Книга |
1
|
Маргарита Градинарова, Евгения Бенова, Митка Павлова, Елена Бояджиева, Милена Кирова, Валентина Иванова, Наташа Цанова, Снежана Томова, Учебна тетрадка по човекът и природата 6. клас, ISBN:978-954-324-149-1, Педагог 6, София
|
2017
|
2
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Екология и хуманизъм - Екологичното образование в България като стратегия, държавна политика и практика, Авангард-Прима, София, Рецензирано
|
2013
|
3
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Мая Гайдарова, Елена Бояджиева, В. Господинов, Надежда Райчева, Милена Кирова, Илияна Петкова, Помагало за педагогическите специалисти за усвояване на знания, формиране на умения и компетентности за оценяване на учениците (с мултимедиен диск), ISBN:978-954-07-3562-7, Университетско издателство „Св. Кл. Охридски”, Рецензирано
|
2013
|
4
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Методика на обучението по биология - теория и практика, Pensoft, Рецензирано
|
2012
|
5
|
Наташа Цанова , Стандарти и учебни програми по биология – начин на употреба, София, PENSOFT, Рецензирано
|
2007
|
6
|
Наташа Цанова, С. Томова, Повече от 100 удивителни животни в България, ФЮТ София, Рецензирано
|
2004
|
Монография |
1
|
Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Наташа Цанова, Рефлексията в обучението по биология - теоретични основания и практически решения, ISBN:978-954-07-4239-7, УИ Св. Климент Охридски, София, Рецензирано
|
2017
|
2
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Методика на обучението по биология - теория и практика, ISBN:978-954-642-661-1, PENSOFT, София, Рецензирано
|
2012
|
3
|
Надежда Райчева, Наташа Цанова, Методика на обучението по биология. Задачи за формиране на професионални компетентности на учителя, ISBN:978-954-642-662-8, Pensoft, Рецензирано
|
2012
|
Научен проект |
1
|
Наташа Цанова, Подобряване качеството на услугите по професионално обучение на възрастни, предоставени от центровете за професионално обучение, Ръководител,
|
2014
|
2
|
Наташа Цанова, Квалификация на педагогическите специалисти - Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за оценяването на учениците, Ръководител, , Номер на договора:BG051PO001-3.1.03-0001
|
2012
|
3
|
Наташа Цанова, „Подобряване на качеството на общото образование”„За по-качествено образование”, Член, , Номер на договора:BG051РО 001-3.1.04.
|
2011
|
4
|
Наташа Цанова, Разработване на система за оценка на качеството на средното образование, Член, , Номер на договора:BG051РО001/3.2-01
|
2010
|
5
|
Наташа Цанова, Укрепване и устойчиво развитие на научно-изследователския потенциал на Софийски университет в областта на електронното обучение”, Член, , Номер на договора:№ BG051PO001-3.3.04/52
|
2010
|
Научно ръководство |
1
|
Наташа Цанова, Модел за интегриране на съдържателни ресурси при формиране на афективни умения, СУ "Св. Климент Охридски" дисертация д-р:Иван Василев Капурдов
|
2015
|
2
|
Наташа Цанова, „Формиране на ключови компетентности по природни науки в обобщителен урок по „Човекът и природата” 5. Клас, Биологически факултет дипломна работа:Николина Северинова Кавалова
|
2013
|
3
|
Наташа Цанова, Дигитални компетентности в обучението по „Човекът и природата” 6. , Биологически факултет дипломна работа:Шенай Гюнерова Ахмедова
|
2013
|
4
|
Наташа Цанова, Модел на подготовка за прием във висши училища в Гърция (предметна област биология). , Софийски Университет дисертация д-р:Василики Атанасиус Адамула – Анастасиади
|
2013
|
5
|
Наташа Цанова, Модел за интегриране на информационните технологии в обучението по биология, Биологически факултет дипломна работа:Съдъка Бедел
|
2012
|
6
|
Наташа Цанова, Модел за интегриране на националния образователен портал в биологичното образование (Човекът и природата 6. клас), Биологически факултет дипломна работа:Емел Манушева
|
2012
|
7
|
