бисер Златанов, Корпоративният контрол при сливането на АОЛ с Тайм Уорнър – реториката на данните, Медии и обществени комуникации, брой: №3, 2009, ISSN (print):1313-9908, ISSN (online):1313-9908, Ref, др.(General Impact Factor)
|
2009
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Златанов, Б., Предговор, Медии и журналистика - професионалните стандарти между властта и парите, editor/s:Златанов, Б., 2019, pages:5-12, ISBN:978-619-7567-00-7
|
2019
|
2
|
Златанов, Бисер, Социални мрежи и маркетинг на влияние, Медийна среда, публична и стратегическа комуникации, Publisher:УНСС, 2018, pages:236-244, ISBN:978-619-232-086-7, Ref
|
2018
|
3
|
Бисер Златанов, Съвременна догматика и опорните точки на икономическите кризи., Радио, разказ, реч, редактор/и: Ангелова, В., Попова, Ж., Нейкова, М., 2014, ISBN:978-954-07-3814-7, Ref
|
2014
|
4
|
Бисер Златанов, Растежът на ежедневниците в перспектива: пренастройване на стратегията и/или диверсифициране на приходните потоци., Медиите между мисията и бизнеса, редактор/и:Тодоров, П., 2014, стр.:287-294, ISSN (print):978-954-644-582-7
|
2014
|
5
|
Бисер Златанов, Мая Колева, Разпространанието на слухове онлайн и формирането на мнения, Граждани и медии, редактор/и:Ангелова, В., 2013
|
2013
|
6
|
Бисер Златанов, Успехът на заместителите – вестник „Телеграф”., Журналисти по теория, журналисти на практика.Медии, власт, пари – има ли място за качествена журналистика, редактор/и:Нейкова, М. Филева, П., Попова, М. , издателство:Авангард, 2012, стр.:103-106, Ref
|
2012
|
7
|
Златанов, Бисер, Преходът от неадекватните очаквания до социалната цена. Формулата за въприетата стойност на прехода , Журналисти по теория, журналисти на практика. Дневник на ІV медиен панаир 30 ноември - 4 декември 2009, Publisher:Авангард Прима, 2010, ISBN:1313-9266, Ref
|
2010
|
8
|
Златанов, Бисер, Конкуренция и медийно разнообразие във време на иновации и концентрация на мощ, Медии, комуникация, общество., 2009, pages:34-49, ISBN:978-954-072-81-79, Ref
|
2009
|
9
|
Златанов, Бисер, Нови хоризонти за медийна експанзия: направление спорт , Комуникация, спорт и култура., editor/s:Златева, Минка и Тодор Петев, Publisher:УИ “Св. Климент Охридски", 2007, pages:216-224, ISBN:978-954-8194-73-0, Ref
|
2007
|
Студия в сборник (на конференция и др.) |
|
Zlatanov, B., Koleva, M., Networks of collective power:(Non) movements and semantic networks., ECREA 2014 European Communication Conference, Lisbon, November. 2014., 2014
|
2014
|
Съставителска дейност |
|
Златанов, Бисер, Медии и журналистика - професионалните стандарти между властта и парите, ISBN:978-619-7567-00-7, София, Рецензирано
|
2019
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Бисер Златанов, Заразите от лесносмилаеми медийни полуфабрикати. Слухове, убийства на мухи и “фалити на банки”.
|
2015
|
2
|
Секционен доклад, Biser Zlatanov & Maya Koleva, Networks of Collective Power: (Non)Movements and Semantic Networks
|
2014
|
3
|
Секционен доклад, Бисер Златанов, Nurturing Growth of the Daily Newspapers During an Economic Crisis: Strategic Refocusing and/or Diversifying Revenue Streams
|
2013
|
4
|
Секционен доклад, Бисер Златанов, Growth Perspectives and New Business Model of Bulgarian Daily Newspapers.
|
2012
|
5
|
Секционен доклад, Бисер Златанов, The Social Equity Option
|
2012
|
Участие в редколегия |
1
|
Biser Zlatanov (Sofia University), Journal of Nordic Media Management , Участие в редколегия
|
2020
|
2
|
Biser Zlatanov (Sofia University), Journal of Media Management and Entrepreneurship , Участие в редколегия
|
2019
|
3
|
Biser Zlatanov (Sofia University), Journal of Creative Industries and Cultural Studies , Участие в редколегия
|
2017
|
|