Глава от книга |
1
|
Sonia Mileva, Ani Istatkova , EXPLORING THE DISCREPANCY: FILM INDUSTRY: IMPACT ON DESTINATION MARKETING IN BULGARIA /book chapter/. In: Film and tourism industries: evolution and development perspectives, Italy, Ref, Рецензирано
|
2024
|
2
|
Katia Iankova, Sonia Mileva, Heritage societal attitudes and feelings, ISSN (print):, ISSN (online):, Edward Elgar Publishing, London, Ref, International
|
2022
|
3
|
Манол Рибов, Соня Милева, Невяна Кръстева, Стоян Маринов, Преслав Димитров, Мария Станкова, Лилия Терзиева , Мариана Янева , Петя Иванова, Ирена Емилова, Съвременни тенденции в развитието на туризма, ISBN:978-619-700-317-8, Тракия М, София, Ref, Рецензирано
|
2016
|
Глава от монография |
1
|
Katia Iankova, Sonia Mileva, Socialist Legacies and Cities, ISSN (print):, ISSN (online):, Routledge , London, Ref, International
|
2020
|
2
|
Sonia Mileva, (Im)possible Dark Tourism in Bulgaria, ISBN:978-1789241877, CABI, Boston, Ref
|
2019
|
3
|
Николина Попова, Соня Милева, Мария Воденска, Людмила Мукова, Наталия Александрова, Елена Александрова, Десислава Алексова , Катя Янкова , Ива Стойкова , Събития и туризъм, ISSN (print):, IBS-Press, София, Рецензирано, в сътрудничество с чуждестранни учени
|
2019
|
4
|
Манол Рибов, Соня Милева, Невяна Кръстева , Диана Радойнова, Септемврина Костова , Мария Станкова , Петя Иванова , Ирена Емилова , Десислава Вараджакова , Милена Караилиева , Дигитална трансформация в туризма, ISSN (print):, Авангард Прима, София, Рецензирано
|
2018
|
5
|
Манол Рибов, Соня Милева , Мария Воденска , Диана Радойнова, Невяна Кръстева, Таня Дъбева, Мария Станкова, Станислав Иванов, Мая Иванова , Тодорка Тончева, Рекреацията - начин на осигуряване , ISSN (print):, Авангард Прима, София, Рецензирано
|
2018
|
Дисертация доктор на науките |
|
Соня Варадинова Милева-Божанова, Структурни изменения и темп на развитие на туризма под влияние на глобализацията, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет
|
2016
|
Дисертация д-р |
|
Соня Варадинова Милева-Божанова, РЕИНЖЕНЕРИНГ И КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ, УНСС, Ръководител:проф. д. ик. н. Манол Рибов
|
2003
|
Книга |
1
|
Mileva, Sonia, Im(possible) Dark Tourism in Bulgaria, ISBN:978-1-78924-187-7
|
2020
|
2
|
Соня Милева, Структурни изменения и темп на развитие на туризма под влияние на глобализацията, Авангард Прима , София
|
2015
|
3
|
Соня Милева, Емитивни пазари за дестинация България, Avangard Prima, София, Рецензирано
|
2011
|
4
|
Соня Милева, Международен туризъм, Авангард Прима, София
|
2011
|
5
|
Соня Алексиева , Ирена Бокова, Марин Нешков , Красимира Кръстанова , Таня Дъбева , Ирена Емилова , Соня Милева , Нено Димов , Татяна Христова , Лина Анастасова , Туризмът- предизвикателства в условия на икономическа криза, Нов български университет , София, Рецензирано
|
2011
|
6
|
Манол Рибов, Мария Станкова, Соня Милева, Мариана Янева, Стоян Маринов, Лилия Братоева , Петя Иванова , Милена Филипова , Ася Панджерова , Туристическа политика, Тракия М, София, Рецензирано
|
2010
|
7
|
Димитър Каменов, Соня Милева, Лилия Братоева , Борис Гълъбов, Веселин Банковски , Георги Натов, Христо Станков , Туристическа анимация, Агенция за бизнес консултации, София, Рецензирано
|
2009
|
8
|
Манол Рибов, Мария Станкова, Соня Милева, Мариана Янева , Преслав Димитров, Жулиета Трифонова , Любомира Гръчка, Туроператорска, агентска и транспортна дейност, Тракия М, София, Рецензирано
|
2009
|
9
|
Манол Рибов, Мария Станкова, Соня Милева, Мария Блажева , Преслав Димитров, Елена Александрова, Еленита Великова , Ирена Емилова , Любомира Гръчка , Туризмът в ерата на развлекателната индустрия, Тракия М, София, Рецензирано
|
2008
|
10
|
Манол Рибов, Мария Станкова, Соня Милева, Преслав Димитров, Мариана Янева, Иван Комитски, Боряна Станкова , Жулиета Трифонова , Лилия Христова , Еленита Великова, Конкурентни стратегии в туризма, Тракия М, София
|
2005
|
11
|
Невяна Кръстева , Соня Милева , Елена Александрова, Теория на маркетинга в туризма, Avangard Prima, София, Рецензирано
|
2005
|
12
|
Манол Рибов, Соня Милева, Преслав Димитров, Иван Комитски, Милена Караилиева, Георги Колев, Йоана Попниколова, Реинженеринг и управление на риска в туризма, Нова звезда, София
|
2004
|
13
|
Соня Милева, Рекреация чрез специализиран туризъм, Avangard Prima , София, Рецензирано
|
2004
|
14
|
Соня Милева, Реинженеринг и конкурентоспособност на туристическия продукт, Херон Прес, София, Рецензирано
|
2002
|
Монография |
|
Желю Владимиров, Соня Милева, Минералните води в България като ресурс за местно развитие, ISSN (print):, Университетско издателство "Св. Климент Охридски", Рецензирано
|
2023
|
Научен проект |
1
|
Соня Милева-Божанова, Бенчмаркинг анализ на методика за оценка на иновационната култура на фирмено равнище", Член, НИРД
|
2023
|
2
|
Соня Милева-Божанова, Система от индикатори за мониторинг на туристическото развитие, Член, МОН, Номер на договора:70-123-442 от 27.06.2023 г.
|
2023
|
3
|
Соня Милева-Божанова, Система от индикатори за мониторинг на туристическото развитие, Член, , Номер на договора:70-123-442 от 27.06.2023 г.
|
2023
|
4
|
Соня Милева-Божанова, Иновационен потенциал на секторни иновационни системи, Член, , Номер на договора:80-10-64
|
2022
|
5
|
Соня Милева-Божанова, „Геймификация в туризма – възможности и ограничения“,, Ръководител, , Номер на договора:Проект № 80-10-65/13.04.2020 г.
|
2020
|
6
|
Соня Милева-Божанова, НАУЧЕН ОТЧЕТ НА ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОЕКТ
№ 80-10-59/20.04.2017 Г.
