Глава от монография |
1
|
Калин Калинов, Автентичност на бранда и участие в социални и политически дебати
В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 353-365, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
2
|
Калин Калинов, Въведение в комуникационния мениджмънт и методологически подход
В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 13-30, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
3
|
Калин Калинов, Богомил Калинов, Измерване на ефективност в съвременните комуникации в България
В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 295-308, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
4
|
Калин Калинов, Методологически бележки по дълбочинните интервюта и експертна дефиниция на понятието „комуникационен мениджмънт“
В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 309-320, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
5
|
Калин Калинов, Методология на анкетното изследване и демографски профил на извадката
В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 183-194, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
6
|
Калин Калинов, Пандемията от COVID-19 и други предизвикателства пред комуникационния сектор в България
В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 337-352, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
7
|
Калин Калинов, Ролята на комуникационния мениджър в съвременните организации
В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ В БЪЛГАРИЯ, стр. 321-336, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
8
|
Калин Калинов, Същност и специфики на комуникационния мениджмънт
В: 270° КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ
В БЪЛГАРИЯ, стр. 31-44, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
9
|
Калин Калинов, Богомил Калинов, Ролята на сторителинга в управлението на масовите възприятия, ISBN:978-954-8194-98-3, Факултет по журналистика и масова комуникация, София, България, Рецензирано
|
2020
|
10
|
Чавдар Христов, Калин Калинов, Методологична рамка на изследването. В: Управление на репутационни кризи, с.61-72, ISBN:978-954-8194-91-4, СУ "Св. Климент Охридски", ФЖМК, София, Рецензирано
|
2017
|
11
|
Калин Калинов, Репутационни аспекти на терористичните кризи // Управление на репутационни кризи, с.183-206, ISBN:978-954-8194-91-4, СУ "Св.Климент Охридски", ФЖМК, София, Рецензирано
|
2017
|
12
|
Христина Славова, Калин Калинов, Репутационните кризи в туризма - специфики и особености // Управление на репутационни кризи, с.207-228, ISBN:978-954-8194-91-4, СУ "Св.Климент Охридски", ФЖМК, София, Рецензирано
|
2017
|
Дисертация д-р |
|
Калин Цветанов Калинов, Приложения на публичната дипломация при терористични кризи след 9/11, Софийски университет "Св. Климент Охридски", Ръководител:Професор Доктор Чавдар Асенов Христов
|
2018
|
Монография |
1
|
Калин Калинов, Любен Гешев, Гергана Маркова, Христина Славова, Александър Калинов, Мануела Тотева, Богомил Калинов, 270° Комуникационен мениджмънт в България, ISBN:978-954-07-5386-7, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
2
|
Калин Калинов, Публична дипломация и тероризъм, ISBN:978-954-07-5322-5, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
3
|
Калин Калинов, Убеждаваща комуникация и комуникационен мениджмънт, ISBN:978-954-07-5384-3, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2021
|
4
|
Чавдар Христов, Елена Цветкова, Богомил Калинов, Калин Калинов, Боян Георгиев, Любен Гешев, Бояна Колева, Милена Велева, Венцислава Пиндова, Петя Параловска, Управление на масовите възприятия, ISSN (print):978-954-8194-00-6, ISSN (online):978-954-8194-00-6, ISBN:978-954-8194-00-6, Факултут по журналистика и масова комуникация,СУ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2020
|
5
|
Чавдар Христов, Калин Калинов, Петър Кърджилов, Пламен Атанасов, Боян Георгиев, Христина Славова, Ина Бачева, Управление на репутационни кризи, ISBN:978-954-8194-91-4, СУ "Св. Климент Охридски", ФЖМК, София, Рецензирано
|
2017
|
Научен проект |
1
|
Калин Калинов, Трансформация и конвергентни модели на журналистиката в процеса на цифровизация, в условията на цифрово общество и в дигитален комуникативен контекст: диспозитивен анализ, Член, , Номер на договора:КП-06-Н65 от 12.12.2022 г.
