Skip Navigation LinksНачало > Справки > Личен състав > Публикации на автор
Научни приноси на доц. д-р Калин Калинов

Researcher ID (Web of Science):O-6447-2018

ORCID ID:0000-0002-4367-7498
Глава от монография
1 Калин Калинов, Автентичност на бранда и участие в социални и политически дебати В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 353-365, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
2 Калин Калинов, Въведение в комуникационния мениджмънт и методологически подход В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 13-30, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
3 Калин Калинов, Богомил Калинов, Измерване на ефективност в съвременните комуникации в България В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 295-308, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
4 Калин Калинов, Методологически бележки по дълбочинните интервюта и експертна дефиниция на понятието „комуникационен мениджмънт“ В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 309-320, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
5 Калин Калинов, Методология на анкетното изследване и демографски профил на извадката В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 183-194, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
6 Калин Калинов, Пандемията от COVID-19 и други предизвикателства пред комуникационния сектор в България В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 337-352, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
7 Калин Калинов, Ролята на комуникационния мениджър в съвременните организации В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 321-336, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
8 Калин Калинов, Същност и специфики на комуникационния мениджмънт В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 31-44, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
9 Калин Калинов, Богомил Калинов, Ролята на сторителинга в управлението на масовите възприятия, ISBN:978-954-8194-98-3, Факултет по журналистика и масова комуникация, София, България, Рецензирано 2020
10 Чавдар Христов, Калин Калинов, Методологична рамка на изследването. В: Управление на репутационни кризи, с.61-72, ISBN:978-954-8194-91-4, СУ "Св. Климент Охридски", ФЖМК, София, Рецензирано 2017
11 Калин Калинов, Репутационни аспекти на терористичните кризи // Управление на репутационни кризи, с.183-206, ISBN:978-954-8194-91-4, СУ "Св.Климент Охридски", ФЖМК, София, Рецензирано 2017
12 Христина Славова, Калин Калинов, Репутационните кризи в туризма - специфики и особености // Управление на репутационни кризи, с.207-228, ISBN:978-954-8194-91-4, СУ "Св.Климент Охридски", ФЖМК, София, Рецензирано 2017
Дисертация д-р
Калин Цветанов Калинов, Приложения на публичната дипломация при терористични кризи след 9/11, Софийски университет "Св. Климент Охридски", Ръководител:Професор Доктор Чавдар Асенов Христов 2018
Монография
1 Калин Калинов, Любен Гешев, Гергана Маркова, Христина Славова, Александър Калинов, Мануела Тотева, Богомил Калинов, 270° Комуникационен мениджмънт в България, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
2 Калин Калинов, Публична дипломация и тероризъм, ISBN:978-954-07-5322-5, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
3 Калин Калинов, Убеждаваща комуникация и комуникационен мениджмънт, ISBN:978-954-07-5384-3, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2021
4 Чавдар Христов, Елена Цветкова, Богомил Калинов, Калин Калинов, Боян Георгиев, Любен Гешев, Бояна Колева, Милена Велева, Венцислава Пиндова, Петя Параловска, Управление на масовите възприятия, ISSN (print):978-954-8194-00-6, ISSN (online):978-954-8194-00-6, ISBN:978-954-8194-00-6, Факултут по журналистика и масова комуникация,СУ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано 2020
5 Чавдар Христов, Калин Калинов, Петър Кърджилов, Пламен Атанасов, Боян Георгиев, Христина Славова, Ина Бачева, Управление на репутационни кризи, ISBN:978-954-8194-91-4, СУ "Св. Климент Охридски", ФЖМК, София, Рецензирано 2017
Научен проект