Наташа Цанова, Модел за формиране на умения в контекста на разбирането като мисловна дейност, Софийски Университет дисертация д-р:Светлана Петкова Ангелова
|
2012
|
8
|
Наташа Цанова, „Модел за интегриране на ИКТ при подготовка на студентите по биохимия във ВУ”. , Софийски Университет дипломна работа:Йордан Думанов
|
2011
|
9
|
Наташа Цанова, „Модел за формиране на специфични предметно-практически умения в курса по хистология (ОКС бакалавър)”, Софийски университет дипломна работа:Виктория Нечева
|
2011
|
10
|
Наташа Цанова, „Проектобазирано обучение по „Биология и здравно образование 8. клас при изучаване на темата „Сърдечно-съдова система”., Биологически факултет дипломна работа:Елка Владимирова
|
2011
|
Статия в научно списание |
1
|
Isa Hadjiali, Nadezhda Raicheva, Natasha Tzanova, Study on professional reflection of biology teacher (Part One). [In Bulgarian], Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, том:25, брой:3, 2016, стр.:348-361, ISSN (print):0861 – 9255, Ref, IR , SCOPUS, SJR (192 - 2016)
|
2016
|
2
|
Nadezhda Raitcheva, Isa Hadjiali, Natasha Tzanova, Viktoria Necheva, Study on professional reflection of biology teacher (Part Two). [In Bulgarian]., Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, том:25, брой:3, 2016, стр.:362-380, ISSN (print):0861 – 9255, Ref, IR , SCOPUS, SJR (0.192 - 2016)
|
2016
|
3
|
Надежда Райчева, Наташа Цанова, Иса Хаджиали, Рефлексивни проекции в доказателството като логически способ (на примера на обучението по биология)., Стратегии на образователната и научната политика, том:24, брой:4, 2016, стр.:430-440, ISSN (print):1310 – 0270, Ref
|
2016
|
4
|
Natasha Tzanova, Isa Hadjiali, Nadezhda Raicheva, System of the quality management for biology teacher professional training in Sofia University. [In Bulgarian]. , Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, том:24, брой:4, 2015, стр.:502-520, ISSN (print):0861 – 9255 , Ref, IR , SCOPUS, SJR (202 - 2015)
|
2015
|
5
|
Isa Hadjiali, Nadezhda Raycheva, Natasha Tzanova, Task in the context of reflective technology for teaching biology [in Bulgarian]., Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, том:23, брой:4, 2014, стр.:535-547, Ref
|
2014
|
6
|
Nadezhda Raycheva, Isa Hadjiali, Natasha Tzanova, Test in the context of formative assessment in teaching of methodology of biology education, Journal of BioScience and Biotechnology, 2014, стр.:123-128, ISSN (print):1314 – 6246, Ref, Web of Science
|
2014
|
7
|
Nadezhda Raycheva, Ivan Kapurdov, Natasha Tzanova, Isa Hadjiali, Snezhana Tomova, The essy as an integrative construct:normative, procedure and assess-resultative aspect [in Bulgarian], Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, 2014, стр.:500-513, ISSN (print):0861 – 9255, Ref, IR , SCOPUS, SJR (216 - 2014)
|
2014
|
8
|
Иса Хаджиали, Наташа Цанова, Надежда Райчева, Адаптиран модел ALACT за развитие на рефлексивна компетентност чрез обучението по биология , Стратегии на образователната и научната политика, том:22, брой:6, 2014, стр.:575-597, ISSN (print):1310 – 0270
|
2014
|
9
|
И. Хаджиали, Наташа Цанова, Н. Райчева, С. Томова, Рефлексията в интегративното поле на методиката на обучението по биология, Стратегии на образователната и научна политика, брой:1, 2014, Ref
|
2014
|
10
|
Иса Хаджиали, Наташа Цанова, Надежда Райчева, Снежана Томова, Рефлексията в интегративното поле на методиката на обучението по биология. , Стратегии на образователната и научната политика, том:22, брой:1, 2014, стр.:38-67, ISSN (print):1310 – 0270
|
2014
|
11
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Вътрешното оценяване - нормативен, съдържателно-технологичен и прогностичен аспект, Стратегии на образователната и научната политика, том:20, брой:6, 2012, стр.:511-546, Ref, Web of Science
|
2012
|
12
