Глава от книга |
1
|
Sofronieva, Ekaterina, “Measuring Empathy and Teachers’ Readiness to Adopt Innovations in
Second Language Learning”. In Sandie Mourão and Mónica Lourenço (Eds.), Early Years
Second Language Education: International Perspectives on Theory and Practice,189-203.
, ISBN:978-0-415-70527-1, Routledge, London, Рецензирано, International
|
2015
|
2
|
Sofronieva, Ekaterina , In Quest of the Language Bridge. In Francis Jarman (Ed.), Intercultural Communication in Action, 211-219.
, ISBN:978-1-4344-4404-2, Borgo Press, Rockville, Maryland, Рецензирано, International
|
2012
|
3
|
Екатерина Софрониева, Даниела Тошева, Празници и тържества. Bonjour, Hello, Olla… - Проблеми
на ранното чуждоезиково обучение, четвърта част, с. 211-
222.
, ISBN:987-954-775-692-2, Faber, В. Търново, Рецензирано
|
2007
|
4
|
Екатерина Софрониева, Даниела Тошева, Преподавателят, детето и английският език. Bonjour, Hello,
Olla…Проблеми на ранното чуждоезиково обучение, трета част, с. 62-105., ISBN:978-954-775-568-0, Faber, В. Търново
|
2006
|
Глава от монография |
1
|
Екатерина Софрониева, Приобщаващо образование и чуждоезикво обучение:
Моделът на Наративния Формат. В: М. Замфиров(редактор) Приобщаващо образование , ISBN:978-954-07-5856-5, Университетско издателство „Св. Климент Охридски“, София, Рецензирано
|
2023
|
2
|
Бакрачева, Замфиров, Коларова, Софрониева, Ценов, Адаптация на университетските преподаватели към работа от разстояние, ISBN:978-619-91067-5-4, М. Замфиров, София, Рецензирано
|
2022
|
3
|
Маргарита Бакрачева, Милен Замфиров, Цецка Коларова, Екатерина Софрониева, Живот в условията на криза (COVID-19, вълна 2), ISBN:978-954-8846 , Веда Словена – ЖГ, София, Рецензирано
|
2021
|
4
|
Маргарита Бакрачева, Милен Замфиров, Цецка Коларова, Екатерина Софрониева, Живот в условията на криза (COVID-19, 2020), ISBN:ISBN 978-619-91067-4-7 (eл.); COBISS.BG-ID – 42402312, Колбис, София, Рецензирано
|
2020
|
5
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Емпатията на добрия учещ. – Във: Всичко да става за поука. Проучване на факторите, влияещи на успешното учене на втори език,
с. 109-136. COBISS.BG-ID –1283941604
, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, Рецензирано
|
2018
|
6
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Локусът на контрол на добрия учещ. – Във: Всичко да става за поука. Проучване на факторите, влияещи на успешното учене на втори език, с. 74-84. COBISS.BG-ID –1283941604
, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2018
|
7
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Научноизследователски проект. – Във: Всичко да става за поука. Проучване на факторите, влияещи на успешното учене на втори език, с. 25-37. COBISS.BG-ID –1283941604, ISBN:978-954-07-4142-0. , Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2018
|
8
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Самооценката на добрия учещ. – Във: Всичко да става за поука. Проучване на факторите, влияещи на успешното учене на втори език, с. 64-73. COBISS.BG-ID –1283941604, ISBN:978-954-07-4142-0, Рецензирано
|
2018
|
9
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Тревожността на добрия учещ. – Във: Всичко да става за поука. Проучване на факторите, влияещи на успешното учене на втори език.
София: Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, с. 85-108. COBISS.BG-ID –1283941604
, ISBN:978-954-07-4142-0, Рецензирано
|
2018
|
10
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Учебен успех по втори език. – Във: Всичко да става за поука. Проучване на факторите, влияещи на успешното учене на втори език,
с. 137-163. COBISS.BG-ID –1283941604
, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2018
|
11
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Учебни стратегии за добрия учещ. – Във: Всичко да става за поука. Проучване на факторите, влияещи на успешното учене на втори език, с. 38-63. COBISS.BG-ID –1283941604, ISBN:978-954-07-4142-0., Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, Рецензирано
|
2018
|
12
|
Sofronieva, Ekaterina, Pre-primary Second Language Learning and Teacher Education in Bulgaria. In: R. Engels-
Kritidis, B. Angelov, D. Kostrub, & Robert Osaďan (Eds.), Views of Contemporary Preschool and Primary Education in Bulgaria and Slovakia (pp. 219-230).
