Глава от книга |
|
Неда Балканска, Анна Трошева-Асенова, Галя Георгиева- Дървеничарска, Стратегии, подходи, методи, форми за работа в детската градина и училището при деца и ученици със слухови нарушения. В "Приобщаващо образование", УИ "Св. Кл. Охридски", Рецензирано
|
2024
|
Дисертация д-р |
|
Галя Георгиева-Дървеничарска, "Ритмика и развитие на речевите
способности при деца с кохлеарна имплантация", НСА” В. Левски”, Ръководител:проф. д-р Светлана Димитрова, д.п.н
|
2008
|
Друго (научно-популярни и др. под.) |
|
Галя Георгиева-Дървеничарска, https://lifelonghearing.com Развитие на слуховите възприятия - Защо? Кога? Къде? Как?,
|
2022
|
Книга |
1
|
Неда Балканска, Галя Георгиева, Благовесна Йовкова, Книга за учителя (по Произношение за I клас за ученици с увреден слух), ISBN:978-954-01-3041-5, Просвета, София
|
2014
|
2
|
Неда Балканска, Галя Георгиева, Благовесна Йовкова, Севделина Джонгарска, Произношение за 1. клас за ученици с увреден слух, ISBN:978-954-01-3031-6, Просвета, София, Рецензирано
|
2014
|
3
|
Неда Балканска, Галя Георгиева, Благовесна Йовкова, Севделина Джонгарска, Учебна тетрадка по Произношение за I клас за ученици с увреден слух, ISBN:978-954-01-3032-3, Просвета, София, Рецензирано
|
2014
|
Научно ръководство |
1
|
Галя Георгиева-Дървеничарска, Issues in Teaching English as a Foreign Language for students with dyslexia
/Проблеми при преподаването на английски като чужд език за ученици с дислексия/, дипломна работа:Sylvia Giota
|
2024
|
2
|
Галя Георгиева-Дървеничарска, Training of primary and secondary teachers.The case of a distance learning program in special education, дипломна работа:Charalambos Mavrakis
|
2024
|
3
|
Галя Георгиева-Дървеничарска, Understanding the Impact of Early Intervention Programs on Behavior Management for Children with Autism /Разбиране на въздействието на програмите за ранна интервенция върху управлението на поведението на деца с аутизъм/, дипломна работа: Despoina Georgatou
|
2024
|
Редактор на сборник |
|
Галя Георгиева-Дървеничарска, "Ти чуваш", Редактор на сборник
|
2024
|
Статия в научно списание |
1
|
Галя Георгиева- Дървеничарска, РИТЪМ И ПАУЗА – РАВНИЩА НА ВЛАДЕЕНЕ ПРИ УЧЕНИЦИС УВРЕДЕН СЛУХ В НАЧАЛНА УЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ, Специална педагогика и Логопедия, том 7 (2023), ISSN 2683-1384, vol:том 7 (2023), issue:1, 2023, pages:50-66, ISSN (online):ISSN 2683-1384
|
2023
|
2
|
Камелия Константинова, Галя Георгиева, Ритмиката като средство за развитие на психомоториката при деца с кохлеарна имплантация в предучилищна възраст, Личност, мотиваци, спорт, 2006
|
2006
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Галя Георгиева- Дървеничарска, Фонетичната зарядка – крачка към комуникативна компетентност при децата с увреден слух, "Ти чуваш", 2024, стр.:54-59, ISSN (online):ISSN 3033-0904
|
2024
|
2
|
Галя Георгиева, Изследване на чувството на темп и възприемане на ритмични структури при деца с кохлеарна имплантация, Сборник доклади „ Обучението на деца с увреден слух медико-педагогически реалности и перспективи, Publisher:УИ „Епископ К. Преславски”, Шумен, 2007, pages:79-84, ISBN:978-954-577-410-2
|
2007
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Галя Георгиева-Дървеничарска, "Фонетичната зарядка – крачка към комуникативна компетентност при децата с увреден слух"
|
2024
|
2
|
Присъствие, Галя Георгиева-Дървеничарска, ДАК
|
2023
|
3
|
Секционен доклад, Галя Георгиева-Дървеничарска, "Ритъм и пауза – равнища на владеене при деца с увреден слух от
начална училищна възраст"
|
2019
|
4
|
Секционен доклад, Галя Георгиева, "Развитие на слуховите възприятия – Защо? Кога? Къде? Как?"
|
2018
|
5
|
Секционен доклад, Галя Георгиева, "Фонетична ритмика и слухово-речева рехабилитация – паралели"
|
2016
|
6
|
Секционен доклад, Севина Хаджийска, Галя Георгиева, "Игрови ситуации за най-малките деца с увреден
слух- основа на слухово-речевата терапия"
|
2015
|
7
|
Секционен доклад, Галя Георгиева, "FM- системата-приложения в обучението на деца с увреден слух"
|
2015
|
8
|
Секционен доклад, Галя Георгиева, Светлана Тодинова, "Измерения на музикално-ритмичното обучение и възпитание при децата с увреден слух"
|
2014
|
9
|
Секционен доклад, Галя Георгиева-Дървеничарска, Светлана Тодинова, "Празниците в детската градина за деца с увреден слух през призмата на фонетичната ритмика и музикалните стимулации"
|
2012
|
10
|
Секционен доклад, Галя Георгиева-Дървеничарска, "Ритмическо възпитание на учениците с увреден слух в начален етап"
|
2011
|
11
|
Секционен доклад, Галя Георгиева-Дървеничарска, "Очаквания и реалности при кохлеарната имплантация в средна и горна училищна възраст"
|
2008
|
12
|
Секционен доклад, Галя Георгиева-Дървеничарска, "Семейната среда като фактор в слухово-речевото развитие на глухи деца"
|
2008
|
13
|
Секционен доклад, Галя Георгиева-Дървеничарска, "Възприемане на шепотна реч при деца с кохлеарен имплант"
|
2007
|
14
|
Секционен доклад, Galya Georgieva, "Postsurgical development of children whit cochlear implantation in the specialized school"
|
2007
|
15
|
Секционен доклад, Галя Георгиева-Дървеничарска, Изследване на чувството на темп и възприемане на ритмични структури при деца с кохлеарна имплантация"
|
2006
|
16
|
Секционен доклад, Галя Георгиева-Дървеничарска, "Специализирани часове по развитие на речта за деца с кохлеарна имплантация,обучаващи се в предучилищни детски заведения"
|
2006
|
17
|
Секционен доклад, Камелия Константинова, Галя Георгиева, "Ритмиката като средство за развитие на психомоториката при деца с кохлеарна имплантация в предучилищна възраст"
|
2006
|
18
|
Секционен доклад, Галя Георгиева, "Разновидности на ритмиката и приложението им при деца с речеви нарушения"
|
2004
|
19
|
Секционен доклад, Galya Georgieva, Kameliya Konstantinova, "Game Therapy like a part of the Family Therapy in
Favor of the Speech Development of Children with Hearing Impairments at age
between 4 and 7 years"
|
2004
|
20
|
Секционен доклад, Галя Георгиева, " Ритмиката и физическите упражнения – възможност за по-добра
комуникативност при децата с езиково – говорни аномалии"
|
2002
|
21
|
Секционен доклад, Галя Георгиева-Дървеничарска, "Социално- педагогически аспекти на
професионалната реализация на подрастващите с увреден слух"
|
1998
|