|
2022
|
2
|
Калин Калинов, "Управление на масовите възприятия" - колективна монография, Член, Софийски университет "Св. Климент Охридски"
|
2019
|
3
|
Калин Калинов, 12-та Комуникационна и медийна конференция за Централна и Източна Европа, Ръководител, Фонд "Научни изследвания" на МОН, Номер на договора:КП-06-МНФ
|
2018
|
4
|
Калин Калинов, Комуникационен мениджмънт: Информационни потоци, системи за управление и степени на интегрираност на комуникациите в корпорации, неправителствени организации и държавни агенции в България (КоМ: Инсист), Ръководител, Фонд "Научни изследвания" на МОН, Номер на договора:КП-06-М25/3
|
2018
|
5
|
Калин Калинов, „Управление на репутационни кризи“ – колективна монография (учебно помагало), Член, Софийски университет "Св. Климент Охридски", Номер на договора:80-10-222/24.04.2017
|
2017
|
6
|
Калин Калинов, Характеристики на комуникационните стратегии на институциите в България / Проучване на съществуващите стратегии на институциите в България / Мястото на институционалния уебсайт, Член, Софийски университет "Св. Климент Охридски", Номер на договора:80-10-236/09.05.2017
|
2017
|
Научно ръководство |
1
|
Калин Калинов, Бранд изграждане и позициониране в сферата на креативните индустрии в България (2020-2024), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Велина Милкова Стефанова
|
2024
|
2
|
Калин Калинов, Еволюция и маркетинг на електронните спортове на пазарите в Източна Азия /2020 - 2024/, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Диляна Драгомирова Драгнева
|
2024
|
3
|
Калин Калинов, Ефективни комуникационни подходи в маркетирането на видео игри (2018-2023), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Михаил Емилов Петков
|
2024
|
4
|
Калин Калинов, Ефективни комуникационни стратегии за позициониране на луксозни модни брандове, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Дарина Желязкова Желева
|
2024
|
5
|
Калин Калинов, Ефективно продуктово позициониране в съвременното американско и българско кино (2018 - 2022 г.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ивана Свиленова Стефанова
|
2024
|
6
|
Калин Калинов, Ефективност на комуникацията на борбата с климатичните промени сред младите хора, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Силвия Ивайлова Трифонова
|
2024
|
7
|
Калин Калинов, Ролята на аудио-визуалния сторителинг за бранд комуникацията в социалните мрежи (2019-2023 г.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Кристин Иванова Бенчева
|
2024
|
8
|
Калин Калинов, Ролята на Изкуствения Интелект в създаването и разпространяването на бранд съдържание, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Мария Кравченко
|
2024
|
9
|
Калин Калинов, Ролята на кратките аудио-визуални формати в съвременната бранд комуникация (Тикток, Рийлс), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Мая Калинова Манова
|
2024
|
10
|
Калин Калинов, Сити-брандът и дигиталната среда: Полски Тръмбеш в контекста на съвременната комуникационна практика, Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" дипломна работа:Ива Пламенова Петрова
|
2024
|
11
|
Калин Калинов, Специфики на убеждаващото въздействие в продукцията и промоцията на исторически сериали, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Йоана Пламенова Станчева
|
2024
|
12
|
Калин Калинов, Стратегии за запазване на бранд автентичност в дигиталните комуникации, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Петя Николаева Георгиева
|
2024
|
13
|
Калин Калинов, Стратегии за управление на репутацията при репутационни кризи в съвременния футбол, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ясен Атанасов Милов
|
2024
|
14
|
Калин Калинов, Стратегическо позициониране и интеркултурна комуникация на брандове за козметика на пазарите в САЩ, България и Китай, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Лора Стефанова Виткова
|
2024
|
15
|
Калин Калинов, Трейлърите във филмовия маркетинг в периода 2021 – 2024 г., Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Преслав Красимиров Гецов
|
2024
|
16
|