, ISBN:978-80-7315-261-1, Paido, Brno, Рецензирано, International
|
2016
|
13
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Алтернативни методи – eELP и автентични тестове. – В: Излезе сеяч да сее... Увод в класическата теория на тестовете по съвременни езици, с. 108-112. COBISS.BG-ID - 1276597732, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2016
|
14
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Анализ на айтъми. – В: Излезе сеяч да сее... Увод в класическата теория на тестовете по съвременни езици, с. 60-66. COBISS.BG-ID - 1276597732, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2016
|
15
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Валидност и валидиране. – В: Излезе сеяч да сее... Увод в класическата теория на тестовете по съвременни езици, с. 52-59. COBISS.BG-ID - 1276597732, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2016
|
16
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Видове, дизайн и стандартизиране. – В: Излезе сеяч да сее... Увод в класическата теория на тестовете по съвременни езици, с. 80-107. COBISS.BG-ID - 1276597732, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2016
|
17
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Добри практики - VRIPQ, CITAS, DIALANG, CEFR and testing. – В: Излезе сеяч да сее... Увод в класическата теория на тестовете по съвременни езици, с. 113-134. COBISS.BG-ID - 1276597732, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2016
|
18
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Езиковото владеене като цел на теста. – В: Излезе сеяч да сее... Увод в класическата теория на тестовете по съвременни езици, с. 135-158. COBISS.BG-ID - 1276597732, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2016
|
19
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Етика на теста по втори език. – В: Излезе сеяч да сее... Увод в класическата теория на тестовете по съвременни езици, с. 159-174. COBISS.BG-ID - 1276597732, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2016
|
20
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Класическа теория на теста. – В: Излезе сеяч да сее... Увод в класическата теория на тестовете по съвременни езици, с. 23-41. COBISS.BG-ID - 1276597732, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, Рецензирано
|
2016
|
21
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Надеждност на теста. – В: Излезе сеяч да сее... Увод в класическата теория на тестовете по съвременни езици, с. 42-51. COBISS.BG-ID - 1276597732, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2016
|
22
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Образователно оценяване. – В: Излезе сеяч да сее... Увод в класическата теория на тестовете по съвременни езици, с. 67-79. COBISS.BG-ID - 1276597732, ISBN:978-954-07-4142-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2016
|
Дисертация д-р |
|
Ekaterina Sofronieva, The Magic Teacher: Teacher Efficacy and Empathy in Foreign Language Teaching. p. 212., Sapienza University of Rome, Ръководител:Prof. Traute Taeschner, PhD
|
2012
|
Друго (научно-популярни и др. под.) |
1
|
E. Sofronieva, C. Beleva, M. Bakracheva, V. Cone, Empathy Quotient - 10 items (EQ-10) (Adult) – Bulgarian (online). Autism Research Centre based at the University of Cambridge in the UK. , http://www.autismresearchcentre.com/arc_tests
|
2022
|
2
|
V. Cone, E. Sofronieva, C. Beleva, M. Bakracheva., Systemizing Quotient - 10 items (SQ-10) (Adult) – Bulgarian (online). Autism Research Centre based at the University of Cambridge in the UK.,
|
2022
|
3
|
Sofronieva, E., Shopov, T., Beleva, H., Baeva, D., & Cone, V., Empathy/Systemizing Quotient (EQ-SQ) (Child) – Bulgarian (online).Autism Research Centre based at the University of Cambridge in the UK.,
|
2017
|
4
|
Sofronieva, E., Shopov, T., & Tanushev, S., Empathy Quotient (EQ) –
Bulgarian. (online). Autism Research Centre based at the University of Cambridge in the UK. ,
|
2010
|
5
|
Sofronieva, E., Take a Break in Vitosha., Balkantourist Vitosha
|
1994
|
Монография |
1
|
Ekaterina Sofronieva, The Magic Teacher. Teacher Efficacy and Empathy in Foreign Language Teaching. p. 175, ISBN:978-954-07-5017-0, “St. Kliment Ohridski” University Press, SOFIA, Рецензирано, International
|
2020
|
2
|
Екатерина Софрониева, Особености на изучаването на чужд език в детска възраст. Усмивката има значение. 205 с. COBISS.BG-ID – 40335112, ISBN:978-954-07-4931-0, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2020
|
3
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Всичко да става за поука. Проучване на факторите, влияещи на успешното учене на втори език. , Университетско издателство „Св. Климент Охридски“, София
|
2018
|
4
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Излезе сеяч да сее... Увод в кла¬сическата теория на тестовете по съвременни езици., Университетско издателство „Св. Климент Охридски“, София
|
2016
|
5
|
Екатерина Софрониева, Ранно езиково обучение: модели у дома и в клас...Броенето не са думички, Мечо! Аз искам да говоря на английски! 256 с., ISBN:978-954-07-4097-3, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2016
|
6
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Изследвания в обучението по съвременни езици. 215 с., ISBN:978-954-07-3787-4, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2014
|
Научен проект |
1
|
Екатерина Софрониева, Изследвания върху обучението на педагогически специалисти по чужд език в онлайн и присъствена среда , Ръководител, , Номер на договора: Проект по НИС 80-10-23/08.04.2024 г.
|
2024
|
2
|
Екатерина Софрониева, Алгоритмична грамотност: социално-педагогически аспекти, Проект за научно изследване по проект „СУ - Маркер за иновации и технологичен трансфер (SUMMIT) № BG-RRP-2.004-0008-C01, по „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации, стълб 2 „Създаване на мрежа от изследователски висши училища в България“, Член, Софийски Университет
|
2023
|
3
|
Екатерина Софрониева, Ефективни подходи за осигуряване на достъпна среда и за стимулиране на играта на децата със специални образователни потребности като елемент на ранната интервенция и предучилищната подкрепа, Член, , Номер на договора:80-10-176/27.04.2020 г. по НИС
|
2020
|
4
|
Екатерина Софрониева, Изследване на емпатията в едноезична и двуезична среда, Ръководител, , Номер на договора:80-10-157 от 24.04.2020 г. по НИС
|
2020
|
5
|
Екатерина Софрониева, Анализ на образователни стратегии за личностна подкрепа в мултикултурна среда
, Член, , Номер на договора:80-10-50 от 10.04. 2019 г. по НИС
|
2019
|
6
|
Екатерина Софрониева, Анализ на педагогически практики за приобщаващо образование, Член, , Номер на договора:80-10-77 от 19.04. 2018 г. по НИС
|
2018
|
7
|
Екатерина Софрониева, Педагогика на добрите възможности за учене на всички, Член, , Номер на договора:80-10-152, по НИС
|
2018
|
8
|
Екатерина Софрониева, Изследване на социална и емоционална компетентност на учителя – умения и техники за работа с деца от малцинствени групи и деца-бежанци, Член, , Номер на договора:80-10-69 от 20.04. 2017 г., по НИС
|
2017
|
9
|
Екатерина Софрониева, Емоционалната култура в приобщаващото образование, Член, , Номер на договора:42 от 2016 г.