1 Калин Калинов, Трансформация и конвергентни модели на журналистиката в процеса на цифровизация, в условията на цифрово общество и в дигитален комуникативен контекст: диспозитивен анализ, Член, , Номер на договора:КП-06-Н65 от 12.12.2022 г. 2022
2 Калин Калинов, "Управление на масовите възприятия" - колективна монография, Член, Софийски университет "Св. Климент Охридски" 2019
3 Калин Калинов, 12-та Комуникационна и медийна конференция за Централна и Източна Европа, Ръководител, Фонд "Научни изследвания" на МОН, Номер на договора:КП-06-МНФ 2018
4 Калин Калинов, Комуникационен мениджмънт: Информационни потоци, системи за управление и степени на интегрираност на комуникациите в корпорации, неправителствени организации и държавни агенции в България (КоМ: Инсист), Ръководител, Фонд "Научни изследвания" на МОН, Номер на договора:КП-06-М25/3 2018
5 Калин Калинов, „Управление на репутационни кризи“ – колективна монография (учебно помагало), Член, Софийски университет "Св. Климент Охридски", Номер на договора:80-10-222/24.04.2017 2017
6 Калин Калинов, Характеристики на комуникационните стратегии на институциите в България / Проучване на съществуващите стратегии на институциите в България / Мястото на институционалния уебсайт, Член, Софийски университет "Св. Климент Охридски", Номер на договора:80-10-236/09.05.2017 2017
Научно ръководство
1 Калин Калинов, Бранд изграждане и позициониране в сферата на креативните индустрии в България (2020-2024), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Велина Милкова Стефанова 2024
2 Калин Калинов, Еволюция и маркетинг на електронните спортове на пазарите в Източна Азия /2020 - 2024/, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Диляна Драгомирова Драгнева 2024
3 Калин Калинов, Ефективни комуникационни подходи в маркетирането на видео игри (2018-2023), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Михаил Емилов Петков 2024
4 Калин Калинов, Ефективни комуникационни стратегии за позициониране на луксозни модни брандове, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Дарина Желязкова Желева 2024
5 Калин Калинов, Ефективно продуктово позициониране в съвременното американско и българско кино (2018 - 2022 г.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ивана Свиленова Стефанова 2024
6 Калин Калинов, Ефективност на комуникацията на борбата с климатичните промени сред младите хора, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Силвия Ивайлова Трифонова 2024
7 Калин Калинов, Ролята на аудио-визуалния сторителинг за бранд комуникацията в социалните мрежи (2019-2023 г.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Кристин Иванова Бенчева 2024
8 Калин Калинов, Ролята на Изкуствения Интелект в създаването и разпространяването на бранд съдържание, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Мария Кравченко 2024
9 Калин Калинов, Ролята на кратките аудио-визуални формати в съвременната бранд комуникация (Тикток, Рийлс), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Мая Калинова Манова 2024
10 Калин Калинов, Сити-брандът и дигиталната среда: Полски Тръмбеш в контекста на съвременната комуникационна практика, Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" дипломна работа:Ива Пламенова Петрова 2024
11 Калин Калинов, Специфики на убеждаващото въздействие в продукцията и промоцията на исторически сериали, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Йоана Пламенова Станчева 2024
12 Калин Калинов, Стратегии за запазване на бранд автентичност в дигиталните комуникации, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Петя Николаева Георгиева 2024
13 Калин Калинов, Стратегии за управление на репутацията при репутационни кризи в съвременния футбол, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ясен Атанасов Милов 2024
14 Калин Калинов, Стратегическо позициониране и интеркултурна комуникация на брандове за козметика на пазарите в САЩ, България и Китай, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Лора Стефанова Виткова 2024
