Научно ръководство |
1
|
Анелия Спасова, Атитюдът като детерминант на взаимодействието между реклама и бранд: Психологическо изследване, СУ дисертация д-р:Лора Онянова Топурова
|
2013
|
2
|
Анелия Спасова, Влияние на еротиката в рекламата върху бранда, СУ дипломна работа:Стелла Стойнева
|
2013
|
3
|
Анелия Спасова, Влияние на хумора в рекламата върху оценката на бранда, СУ дипломна работа:Валентина Кожухарова
|
2013
|
4
|
Анелия Спасова, Възпитателни функции на рекламата:приятелски и агресивни модели на поведение, СУ дипломна работа:Божидар Джапанов
|
2013
|
5
|
Анелия Спасова, Корпоративна социална отговорност, СУ дипломна работа:Нели Мутафчиева
|
2013
|
6
|
Анелия Спасова, Персонификацията на бранда като средство за позиционирането му в съзнанието на потребителя, СУ дипломна работа:Рая Попова
|
2013
|
7
|
Анелия Спасова, потребителска социализация на децата и реклама, СУ дипломна работа:Стефанка Петрова
|
2013
|
8
|
Анелия Спасова, Потребителско поведение и импулсивни покупки, СУ дипломна работа:Лора Иробалиева
|
2013
|
9
|
Анелия Спасова, Роля на рекламата за позициониране на бранда в съзнанието на потребителя, СУ дипломна работа:Дария Младенова
|
2013
|
10
|
Анелия Спасова, Семейни роли на съвременната жена в рекламата, СУ дипломна работа:Татяна Духалова
|
2013
|
11
|
Анелия Спасова, Скептицизъм към рекламата. Връзка на скептицизма с ефективността на рекламата, СУ дипломна работа:Ирена Стоянова
|
2013
|
Участие в конференция |
|
Секционен доклад, Анелия Спасова Дамяна Иванова, Професионална насоченост и иновационни нагласи
|
2013
|