|
2016
|
10
|
Екатерина Софрониева, Създаване на иновативен модел на „учеща се общност” за подобряване условията за достъп до образование, Член, , Номер на договора:82 от 03.04.2015г. по НИС
|
2015
|
11
|
Екатерина Софрониева, Анализ на алтернативни педагогически практики за приобщаващо образование, Член, , Номер на договора:32/04.04.2014г. по НИС
|
2014
|
12
|
Екатерина Софрониева, Квалификация на педагогическите специалисти: Организиране и провеждане на специализирана квалификация в институции, предлагащи международно признат сертификат, насочена към повишаване знанията, уменията и компетентностите по английски език на педагогически специалисти с цел достигане на ниво в съответствие с Общата европейска езикова рамка (ОЕЕР) и логистично осигуряване на обучаваните, Член, МОМН, Номер на договора:по схема BG051PO001-3.1.03
|
2014
|
13
|
Екатерина Софрониева, Преподавателска мобилност, Член, , Номер на договора:EDU 67256-IC-1-2007-1-BG-ERASMUS-EDU-1
|
2014
|
14
|
Екатерина Софрониева, Модели за приобщаване на деца с допълнителни образователни потребности, Член, , Номер на договора:70 от 18.04.2013г. по НИС
|
2013
|
15
|
Екатерина Софрониева, Подкрепа за развитието на докторанти, постдокторанти, специализанти и млади учени, Член, МОМН, Номер на договора:по схема BG051PO001-3.3.06
|
2013
|
16
|
Екатерина Софрониева, Преподавателска мобилност, Член, ЕК, Номер на договора:EDU 67256-IC-1-2007-1-BG-ERASMUS-EDU-1.
|
2013
|
17
|
Екатерина Софрониева, Разработване и прилагане на иновативни техники и модели в обучението по медийна и информационна грамотност в контекста на гражданското образование (МиГ)във връзка с реализацията на проект Университетски комплекс по хуманистика „Алма Матер” , Член, МОМН, Номер на договора:договор с МОМН № ДУНК01-1/22.12.2009г.
|
2013
|
18
|
Екатерина Софрониева, Изследване на модели за приобщаване на деца с допълнителни образователни потребности, Член, , Номер на договора:009 от 04.04.2012г. по НИС
|
2012
|
19
|
Екатерина Софрониева, Проект BG 051PO001-4.1.04-0041: Провеждане на обучение на учители и специалисти за интеграция на деца със специални образователни потребности: „Работа по програма за развитие на звукови и езикови структури – роден език и чуждоезиково обучение”. По проект „В хармония със себе си и света” по договор № BG 051PO001-4.1.04-0041 по Oперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Позиция: експерт и обучител. Срок: 03.01.2012г.-29.02.2012г., Член, EСФ на ЕС, Номер на договора:BG 051PO001-4.1.04-0041
|
2012
|
20
|
Екатерина Софрониева, Модели за приобщаване на деца със специфика на образователните потребности, Член, , Номер на договора:117 от 15.04.2011г. по НИС
|
2011
|
21
|
Екатерина Софрониева, Преподавателска мобилност, Член, ЕК, Номер на договора:преподаване EDU 67256-IC-1-2007-1-BG-ERASMUS-EDU-1.
|
2011
|
22
|
Екатерина Софрониева, Анализ на образователни стратегии в мултикултурна среда, Член, , Номер на договора:096 от 03.04.2010г. по НИС
|
2010
|
23
|
Екатерина Софрониева, Анализ на педагогически практики за приобщаващо образование, Член,
|
2009
|
24
|
Екатерина Софрониева, Office InterActors – Развиване на основни и професионални умения на бенефициенти от сферата на бизнеса и администрацията чрез интернетно –базирано обучение по игрово разрешаване на проблеми., Член, EК, Номер на договора:Проект на Леонардо Да Винчи
|
2008
|
25
|
Екатерина Софрониева, The Adventures of Hocus and Lotus”. Dinotour - Transfer of Innovative Methodology for Teaching Languages to Young learners, Член, ЕК, Номер на договора:референтен № LLP-LdV TOI-2007-BG-166013
|
2008
|
26
|
Екатерина Софрониева, Обучение на учители по чужд език, Член, МОМН, Номер на договора:договор с МОН № Дб1 – 1265 от 20.12.2007г.
|
2008
|
27
|
Екатерина Софрониева, Дистанционни форми на обучение и приобщаващо образование , Член, МОМН
|
2007
|
28
|
Екатерина Софрониева, Обмяна на опит и общи изследователски дейности и публикации, Член, СУ, ФНПП
|
2007
|
29
|
Екатерина Софрониева, Проект BG2005/017-455.01.02.01.06 "Природен парк "Персина" - модел за устойчиво развитие" по програма ФАР - Трансгранично сътрудничество България-Румъния 2005, Бюджетна линия: BG2005/017-455.01.02 - "Устойчиво развитие и опазване на биоразнообразието". Позиция - член на проекта: сътрудник по обучения и стратегическо планиране. Срок: 03.12.2007г.-03.12.2008г., Член, , Номер на договора:BG2005/017-455.01.02.01.06
|
2007
|
30
|
Eкатерина Софрониева, ELTAE (European Lingua Trainer in Adult Education). Позиция - лектор/обучител: Представяне на модула на Софийския Университет “Characteristics and principles of adult language learning and instructional design” на пилотен курс, Вилнюс, Литва, 20-27.09.2005г., Член, EК, Номер на договора:референтен № 113695-CP-2004-1-G1
|
2004
|
Научно ръководство |
1
|
Ekaterina Sofronieva, Empathy and language development of bilinguals at pre-school age, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Joanna Theodoros Katsarou
|
2027
|
2
|
Екатерина Софрониева, Physical Education in Childhood in a Multicultural Environment, Софийски Университет дисертация д-р:Grigoris Georgios Tzouras
|
2027
|
3
|
Ekaterina Sofronieva, The Role of Play in Promoting Inclusion in Preschool Education, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дисертация д-р:Annika Stergios Margariti
|
2027
|
4
|
Екатерина Софрониева, Assessment of the Intercultural Competence of Early Childhood Teachers in Greece , "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дисертация д-р:Konstantia-Panagiota Nikolaos Loukopoulou
|
2026
|
5
|
Екатерина Софрониева, Learning in an intercultural environment based on personal children's stories, дисертация д-р:Apostolos Athanasios Georgiou
|
2026
|
6
|
Екатерина Софрониева, Application of assistive technologies in the daily and learning activities of students with mobility and visual impairment
, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дисертация д-р:Alexia Menelaos Papaspyrou
|
2025
|
7
|
Екатерина Софрониева, Learning space as a factor of children's interaction and communication in multicultural classrooms, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дисертация д-р:Polyxeni Bougioukli