НА ТЕМА „СЕКТОРНИ ПОЛИТИКИ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА ИНОВАЦИИТЕ И КОНКУРЕНТОСПОБНОСТТА В ТУРИЗМА
, Ръководител, СУ "Св. Климент Охридски", Наредба № 3 , Номер на договора:80-10-59/20.04.2017 Г.
|
2017
|
7
|
Соня Милева-Божанова, Иновации и иновационни стратегии в туризма, Ръководител, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет, Номер на договора:Договор 59/15.04.2016 г
|
2016
|
8
|
Соня Милева-Божанова, Възможности за повишаване на конкурентоспособността чрез увеличаване на добавена стойност на туристическия продукт, Ръководител, СУ Св. Климент Охридски, Номер на договора:№ 82/ 08.05.2014
|
2014
|
9
|
Соня Милева-Божанова, Създаване на устойчив механизъм за непрекъсната адаптация на учебните планове и програми към реалните потребности на пазара на труда, Член, ОПРР, Номер на договора:BG051PO001-3.1.07-0027
|
2014
|
10
|
Соня Милева-Божанова, Възможности за повишаване на ефективността в хотелиерството , Ръководител, СУ Св. Климент Охридски, Номер на договора:№ 20 от 15.04.2013
|
2013
|
11
|
Соня Милева-Божанова, Създаване на устойчив капацитет за прилагане на електронно дистанционно обучение за студентите от Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“; , Ръководител, Министерство на образованието и науката, Номер на договора:BG051PO001-4.3.04–0023
|
2013
|
12
|
Соня Милева-Божанова, Глобализация и икономическа криза – влияние върху дейността на водещи български туроператори, Ръководител, СУ Св. Климент Охридски , Номер на договора:Договор № 14 от 04.04.2012 г.
|
2012
|
13
|
Соня Милева-Божанова, ДАСУН „Докторантска академия за стопански и управленски науки, Член, ОПРР, Номер на договора:BG051PO001-3.3.06-0012
|
2012
|
14
|
Соня Милева-Божанова, Е-туризмът като фактор за конкурентоспособност на туристическите фирми в България в след-кризисния период, Ръководител, ФНИ, Номер на договора:ДДВУ 02/76 от 20.12.2010
|
2010
|
Научно ръководство |
1
|
Соня Милева-Божанова, Влиянието на Airbnb върху хотелиерската индустрия , СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ралица Тонева Трендафилова
|
2021
|
2
|
Соня Милева-Божанова, ПРОМЕНИ В ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ТЪРСЕНЕ В СЕКТОР ТУРИЗЪМ В РЕЗУЛТАТ НА ПАНДЕМИЯТА ОТ COVID-19. ДИГИТАЛНИ РЕШЕНИЯ , СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Елвира Георгиева Иванова
|
2021
|
3
|
Соня Милева-Божанова, РОЛЯТА И ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ДИГИТАЛНАТА СЛЕДА И СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ В РАЗВИТИЕТО НА УСПЕШНА ДЕСТИНАЦИЯ СОФИЯ, СУ "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Марина Лъчезарова Пехливанова
|
2021
|
4
|
Соня Милева-Божанова, Геймификацията като инструмент за въздействие върху туристическото поведение, Стопански факултет, СУ дипломна работа:Виктория Живкова Николова
|
2020
|
5
|
Соня Милева-Божанова, Геймификацията като инструмент за въздействие върху туристическото поведение
, дипломна работа:Виктория Живкова Николова
|
2020
|
6
|
Соня Милева-Божанова, Геймификацията като елемент за прилагане на обраователна услуга
, дипломна работа:Диана Маринова Русева
|
2019
|
7
|
Соня Милева, Изследване на туристическия потенциал на община Ботевград за устойчиво развитие на дестинацията, МВБУ дисертация д-р:Десислава Алексова
|
2019
|
8
|
Соня Милева-Божанова, Развитие на конгресния туризъм в дестинация София
, дипломна работа:Лилия Пламенова Иванова
|
2019
|
9
|
Соня Милева-Божанова, Трейл рънинг туризъм в Шамони
, дипломна работа:Ивайло Георгиев Иванов
|
2019
|
10
|
Соня Милева-Божанова, „Ресурсен потенциал за развитието на туризма в област Добрич”
, дипломна работа:Анна-Мария Райчева Рачева
|
2018
|
11
|
Соня Милева-Божанова, Ефективност на националната маркетингова политика за конкурентоспособността на туристическя дестинация (случай на Република Македония), СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:Деян Галовски
|
2018
|
12
|
Соня Милева-Божанова, Развитие и актуални проблеми на туризма в Източните Родопи
, дипломна работа:Пламена Златкова Атанасова
|
2018
|
13
|
Соня Милева-Божанова, Туристически район „Старите столици” - културен туризъм
, дипломна работа:Силвия Свиленова Хаджиева
|
2018
|
14
|
Соня Милева-Божанова, УПРАВЛЕНСКИТЕ АСПЕКТИ НА СЧЕТОВОДСТВОТО ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТТА НА ТУРИСТИЧЕСКОТО ПРЕДПРИЯТИЕ
, дипломна работа:Цвета Вергилова Чалъкова
|
2018
|
15
|
Соня Милева-Божанова, Музеят на социализма като алтернатива за валоризация на Дом-паметника на Бузлуджа
, дипломна работа:Ваня ЙордановаМихайлова
|
2017
|
16
|
Соня Милева-Божанова, Анализ на политиката на Столична община към културно-историческите обекти, намиращи се на нейна територия на примера на Археологическото ниво на базиликата "Св. София", СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Преслава Младенова Пенева
|
2016
|
17
|
Соня Милева-Божанова, Възможности за диверсификация на фестивалния и културен туризъм по примера на дестинация Каварна
, СУ "Св. Кл. Охридски" - Философски факултет дипломна работа:Илияна Маринова Чонева
|
2016
|
18
|
Соня Милева-Божанова, Възможности за повишаване на ефективността на туристическата посещаемост на музея
, дипломна работа:Виктория Добрева Димитрова
|
2016
|
19
|
Соня Милева-Божанова, Маркетингова стратегия за развитие и позициониране на община Трън
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Ина Петрова Александрова
|
2016
|
20
|
Соня Милева-Божанова, Перспективи и прогнози за развитието на дестинация Разлог
, дипломна работа:Николай Веселинов Раянов
|
2016
|
21
|
Соня Милева-Божанова, Предпоставки за развитието на културния туризъм в България
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Теодора Иванова Иванова
|
2016
|
22
|
Соня Милева-Божанова, Религиозният туризъм в България. Изследване на икономическите ефекти от въвеждането на такса за снимане в туристически обект Александър Невски
, дипломна работа:Пламена Здравкова Димитрова
|
2016
|
23
|
Соня Милева-Божанова, Роля на връзките с обществеността за изграждане на корпоративния имидж туристическа агенция "Юзит Калърс България"
, дипломна работа:Нели Антониева Илиева
|
2016
|
24
|
Соня Милева-Божанова, Създаване и маркетинг на туристически продукт
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Весела Стоянова Антонова
|
2016
|
25
|
Соня Милева-Божанова, Тенденции в развитието на свободното време и влиянието им върху туристическата индустрия
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Мирослав Младенов Дончев
|
2016
|
26
|
Соня Милева-Божанова, Възможности за развитие на туризма на дестинация Копривщица
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Виктория Йорданова Тодорова-Славкова
|
2015
|
27
|
Соня Милева-Божанова, Круизен туризъм - състояние, проблеми и перспективи
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Лиляна Цвяткова Евтимова
|
2015
|
28
|
Соня Милева-Божанова, Повишаване на ефективността на хазартния туризъм
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Камелия Петрова Стратиева
|
2015
|
29
|
Соня Милева-Божанова, Повишаване на конкурентоспособността в туроператорската дейност посредством възможностите на е-туризма, по примера на туристическа агенция „Уни холидейс”, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Нели Тодорова Ангелова
|
2015
|
30
|
Соня Милева-Божанова, Повишаване на конкурентоспособността на туристическите фирми чрез корпоративна социална отговорност, СУ Св. Климент Охридски дисертация д-р:Наалян Хаджи Недим Генджева
|
2015
|
31
|
Соня Милева-Божанова, Подобряване на конкурентоспособността на СПА центрове чрез използване на конджойнт анализ за определяне предпочитанията на клиентите, СУ Св. Климент Охридски дисертация д-р:Цвета Максимова Караджова
|
2015
|
32
|
Соня Милева-Божанова, Туристът в търсене на културен туризъм. На примера на ТО АБАКС
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Зорница Петрова Иванова
|
2015
|
33
|
Соня Милева-Божанова, Усъвършенстване на хотелската политика на балнео, спа и уелнес обекти за повишаване на конкурентоспособността в постмодерния културен туризъм чрез иновативни бенчмаркинг стратегии, СУ Св. Климент Охридски дисертация д-р:Румен Иванов Драганов
|
2015
|
34
|
Соня Милева-Божанова, Врана - състояние, перспективи и възможности за развитие
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Дария Василева Йорданова
|
2014
|
35
|
Соня Милева-Божанова, Възможности за повишаване на конкурентоспособността на регионален туристически продукт (на примера на област Смолян), СУ Св. Климент Охридски дисертация д-р:Малина Станкова Шиблова
|
2014
|
36
|
Соня Милева-Божанова, Значение на ТИЦ за информационното обслужване на туристите - българският опит по примера на ТИЦ-София, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Полина Стоянова Христова
|
2014
|
37
|
Соня Милева-Божанова, Младежкият образователен туризъм като средство за развитие на туризма в селските райони
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Боряна Николаева Петрова
|
2014
|
38