15 Калин Калинов, Трейлърите във филмовия маркетинг в периода 2021 – 2024 г., Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Преслав Красимиров Гецов 2024
16 Калин Калинов, Убеждаващо влияние на рационални и емоционални апели върху лоялността на потребителите към бранда, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Мартин Димитров Трендафилов 2024
17 Калин Калинов, Убеждаващо въздействие и комуникационни техники на мото културата в България, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Мишел Славова Паликарска 2024
18 Калин Калинов, Убеждаващо въздействие на риалити форматите върху нагласите на аудиторията в България и САЩ, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Деница Веселинова Алексиева 2024
19 Калин Калинов, Визуално убеждаващо влияние в социалните мрежи: Травъл инфлуенсърите в Инстаграм, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ренет Ивова Иванова 2023
20 Калин Калинов, Дигитални маркетингови стратегии на политическите партии в България (2021 - 2023 год.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Марта Димитрова Попова 2023
21 Калин Калинов, Методи на убеждаващо въздействие в телевизионните реклами на платформи за онлайн залози, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Бояна Денчева Попминчева 2023
22 Калин Калинов, Наративни и творчески техники за убеждаващо въздействие при реклами, посветени на Деня на Земята, Великотърновски университет "Св. Св. Кирил и Методий" дипломна работа:Искра Калбанова 2023
23 Калин Калинов, Ролята на вътрешните корпоративни комуникации за изграждане и поддържане на корпоративна култура, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Даниела Юлиянова Найденова 2023
24 Калин Калинов, Ролята на публичната дипломация в украинската външна политика по време на войната, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ростислав Волков 2023
25 Калин Калинов, Социално-психологически фактори и нагласи на аудиторията при маркетинг на продукти за грижа за кожата, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ива Иванова Станоева 2023
26 Калин Калинов, Специфики и типология на лидерските комуникационни подходи, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Михаела Стефанова Соколова 2023
27 Калин Калинов, Специфики на ефективната лидерска комуникация в корпоративна среда в Spotify, Intel, Google и Patagonia, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Елисавета Асенова Балтова 2023
28 Калин Калинов, Специфики на манипулацията в рекламите на хранителни продукти в България и САЩ, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Велислава Викторова Кесарска 2023
29 Калин Калинов, Съвременни тенденции в производството и потреблението на видео съдържание в социалната мрежа Instagram, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Цанко Валентинов Пантев 2023
30 Калин Калинов, Убеждаващо въздействие и комерсиален успех на новата младежка литература от началото на XXI век, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Йоана Иванова Борисова 2023
31 Калин Калинов, Въздействие и специфики на комуникационни кампании за електрически автомобили на немския пазар в периода 2019 – 2021 год., Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Стефан Стоев 2022
32 Калин Калинов, Ефекти от дигитализацията на социалните мрежи в сферата на висшето образование, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Далия Миранчева 2022
33 Калин Калинов, Ефектът на корпоративната социална отговорност върху бранд имиджа на финансовите институции в България, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ивана Стефанова 2022
34 Калин Калинов, Особености на креативната комуникация в продуктовото портфолио и позициониране на марката LEGO, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Яна Василева 2022
35 Калин Калинов, Позициониране и промоция на телевизионно съдържание в социалните мрежи (2019-2022): Маркетингова онлайн комуникация на BTV и NOVA, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Весела Джамбазова 2022
36 Калин Калинов, Ролята на корпоративните вътрешни комуникации в контекста на кризата с COVID-19, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Антонина Стефанова 2022