|
2025
|
8
|
Екатерина Софрониева, Play as a tool for social development and integration of refugee children in the educational reality. Teachers' views, Софийски Университет дипломна работа:Krasadaki Thaleia-Eleni
|
2024
|
9
|
Екатерина Софрониева, School celebrations and interculturalism in preschool education, Софийски Университет дипломна работа:Fanourios Aretakis
|
2024
|
10
|
Екатерина Софрониева, Диагностика на знанията и уменията на учениците при използване на дигитализацията в обучението по руски език и английски език в начален етап – 3 и 4 клас, Софийски Университет дипломна работа:Грета Димитрова Станчева
|
2024
|
11
|
Екатерина Софрониева, Емоционална интелигентност в начална училищна възраст /6-7 години/, Софийски Университет дипломна работа:Жана Симеонова
|
2024
|
12
|
Екатерина Софрониева, Приложение на метода Монтесори при езиково-говорното развитие на деца от предучилищна възраст, Софийски Университет дипломна работа:Зоя Ендарова
|
2024
|
13
|
Екатерина Софрониева, Фактори за социално развитие, самодисциплина, комуникативност и формиране на характер в Монтесори среда, Софийски Университет дипломна работа:Цветина Александрова Александрова
|
2024
|
14
|
Екатерина Софрониева, Формиране на умения за 3-7г. деца за разбиране на слухово възприетото литературно произведение и преразказ в Монтесори среда, Софийски Университет дипломна работа:Симона Иванова
|
2024
|
15
|
Екатерина Софрониева, Different perspectives of teachers, parents and children about the challenges and problems they are facing in intercultural education, Софийски Университет дипломна работа:Stella Atanasios Palioura
|
2023
|
16
|
Екатерина Софрониева, Диагностика на знанията и уменията на учениците при използване на дигитализацията в обучението по руски език и английски език в начален етап –3 клас , Тракийски университет – Стара Загора дипломна работа:Грета Димитрова Станчева
|
2023
|
17
|
Екатерина Софрониева, Емоционална интелигентност в предучилищна възраст- значение и развитие , Софийски Университет дипломна работа:Жана Симеонова
|
2023
|
18
|
Ekaterina Sofronieva, Education of Roma Children and the Influence of the Social Environment, Софийски Университет дипломна работа:Ефрем Саввас Вамвакидис
|
2022
|
19
|
Екатерина Софрониева, Teaching Greek Language: Vocabulary Development in Preschool Children, Софийски Университет дипломна работа:Елени Козмас Карасавиду
|
2022
|
20
|
Ekaterina Sofronieva, Teaching Intercultural Concepts Inside English Second Language Classroom in Jordanian Primary Schools, Софийски Университет дипломна работа:Малек Мохаммад Али Атоум
|
2022
|
21
|
Екатерина Софрониева, Техники за четене и писане по английски език в 1. клас чрез движение и жестове, музика, ритъм и творчество, Софийски Университет дипломна работа:Ели Колева
|
2022
|
22
|
Екатерина Софрониева, Application of an Intercultural Empathy Model in Greek Primary School: Views of Teachers, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Efthymios Nikolaos Papastergiou
|
2021
|
23
|
Екатерина Софрониева, Barriers of intercultural communication: the case study of primary schools in Chania-Crete, Greece, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Balogianni Maria
|
2021
|
24
|
Екатерина Софрониева, Empathy of the Intercultural Teacher in the Greek Language Classroom, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Maria Dimitrios Tzouda
|
2021
|
25
|
Екатерина Софрониева, Integration of refugee students: analysis of teachers’ readiness to cope with it, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Nikolaos Moratis
|
2021
|
26
|
Екатерина Софрониева, Interculturalism in school planning and organization: the role of primary school principals, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Edirneli Athanasia
|
2021
|
27
|
Екатерина Софрониева, Primary school teachers’ self-efficacy on teaching in multicultural classrooms, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Afroditi Ioannis Antoniou
|
2021
|
28
|
Екатерина Софрониева, Teacher evaluation of the challenges in learning Greek as a second language faced by bilingual students in the region of Trikala, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Moustaka Athanasia
|
2021
|
29
|
Екатерина Софрониева, Teaching Greek Language in the Intercultural Primary Classroom in Greece, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Sotirios Marioglou
|
2021
|
30
|
Екатерина Софрониева, Teaching Greek Language: Vocabulary Development in the Preschool Class, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Meropi Ioannis Kotta
|
2021
|
31
|
Екатерина Софрониева, Teaching practices and ways of communication in the intercultural classroom in the region of Kortinthos, Greece, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Frantzeskos Konstantinos Vortelinos
|
2021
|
32
|
Ekaterina Sofronieva, Teacher’s perception about intercultural education in the multi-cultural classroom of the Greek secondary education, Sofia University дипломна работа:Mitsios Athanasios
|
2020
|
33
|
Ekaterinа Sofronieva, The Cultural Diversity in the Greek Primary School and the Role of the Teacher in the Integration of Foreign Students, Sofia University дипломна работа:Konstantina Militsi
|
2020
|
34
|
Ekaterina Sofronieva, Empathy Skills among Kindergarten Children in Greece, "St. Kliment Ohrisdski" Sofia University дипломна работа:Afroditi E. Emmanouilidou
|
2019
|
35
|
Ekaterina Sofronieva, Perceptions (stereotypes and prejudice), feelings and attitudes of Greek educators towards students from different cultural background, Sofia University дипломна работа:Sylvia Nika
|
2019
|
36
|
Ekaterina Sofronieva, Social Attitude towards Refugees and the Importance of Differentiated Teaching of Greek Language for Their Social Inclusion, Sofia University дипломна работа:Olga Nika
|
2019
|
37
|
Ekaterina Sofronieva, The marginalization of the difference in schools of urban environment. Improving teachers’ interventions in the school and family environment, Sofia University дипломна работа:Anastasios Spyrou