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Снежана Томова, Интеграция на ключови компетентности в програма за задължително избираема подготовка (ЗИП) – „Природата като вдъхновение”., BulgarianJournalofScienceandEducationPolicy (BJSEP), том:6, брой:2, 2012, стр.:398-417, Ref, Web of Science
|
2012
|
13
|
Наташа Цанова, Н. Райчева, С. Томова, Интеграция на ключови компетентности в
програма за задължително избираема подготовка (ЗИП) – „Природата като
вдъхновение”, Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP),, том:6, брой:2, 2012
|
2012
|
14
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Модел на специалиста учител по биология – професионален профил и стандарти за подготовка, Chemistry: BulgarianJournalofScienceEducation, том:21, брой:3, 2012, стр.:349-363, Ref, Web of Science
|
2012
|
15
|
Наташа Цанова, Н. Райчева, Модел на специалиста учител по биология –
професионален профил и стандарти за подготовка, Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, том:21, брой:3, 2012, Ref
|
2012
|
16
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Визуализацията на биологична информация в контекста на преобразуване на опита, Списание на Софийския Университет за електронно обучение1, elearning_journal@uni-sofia.bg, брой:1, 2011
|
2011
|
17
|
Наташа Цанова, Н. Райчева, Визуализацията на биологична информация в
контекста на преобразуване на опита, Списание на Софийския Университет за електронно обучение,elearning_journal@uni-sofia.bg, , брой:1, 2011, Ref
|
2011
|
18
|
Наташа Цанова, Нива на подготовка на студентите за интегриране на ИКТ в обучението по биология, Списание на Софийския Университет за електронно обучение2, elearning_journal@uni-sofia.bg, брой:2, 2011
|
2011
|
19
|
Наташа Цанова, Нива на подготовка на студентите за интегриране на ИКТ в
обучението по биология, Списание на Софийския Университет за електронно обучение, elearning_journal@uni-sofia.bg,, брой:2, 2011, Ref
|
2011
|
20
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Специфика на теорията като елемент на биологичното и химичното учебно знание в средното училище, Chemistry, том:20, брой:4, 2011, стр.:277-288, Ref, Web of Science
|
2011
|
21
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Три аспекта на интеграция в биологичното образование в средното училище, втора част, Биология, екология и биотехнология, брой:3, 2011, стр.:33-45, ISSN (print):1310-2699
|
2011
|
22
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Три аспекта на интеграция в биологичното образование в средното училище, първа част., Биология, екология и биотехнология , брой:1, 2011, стр.:31-43, ISSN (print):1310-2699
|
2011
|
23
|
Наташа Цанова, Н. Райчева, Три аспекта на интеграция в биологичното образование
в средното училище, първа част, Биология, екология и биотехнология, брой:1, 2011, Ref
|
2011
|
24
|
Наташа Цанова, Магистърското обучение в Биологически факултет на Софийския
университет – концепция и възможности, Биология, екология и биотехнология, брой:1, 2010, Ref
|
2010
|
25
|
Наташа Цанова, Ася Асенова, Камелия Йотовска, Професионалната подготовка на учителя през призмата на качеството, Химия, том:18, брой:6, 2009, стр.:423-442, Ref, IR , SCOPUS, SJR (0.2 - 2009)
|
2009
|
26
|
Наташа Цанова, А. Асенова, К. Йотовска, Професионалната подготовка на учителя
през призмата на качеството, Chemistry, том:18, брой:6, 2009, Ref
|
2009
|
27
|
Natasha Tzanova, A. Asenova, Category apparatus of the formal logics and its integration
in the field of professional education of biology teachers, Institute for Environmental and Health- Republic of Macedonia, брой:3, 2008, Ref
|
2008
|
28
|
Наташа Цанова, А. Асенова, Н. Райчева, Моделът за визуализация на учебна
информация - част от проблема за качеството на обучението, Педагогика, брой:5, 2008, Ref
|
2008
|
29
|
Наташа Цанова, Ася Асенова, Надежда Райчева, Моделът за визуализация на учебна
информация- част от проблема за качеството на обучението, Педагогика, брой:5, 2008, стр.:35-49, ISSN (print):0861-3982