|
Соня Милева-Божанова, Усъвършенстване на спортния туризъм чрез ситуиране на спортните събития към туристическата дестинация, СУ Св. Климент Охридски дисертация д-р:Филип Кръстев Шабански
|
2014
|
39
|
Соня Милева-Божанова, Утвърждаване на София като туристическа дестинация посредством къстерния модел в туризма, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Георги Полиев Йорданов
|
2014
|
40
|
Соня Милева-Божанова, Финансиране на дейностите по опазване на културното наследство (по примера на РИМ Стара Загора), СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Боряна Михайлова Ангелинова
|
2014
|
41
|
Соня Милева-Божанова, АНАЛИЗ НА ПРЕДПОЧИТАНИЯ НА БИЗНЕС ПЪТНИЦИТЕ ОТ МАЛКИТЕ ФИРМИ ПРИ ИЗБОРА ИМ НА ПРЕВОЗВАЧ., СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Андрей Димитров Влаев
|
2013
|
42
|
Соня Милева-Божанова, Възможности за развитие на филмов туризъм в България
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Валентина Иванова Хаджийска
|
2013
|
43
|
Соня Милева-Божанова, Кандидатстването за Европейска столица на културата като възможност за развитието на културния туризъм и на дестинацията, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Елиза Любомирова Савова
|
2013
|
44
|
Соня Милева-Божанова, Оценка на влиянието на събитийния туризъм за развитието на дестинацията
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Анна Ивова Вълчева
|
2013
|
45
|
Соня Милева-Божанова, Превръщане на онлайн хазарта в хазартен туризъм
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Ивомира Даниелова Дянкова
|
2013
|
46
|
Соня Милева-Божанова, Състояние и перспективи за развитие на туризма в Ямболска област
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Кремена Димитрова Митева
|
2013
|
47
|
Соня Милева-Божанова, Туристическо търсене и предлагане на тъмен туризъм в България
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Яна Степановна Рибакова
|
2013
|
48
|
Соня Милева-Божанова, Удовлетворението на потребителите от предлагането на туристически услуги в сайтовете за групово пазаруване (по примера на агрегатора на оферти www.vsichkioferti.bg), СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Люба Христова Петрова
|
2013
|
49
|
Соня Милева-Божанова, Кол център - роля и място в дейността на туроператора, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Петя Хрисимирова Бояджиева
|
2012
|
50
|
Соня Милева-Божанова, Повишаване на конкурентоспособността на туристическите фирми чрез участието им в клъстъри, СУ Св. Климент Охридски, Стопански факултет дисертация д-р:Ирина Руменова Щонова
|
2012
|
51
|
Соня Милева-Божанова, Проучване конкурентоспособността на висококатегорийните български и чуждестранни хотели. На примера на Шератон София хотел Балкан и Гранд Хотел София, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Росица Николаева Божева
|
2012
|
52
|
Соня Милева-Божанова, Руски корпоративни клиенти - възможности и перспективи пред България като дестинация за конгресен туризъм, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Александр Михайлович Поляков
|
2012
|
53
|
Соня Милева-Божанова, Фестивален туризъм на примера на Празника на розата в град Казанлък
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Боряна Атанасова Балканска
|
2012
|
54
|
Соня Милева-Божанова, Избор и покупка на туристически пакет от българските туристи за новогодишните празници, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Калина Стефанова Иванова
|
2011
|
55
|
Соня Милева-Божанова, Изследване на кандидатурата на София за Европейска столица на културата през 2019 г., СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Мая Симеонова Иванова
|
2011
|
56
|
Соня Милева-Божанова, Качество и конкурентоспособност на туристическия продукт, предлаган от Апартхотел "Лъки Банско", СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Гергана Хитова Хитова
|
2011
|
57
|
Соня Милева-Божанова, Културните събития като част от културния туризъм на България
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Маргарита Цветкова Алексова
|
2011
|
58
|
Соня Милева-Божанова, Организиране на изложба "Древен дом" в археологически музей при НАР "Кабиле", СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Йорданка Добрева Стефанова
|
2011
|
59
|
Соня Милева-Божанова, Потребителска оценка за Е-услугите на туроператори и турагенти
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Елица Иванова Ганчева
|
2011
|
60
|
Соня Милева-Божанова, Проучване на социалната приемливост при въвеждането на нова данъчна ставка в туризма в Република България
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Деница Иванова Ганчева
|
2011
|
61
|
Соня Милева-Божанова, Туристическите борси като част от комуникационно-дистрибуционната политика на български туристически агенции, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Екатерина Стефанова Фурнаджиева
|
2011
|
62
|
Соня Милева-Божанова, България. Организиране на конгресно мероприятие в хотел Метрополитън
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Нели Юлианова Жекова
|
2010
|
63
|
Соня Милева-Божанова, ДОБРИ ПРАКТИКИ ЗА ОПАЗВАНЕ И УТВЪРЖДАВАНЕ НА КУЛТУРНО-ИСТОРИЧЕСКОТО НАСЛЕДСТВО – СЛУЧАЯТ „СТАРИЯТ НЕСЕБЪР”, СУ "Св. Кл. Охридски" - Философски факултет дипломна работа:Борислав Димитров
|
2010
|
64
|
Соня Милева-Божанова, Особености в поведението и нагласите на специфичен пазарен сегмент при избор на почивка в България, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Анелия Тончева-Бамбова
|
2010
|
65
|
Соня Милева-Божанова, Особености в поведението и нагласите на френските туристи при избор и посещение в България като туристическа дестинация, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Данина Михайлова Янкова
|
2010
|
66
|
Соня Милева-Божанова, “Позициониране на България като туристическа дестинация в интернет пространството”, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Боряна Васкова Пейчева
|
2009
|
67
|
Соня Милева-Божанова, Концепция за развитието на туристическия продукт на град София, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Велизара Веселинова Братанова
|
2009
|
68
|
Соня Милева-Божанова, Междукултурни различия при водене на делови преговори с контрагенти от Източна Азия, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Мариана Иванова Бубарова
|
2009
|
69
|
Соня Милева-Божанова, Управление на дестинацията Дубровник - инструмент за популяризиране на културното наследство и развитие на културния туризъм
, СУ "Св. Кл. Охридски" - Философски факултет дипломна работа:Лидия Дикова
|
2009
|
70
|
Соня Милева-Божанова, "Инвестиционни проекти в туризма –
апартаментни хотели и ваканционни селища", СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Румяна Николаева Дойчинова
|
2006
|
71
|
Соня Милева-Божанова, ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА РАЗВИТИЕ НА МАЛКИЯ И СРЕДЕН ТУРИСТИЧЕСКИ БИЗНЕС (Семейно хотелиерство на територията на Природен Парк „Русенски Лом”), СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Мира Иванова Александрова
|
2006
|
72
|
Соня Милева-Божанова, МЕНИДЖМЪНТ НА ИНВЕСТИЦИИТЕ В ХОТЕЛИЕРСТВОТО
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Борис Красимиров Митев
|
2006
|
73
|
Соня Милева-Божанова, РАЗВИТИЕ НА ТУРИЗМА В ОБЩИНА ЧЕПЕЛАРЕ
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Константин Минчев Тончев
|
2006
|
74
|
Соня Милева-Божанова, Франчайзинг в ресторантьорството
, СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Росица Красимирова Велчева
|
2006
|
75
|
Соня Милева-Божанова, Маркетингов микс на туризъм и алтернативните му форми в курортен комплекс „Албена” АД , СУ "Св. Климент Охридски" - Стопански факултет дипломна работа:Евелина Атанасова Илиева
|
2005
|
Редактор на издание нереферирано |
1
|
Sonia Mileva, Newcastle upon Tyne Cambridge Scholars Publishing, Редактор на издание нереферирано
|
2019
|
2
|
Соня Милева-Божанова, Science & Research , Редактор на издание нереферирано
|
2010
|
Статия в научно списание |
1
|
Sonia Mileva, Innovation culture as a premise for engaging and memorable tourist experiences through gamification , Turyzm/Tourism, vol:33, issue:2, 2023, pages:83-94, doi:18778/0867-5856.33.2.07 , Ref
|
2023
|
2
|
Sonia Mileva, Sofia city tourist image in selected social media, Business Management , issue:2, 2023, pages:83-97, ISSN (print):0861-6604, ISSN (online):2534-8396, doi:https://doi.org/10.58861/tae.bm.2023.2.05, Ref
|
2023
|
3
|
Sonia Mileva, Zlatina Luytova, Tourism in the National Recovery and Resilience Plans of the EU Member States, Eastern Journal of European Studies, vol:14, issue:SI, 2023, pages:181-202, ISSN (print):2068-651X, ISSN (online):2068-6633, doi:10.47743/ejes-2023-SI10, Ref, Web of Science, PhD
|
2023
|
4
|
Sonia Mileva, Teodora Georgieva, Sectoral innovation system of agribusiness in Bulgaria – main challenges and perspectives, Access to science, business, innovation in digital economy, vol:3, issue:3, 2022, pages:307-338, ISSN (online):2683-1007, doi:10.46656/access.2022.3.3(9), Ref, др.