|
2019
|
38
|
Ekaterina Sofronieva, The opinion of Greek people about intercultural education, Sofia University дипломна работа:Thomas Krokis
|
2019
|
39
|
Ekaterina Sofronieva, A Research on Student Empathy Skills in Greek Schools, Sofia University дипломна работа:Maria-Margarita Lezi
|
2018
|
40
|
Ekaterina Sofronieva, Investigating Empathy Skills in Primary Education Teachers in Greece, Sofia University дипломна работа:Anastasia Evangelidi
|
2018
|
41
|
Ekaterina Sofronieva, Stereotypes and prejudice of Greek teachers towards teenage school pupils belonging to non-native groups, дипломна работа:Eleni Chatzi
|
2018
|
42
|
Ekaterina Sofronieva, Teaching Greek as a Second Language in the Primary Education, дипломна работа:Niki Charistou
|
2018
|
43
|
Ekaterina Sofronieva, Students’ Identity in an Intercultural School Environment, Sofia University дипломна работа:Dimitris Mastrogiannis
|
2017
|
44
|
Екатерина Софрониева, Психодраматични елементи и тяхното имплементиране в чуждоезиковото обучение, Софийски Университет Св. „Климент Охридски“ дипломна работа:Иван Стоянов
|
2017
|
45
|
Ekaterina Sofronieva, Intercultural Education: Teaching Greek as a Native, Second or Foreign Language in the Intercultural Classroom, "St. Kliment Ohridski" University of Sofia дипломна работа:Isidora Kogkola
|
2016
|
46
|
Ekaterina Sofronieva, Use of Fiction and Nonfiction in Bulgarian and English Systems for Teaching English as a Foreign Language , "St. Kliment Ohridski" University of Sofia дипломна работа:Perunika Karshakova
|
2015
|
Превод на статия |
1
|
Анна Трошева-Асенова, Мира Цветкова-Арсова, Екатерина Софрониева, Христина Белева, Инструмент за оценяване използваемостта на играчки и игри TUET, https://www.tuet.eu/tuettoolbul.pdf, ISBN:978-84-09-23411-0, Технологичния институт за продукти за деца и свободно време A, Испания, Ref, International
|
2020
|
2
|
Екатерина Софрониева, Макийли, Дж. Хокус и Лотус не говорят на английски език в Англия. –Предучилищно възпитание, бр. 9, 2011, с. 13-19., ISSN (print):, София, Рецензирано, в сътрудничество с чуждестранни учени
|
2011
|
3
|
Екатерина Софрониева, Пирчо, С., Й. Пасиаторе и Т. Ташнер. Изучаване на английски език в детската ясла: ранно преподаване на чужд език с модела на наративния формат. – Предучилищно възпитание, бр. 9, 2011, с. 45-50., ISSN (print):, София, Рецензирано, в сътрудничество с чуждестранни учени
|
2011
|
4
|
Екатерина Софрониева, Гробс-Менгес, У. Децата в света – това голямо село: празни обещания, реални възможности и скрити опасности. – Предучилищно възпитание, бр. 8, 2005, с. 12-16. , ISSN (print):, София, в сътрудничество с чуждестранни учени
|
2005
|
Статия в научно списание |
1
|
Bakracheva, M., Sofronieva, E., Tsenov, M., Work-life balance of university teachers after two years of telework during the COVID-19 pandemic, Human Systems Management, vol:43, issue:5, 2024, pages:693-705, ISSN (print):0167-2533, ISSN (online):1875-8703, doi:10.3233/HSM-230089, Ref, Web of Science, IF (1.5 - 2024), SCOPUS, SJR (0.371 - 2024), SCOPUS Quartile: Q3 (2024)
|
2024
|
2
|
Екатерина Софрониева, Христина Белева, Употреба на роден език в чуждоезиковото взаимодействие, Образование и технологии, том:12, брой:1, 2021, стр.:177-181, ISSN (print):1314-1791, ISSN (online):2535-1214, Ref, др.(Crossref)
|
2021
|
3
|
Замфиров, Бакрачева, Коларова, Софрониева,Блажиева, Неприсъствена форма на обучение в условията на COVID-19, Образование и технологии, брой:11(1), 2020, стр.:91-99, ISSN (online):1314-1791, doi:http://doi.org/10.26883/2010.201.2212
|
2020
|
4
|
Екатерина Софрониева, Кажи и покажи: за ролята на жестовете в езиковото обучение., Педагогика, брой:4, 2018, стр.:522-534, ISSN (print):0861-3982, ISSN (online):1314-8540, Ref
|
2018
|
5
|
Софрониева, Е., Белева, Х., Радостта от общуването на чужд език в детството., Педагогика, брой:7, 2018, стр.:1001-1011, ISSN (print):0861-3982, ISSN (online):1314-8540, Ref
|
2018
|
6
|
Sofronieva, Ekaterina Nedelcheva, EARLY LANGUAGE EDUCATION: A SMILE MATTERS, CHUZHDOEZIKOVO OBUCHENIE-FOREIGN LANGUAGE TEACHING, vol:44, issue:3, 2017, pages:279-288, ISSN (print):0205-1834, ISSN (online):1314-8508
|
2017
|
7
|
Sofronieva, Ekaterina, LANGUAGE MODELS FOR INCLUSIVE EDUCATION, CHUZHDOEZIKOVO OBUCHENIE-FOREIGN LANGUAGE TEACHING, vol:44, issue:2, 2017, pages:139-149, ISSN (print):0205-1834, ISSN (online):1314-8508
|
2017
|
8
|
Екатерина Софрониева, Езикови модели за приобщаващо образование, Чуждоезиково обучение, брой:2, 2017, стр.:139-149, ISSN (print):0205–1834 (Print), ISSN (online):1314–8508 (Online), Ref
|
2017
|
9
|
Димитър Веселинов, Екатерина Софрониева, И нека думите говорят… (портрет на един бележит учен), Чуждоезиково обучение, брой:5, 2017, стр.:583-592, ISSN (print):0205–1834, ISSN (online):1314–8508, Ref
|
2017
|
10
|
Екатерина Софрониева, Ранно езиково обучение: усмивката има значение. , Чуждоезиково обучение, брой:3, 2017, стр.:279-287, ISSN (print): 0205–1834 (Print), ISSN (online):1314–8508 (Online), Ref
|
2017
|
11
|
Sofronieva, Ekaterina, Multiculturalism: The Challenge of Matching Language Learning to Early
Childhood Education. , Journal of Preschool and Elementary School Education, issue:3, 2013, pages:105-119, ISSN (print):2084-7998, Ref
|
2013
|
12
|
Sofronieva, Ekaterina, A Study of Student Reactions and Attitudes to Non-traditional Pedagogy in
Very Early Language Learning., Journal of Preschool and Elementary School Education, issue:1, 2012, pages:43-58, ISSN (print):2084-7998
|
2012
|
13
|
Sofronieva, Ekaterina, Empathy and Communication., „Реторика и комуникации”, брой:4, 2012, ISSN (online):1314-4464
|
2012
|
14
|
Sofronieva, E., & Shopov, T., The Swing of the Pendulum – Objectivism or Constructivism in Language Education?, Journal of Preschool and Elementary School Education, issue:2, 2012, pages:173-190, ISSN (print):2084-7998, Ref
|
2012
|
15
|
Екатерина Софрониева, Въвеждане на модела на наративния формат в чуждоезиковото
обучение на учители, студенти и деца.