37 Калин Калинов, Ролята на социалните мрежи за укрепване и реализация на съществуващи политически нагласи у избирателите в България (2021-2022 год.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Йоана Филатова 2022
38 Калин Калинов, Специфики на онлайн маркетингови кампании на високобюджетните телевизионни сериали "Игра на тронове", "Странни неща", "Игра на калмари", Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ева Кощрина 2022
39 Калин Калинов, Специфики на убеждаващата комуникация в профили на елитарни инфлуенсъри в Instagram, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Екатерина Гегова 2022
40 Калин Калинов, Специфики на убеждаващото влияние на инфлуенсърите по време на пандемията от COVID-19, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Петя Георгиева 2022
41 Калин Калинов, Тенденции и особености на бранд комуникацията при поколенията Y и Z, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Елина Петрова 2022
42 Калин Калинов, Трансформационни процеси и специфики на дигитализирането на печатни периодични издания в Украйна ("Роден Край", "Гласът на Украйна", "Total Еscape"), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Валентина Николова 2022
43 Калин Калинов, Еволюция на корпоративните комуникации в ИТ сектора в България (2010-2020), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Светослава Иванова 2021
44 Калин Калинов, Ефективност в адаптацията на комуникационната стратегия на Кока-Кола на пазари с различни културни особености: България, Япония и Мексико, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Антония Кацарска 2021
45 Калин Калинов, Корпоративна социална отговорност и социални движения - движението #BlackLivesMatter и отговорът на Netflix, TikTok и IBM (2020г.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Екатерина Попова 2021
46 Калин Калинов, Потребителските нагласи към агресивните комуникационни кампании онлайн, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Станислава Пашова 2021
47 Калин Калинов, Приложения на архетипите за нежност и невинност в комуникацията на бързооборотни стоки, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Валерия Пейчева 2021
48 Калин Калинов, Приложения на корпоративната социална отговорност по време на кризата с COVID-19 в България, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Гергана Ганева 2021
49 Калин Калинов, Специфики и предизвикателства пред корпоративната комуникация в България по време на кризата с COVID-19, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ива Кючукова 2021
50 Калин Калинов, Убеждаващо влияние на нелинейните наративи в съвременното кино, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ралица Попова 2021
51 Калин Калинов, Влиянието на феномена „етично пазаруване“ върху съвременния моден бранд, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Цветелина Огнянова 2020
52 Калин Калинов, Интеркултурен диалог в рамките на програмата Еразъм: Предпоставка за преодоляване на културни различия, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Екатерина Окова 2020
53 Калин Калинов, Убеждаващо влияние на филмовия наратив: Самоидентификация на зрителя с героите на съвременното българско кино, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Василена Колева 2020
54 Калин Калинов, Ефективност на убеждаващото въздействие на медиите за движението на цената на Биткойн (2017 - 2018), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Стефани Тодорова 2019
55 Калин Калинов, Комуникационни стратегии по време на криза на български брандове в сектора недвижими имоти, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Цвета Григорова 2019
56 Калин Калинов, Модели за комуникация при репутационни кризи в областта на спорта, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Станислав Колев 2019
57 Калин Калинов, Нагласи на аудиторията към новинарското съдържание на телевизиите БНТ и CNN (2017 - 2018 г.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Христина Астарджиева 2019