|
2022
|
5
|
Sonia Mileva, Mariana Assenova, Emil Petrov, Veneta Gyaurova, Możliwości wykorzystania aplikacji opartych na grywalizacji i lokalizacji do promowania Sofii jako destynacji turystycznej, Turyzm/Tourism, vol:31, issue:1, 2021, pages:21-28, doi:https://doi.org/10.18778/0867–5856.31.1.03, Ref, IF ( - 2021), SCOPUS, SJR ( - 2021)
|
2021
|
6
|
Katia Iankova, Sonia Mileva, SOCIETAL APPROACH TOWARDS THE
SOCIALIST HERITAGE IN BULGARIA, CULTURAL AND HISTORICAL HERITAGE: PRESERVATION, PRESENTATION, DIGITIZATION, vol:7, issue:10 (1), 2021, pages:193198-0, ISSN (online):2367-8038, Ref, International
|
2021
|
7
|
Sonia Mileva, Mariana Assenova, Emil Petrov, Veneta Gyaurova, The potential of location-based gamification apps for promoting Sofia
as a tourist destination., Turyzm/Tourism, vol:31, issue:1, 2021, pages:21-27, ISSN (online):0867-5856, doi:https://doi.org/10.18778/0867-5856.31.1.13, Ref, Web of Science, PhD, MSc
|
2021
|
8
|
Sonia Mileva, Potential of development of dark tourism in Bulgaria, International Journal of Tourism Cities, vol:Vol. 4, issue:Issue: 1, 2018, pages:22-39, ISSN (online):2056-5607, doi:https://doi.org/10.1108/IJTC-05-2017-0029 , Ref
|
2018
|
9
|
Maria Vodenska, Sonia Mileva, Sixty years of tourism higher education and research in Bulgaria, European Journal of Tourism Research, vol:15, 2017, pages:64-74, Ref
|
2017
|
10
|
Sonia Mileva, Skills and competences as main concern for innovation capabilities between universities and tourism industry, Tourism Dimensions, vol:2, issue:2, 2015, pages:36-44, Ref
|
2015
|
11
|
Sonia Mileva, TOURISM EDUCATION IN BULGARIA: COMPETENCIES IN FOCUS, Science & Research, issue:8, 2015, pages:57-65, ISSN (print):1314-295-X
|
2015
|
12
|
Соня Милева, Инвестиции и заплахи за развитието на туризма, Диалог, брой:4, 2015, Ref
|
2015
|
13
|
Sonia Mileva, Occupations, skills and competencies for employed in travel agencies and tour operatos, Science & Research, брой:7, 2014
|
2014
|
14
|
Соня Милева, НаалянГенджева, Глобализация и икономическа криза. Влияние върху дейността на водещите български туроператори, Ютилитис, брой:10, 2014, PhD
|
2014
|
15
|
Соня Милева, Наалян Генджева, Местните продукти като източник на конкурентоспособност
за българските
МСП в туризма, Ютилитис, 2014, PhD
|
2014
|
16
|
Sonia Mileva, Dark tourism attractions in Bulgaria, Science & Research, issue:6, 2013, pages:43-52, ISSN (print):1314-295-X
|
2013
|
17
|
Sonia Mileva, PRELIMINARY ASSESSMENT OF THE POTENTIAL FOR DARK TOURISM DEVELOPMENT IN BULGARIA, Science & Research, брой:5, 2013
|
2013
|
18
|
Sonia Mileva, PRELIMINARY ASSESSMENT OF THE POTENTIAL FOR DARK TOURISM DEVELOPMENT IN BULGARIA, Science & Research, брой:5, 2013
|
2013
|
19
|
Соня Милева, Елица Ганчева, ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТТА В ХОТЕЛИЕРСТВОТО, Ютилитис, брой:ноември 2013, 2013, PhD
|
2013
|
20
|
Соня Милева, Елица Ганчева, ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТТА В ХОТЕЛИЕРСТВОТО, Ютилитис, 2013, PhD
|
2013
|
21
|
Соня Милева, Оценка на влиянието на глобализацията върху дейността на водещите български туроператори, Научни трудове - МВБУ, 2013
|
2013
|
22
|
Sonia Mileva, The Human resources in tourism industry in Bulgaria – trends and challenges for new competences, Science & Research, issue:4, 2012, pages:16-27, ISSN (print):1314-295-X
|
2012
|
23
|
Sonia Mileva, Beyond the tangible contours of tourist behavior, Science & Research, брой:2, 2011
|
2011
|
24
|
Sonia Mileva, The effectiveness from participation at Tourist fairs and exhibitions , Science & Research, issue:3, 2011, ISSN (print):1314-295-X
|
2011
|
25
|
Соня Милева, Ефективност на националната реклама в туризма, Наука и общество, Годишник научни трудове БКОНК, том:1, брой:1, 2011, стр.:191-242
|
2011
|
26
|
Sonia Mileva, Impact of National Policy on Economy, Science & Research, issue:1, 2010, pages:32-41, ISSN (print):1314-295-X
|
2010
|
27
|
Соня Милева, Европейски директиви в сферата на туризма, Стандартизация, метрология, сертификация, брой:2, 2006
|
2006
|
28
|
Соня Милева, Качество на продукта чрез устойчиво развитие на фирмата, Стандартизация, метрология, сертификация, брой:8, 2005
|
2005
|
29
|
Соня Милева, Тенденции в развитието на ресторантьорството, Hotels&Restaurants&Magazine, брой:бр. 5(20), 2005
|
2005
|
30
|
Соня Милева, Настъплението на специализирания туризъм, Туристически пазар, брой:август, 2004
|
2004
|
31
|
Соня Милева, Осигуряване на конкурентно предимство чрез реинженеринг на процесите, Стандартизация, метрология, сертификация, брой:10, 2004, стр.:28-31
|
2004
|
32
|
Соня Милева, Стратегически фактори за успеха на специализирания туризъм, Туристически пазар, брой:октомври , 2004
|
2004
|
33
|
Соня Милева, Туристическа удовлетвореност – начин на оценка, Hotels&Restaurants&Magazine, брой:5, 2004
|
2004
|
34
|
Соня Милева, Новите идеи за реинженеринг в туризма, Алтернативи, брой:бр. 3 (57) , 2003, Ref
|
2003
|
35
|
Соня Милева, Приложение на новите комуникационни технологии при реинженеринга в туризма, Банки, инвестиции, пари, брой:Бр. 1, 2003, стр.:40-44
|
2003
|
36
|
Соня Милева, Реинженеринг стратегии за повишаване на конкурентоспособността, Алтернативи , брой:бр. 5-7 (49-51), 2002, Ref
|
2002
|
37
|
Соня Милева, Реинженерингът – новият управленски подход, Мениджър , брой:бр. 09 (47), 2002
|
2002
|
Статия в поредица |
1
|
Соня Милева, Туризмът в българската икономика: 1990- 2014 г., Сборник „Научни трудове” на МВБУ – Ботевград, брой:10, издателство:Международно висше бизнес училище - Ботевград, 2018, ISBN:1313-0846
|
2018
|
2
|
Sonia Mileva, Dark Tourism in Bulgaria –mission (Im)possible, Journal of Science & Research , issue:10, Publisher:Bulgaraian Chamber of Education, Science and Culture, 2017, pages:21-28, ISSN (print):1314-295-X
|
2017
|
3
|
Zhelyu Vladimirov, Sonia Mileva, Travel Information’s Search, Planning and Purchase of Travel Service: The Bulgarian Tourists Behaviour, Bulgarian Economic Papers, брой:BEP 10-2017, редактор/и:Teodor Sedlarski, Henrik Egbert, 2017, стр.:1-11, Ref
|
2017
|
4
|
Sonia Mileva, Maria Vodenska, Nikolina Popova, Bulgaria’s National Tourist Portal: effective or informative, Science & Research, брой:9, издателство:Bulgarian Chamber of Education, Science and Culture, 2016
|
2016
|
5
|