|
2008
|
30
|
Наташа Цанова, П. Райчев, Н. Райчева, К. Стойкова, А. Асенова, С. Ангелова, Мониторинг на мотивацията на студентите – инструмент за управление на
качеството, втора част - Мотивацията на студентите – ориентир за корекционни
въздействия, Биология, екология и биотехнология, брой:2, 2008, стр.:8-23, Ref
|
2008
|
31
|
Наташа Цанова, К. Стойкова, Н. Райчева, А. Асенова, С. Ангелова, Мониторинг на
мотивацията на студентите – инструмент за управление на качеството, първа
част - Мотивацията на студентите – индикатор за качество на обучението, Биология, екология и биотехнология, брой:1, 2008, стр.:31-42, Ref
|
2008
|
32
|
Наташа Цанова, Камелия Стайкова, Надежда Райчева, Ася Асенова, Светлана Ангелова, Мотивацията на студентите- инструмент за управление на качеството, Биология, екология и биотехнология, issue:1, 2008, pages:30-42, ISSN (print):1310-2699
|
2008
|
33
|
Наташа Цанова, Приложната логика в модела на подготовка на учителя, Биология, екология и биотехнология, брой:5, 2008, Ref
|
2008
|
34
|
С. Томова, Наташа Цанова, М. Андонян, З. Иванова, П. Гогов, М. Вълчева, Ц. Петрова, Анализ на измервателните характеристики на апробиран тест по
биология за 7-ми клас, Биология, екология и биотехнология, брой:3, 2007, Ref
|
2007
|
35
|
А. Асенова, Наташа Цанова, Интеграция на дейностната теория в състава на
атрибутите на педагогическата дейност, Биология, екология и биотехнология, брой:5, 2007, Ref
|
2007
|
36
|
Наташа Цанова, Надежда Райчева, Ася Асенова, Квалификация на учителите по “Човекът и природата” 5. и 6. клас (модул “Биология”, “Структура и жизнени процеси на организмите”), Биология, екология и биотехнология, issue:6, 2007, pages:3-16, ISSN (print):1310-2699
|
2007
|
37
|
Наташа Цанова, Н. Райчева, А. Асенова, Квалификация на учителите по “Човекът и
природата” 5. и 6. клас (модул “Биология”, “Структура и жизнени процеси на
организмите”), Биология, екология и биотехнология, брой:6, 2007, Ref
|
2007
|
38
|
Наташа Цанова, Приложно поле на логиката в контекста на стандартите като
критерии за качество на обучението във ВУЗ и СОУ, Биология, екология и биотехнология, брой:4, 2007, Ref
|
2007
|
39
|
С. Ангелова, Наташа Цанова, Типове задачи за формиране на умения в контекста на
разбирането като мисловна дейност., Биология, екология и биотехнология, брой:6, 2007, Ref
|
2007
|
40
|
Наташа Цанова, Екологичното образование в контекста на образователната реформа
в България, Биология, екология и биотехнология, брой:5, 2006, Ref
|
2006
|
41
|
Наташа Цанова, С. Томова, ЗИП по биология – единство на детерминираност и
свобода на избора на учителя, Биология, екология и биотехнология, брой:2, 2006, Ref
|
2006
|
42
|
А. Асенова, Наташа Цанова, Технологичен модел за формиране на система от
общонаучни умения в учителя по биология, Педагогика, брой:12, 2006, Ref
|
2006
|
43
|
Наташа Цанова, Учебните програми по “Човекът и природата” (3. и 4. клас) –
проблеми с продължение., Начално образование, брой:12, 2006, Ref
|
2006
|
44
|
И. Колева, Наташа Цанова, Р. Трашлиев, Екологично образование и туризъм –
държавна политика и практика, Пирински книжовни листи – списание за туристика, брой:1, 2005, Ref
|
2005
|
45
|
Наташа Цанова, С. Ангелова, Някои аспекти за оценка на учебното съдържание в
алтернативните учебници по “Биология и здравно образование” – 9. клас, Биология, екология и биотехнология, брой:1, 2005, Ref, PhD
|
2005
|
46
|
А. Асенова, Наташа Цанова, Същност на логическия способ делене (класификация)
на понятия и приложението му при подготовката на учители по биология, Биология, екология и биотехнология, брой:1, 2004, Ref, PhD
|
2004
|
47
|
I. Kapurdov, Natasha Tzanova, Industrial poisonous substances – heavy metals and their
toxicity for humans and environment in Biology and Chemistry Teaching, Годишник на СУ “Св. Климент Охридски”, Биологически факултет, том:95, 2003, Ref, MSc