, Предучилищно възпитание, брой:9, 2011, стр.:6-13, ISSN (print):0204-7004
|
2011
|
16
|
Екатерина Софрониева, Играта в наративното обучение по съвременни езици на деца., Предучилищно възпитание, брой:6, 2011, стр.:16-18, ISSN (print):0204-7004
|
2011
|
17
|
Екатерина Софрониева, Мотивация, комуникация и принципът на „билингвизъм“ в ранното чуждоезиково обучение.
, Годишно научно-методическо сп. „Образование и , брой:2, 2011, стр.:219-221, ISSN (print):1314-1791
|
2011
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Tsenov, M., Bakracheva, M., Sofronieva, E., Working During The Covid-19 Pandemic: Views Of Customer Service Personnel And University Lecturers In The Republic Of Bulgaria, Proceedings 14th International Conference The Future of Education, Publisher:Bologna: Filodiritto Publisher, 2024, pages:255-262, ISSN (print):2384-9509, ISBN:979-12-80225-60-3, doi:10.26352/I620_2384-9509
|
2024
|
2
|
Христина Белева, Екатерина Софрониева, Игра с езика в детството, Образование и изкуства: традиции и перспективи, издателство:Университетско издателство „Св.Климент Охридски“, 2021, стр.:369-375, ISSN (online):2738-8999
|
2021
|
3
|
Софрониева, Белева, Баева, Петев и Пенев, Изследване на емпатията на деца в едноезична и двуезична среда, Диалогът в образованието – съвременност и перспективи, 2021, стр.:94-100, Ref, PhD
|
2021
|
4
|
Христина Белева, Екатерина Софрониева, Когнитивни и метакогнитивни стратегии за учене на втори език и умения за осъществяване на писмена комуникация от студенти педагози, Лингводидактически ракурси, редактор/и:Д. Веселинов; М. Йорданова, издателство:Университетско издателство „Св.Климент Охридски“, 2020, стр.:251-260, ISBN:978-954-07-4982-2
|
2020
|
5
|
Белева, Х., Софрониева, Е., Ранно чуждоезиково обучение и въображение, Образование и изкуства: традиции и перспективи, 2020, стр.:1074-1081, ISBN:978-954-07-5061-3, Ref
|
2020
|
6
|
Sofronieva, E., Inclusive Language Education: A Case Study. In B. Angelov, R. Engels-Kritidis, D. Kostrub, & R. Osaďan (Eds.), Specific Issues of Contemporary Preschool Education in Bulgaria and Slovakia (pp. 277-293). COBISS.BG-ID – 1285989860, Specific Issues of Contemporary Preschool Education in Bulgaria and Slovakia, editor/s:B. Angelov, R. Engels-Kritidis, D. Kostrub, & R. Osaďan, Publisher:Sofia: “St. Kliment Ohridski” University Press, 2018, pages:277-293, ISBN:978-954-07-4388-2.
|
2018
|
7
|
Ekaterina Sofronieva, Who is in control? Research on Bulgarian Teachers’ Locus of Control and Empathy Skills, Педагогика на добрите възможности за учене на всички, editor/s:Д.Веселинов, Publisher:Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, 2018, pages:70-78, ISBN:978-954-07-4566-4
|
2018
|
8
|
Белева, Х., Софрониева, Е., Езикови умения и словотворчество в ранното детство. В: (съст. Р.Енгелс-Критидис) Децата и творчеството (стр. 188-195).COBISS.BG-ID – 1285637604, Децата и творчеството, редактор/и:Р.Енгелс-Критидис, издателство:Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, 2018, стр.:188-195, ISBN:978-954-07-4407-0
|
2018
|
9
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева и др., Култура и поведение – емпирично
проучване с български студенти. , Туризъм – изследване, развитие и обучение. , издателство:Ботевград: МВБУ, 2018, стр.:177-183, ISSN (print):978-954-9432-70-1 (CD), ISBN:978-954-9432-79-4; 978-954-9432-70-1 (CD)
|
2018
|
10
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева и др., Проучване на чувството на тревожност като фактор за успеха на учещия втори език. , Развитие на висшите училища в контекста на европейските изисквания за качество на образователните услуги. , издателство:МВБУ, 2017, стр.:566-577, ISBN:978-954-9432-75-6; 978-954-9432-70-1 (CD)
|
2017
|
11
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева и др., Локусът на контрол
като фактор за учебните резултати по втори език. Проучване на студенти в МВБУ. , Съвременното дистанционно обучение: тенденции, политики и добри практики, издателство:МВБУ, 2016, стр.:177-183, ISBN:978-954-9432-70-1 (CD)
|
2016
|
12
|
Sofronieva, E., & Danova, M., Teacher Efficacy, Personality and Locus of Control. , Иновативно обучение в 21 век, Publisher:Полиграфюг АД, 2015, pages:64-79, ISBN:978-619-7240-17-7
|
2015
|
13
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева и др., Проучване на самооценката като фактор за учебните резултати по втори език на студенти в МВБУ и СУ „Св. Климент Охридски”, Иновативни стратегии за конкурентноспособен бизнес, издателство:МВБУ, 2015, стр.:449-454, ISBN:978-954-9432-67-1 (CD)
|
2015
|
14
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева и др., Проучване на
стратегии за учене на втори език на студенти в МВБУ.