Соня Милева, Развитие на е-туризма в Света и в България, Наука и общество, Годишник научни трудове БКОНК, брой:III, редактор/и:проф. д.ик.н. Марин Петров, проф. д-р Стефан Христов, доц. Цветан Цветков, издателство:Българска камара за образование, наука и култура, 2014, стр.:155-203
|
2014
|
6
|
Манол Рибов, Соня Милева, Вихрен Кирилов, Качеството на живота в контекста на съвременната наука, Наука и общество, Годишник научни трудове БКОНК, брой:II, редактор/и:проф. д.ик.н. Марин Петров, проф. д-р Стефан Христов, доц. Соня Милева, доц. Цветан Цветков, издателство:Българска камара за образование, наука и култура , 2013, стр.:5-27
|
2013
|
7
|
Соня Милева, Особености на туристическите борси и изложения, Научни трудове - МВБУ , 2012
|
2012
|
8
|
Sonia Mileva, Beyond the tangible contours of tourist behavior, Science & Research , брой:1, издателство:Bulgarian Chamber of Education, Science and Culture, 2011, стр.:35-41
|
2011
|
9
|
Sonia Mileva, Engine of Bulgarian Economy – Tourism, The Economy and Culture Series, том:Management Guide Bulgaria, брой:10, издателство:Cross-Culture Publishing Birmingham, Frankfurt/Main, 2008, стр.:123-141
|
2008
|
10
|
Соня Милева, Анализ и планиране на ресторантьорско меню, Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие, 2005
|
2005
|
11
|
Соня Милева, Задоволяване на специалните интереси в туризма, Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие, 2004
|
2004
|
12
|
Соня Милева, Нетрадиционни поведенчески структури в туризма, Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие, 2004
|
2004
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Sonia Mileva, Mariana Assenova, Vasil Marinov, Radenka Mitova, Elena Petkova, Borislav Grigorov, Emil Petrov, Leonid Todorov, DEVELOPMENT OF A COMPREHENSIVE INDICATOR SYSTEM
FOR MONITORING SUSTAINABLE TOURISM
IN FORESTRY-BASED ENVIRONMENTS, DEVELOPMENT OF A COMPREHENSIVE INDICATOR SYSTEM FOR MONITORING SUSTAINABLE TOURISM IN FORESTRY-BASED ENVIRONMENTS, editor/s:Daniela Georgieva and Andreja Barčić, Publisher:WoodEMA, i.a. – International Association for Economics and Management in Wood Processing and Furniture Manufacturing, 2024, pages:269-274, ISBN:978-953-8446-02-3, Ref, SCOPUS, SJR ( - 2024)
|
2024
|
2
|
Sonia Mileva, Milena Kratchanova, Aglika Ikonomova, FOSTERING SUSTAINABLE DEVELOPMENT: AN IN-DEPTH EXAMINATION OF POLICIES AND STRATEGIES FOR PRESERVING NESSEBAR'S CULTURAL HERITAGE, EMPHASIZING TRADITIONAL CRAFTS AND WOODEN HOUSES, WoodEMA 2024 - Green Deal Initiatives, Sustainable Management, Market Demands, and New Production Perspectives in the Forestry-Based Sector - Proceedings of Scientific Papers, 2024, editor/s:Daniela Georgieva and Andreja Barčić, Publisher:WoodEMA, i.a. – International Association for Economics and Management in Wood Processing and Furniture Manufacturing, 2024, pages:253-258, ISSN (print):978-953-8446-02-3, Ref, Web of Science, PhD
|
2024
|
3
|
Sonia Mileva, Teodora Georgieva, Plamen Ivanov, Savina Mihaylova-Goleminova, Assessing innovation potential in agribusiness: opportunities and challenges, The 11th International Scientific Conference RURAL DEVELOPMENT 2023: Bioeconomy for the Green Deal, 2023, Ref, PhD
|
2023
|
4
|
Sonia Mileva, Kosta Bentchev, Some dependencies between innovation, the economy and income, Yearbook of the Faculty of Economics and Business Administration,, Publisher:Издателство "СУ Св. Климент Охридски", 2022, Ref, PhD
|
2022
|
5
|
Sonia Mileva, ANALYSIS OF MAJOR TOURIST ATTRACTIONS SHAPING THE SOFIA CITY IMAGE
AS A TOURIST DESTINATION, ЭКОНОМИЧЕСКОЕ РАЗВИТИЕ РЕГИОНА: управление, инновации, подготовка кадров, editor/s:С.И. Межов, Publisher:Министерство науки и высшего образования РФ Алтайский государственный университет, 2020, pages:234-242, ISSN (print):2542-0690, Ref
|
2020
|
6
|
Соня Милева, Николина Попова, А. Драгостинов, Contemporary tourism developments and the new business models – challenges and opportunities for sustainable tourism in Bulgaria, ЦИФРОВАТА ТРАНСФОРМАЦИЯ –БИЗНЕС, ОБРАЗОВАНИЕ, НАУКА, editor/s:Р. Пенчев, И. Андреев, Т. Георгиева, Publisher:IBS -Press, 2020, ISBN:978-954-9432-98-5, Ref, MSc
|
2020
|
7
|
Соня Милева, Мариана Асенова, Емил Петров, Венета Гяурова, ВЪЗМОЖНОСТИ И ОГРАНИЧЕНИЯ НА ГЕЙМИФИКАЦИЯТА КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА СОФИЯ КАТО ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ, Туризъм и свързаност , издателство:Издателство "Наука и икономика" - Икономически университет Варна, 2020, стр.:248-258, ISBN:978-954-21-1052-1 , Ref, PhD, MSc
|
2020
|
8
|
Соня Милева, ГЕЙМИФИКАЦИЯ В ТУРИЗМА – ВЪЗМОЖНОСТИ И ОГРАНИЧЕНИЯ, „ТУРИЗМЪТ – ОТВЪД ОЧАКВАНИЯТА”, издателство:УНСС , 2020, стр.:116-125, ISBN:978-619-232-297-7
|
2020
|
9
|
Соня Милева, Мариана Асенова, Емил Петров, Венета Гяурова, ГЕЙМИФИЦИРАНИ ПРИЛОЖЕНИЯ ЗА СОФИЯ, ПОПУЛЯРИЗИРАЩИ КУЛТУРНО-ИСТОРИЧЕСКОТО НАСЛЕДСТВО НА СТОЛИЦАТА , Културно-историческо наследство 2020: Разширени доклади (Избрани), издателство:Институт по математика и информатика, Българска академия на наукита , 2020, стр.:79-90, PhD, MSc
|
2020
|
10
|
Sonia Mileva, Nikolina Popova, CONTEMPORARY TOURISM DEVELOPMENTS AND THE NEW BUSINESS MODELS – CHALLENGES AND OPPORTUNITIES FOR SUSTAINABLE TOURISM IN BULGARIA, Transformative Business Models – Disruptive Innovation in Finance, Logistics and Tourism, editor/s:Omar Al Serhan, Alfred Miller, Sonia Abdennadher, Wiktor Patena, Publisher:Higher Colleges of Technology’s , 2019, Ref
|
2019
|
11
|
Соня Милева, Николина Попова, ТРАНСФОРМАЦИЯ НА СЪВРЕМЕННИТЕ БИЗНЕС МОДЕЛИ В ТУРИЗМА, Иновации и предприемачество в образованието и бизнеса, редактор/и:Руслан Пенчев, Теодора Георгиева, Миланка Славова, Стела Балтова , издателство:IBS-Press, 2019, стр.:324-330, ISSN (print):978-954-9432-83-1, Ref
|
2019
|
12
|
Zhelyu Vladimirov, Sonia Mileva, Tourist information search behavior: Bulgarian perspective, in Traditions and Innovations in Contemporary Tourism, редактор/и:Vasil Marinov, Maria Vodenska, Mariana Assenova, Elka Dogramadjieva, издателство:Cambridge Scholars Publishing, 2018, стр.:35-52, ISSN (print):1-5275-0829-3, ISBN:978-1-5275-0829-3, Ref
|
2018
|
13
|
Мария Воденска, Соня Милева, Възможности за регионално развитие на туристическия продукт, Регионално развитие и политика : юбилеен сборник посветен на проф. д-р Петър Славейков, редактор/и:ред. съвет Стефан Карастоянов ... и др, издателство:Издателска къща Сиела, 2018, ISSN (print):978-954-92917-8-0
|
2018
|
14
|