|
2003
|
48
|
D. Avtanski, Natasha Tzanova, E. Boyadjieva, Model of Educational software: Nitrogen
cycle in nature, Годишник на СУ “Св. Климент Охридски”, Биологически факултет, том:95, 2003, Ref
|
2003
|
49
|
Natasha Tzanova, Autonomous Key Skills Development for Project Planning and
Management, Interpersonal Skills Education, Vocational Training in Biotechnology Innovation and Environment Protection, 2001, Ref
|
2001
|
50
|
Natasha Tzanova, J. Chimeva, Handbook for Apprenticeship in Biotechnology,
Interpersonal Skills Education, Vocational Training in Biotechnology Innovation and Environment Protection, 2001, Ref
|
2001
|
51
|
Наташа Цанова, Петър Николов, Модел на образователна програма по темата “Кафявата
мечка на Балканите”, Биология, екология и биотехнология, брой:3-4, 2001, Ref
|
2001
|
52
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Система от критерии за визуализация на учебни знания по
биология, Биология, екология и биотехнология, брой:1, 2000
|
2000
|
53
|
Наташа Цанова, Стандарти за учебно съдържание и аспекти на детерминиращата им
функция в процеса на обучение по биология, Биология, екология и биотехнология, брой:3-4, 2000
|
2000
|
54
|
Natasha Tzanova, Formierung der algorithmischen Beschreibungen und Vorschriften als
Fertigkeit des kűnfting Biologie-Lehrers, Dydaktyka Biologii, том:12, 1999, Ref
|
1999
|
55
|
Natasha Tzanova, Тhе Theory in the problems in Zoology, Годишник на СУ “Св. Климент Охридски, том:88, 1998, Ref
|
1998
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Наташа Цанова, Професионално-педагогическата рефлексия на учителя по биология, Книга за рефлексията, 2018, стр.:243-256
|
2018
|
2
|
Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Наташа Цанова, Методическа интерпретация и приложение на асоциативната теория за учене в обучението по биология 7. клас, "Психология и общество", 2015, стр.:153-164, ISSN (print):978-954-423-991-6
|
2015
|
3
|
Надежда Райчева, Наташа Цанова, Иса Хаджиали, Интегриране на ИКТ в обучението като направление в изследователската дейност на учителя по биология, „Електронното обучение в образованието – алтернатива или интеграция?”, 2014, стр.:218-222, ISSN (print):978-619-7150-01-8
|
2014
|
4
|
В. Адамула-Анастазиади, Наташа Цанова, Модел на подготовка за прием във висши
училища в Гърция (предметна област биология)., Международно научно on-line списание „Наука и технологии”, Издава "Съюз на учените - Стара Загора, 2012, стр.:9-13, Ref
|
2012
|
5
|
Светлана Ангелова, Наташа Цанова, Надежда Райчева, Специфика на учебната задача по биология в интегративното поле на когнитивни и афективни умения, Международно научно on-line списание "Наука и технологии", 2012, Ref
|
2012
|
6
|
С. Ангелова, Наташа Цанова, Н. Райчева, Специфика на учебната задача по
биология в интегративното поле на когнитивни и афективни умения., Международно научно on-line списание „Наука и технологии”, Съюз на учените – Стара Загора, 2012, стр.:92-96, Ref
|
2012
|
7
|
Наташа Цанова, Приложната логика в модела на подготовка на учителя, Сборник доклади “120 години специалност Педагогика – между традицията и новите реалности”, Китен, 2008, стр.:60-67, Ref
|
2008
|
8
|
Наташа Цанова, С. Томова, Компютърните технологии в обучението по “Човекът и
природата” – част от цяло и структурирана цялост, Сборник “Балкански конгрес – Образованието, Балканите, Европа”, Тракийски Университет, Педагогически факултет, Стара Загора, 2007, стр.:290-298, Ref
|
2007
|
9
|
Р. Трашлиев, И. Колева, Наташа Цанова, И. Петкова, Социалната работа –
инструмент или система?, Сборник „Социална педагогика – история, теория и практика, Юбилейна научна конференция,Софийски университет , 2007, стр.:194-200, Ref
|
2007
|
10
|
Наташа Цанова, А. Асенова, Интеграция на логическите категории като част от
уменията на учителя за планиране и управление на процеса обучение по