, Преподаване, учене и качество във висшето образование, издателство:МВБУ, 2014, стр.:1382-1397, ISBN:978-954-9432-64-0 (CD)
|
2014
|
15
|
Sofronieva, Ekaterina, Empathy and Magic Teachers., Developing Children’s Foreign Language Skills at School and in a Family Environment. Let’s become a bilingual family! Let’s become a multilingual society!, редактор/и:J. Zacharová & L. Sokolová (Eds.), , издателство:Bratislava: Havava, s.r.o., 2012, стр.:95-105, ISBN:978-80-971123-0-1, Ref
|
2012
|
16
|
Sofronieva, Ekaterina, The Efficacy of the Narrative Format Model in Early Childhood Teacher Preparation, “Годишник на Софийския Университет „Св. Климент Охридски”, том 104, издателство:Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, 2012, стр.:25-43, ISSN (print):0861-8216
|
2012
|
17
|
Екатерина Софрониева, Следдипломна квалификация на учители по чужд език в начален етап –
съвременни измерения и предизвикателства.
, 130 години предучилищно възпитание в България, издателство:Университетско издателство “Св.Св. Кирил и Методий”, Велико Търново, 2012, стр.:194-197, ISBN:978-954-524-842-9
|
2012
|
18
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева и др., Учебна технология
за онлайн обучение по английски език., Предизвикателства пред съвременната икономика, 2012, стр.:1248-1267, ISBN:978-954-9432-57-2 (CD)
|
2012
|
19
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Европейската политика за многоезичие - от Малуф до Европа 2020.
, Преподаване, учене и качество във висшето образование – 2011. , издателство:София: МВБУ, 2011, стр.:362-367, ISBN:978-954-9432-43-5
|
2011
|
20
|
Екатерина Софрониева, Магическият учител – изследване на емпатията в езиковото обучение.
, Преподаване, учене и качество във висшето образование – 2010. , издателство:София: МВБУ, 2011, стр.:95-102, ISBN:978-954-9432-42-8
|
2011
|
21
|
Екатерина Софрониева, Обучение и подготовка на учители по чужд език. , Най-добрия начин да предскажем бъдещето е, като го създаваме, издателство:МОМН, Регионален инспекторат по образованието, Стара Загора, 2011, стр.:39-40
|
2011
|
22
|
Екатерина Софрониева, Аспекти на дистанционното езиково обучение., Преподаване, учене и качество във висшето образование – 2007., издателство:издателство МВБУ, 2007, стр.:251-257, ISBN:978-954-9432-23-7
|
2007
|
23
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Болонският процес и езиковото обучение във висшето
образование.
, Приемственост и перспективи в развитието на педагогическататеория и практика. 125 години предучилищно образование в България. , издателство:Веда Словена – ЖГ, 2007, стр.:128-132, ISBN:978-954-8846-02-8
|
2007
|
24
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Анализ на състоянието на подготовката на учители по
чужд език в България и препоръки за модернизация.
, Подготовката на учители и социални педагози в навечерието на европейската интеграция., издателство:Веда Словена – ЖГ, 2006, стр.:113-119, ISBN:978-954-8510-97-4
|
2006
|
25
|
Тодор Шопов, Екатерина Софрониева, Обучение на учители по езици и учене през целия живот. , Конкурентни стратегии във висшето образование., издателство:Издателство МВБУ, 2006, стр.:325-333, ISBN:954-9432-16-5
|
2006
|
Студия в научно списание |
|
Ekaterina Sofronieva, Christina Beleva, Galina Georgieva, Stefan Markov, Artificial Intelligence, Algorithm Literacy, Locus of Control, and English Language Skills: a Study Among Bulgarian Students in Education, Педагогика / Pedagogika, vol:96, issue:5, 2024, pages:579-599, ISSN (print):0861–3982, ISSN (online):1314–8540, doi:https://doi.org/10.53656/ped2024-5.01, Ref, IF, IF (0.4 - 2024), Web of Science Quartile: Q4 (EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH (Q4)
|
2024
|
Участие в конференция |
1
|
Постер, Ekaterina Sofronieva, Christina Beleva, and Galina Georgieva, Algorithm Literacy - Socio-Pedagogical Aspects
|
2024
|
2
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Електронно обучение по език на студенти от Софийския университет
|
2021
|
3
|
Пленарен доклад, Екатерина Софрониева и Христина Белева, Foreign Language Learning: undergraduate's perceptions of face-to-face and online tuition
|
2021
|
4
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева и Христина Белева, Употреба на роден език в чуждоезиковото взаимодействие
|
2021
|
5
|
Секционен доклад, Христина Белева и Екатерина Софрониева, Игра с езика в детството
|
2021
|
6
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева и др., Неприсъствена форма на обучение в условията на COVID-19.
|
2020
|
7
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Христина Белева и др., Изследване на емпатията на деца в едноезична и двуезична среда.
|
2020
|
8
|
Секционен доклад, Христина Белева и Екатерина Софрониева, Когнитивни и метакогнитивни стратегии за учене на втори език и умения за осъществяване на писмена комуникация от студенти-педагози
|
2019
|
9
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева и Христина Белева, Радостта от общуването на нов език в детството
|
2018
|
10
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Who is in control? Research on Bulgarian Teachers’ Locus of Control and Empathy Skills
|
2017
|
11
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Кажи и покажи: за ролята на жестовете в езиковото обучение
|
2017
|
12
|
Секционен доклад, Стефан Симеонов и Екатерина Софрониева, Проучване на чувството на тревожност като фактор за успеха на учещия втори език
|
2017
|
13
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Локусът на контрол като фактор за учебните резултати по втори език.