Соня Милева, ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД УПРАВЛЕНИЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ АТРАКЦИИ КАТО ТУРИСТИЧЕСКИ РЕСУРСИ, Петнадесетта международна научна конференция „ 15-16 юни 2018, МВБУ, Ботевград, издателство:Международно висше бизнес училище - Ботевград, 2018, стр.:13-30, ISSN (print):ISBN 978-954-9432-79-4 (CD)
|
2018
|
15
|
Николина Попова, Мария Воденска, Соня Милева, ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ ПО ТУРИЗЪМ В БЪЛГАРИЯ – ТРАДИЦИИ И ИНОВАЦИИ, Международна конференция на МВБУ „Развитие на висшите училища в контекста на европейските изисквания за качество на образователните услуги”, издателство:МВБУ, 2017, стр.:393-402, ISSN (print):978-954-9432-75-1(CD),
|
2017
|
16
|
Соня Милева, Желю Владимиров, Решение за избор и покупка на туристически продукт на българските туристи, Местна идентичност и глобалният туризъм , издателство:Славена , 2017, стр.:9-11
|
2017
|
17
|
Nikolina Popova, Sonia Mileva, Maria Vodenska, West Trans-Balkan ” Cultural Corridor: Effects of EU Tourism Projects and Innovative approach to Spatial Organization of Tourism in Bulgaria, Cultural Corridor” –Cultural Tourism without Boundaries, редактор/и:Prof. G. Georgiev, издателство:SWU N. Rilski, 2016
|
2016
|
18
|
Мария Воденска, Соня Милева, Водещи мегатенденции в развитието на туризма: последствия и възможности, География и приятели, редактор/и:проф. д-р Веселин Бояджиев, издателство:Парадигма, 2016, стр.:410-430
|
2016
|
19
|
Соня Милева, ДИГИТАЛНИ КОМПЕТЕНЦИИ НА ОБУЧАЕМИТЕ В ТУРИЗМА, Съвременното дистанционно обучение: тенденции, политики и добри практики, редактор/и:проф. д.ик.н. Марин Петров проф. д-р Манол Рибов проф. д-р Божидар Гьошев проф. д-р Теодора Георгиева доц. д-р Миланка Славова, издателство:МВБУ , 2016, стр.:338-344, ISBN:978-954-9432-70-1, Ref
|
2016
|
20
|
Соня Милева, ИНОВАЦИОННИ СТРАТЕГИИ И ИНОВАЦИИ В ТУРИЗМА, Стратегически визии: ефективно управление за икономически, организационни и социални трансформации, редактор/и:Димитър Панайотов, Кирил Радев, издателство:НБУ, 2016
|
2016
|
21
|
Соня Милева, Мария Воденска, Н. Попова, FOOD AS ADDED VALUE TO THE TOURIST PRODUCT,, Wine and Culinary Tourism, Австрия/Vienna 2015, издателство:Institute for Tourism Management of the FHWien, 2015
|
2015
|
22
|
Sonia Mileva, RELATIONSHIP BETWEEN TOURISM AND
CULTURAL HERITAGE PROTECTION AND TOURISM
DEVELOPMENT: EVIDENCE FROM BULGARIA, ICAE-2015 International Conference “APPLIED ECOLOGY: PROBLEMS, INNOVATIONS”, издателство:Iv. Javakhishvili Tbilisi State University, 2015
|
2015
|
23
|
Соня Милева, Ефикасност националне рекламе у туризму, Комуникациja и интеракциja, издателство:Народна библиотека „Стеван Сремац“, 2015, в сътрудничество с чуждестранни учени
|
2015
|
24
|
Мария Воденска, Николина Попова, Соня Милева, Иновативен подход към традиционния български туристически продукт, Туризмът в епохата на трансформация, редактор/и:Таня Дъбева, издателство:Наука и икономика, ИУ-Варна, 2015, стр.:390-398
|
2015
|
25
|
Соня Милева, ЛИДЕРСТВО, ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ И ИНОВАЦИИ В ТУРИЗМА, Лидерството – време е за промени, редактор/и:Димитър Панайотов, Кирил Радев, издателство:НБУ, 2015
|
2015
|
26
|
Николина Попова, Соня Милева, Мария Воденска, Обучение по туризъм във ВУЗ - компетенции за успешен бизнес, Тенденции и предизвикателства пред глобалния туризъм, редактор/и:Цветан Кулевски, Ася Пенчева, издателство:София, УНСС, 2015, стр.:35-40
|
2015
|
27
|
Николина Попова, Мария Воденска, Соня Милева, ОБУЧЕНИЕ ПО ТУРИЗЪМ ВЪВ ВУЗ – КОМПЕТЕНЦИИ ЗА УСПЕШЕН БИЗНЕС, ТЕНДЕНЦИИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД ГЛОБАЛНИЯ ТУРИЗЪМ, 2015
|
2015
|
28
|
Соня Милева, ТУРИЗЪМ, ИКОНОМИЧЕСКИ ВЛИЯНИЯ И РАСТЕЖ, ИНОВАТИВНИ СТРАТЕГИИ ЗА КОНКУРЕНТОСПОСОБЕН БИЗНЕС , редактор/и:проф. д.ик.н. Марин Петров проф. д-р Манол Рибов проф. д-р Божидар Гьошев проф. д-р Теодора Георгиева доц. д-р Миланка Славова, издателство:Издателство на МВБУ 2015, 2015, стр.:268-275
|
2015
|
29
|
Sonia Mileva, Challenges for regional development and employment in tourism industry, Зборник Матице Српске за друштвене науке, издателство:Матице Српске, 2014, Ref
|
2014
|
30
|
Sonia Mileva, Naalyan Gendzheva, Enhancing competitiveness and added value of a tourist product, Годишник на Стопански факултет, 2014, PhD
|
2014
|
31
|
Katia Iankova, Sonia Mileva, The destiny of the communist heritage of Bulgaria and its integration in the tourism industry, Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, 2014, Ref
|
2014
|
32
|
Соня Милева, ОПОЗНАВАТЕЛНИТЕ ТУРОВЕ КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА НАЦИОНАЛЕН ТУРИСТИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ, Международна научна конференция на МВБУ, 2014
|
2014
|
33
|
Sonia Mileva, Dark tourism as an alternative for tourism supply differentiation of destination Bulgaria, International conference, Foros Ukraine, 2013, pages:21-24, Ref
|
2013
|
34
|
Sonia Mileva, Tourism vs dark tourism, Годишник на Стопански факултет, издателство:СУ Св. Климент Охридски, 2013
|
2013
|
35
|
Соня Милева, АНАЛИЗ НА УЧАСТИЯТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ТУРИСТИЧЕСКИ ФИРМИ НА ВОДЕЩИ ТУРИСТИЧЕСКИ БОРСИ, Бизнесът – позитивната сила в обществото, издателство:Нов български университет, 2013
|
2013
|
36
|
Соня Милева, Елица Ганчева, ВИСОКАТЕГОРИЙНИТЕ ХОТЕЛИ В БЪЛГАРИЯ – СЪСТОЯНИЕ И ЕФЕКТИВНОСТ, Отговорен туризъм 2020, издателство:ИУ Варна, 2013, PhD
|
2013
|
37
|
Соня Милева, Яна Рибакова, ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗВИТИЕ НА ТЪМЕН (МРАЧЕН) ТУРИЗЪМ В ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ, Международна научна конференция на МВБУ, 2013, стр.:692-703, ISSN (print):978-954-9432-75-1, Ref, MSc
|
2013
|
38
|
Sonia Mileva, Naalyan Gendzheva, Research on globalization challenges in front of leading Bulgarian touroperators, Годишник на Стопански факултет, издателство:СУ Св. Климент Охридски, 2012, Ref
|
2012
|
39
|
Соня Милева, Наалян Генджева, Влияние на глобализацията в туроператорската и агентска дейност в България, Научна конференция с международно участие на катедра „Икономика на туризма” при УНСС – София, 2012
|
2012
|
40
|
Соня Милева, Детерминанти за развитието на е-туризма в България, Международна научна конференция на МВБУ, 2012
|
2012
|
41
|