58 Калин Калинов, Приложения и ефективност на комуникационни техники в съвременния театрален мениджмънт в България (2016 г. - 2018 г.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Христиана Аргирова 2019
59 Калин Калинов, Стратегически и технически аспекти на кризисната комуникация на правителството на САЩ при икономическата криза (2007 - 2009), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Илиян Илиев 2019
Статия в научно списание
1 Калин Калинов, Възможности и предизвикателства пред висшето образование в сферата на обществените комуникации в България, Postmodernism Problems (Проблеми на постмодерността) [онлайн], брой:2, 2022, стр.:175-188, ISSN (online):1314-3700, Ref 2022
2 Калин Калинов, Ефективност на правителствената риск комуникация преди пандемията от COVID-19 в България, Медиите на 21 век / Newmedia21.eu [онлайн], 2022, ISSN (online):1314-3794, Ref 2022
3 Kalin Kalinov, Dualistic Audience Model in Public Diplomacy, Postmodernism Problems (Проблеми на постмодерността) [онлайн], 2021, pages:187-198, ISSN (online):1314-3700 2021
4 Калин Калинов, Доверието като фактор за успеха на публичната дипломация, Медии и комуникации на 21. век, брой:5, 2021, стр.:55-63, ISSN (print):2603-3089, ISSN (online):2603-3801 2021
5 Иво Инджов, Бисера Занкова, Юлия Владимирова, Диляна Тончева, Ивайло Саправлийски, Калин Калинов, Вальдемар Жак, Катя Михайлова, Ралица Ковачева, Александър Христов, ОБРАЗЪТ НА ЖУРНАЛИСТИКАТА И ПРЕСАТА НА СТРАНИЦИТЕ НА ВЕСТНИК „МИР“ (1919–1944): РЕЗУЛТАТИ ОТ КОЛИЧЕСТВЕН КОНТЕНТ АНАЛИЗ, "Медии и комуникации на 21. век", том:5, 2021, стр.:39-48, ISSN (print):2603-3089, ISSN (online):2603-3801, doi:10.54664/XCWP3376, Ref 2021
6 Калин Калинов, Ролята на неправителствените организации в публичната дипломация, Медии и език. Електронно списание за научни изследвания по медиен език [онлайн], брой:10, 2021, стр.:5-14, ISSN (online):2535-0587 2021
7 Калин Калинов, Специфики на дигиталната публична дипломация, Реторика и комуникации [онлайн], брой:49, 2021, стр.:113-129, ISSN (online):1314-4464 2021
8 Андреана Ефтимова, Георги Александров, Калин Калинов, Мая Василева, Мая Стоянова, Никола Вангелов, Петър Айолов, Ралица Ковачева, Международна научна конференция "Качествена журналистика и нова комуникационна среда" - 29-30.10.2020 г., Медии и език, том:1, брой:9, 2020, стр.:77-94, ISSN (online):2535-0587, Ref, др.( ERIH PLUS, CEEOL, Crossref, DOAJ, Sherpa Romeo) 2020
9 Калин Калинов, XII комуникационна и медийна конференция за Централна и Източна Европа (CEECOM 2019), Медиалог, том:5, 2019, стр.:238-241, Ref 2019
10 Gergana Markova, Kalin Kalinov, Transmedia Narratives: A Critical Reading and Possible Advancements, Annales Universitatis Mariae Curie - Sklodowska Lublin - Polonia - Sectio K, vol:24, issue:1, 2017, pages:73-82, ISSN (print):1428-9512, ISSN (online):2300-7567, doi:10.17951/k.2017.24.1.73, Ref, др.(ERIH PLUS) 2017
11 Kalin Kalinov, Transmedia Narratives: Definition and Social Transformations in the Consumption of Media Content in the Globalized World, Проблеми на постмодерността, vol:7, issue:1, 2017, pages:60-68, ISSN (online):1314-3700, Ref 2017
12 Kalin Kalinov, Terrorism as a Strategic Communication Phenomenon, SSRN Electronic Journal, 2015, ISSN (online):1556-5068, doi:10.2139/ssrn.3174265, Ref 2015
13 Калин Калинов, Тероризмът като форма на комуникация, Newmedia21.eu. Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика [online], 2015, ISSN (online):1314-3794, Ref 2015
14 Калин Калинов, Субурбанизацията, „Американската мечта“, селебрити културата и пагубният им ефект върху „обикновения човек“, Newmedia21.eu. Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика [online], 2012, ISSN (online):1314-3794, Ref 2012
15 Калин Калинов, The Heat-Seeking Model – концепция за прецизно профилиране и таргетиране на аудиторията в социалните мрежи, Newmedia21.eu. Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика [online], 2011, ISSN (online):1314-3794, Ref 2011
Статия в сборник (на конференция и др.)