Калин Калинов, Убеждаващо влияние на рационални и емоционални апели върху лоялността на потребителите към бранда, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Мартин Димитров Трендафилов
|
2024
|
17
|
Калин Калинов, Убеждаващо въздействие и комуникационни техники на мото културата в България, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Мишел Славова Паликарска
|
2024
|
18
|
Калин Калинов, Убеждаващо въздействие на риалити форматите върху нагласите на аудиторията в България и САЩ, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Деница Веселинова Алексиева
|
2024
|
19
|
Калин Калинов, Визуално убеждаващо влияние в социалните мрежи: Травъл инфлуенсърите в Инстаграм, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ренет Ивова Иванова
|
2023
|
20
|
Калин Калинов, Дигитални маркетингови стратегии на политическите партии в България (2021 - 2023 год.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Марта Димитрова Попова
|
2023
|
21
|
Калин Калинов, Методи на убеждаващо въздействие в телевизионните реклами на платформи за онлайн залози, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Бояна Денчева Попминчева
|
2023
|
22
|
Калин Калинов, Наративни и творчески техники за убеждаващо въздействие при реклами, посветени на Деня на Земята, Великотърновски университет "Св. Св. Кирил и Методий" дипломна работа:Искра Калбанова
|
2023
|
23
|
Калин Калинов, Ролята на вътрешните корпоративни комуникации за изграждане и поддържане на корпоративна култура, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Даниела Юлиянова Найденова
|
2023
|
24
|
Калин Калинов, Ролята на публичната дипломация в украинската външна политика по време на войната, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ростислав Волков
|
2023
|
25
|
Калин Калинов, Социално-психологически фактори и нагласи на аудиторията при маркетинг на продукти за грижа за кожата, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ива Иванова Станоева
|
2023
|
26
|
Калин Калинов, Специфики и типология на лидерските комуникационни подходи, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Михаела Стефанова Соколова
|
2023
|
27
|
Калин Калинов, Специфики на ефективната лидерска комуникация в корпоративна среда в Spotify, Intel, Google и Patagonia, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Елисавета Асенова Балтова
|
2023
|
28
|
Калин Калинов, Специфики на манипулацията в рекламите на хранителни продукти в България и САЩ, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Велислава Викторова Кесарска
|
2023
|
29
|
Калин Калинов, Съвременни тенденции в производството и потреблението на видео съдържание в социалната мрежа Instagram, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Цанко Валентинов Пантев
|
2023
|
30
|
Калин Калинов, Убеждаващо въздействие и комерсиален успех на новата младежка литература от началото на XXI век, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Йоана Иванова Борисова
|
2023
|
31
|
Калин Калинов, Въздействие и специфики на комуникационни кампании за електрически автомобили на немския пазар в периода 2019 – 2021 год., Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Стефан Стоев
|
2022
|
32
|
Калин Калинов, Ефекти от дигитализацията на социалните мрежи в сферата на висшето образование, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Далия Миранчева
|
2022
|
33
|
Калин Калинов, Ефектът на корпоративната социална отговорност върху бранд имиджа на финансовите институции в България, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ивана Стефанова
|
2022
|
34
|
Калин Калинов, Особености на креативната комуникация в продуктовото портфолио и позициониране на марката LEGO, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Яна Василева
|
2022
|
35
|
Калин Калинов, Позициониране и промоция на телевизионно съдържание в социалните мрежи (2019-2022): Маркетингова онлайн комуникация на BTV и NOVA, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Весела Джамбазова
|
2022
|
36
|
Калин Калинов, Ролята на корпоративните вътрешни комуникации в контекста на кризата с COVID-19, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Антонина Стефанова