Соня Милева, ДИНАМИКА НА ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ НА ЕМИТИВНИТЕ ПАЗАРИ, Юбилейна научна конференция с международно участие на катедра „Икономика на туризма” , 2011
|
2011
|
42
|
Соня Милева, Елица Ганчева, Е-туризмът: предизвикателствата и бариерите пред българските туристически агенции и туроператори., Съвременни измерения на търговския бизнес – комуникация между наука и практика, издателство:Стопанска академия Д. А. Ценов, 2011, MSc
|
2011
|
43
|
Соня Милева, . Ролята на местното население за изграждането на бранд на туристическа дестинация (на примера на подрайон Лудогорие), „Алтернативи за развитие на съвременния туризъм”, издателство:УИ Варна, 2010
|
2010
|
44
|
Sonia Mileva, Impact of education policy in the field of Tourism , EIAT Education and Industry Advancing Together, 2010
|
2010
|
45
|
Sonia Mileva, Role of Public Involvement in Destination Branding, Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, 2010, Ref
|
2010
|
46
|
Sonia Mileva, LAG BETWEEN QUALIFICATION DEMANDS AND HIGHER EDUCATION PROVISION
IN THE SECTOR OF TOURISM, EIAT Education and Industry Advancing Together, 2009
|
2009
|
47
|
Соня Милева, Многостранни измерения на ефективността и качеството на висшето образование, Качеството на висшето образование в България – проблеми и перспективи, издателство:Русенски университет А. Кънчев, 2009
|
2009
|
48
|
Соня Милева, Крос-функционална интеграция в туризма, Тринадесети национален симпозиум „Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие”, издателство:УНСС, 2008
|
2008
|
49
|
Sonia Mileva, Quality concerns for Bulgarian Tourism Industry, Годишник на Стопански факултет, издателство:СУ Св. Климент Охридски, 2007
|
2007
|
50
|
Sonia Mileva, Осигуряване на съответствие между Предлагането и Търсенето – Мрежа за Секторен подход към квалификационните изисквания в туризма на Европейско равнище, QTEL.NET, 2007
|
2007
|
51
|
Sonia Mileva, The influence of tourist recreation on leisure, Institute of Tourism, издателство:Trade Union Federation of Ukraine, 2005
|
2005
|
52
|
Соня Милева, Влияние на туристическата рекреация върху свободно време, Научна конференция “Икономика на свободното време”, издателство:ЮЗУ Неофит Рилски , 2005
|
2005
|
53
|
Соня Милева, Мисия и устойчиво развитие на фирмата, Десети национален симпозиум “Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие”, 2005
|
2005
|
54
|
Соня Милева, Подходи за ефективно оценяване на туристическия продукт според потребителските предпочитания, “Туристическата наука и предизвикателствата на XXI-ви век”, издателство:ИУ Варна, 2005
|
2005
|
55
|
Соня Милева, Синхронизиране на европейските стандарти в сферата на туризма, Годишник на Стопански факултет, издателство:СУ Св. Климент Охридски, 2005
|
2005
|
56
|
Соня Милева, Възможности за развитие на специализиран туризъм от малките и средни предприятия, Годишник на Стопански факултет, издателство:СУ Св. Климент Охридски, 2004
|
2004
|
57
|
Соня Милева, Квантифициране на удовлетвореността при задоволяване на специални интереси, Девети национален симпозиум “Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие”, 2004
|
2004
|
58
|
Соня Милева, Нов подход за инвестиране в иновации за повишаване на конкурентоспособността, Осми национален симпозиум “Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие”, 2003
|
2003
|
59
|
Соня Милева, Новите идеи за реинженеринг в туризма, “Туризъм без граници”, издателство:Корект, Благоевград, 2002
|
2002
|
60
|
Соня Милева, Новото приложение на реинженеринга в туризма, Седми национален симпозиум “Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие”, 2002
|
2002
|
61
|
Соня Милева, Суперефективност в туризма чрез реинженеринг на стопанските процеси, Юбилейна научна конференция “Туризъм през ХХІ век”, издателство:СУ Св. Климент Охридски, 2002
|
2002
|
62
|
Соня Милева, Конкурентоспособността на туристическия продукт през ХХІ век, Шести национален симпозиум “Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие”, издателство:УНСС, 2001
|
2001
|
63
|
Соня Милева, Значението на реинженеринга за повишаване конкурентоспособността на туристическия продукт, Пети национален симпозиум “Качество, конкурентоспособност, устойчиво развитие”, издателство:УНСС, 2000
|
2000
|
Съставителска дейност |
|
Sonia Mileva, Nikolina Popova, Research, Development and Education in Tourism, ISSN (print):1-5275-3719-6, ISBN:1-5275-3719-6, Cambridge Scholar , UK , Ref, Рецензирано, International
|
2019
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, Some dependencies between innovation, the economy and income, Crises, Resilience and Transformation
|
2022
|
2
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Destination image and selected social media: an analysis of major
tourist attractions of Sofia city
|
2021
|
3
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, SOCIETAL APPROACH TOWARDS THE SOCIALIST HERITAGE IN BULGARIA
|
2021
|
4
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Sociatal approach towards the socialist heritage in Bulgaria
|
2021
|
5
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, IMPACT OF GAMIFICATION ON TOURIST BEHAVIOUR
|
2020
|
6
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, Геймифицирани приложения за София, популяризиращи културно-историческото наследство на столицата
|
2020
|
7
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, ANALYSIS OF MAJOR TOURIST ATTRACTIONS SHAPING THE SOFIA CITY IMAGE AS A TOURIST DESTINATION
|
2020
|
8
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, Геймификация в туризма – възможности и ограничения
|
2020
|
9
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, ВЪЗМОЖНОСТИ И ОГРАНИЧЕНИЯ НА ГЕЙМИФИКАЦИЯТА КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА СОФИЯ КАТО ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ
|
2020
|
10
|
Присъствие, Соня Милева, Ддигитализация и висше образование
|
2019
|
11
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, CONTEMPORARY TOURISM DEVELOPMENTS AND THE NEW BUSINESS MODELS – CHALLENGES AND OPPORTUNITIES FOR SUSTAINABLE TOURISM IN BULGARIA
|
2019
|
12
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, ХРАНАТА КАТО ОБЕКТ НА УПРАВЛЕНИЕ И ДОБАВЕНАТА СТОЙНОСТ НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ
|
2019
|
13
|
Пленарен доклад, Соня Милева-Божанова, Talent management: what do hoteliers need to offer in order to compete with other industries for qualified staff?