1 Kalin Kalinov, Bogomil Kalinov, Conceptual Framework for Communication Management, Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century, editor/s:Vesselina Valkanova, Andreana Eftimova, Nikolai Mihailov, Teodora Petrova, Efrem Efremov, Kalin Kalinov, Publisher:Факултет по журналистика и масова комуникация, Софийски университет „Св. Климент Охридски”, 2020, pages:474-483, ISBN:978-619-7567-04-5, Ref 2020
2 Kalin Kalinov, Digital Public Diplomacy: Opportunities and Challenges, The Digital Revolution in the Cultural and Social Processes, editor/s:Татяна Шопова и Гергана Апостолова, Publisher:Университетско издателство "Неофит Рилски", 2018, ISBN:978-954-00-0171-5, Ref 2018
3 Калин Калинов, Повишаване на ефективността на МВР чрез подобряване на имиджа на служителите, МВР 2030: Предизвикателства пред политиките за сигурност, издателство:СФСМВР, 2018, стр.:136-149, ISBN:978-619-91032-0-3, Ref 2018
4 Kalin Kalinov, The Heat-Seeking Model, Excellence in Online Communication: A Collection of Strategies, Campaigns and Tools, Publisher:Quadriga Hochschule Berlin, 2011, pages:153-157, Ref 2011
5 Калин Калинов, The Heat-Seeking Model и приложението му във филмовия маркетинг, Млада наука за изкуствата. Том II., редактор/и:Катя Михайлова, издателство:М-8-М, 2010, стр.:279-288, ISBN:978-954-8177-51-1, Ref 2010
Съставителска дейност
1 Vesselina Valkanova, Andreana Eftimova, Nikolai Mihailov, Teodora Petrova, Efrem Efremov, Kalin Kalinov, Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century, ISBN:978-619-7567-04-5, Факултет по журналистика и масова комуникация, Софийски университет „Св. Климент Охридски”, Sofia, Рецензирано, International 2020
2 Gabriela Pavlova, Kalin Kalinov, Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century. Book of abstracts., ISBN:978-954-8194-96-9, Faculty of Journalism and Mass Communication, Sofia, Рецензирано 2019
Участие в конференция
1 Секционен доклад, Kalin Kalinov, Strategic Communication Disruptions: Framing the Corporate Communication Challenges in Bulgaria (2021) 2021
2 Секционен доклад, Kalin Kalinov, Social Media as a Strategic Communication Tool for Public Engagement: The Case of Bulgarian Institutions and the COVID-19 Pandemic 2021
3 Секционен доклад, Калин Калинов, Медийната грамотност като определящ фактор за успеха в публичната дипломация 2021
4 Секционен доклад, Калин Калинов, Рамкиране и дефиниране на понятието „комуникационен мениджмънт“ 2021
5 Секционен доклад, Калин Калинов, Концептуална рамка на „комуникационен мениджмънт“ 2020
6 Секционен доклад, Kalin Kalinov, Conceptual Framework for Communication Management 2019
7 Секционен доклад, Калин Калинов, Дигитални измерения на фрагментираната идентичност 2018
8 Секционен доклад, Калин Калинов, Дигитални измерения на публичната дипломация и пропагандата в 21 век 2018
9 Секционен доклад, Kalin Kalinov, Measuring Effectiveness in Digital Diplomacy Initiatives: The Case of NATO’s Return to Hope 2017
10 Секционен доклад, Калин Калинов, Еволюция на публичната дипломация в дигитална среда 2017
11 Секционен доклад, Kalin Kalinov, Digital Public Diplomacy: Opportunities and Challenges 2017
12 Секционен доклад, Kalin Kalinov, Transmedia Narratives: Definition and Social Transformations in the Consumption of Media Content in the Globalized World 2016
13 Секционен доклад, Калин Калинов, Видео съдържанието он-лайн: Практики, тенденции и предизвикателства 2016
14 Секционен доклад, Калин Калинов, Комуникационният Вавилон 2016
15 Секционен доклад, Kalin Kalinov, Terrorism as a Strategic Communication Phenomenon 2015
16 Секционен доклад, Калин Калинов, Ролята на публичната дипломация при терористични кризи след 9/11 2015
17 Секционен доклад, Kalin Kalinov, Terrorist Communication Campaign Analysis: The Case of ISIS 2015
18 Секционен доклад, Kalin Kalinov, The Heat-Seeking Model 2011