Skip Navigation LinksНачало > Справки > Личен състав > Публикации на автор
Научни приноси на доц. д-р Бисер Златанов
Глава от книга
1 Biser Zlatanov, Maya Koleva, Info traders, Innovation and Information Spread.In: Lugmayr, A. & Dal Zotto, C. (eds.) Media Convergence Handbook - Vol. I , ISBN:978-3-642-54483-5, Springer, Ref, Рецензирано 2016
2 Biser Zlatanov, Two faces of growth – linking customer engagement to revenue streams, ISBN:978-3-642-28897-5, Springer, Ref, Рецензирано 2013
Дисертация д-р
Бисер Валериев Златанов, Стратегия на сливания и придобивания в медийната индустрия. Анализ на ефекта в седемте най-големи медийни конгломерати 2001-2005 г. , ВАК, Ръководител:Петранка Филева 2009
Книга
1 Златанов, Бисер, Стратегически маркетинг в социалните мрежи, ISBN:978-619-160-497-5, Авангард прима, София, Рецензирано 2015
2 Бисер Златанов, Мая Колева, Властта на мрежите. Мрежите на колективното действие във "Фейсбук" (февруари-март 2013), ISBN:978-619-160-308-4, Авангард, София, Рецензирано 2014
Монография
1 Мария Нейкова, Петранка Филева, Любомир Стойков, Мария Попова, Бисер Златанов, Емил Петров, Журналистически професии. Статут и динамика в България 2011, София 2011
2 Петранка Филева, Любомир Стойков, Мария Нейкова, Мануела Манлихерова, Мария Попова, Бисер Златанов, Журналистически професии. Статут и динамика в България 2010 , ISBN:978-954-8194-78-5, ФЖМК, София, Рецензирано 2010
Научен проект
Бисер Златанов, Медии и журналистика - професионалните стандарти между властта и парите. Ефективен мениджмънт на независима медия, Ръководител, 2018
Статия в научно списание
1 Филева, Петранка, Златанов, Бисер, Нова медийна икономика: стари и нови предизвикателства пред медийния бизнес , Медиалог , issue: бр. 12, 2020, pages:141-163, ISSN (online):ISSN 2535-0846, Ref 2020
2 Златанов, Бисер, Маркетинг в контекст: таргетирането чрез анализа на социални мрежи и науката за данните, Медии и обществени комуникации, брой:23, 2015, ISSN (online):1313-9908, Ref, Web of Science, др.(General Impact Factor) 2015
3 Златанов, Бисер, Маркетинг в социалните мрежи – общи положения и теоретични постановки, Медии и обществени комуникации, брой:24, 2015, ISSN (online):1313-9908, Ref, Web of Science 2015
4 Златанов, Бисер, Стратегиите за растеж на всекидневниците в условията на криза, Newmedia21.eu. Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика, 2015, ISSN (online):1314-3794, Ref 2015
5 Златанов, Бисер, Нюзлетърът като средство за бизнес комуникация в и-мейл маркетинговите кампании, Медии и обществени комуникации, issue:№ 10, 2011, ISSN (print):1313-9908, ISSN (online):1313-9908, Ref, Web of Science, др.(General Impact Factor) 2011
6 Златанов, Бисер, Приносът на медиите за икономическата криза. Рекламният пазар в България през 2009, Медии и обществени комуникации, брой:№7, 2010, ISSN (print):1313-9908, ISSN (online):1313-9908, Ref, др.(General Impact Factor) 2010
7 Бисер Златанов, Корпоративният контрол при сливането на АОЛ с Тайм Уорнър – реториката на данните, Медии и обществени комуникации, брой: №3, 2009, ISSN (print):1313-9908, ISSN (online):1313-9908, Ref, др.(General Impact Factor) 2009
Статия в сборник (на конференция и др.)
1 Златанов, Б., Предговор, Медии и журналистика - професионалните стандарти между властта и парите, editor/s:Златанов, Б., 2019, pages:5-12, ISBN:978-619-7567-00-7 2019
2 Златанов, Бисер, Социални мрежи и маркетинг на влияние, Медийна среда, публична и стратегическа комуникации, Publisher:УНСС, 2018, pages:236-244, ISBN:978-619-232-086-7, Ref 2018
3 Бисер Златанов, Съвременна догматика и опорните точки на икономическите кризи., Радио, разказ, реч, редактор/и: Ангелова, В., Попова, Ж., Нейкова, М., 2014, ISBN:978-954-07-3814-7, Ref 2014
4 Бисер Златанов, Растежът на ежедневниците в перспектива: пренастройване на стратегията и/или диверсифициране на приходните потоци., Медиите между мисията и бизнеса, редактор/и:Тодоров, П., 2014, стр.:287-294, ISSN (print):978-954-644-582-7 2014
5 Бисер Златанов, Мая Колева, Разпространанието на слухове онлайн и формирането на мнения, Граждани и медии, редактор/и:Ангелова, В., 2013 2013
6 Бисер Златанов, Успехът на заместителите – вестник „Телеграф”., Журналисти по теория, журналисти на практика.Медии, власт, пари – има ли място за качествена журналистика, редактор/и:Нейкова, М. Филева, П., Попова, М. , издателство:Авангард, 2012, стр.:103-106, Ref 2012
7 Златанов, Бисер, Преходът от неадекватните очаквания до социалната цена. Формулата за въприетата стойност на прехода , Журналисти по теория, журналисти на практика. Дневник на ІV медиен панаир 30 ноември - 4 декември 2009, Publisher:Авангард Прима, 2010, ISBN:1313-9266, Ref 2010
8 Златанов, Бисер, Конкуренция и медийно разнообразие във време на иновации и концентрация на мощ, Медии, комуникация, общество., 2009, pages:34-49, ISBN:978-954-072-81-79, Ref 2009
9 Златанов, Бисер, Нови хоризонти за медийна експанзия: направление спорт , Комуникация, спорт и култура., editor/s:Златева, Минка и Тодор Петев, Publisher:УИ “Св. Климент Охридски", 2007, pages:216-224, ISBN:978-954-8194-73-0, Ref 2007
Студия в сборник (на конференция и др.)
Zlatanov, B., Koleva, M., Networks of collective power:(Non) movements and semantic networks., ECREA 2014 European Communication Conference, Lisbon, November. 2014., 2014 2014
Съставителска дейност
Златанов, Бисер, Медии и журналистика - професионалните стандарти между властта и парите, ISBN:978-619-7567-00-7, София, Рецензирано 2019
Участие в конференция
1 Секционен доклад, Бисер Златанов, Заразите от лесносмилаеми медийни полуфабрикати. Слухове, убийства на мухи и “фалити на банки”. 2015
2 Секционен доклад, Biser Zlatanov & Maya Koleva, Networks of Collective Power: (Non)Movements and Semantic Networks 2014
3 Секционен доклад, Бисер Златанов, Nurturing Growth of the Daily Newspapers During an Economic Crisis: Strategic Refocusing and/or Diversifying Revenue Streams 2013
4 Секционен доклад, Бисер Златанов, Growth Perspectives and New Business Model of Bulgarian Daily Newspapers. 2012
5 Секционен доклад, Бисер Златанов, The Social Equity Option 2012
Участие в редколегия
1 Biser Zlatanov (Sofia University), Journal of Nordic Media Management , Участие в редколегия 2020
2 Biser Zlatanov (Sofia University), Journal of Media Management and Entrepreneurship , Участие в редколегия 2019
3 Biser Zlatanov (Sofia University), Journal of Creative Industries and Cultural Studies , Участие в редколегия 2017