Skip Navigation LinksНачало > Справки > Личен състав > Публикации на автор
Научни приноси на доц. д-р Анелия Спасова
Научно ръководство
1 Анелия Спасова, Атитюдът като детерминант на взаимодействието между реклама и бранд: Психологическо изследване, СУ дисертация д-р:Лора Онянова Топурова 2013
2 Анелия Спасова, Влияние на еротиката в рекламата върху бранда, СУ дипломна работа:Стелла Стойнева 2013
3 Анелия Спасова, Влияние на хумора в рекламата върху оценката на бранда, СУ дипломна работа:Валентина Кожухарова 2013
4 Анелия Спасова, Възпитателни функции на рекламата:приятелски и агресивни модели на поведение, СУ дипломна работа:Божидар Джапанов 2013
5 Анелия Спасова, Корпоративна социална отговорност, СУ дипломна работа:Нели Мутафчиева 2013
6 Анелия Спасова, Персонификацията на бранда като средство за позиционирането му в съзнанието на потребителя, СУ дипломна работа:Рая Попова 2013
7 Анелия Спасова, потребителска социализация на децата и реклама, СУ дипломна работа:Стефанка Петрова 2013
8 Анелия Спасова, Потребителско поведение и импулсивни покупки, СУ дипломна работа:Лора Иробалиева 2013
9 Анелия Спасова, Роля на рекламата за позициониране на бранда в съзнанието на потребителя, СУ дипломна работа:Дария Младенова 2013
10 Анелия Спасова, Семейни роли на съвременната жена в рекламата, СУ дипломна работа:Татяна Духалова 2013
11 Анелия Спасова, Скептицизъм към рекламата. Връзка на скептицизма с ефективността на рекламата, СУ дипломна работа:Ирена Стоянова 2013
Участие в конференция
Секционен доклад, Анелия Спасова Дамяна Иванова, Професионална насоченост и иновационни нагласи 2013