|
2022
|
37
|
Калин Калинов, Ролята на социалните мрежи за укрепване и реализация на съществуващи политически нагласи у избирателите в България (2021-2022 год.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Йоана Филатова
|
2022
|
38
|
Калин Калинов, Специфики на онлайн маркетингови кампании на високобюджетните телевизионни сериали "Игра на тронове", "Странни неща", "Игра на калмари", Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ева Кощрина
|
2022
|
39
|
Калин Калинов, Специфики на убеждаващата комуникация в профили на елитарни инфлуенсъри в Instagram, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Екатерина Гегова
|
2022
|
40
|
Калин Калинов, Специфики на убеждаващото влияние на инфлуенсърите по време на пандемията от COVID-19, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Петя Георгиева
|
2022
|
41
|
Калин Калинов, Тенденции и особености на бранд комуникацията при поколенията Y и Z, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Елина Петрова
|
2022
|
42
|
Калин Калинов, Трансформационни процеси и специфики на дигитализирането на печатни периодични издания в Украйна ("Роден Край", "Гласът на Украйна", "Total Еscape"), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Валентина Николова
|
2022
|
43
|
Калин Калинов, Еволюция на корпоративните комуникации в ИТ сектора в България (2010-2020), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Светослава Иванова
|
2021
|
44
|
Калин Калинов, Ефективност в адаптацията на комуникационната стратегия на Кока-Кола на пазари с различни културни особености: България, Япония и Мексико, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Антония Кацарска
|
2021
|
45
|
Калин Калинов, Корпоративна социална отговорност и социални движения - движението #BlackLivesMatter и отговорът на Netflix, TikTok и IBM (2020г.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Екатерина Попова
|
2021
|
46
|
Калин Калинов, Потребителските нагласи към агресивните комуникационни кампании онлайн, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Станислава Пашова
|
2021
|
47
|
Калин Калинов, Приложения на архетипите за нежност и невинност в комуникацията на бързооборотни стоки, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Валерия Пейчева
|
2021
|
48
|
Калин Калинов, Приложения на корпоративната социална отговорност по време на кризата с COVID-19 в България, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Гергана Ганева
|
2021
|
49
|
Калин Калинов, Специфики и предизвикателства пред корпоративната комуникация в България по време на кризата с COVID-19, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ива Кючукова
|
2021
|
50
|
Калин Калинов, Убеждаващо влияние на нелинейните наративи в съвременното кино, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Ралица Попова
|
2021
|
51
|
Калин Калинов, Влиянието на феномена „етично пазаруване“ върху съвременния моден бранд, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Цветелина Огнянова
|
2020
|
52
|
Калин Калинов, Интеркултурен диалог в рамките на програмата Еразъм: Предпоставка за преодоляване на културни различия, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Екатерина Окова
|
2020
|
53
|
Калин Калинов, Убеждаващо влияние на филмовия наратив: Самоидентификация на зрителя с героите на съвременното българско кино, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Василена Колева
|
2020
|
54
|
Калин Калинов, Ефективност на убеждаващото въздействие на медиите за движението на цената на Биткойн (2017 - 2018), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Стефани Тодорова
|
2019
|
55
|
Калин Калинов, Комуникационни стратегии по време на криза на български брандове в сектора недвижими имоти, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Цвета Григорова
|
2019
|
56
|
Калин Калинов, Модели за комуникация при репутационни кризи в областта на спорта, Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Станислав Колев
|
2019
|
57
|
Калин Калинов, Нагласи на аудиторията към новинарското съдържание на телевизиите БНТ и CNN (2017 - 2018 г.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Христина Астарджиева