|
2016
|
14
|
Пленарен доклад, Ekaterina Sofronieva, A Smile Matters: Empathy in Foreign Language Education
|
2016
|
15
|
Пленарен доклад, Ekaterina Sofronieva, Early Second Language Education: Challenges and Effective Models
|
2016
|
16
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева и Мадлен Данова, Електронни тестове
|
2015
|
17
|
Секционен доклад, Ekaterina Sofronieva, Developing the capacity of specializing, postdoctoral and young scientists for teaching a foreign language or another subject in that foreign language by using current methodologies and ICT
|
2015
|
18
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Представяне на предварителни резултати от обученията на бенефициентите от група А по проект BG051PO001-3.3.06-0045 „Развитие на капацитета на специализанти, постдокторанти и млади учени"
|
2014
|
19
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Следдипломна квалификация на учители по чужд език в начален етап – съвременни измерения и предизвикателства
|
2012
|
20
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Европейската политика за многоезичие - от Малуф до Европа 2020
|
2011
|
21
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Мотивация, комуникация и принципът на „билингвизъм“ в ранното чуждоезиково обучение
|
2011
|
22
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Обучение и подготовка на учители по чужд език
|
2011
|
23
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Магическият учител – изследване на емпатията в езиковото обучение
|
2010
|
24
|
Секционен доклад, Ekaterina Sofronieva , Dinocrocs Go to Sofia University. First Results of Sofia University Trainings
|
2009
|
25
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Болонският процес и езиковото обучение във висшето образование
|
2007
|
26
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Аспекти на дистанционното езиково обучение
|
2007
|
27
|
Секционен доклад, Екатерина Софрониева, Обучение на учители по езици и учене през целия живот
|
2006
|
Участие в редколегия |
1
|
Рецензент , Г. Матева "Българската чуждоезикова сугестопедия" , София: Технически Университет, ISBN: 978-619-167-560-9, Участие в редколегия
|
2024
|
2
|
Научен рецензент, Х. Белева "Аспекти на обучението по чужд език на педагогически специалисти в онлайн и присъствена среда", София:УИ, ISBN: 978-954-07-6041-4, Участие в редколегия
|
2024
|
3
|
Научен рецензент, Х. Белева "Езикът на детството: думи, разговори и истории", София:УИ, ISBN 978-954-07-6011-7, Участие в редколегия
|
2024
|
4
|
Рецензент, Г. Минковска "Мажоретни танци", София: Веда-Словена ЖГ, ISBN 978-954-8846-73-8, Участие в редколегия
|
2023
|
5
|
Рецензент , Е.Караминкова-Кабакова "Музика и английски език в предучилищна възраст", София:УИ, ISBN 978-954-0756-68-4, Участие в редколегия
|
2023
|
6
|
Scientific reviewer, Engles-Kritidis, Stathopoulou, Filippou and Baila "Inclusive Approaches to Pedagogical Interaction with 4 to 7 Year-Old Children", Sofia:University Press, ISBN 978-954-07-5019-4, Участие в редколегия
|
2020
|
Учебник |
1
|
Beleva, C., Simeonova, I., & Sofronieva, E., Test to Learn and Learn to Take Tests: A Textbook of English Tests for Successful Second Language Learning. Part 3. p.161. COBISS.BG-ID – 40015880
, ISBN:978-954-07-4915-0, Рецензирано, International
|
2020
|
2
|
Ekaterina Sofronieva, The Empathy Concept: Measures and Application in Education; Scientific Consultant: Prof. Mark H. Davis. p. 133.
, ISBN:978-954-07-5026-2, “St. Kliment Ohridski” University Press., SOFIA, Рецензирано, International
|
2020
|
3
|
Екатерина Софрониева, Емпатия и комуникация в езиковото обучение. 109 c. , ISBN:978-954-07-4938-9, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2020
|
4
|
Simeonova, I., Sofronieva, E., & Beleva, C., Test to Learn and Learn to Take Tests: A Texbook of English Tests for Successful Language Learning. Part 2. p. 172. COBISS.BG-ID – 1292843748, ISBN:978-954-07-4826-9, Рецензирано, International
|
2019
|
5
|
Sofronieva, E., Beleva, C., & Simeonova, I., Test to Learn and Learn to Take Tests: A Textbook of English Tests for Successful Second Language Learning. Part 1. p. 157. COBISS.BG-ID – 1286026212
, ISBN:978-954-07-4438-4, “St. Kliment Ohridski” University Press., Sofia, Рецензирано, International
|
2018
|
6
|
Екатерина Софрониева, Даниела Тошева, Преподавателят, детето и английският език. Bonjour, Hello, Olla… ; Празници и тържества. Bonjour, Hello, Olla…. В: (съст. Т. Шопов, Л. Малинова и В. Вълканова), Университетски курс по ранночуждоезиково обучение (преиздадени, с. 347-382; с. 383-389)., ISSN (print):, Университетско издателство „Св. Кл. Охридски”, София
|
2008
|
Учебно помагало |
1
|
Екатерина Софрониева, Емпатия и комуникация: практически задачи. 87 c., ISBN:978-954-07-5012-5, Университетско издателство „Св. Климент Охридски”, София, Рецензирано
|
2020
|
2
|
Екатерина Софрониева, Ефективно и устойчиво ранно езиково обучение. В: (съст. П.
Янева) Обучение по и на чужд език с със съвременни методи и информационни и компютърни технологии в СУ „Св. Климент Охридски” (с. 73-79).
, ISBN:978-619-7065-06-0, Алианс Принт, София, Рецензирано
|
2015
|
3
|
Екатерина Софрониева, Проучване на добри практики: Изследователски методи (Мак Бърни и Уайт, 2007г.). В “Добри практики в обучението по и на чужд език” със съставители Петя Янева, Анелия Кременска и Добрин Ташев, 2014, с.27-33. Компендиум по проект BG051PO001-3.3.06-0045 “Преподаване по и на чужд език със съвременни методи и технологии.” c.27-33., Рецензирано
|
2014
|
4
|
Екатерина Софрониева, Развитие на звукови и езикови структури – роден език и чуждоезиково обучение: модел на наративния формат. В: (съст. К. Караджова) Учебно помагало „Можем да учим”, сборник с научни статии (с. 26-39).
|
2012
|
|