|
2019
|
14
|
Присъствие, Соня Милева-Божанова, Интелигентен и креативен туризъм
|
2019
|
15
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, ANALYSIS OF MAJOR TOURIST ATTRACTIONS SHAPING THE SOFIA CITY IMAGE AS A TOURIST DESTINATION
|
2019
|
16
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, “Tourist information search behavior: Bulgarian perspective” (with co-author)
|
2017
|
17
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, Решение за избор и покупка на туристически продукт на българските туристи
|
2017
|
18
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, СЕКТОРНИ ПОЛИТИКИ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА ИНОВАЦИИТЕ И КОНКУРЕНТОСПОБНОСТТА В ТУРИЗМА
|
2017
|
19
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, ИНОВАЦИОННИ СТРАТЕГИИ И ИНОВАЦИИ В ТУРИЗМА
|
2016
|
20
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, EFFECTIVNESS OF BULGARIA’S NATIONAL TOURIST PORTAL
|
2016
|
21
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, Иновационни измерения на туризма в България
|
2016
|
22
|
Секционен доклад, Соня Милева, ТУРИЗЪМ, ИКОНОМИЧЕСКИ ВЛИЯНИЯ И РАСТЕЖ, ИНОВАТИВНИ СТРАТЕГИИ ЗА КОНКУРЕНТОСПОСОБЕН БИЗНЕС
|
2015
|
23
|
Секционен доклад, Соня Милева, ОБУЧЕНИЕ ПО ТУРИЗЪМ ВЪВ ВУЗ – КОМПЕТЕНЦИИ ЗА УСПЕШЕН БИЗНЕС
|
2015
|
24
|
Секционен доклад, Соня Милева, ЛИДЕРСТВО, ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ И ИНОВАЦИИ В ТУРИЗМА
|
2015
|
25
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Food Tourism in Bulgaria
|
2015
|
26
|
Секционен доклад, Соня Милева, ИНОВАТИВЕН ПОДХОД КЪМ ТРАДИЦИОННИЯ БЪЛГАРСКИ ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ
|
2015
|
27
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, RELATIONSHIP BETWEEN TOURISM AND CULTURAL HERITAGE PROTECTION AND TOURISM DEVELOPMENT: EVIDENCE FROM BULGARIA
|
2015
|
28
|
Секционен доклад, Соня Милева, ОПОЗНАВАТЕЛНИТЕ ТУРОВЕ КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА НАЦИОНАЛЕН ТУРИСТИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ
|
2014
|
29
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, The destiny of the communist heritage of Bulgaria and its integration in the tourism industry
|
2014
|
30
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Challenges for regional development and employment in tourism industry
|
2014
|
31
|
Секционен доклад, Соня Милева, ОПОЗНАВАТЕЛНИТЕ ТУРОВЕ КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА НАЦИОНАЛЕН ТУРИСТИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ
|
2014
|
32
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Research on globalization challenges in front of leading Bulgarian touroperators
|
2013
|
33
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Research on globalization challenges in front of leading Bulgarian touroperators
|
2013
|
34
|
Секционен доклад, Соня Милева, ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗВИТИЕ НА ТЪМЕН (МРАЧЕН) ТУРИЗЪМ В ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ
|
2013
|
35
|
Секционен доклад, Соня Милева, ВИСОКАТЕГОРИЙНИТЕ ХОТЕЛИ В БЪЛГАРИЯ – СЪСТОЯНИЕ И ЕФЕКТИВНОСТ
|
2013
|
36
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Tourism vs dark tourism. Possibility or abstraction in Bulgaria
|
2013
|
37
|
Секционен доклад, Соня Милева, ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗВИТИЕ НА ТЪМЕН (МРАЧЕН) ТУРИЗЪМ В ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ
|
2013
|
38
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Enhancing competitiveness and added value of a tourist product
|
2013
|
39
|
Секционен доклад, Соня Милева, АНАЛИЗ НА УЧАСТИЯТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ТУРИСТИЧЕСКИ ФИРМИ НА ВОДЕЩИ ТУРИСТИЧЕСКИ БОРСИ
|
2013
|
40
|
Секционен доклад, Соня Милева, Детерминанти за развитието на е-туризма в България
|
2012
|
41
|
Секционен доклад, Соня Милева, Влияние на глобализацията в туроператорската и агентска дейност в България
|
2012
|
42
|
Секционен доклад, Соня Милева, Детерминанти за развитието на е-туризма в България
|
2012
|
43
|
Секционен доклад, Соня Милева, Е-туризмът: предизвикателствата и бариерите пред българските туристически агенции и туроператори.
|
2011
|
44
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, ДИНАМИКА НА ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ НА ЕМИТИВНИТЕ ПАЗАРИ
|
2011
|
45
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Role of Public Involvement in Destination Branding
|
2010
|
46
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Impact of education policy in the field of Tourism
|
2010
|
47
|
Секционен доклад, Соня Милева , Ролята на местното население за изграждането на бранд на туристическа дестинация (на примера на подрайон Лудогорие)
|
2010
|
48
|
Секционен доклад, Соня Милева-Божанова, Многостранни измерения на ефективността и качеството на висшето образование
|
2009
|
49
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Професионално образование и квалификационните изисквания в сферата на туризма
|
2007
|
50
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, LAG BETWEEN QUALIFICATION DEMANDS AND HIGHER EDUCATION PROVISION
IN THE SECTOR OF TOURISM
|
2007
|
51
|
Секционен доклад, Sonia Mileva, Quality concerns for Bulgarian Tourism Industry
|
2007
|
Участие в редколегия |
1
|
Sonia Mileva, Research, Development and Education in Tourism, Участие в редколегия
|
2019
|
2
|
Соня Милева-Божанова, INTERNATIONAL EDITORIAL COUNCIL, Участие в редколегия
|
2016
|
Учебник/Учебно помагало |
1
|
Цветан Тончев, Соня Милева, Планиране и развитие на туризма, МВБУ, Ботевград
|
2010
|
2
|
Соня Милева, Основи на ресторантьорството , Авангард, София, Рецензирано
|
2008
|
3
|
Цветан Тончев, Соня Милева, Планиране и развитие на туризма, Издателство на МВБУ, Рецензирано
|
2008
|
4
|
Цветан Тончев, Марин Бъчваров, Соня Милева , Иванка Николова , Основи на туризма, Тилия букс
|
2007
|
5
|
Цветан Тончев, Соня Милева, Социална психология и туристическо поведение, Тилия , София
|
2004
|
|