|
2019
|
58
|
Калин Калинов, Приложения и ефективност на комуникационни техники в съвременния театрален мениджмънт в България (2016 г. - 2018 г.), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Христиана Аргирова
|
2019
|
59
|
Калин Калинов, Стратегически и технически аспекти на кризисната комуникация на правителството на САЩ при икономическата криза (2007 - 2009), Софийски университет "Св. Климент Охридски" дипломна работа:Илиян Илиев
|
2019
|
Статия в научно списание |
1
|
Калин Калинов, Възможности и предизвикателства пред висшето образование в сферата на обществените комуникации в България, Postmodernism Problems (Проблеми на постмодерността) [онлайн], брой:2, 2022, стр.:175-188, ISSN (online):1314-3700, Ref
|
2022
|
2
|
Калин Калинов, Ефективност на правителствената риск комуникация преди пандемията от COVID-19 в България, Медиите на 21 век / Newmedia21.eu [онлайн], 2022, ISSN (online):1314-3794, Ref
|
2022
|
3
|
Kalin Kalinov, Dualistic Audience Model in Public Diplomacy, Postmodernism Problems (Проблеми на постмодерността) [онлайн], 2021, pages:187-198, ISSN (online):1314-3700
|
2021
|
4
|
Калин Калинов, Доверието като фактор за успеха на публичната дипломация, Медии и комуникации на 21. век, брой:5, 2021, стр.:55-63, ISSN (print):2603-3089, ISSN (online):2603-3801
|
2021
|
5
|
Иво Инджов, Бисера Занкова, Юлия Владимирова, Диляна Тончева, Ивайло Саправлийски, Калин Калинов, Вальдемар Жак, Катя Михайлова, Ралица Ковачева, Александър Христов, ОБРАЗЪТ НА ЖУРНАЛИСТИКАТА И ПРЕСАТА НА СТРАНИЦИТЕ
НА ВЕСТНИК „МИР“ (1919–1944): РЕЗУЛТАТИ ОТ
КОЛИЧЕСТВЕН КОНТЕНТ АНАЛИЗ, "Медии и комуникации на 21. век", том:5, 2021, стр.:39-48, ISSN (print):2603-3089, ISSN (online):2603-3801, doi:10.54664/XCWP3376, Ref
|
2021
|
6
|
Калин Калинов, Ролята на неправителствените организации в публичната дипломация, Медии и език. Електронно списание за научни изследвания по медиен език [онлайн], брой:10, 2021, стр.:5-14, ISSN (online):2535-0587
|
2021
|
7
|
Калин Калинов, Специфики на дигиталната публична дипломация, Реторика и комуникации [онлайн], брой:49, 2021, стр.:113-129, ISSN (online):1314-4464
|
2021
|
8
|
Андреана Ефтимова, Георги Александров, Калин Калинов, Мая Василева, Мая Стоянова, Никола Вангелов, Петър Айолов, Ралица Ковачева, Международна научна конференция "Качествена журналистика и нова комуникационна среда" - 29-30.10.2020 г., Медии и език, том:1, брой:9, 2020, стр.:77-94, ISSN (online):2535-0587, Ref, др.( ERIH PLUS, CEEOL, Crossref, DOAJ, Sherpa Romeo)
|
2020
|
9
|
Калин Калинов, XII комуникационна и медийна конференция за Централна и Източна Европа (CEECOM 2019), Медиалог, том:5, 2019, стр.:238-241, Ref
|
2019
|
10
|
Gergana Markova, Kalin Kalinov, Transmedia Narratives: A Critical Reading and Possible Advancements, Annales Universitatis Mariae Curie - Sklodowska Lublin - Polonia - Sectio K, vol:24, issue:1, 2017, pages:73-82, ISSN (print):1428-9512, ISSN (online):2300-7567, doi:10.17951/k.2017.24.1.73, Ref, др.(ERIH PLUS)
|
2017
|
11
|
Kalin Kalinov, Transmedia Narratives: Definition and Social Transformations in the Consumption of Media Content in the Globalized World, Проблеми на постмодерността, vol:7, issue:1, 2017, pages:60-68, ISSN (online):1314-3700, Ref
|
2017
|
12
|
Kalin Kalinov, Terrorism as a Strategic Communication Phenomenon, SSRN Electronic Journal, 2015, ISSN (online):1556-5068, doi:10.2139/ssrn.3174265, Ref
|
2015
|
13
|
Калин Калинов, Тероризмът като форма на комуникация, Newmedia21.eu. Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика [online], 2015, ISSN (online):1314-3794, Ref
|
2015
|
14
|
Калин Калинов, Субурбанизацията, „Американската мечта“, селебрити културата и пагубният им ефект върху „обикновения човек“, Newmedia21.eu. Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика [online], 2012, ISSN (online):1314-3794, Ref
|
2012
|
15
|
Калин Калинов, The Heat-Seeking Model – концепция за прецизно профилиране и таргетиране на аудиторията в социалните мрежи, Newmedia21.eu. Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика [online], 2011, ISSN (online):1314-3794, Ref
|
2011
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Kalin Kalinov, Bogomil Kalinov, Conceptual Framework for Communication Management, Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century, editor/s:Vesselina Valkanova, Andreana Eftimova, Nikolai Mihailov, Teodora Petrova, Efrem Efremov, Kalin Kalinov, Publisher:Факултет по журналистика и масова комуникация, Софийски университет „Св. Климент Охридски”, 2020, pages:474-483, ISBN:978-619-7567-04-5, Ref
|
2020
|
2
|
Kalin Kalinov, Digital Public Diplomacy: Opportunities and Challenges, The Digital Revolution in the Cultural and Social Processes, editor/s:Татяна Шопова и Гергана Апостолова, Publisher:Университетско издателство "Неофит Рилски", 2018, ISBN:978-954-00-0171-5, Ref
|
2018
|
3
|
Калин Калинов, Повишаване на ефективността на МВР чрез подобряване на имиджа на служителите, МВР 2030: Предизвикателства пред политиките за сигурност, издателство:СФСМВР, 2018, стр.:136-149, ISBN:978-619-91032-0-3, Ref
|
2018
|
4
|
Kalin Kalinov, The Heat-Seeking Model, Excellence in Online Communication: A Collection of Strategies, Campaigns and Tools, Publisher:Quadriga Hochschule Berlin, 2011, pages:153-157, Ref
|
2011
|
5
|
Калин Калинов, The Heat-Seeking Model и приложението му във филмовия маркетинг, Млада наука за изкуствата. Том II., редактор/и:Катя Михайлова, издателство:М-8-М, 2010, стр.:279-288, ISBN:978-954-8177-51-1, Ref
|
2010
|
Съставителска дейност |
1
|
Vesselina Valkanova, Andreana Eftimova, Nikolai Mihailov, Teodora Petrova, Efrem Efremov, Kalin Kalinov, Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century, ISBN:978-619-7567-04-5, Факултет по журналистика и масова комуникация, Софийски университет „Св. Климент Охридски”, Sofia, Рецензирано, International
|
2020
|
2
|
Gabriela Pavlova, Kalin Kalinov, Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century. Book of abstracts., ISBN:978-954-8194-96-9, Faculty of Journalism and Mass Communication, Sofia, Рецензирано
|
2019
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Kalin Kalinov, Strategic Communication Disruptions: Framing the Corporate Communication Challenges in Bulgaria (2021)
|
2021
|
2
|
Секционен доклад, Kalin Kalinov, Social Media as a Strategic Communication Tool for Public Engagement: The Case of Bulgarian Institutions and the COVID-19 Pandemic
|
2021
|
3
|
Секционен доклад, Калин Калинов, Медийната грамотност като определящ фактор за успеха в публичната дипломация
|
2021
|
4
|
Секционен доклад, Калин Калинов, Рамкиране и дефиниране на понятието „комуникационен мениджмънт“
|
2021
|
5
|
Секционен доклад, Калин Калинов, Концептуална рамка на „комуникационен мениджмънт“
|
2020
|
6
|
Секционен доклад, Kalin Kalinov, Conceptual Framework for Communication Management
|
2019
|
7
|
Секционен доклад, Калин Калинов, Дигитални измерения на фрагментираната идентичност
|
2018
|
8
|
Секционен доклад, Калин Калинов, Дигитални измерения на публичната дипломация и пропагандата в 21 век
|
2018
|
9
|
Секционен доклад, Kalin Kalinov, Measuring Effectiveness in Digital Diplomacy Initiatives: The Case of NATO’s Return to Hope
|
2017
|
10
|
Секционен доклад, Калин Калинов, Еволюция на публичната дипломация в дигитална среда
|
2017
|
11
|
Секционен доклад, Kalin Kalinov, Digital Public Diplomacy: Opportunities and Challenges
|
2017
|
12
|
Секционен доклад, Kalin Kalinov, Transmedia Narratives: Definition and Social Transformations in the Consumption of Media Content in the Globalized World
|
2016
|
13
|
Секционен доклад, Калин Калинов, Видео съдържанието он-лайн: Практики,
тенденции и предизвикателства
|
2016
|
14
|
Секционен доклад, Калин Калинов, Комуникационният Вавилон
|
2016
|
15
|
Секционен доклад, Kalin Kalinov, Terrorism as a Strategic Communication Phenomenon
|
2015
|
16
|
Секционен доклад, Калин Калинов, Ролята на публичната дипломация при терористични кризи след 9/11
|
2015
|
17
|
Секционен доклад, Kalin Kalinov, Terrorist Communication Campaign Analysis: The Case of ISIS
|
2015
|
18
|
Секционен доклад, Kalin Kalinov, The Heat-Seeking Model
|
2011
|