биология, Сборник научни доклади “Природни науки, 2003, стр.:114-117, Ref
|
2003
|
11
|
Наташа Цанова, С. Томова, Същност на детерминиращата функция на ДОИ за
учебно съдържание и новите учебни програми по отношение визуализацията на
биологично учебно знание, Сборник научни доклади “Природни науки”, Шумен, 2003, стр.:110-113, Ref
|
2003
|
12
|
Наташа Цанова, Р. Петкова, Същност на реформата на биологичното образование в
средното училище., Сборник научни доклади от Национална научно- практическа конференция по биология „Български образователни традиции и иновации в обучението по биология”, Перник, 2003, стр.:6-11
|
2003
|
13
|
А. Асенова, Наташа Цанова, Типове задачи за формиране на умения на студентите
за дефиниране на биологични понятия, Сборник научни доклади от Национална научно-практическа конференция по биология „Български образователни традиции и иновации в обучението по биология”,Перник, 2003, стр.:12-15, Ref
|
2003
|
14
|
С. Томова, Наташа Цанова, Относно моделите и моделирането в обучението по
биология на чуждестранни студенти., Сборник научни доклади от международна конференция „Чуждоезиково обучение за специални цели”, Варна, 2001, стр.:36-38, Ref
|
2001
|
15
|
Наташа Цанова, С. Томова, Приложение на теория на игрите в обучението по
биология на чуждестранни студенти, Сборник научни доклади от международна конференция „Чуждоезиково обучение за специални цели”, Варна, 2001, Ref
|
2001
|
16
|
Natasha Tzanova, Types of Teaching Software as well as Software for diagnostics in
Teaching students in Biology, Science and Technology Education for Social and Economic development, Poland, Lublin, 1997, Ref
|
1997
|
17
|
Наташа Цанова, С. Томова, П. Борисова, П. Димитров, Специфика на задачите от
обучаващи програми по биология за чуждестранни студенти, Юбилейна научна сесия – 15 години подготвителен курс за чуждестранни студенти, ВМИ – Пловдив, 1996, Ref
|
1996
|
18
|
С. Томова, Наташа Цанова, П. Димитров, Съотношение между вербалното и
сетивното при представяне на учебното знание в учебника по биология за
чуждестранни студенти., Сборник научни доклади Юбилейна научна сесия – 15 години подготвителен курс за чуждестранни студенти, ВМИ –Пловдив, 1996, Ref
|
1996
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Наташа Цанова, Изследване на рефлексията над качествата на личността при ученици от средното училище
|
2013
|
2
|
Секционен доклад, Наташа Цанова, Есето като интегративен конструкт – нормативен, процесуален и оценъчно-резултативен аспект
|
2013
|
3
|
Секционен доклад, Наташа Цанова, Интегриране на съдържателни ресурси и умения в средното образование – част от проблема за превенция на агресията в училище
|
2013
|
4
|
Секционен доклад, Наташа Цанова, Специфика на учебната задача по биология в интегративното поле на когнитивни и афективни умения
|
2012
|
5
|
Секционен доклад, Наташа Цанова, Модел на подготовка за прием във висши училища в Гърция (предметна област биология)
|
2012
|
6
|
Секционен доклад, Наташа Цанова, Спецификатана теорията като елемент на биологичното и химично учебно знание в средното училище
|
2011
|
Участие в редколегия |
1
|
Наташа Цанова, Chemistry: BulgarianJournalofScienceEducation, Участие в редколегия
|
2012
|
2
|
Наташа Цанова, Биология, екология и биотехнологии, Участие в редколегия
|
2002
|
Учебник |
1
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Петър Райчев, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Учебна тетрадка по биология и здравно образование 8 клас, Педагог 6, София
|
2017
|
2
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Петър Райчев, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Учебник по Биология и здравно образование 8 клас, Педагог 6, София, Рецензирано
|
2017
|
3
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Мая Гайдарова, Милена Кирова, Елена Бояджиева, Владислав Господинов, Надежда Райчева, Илиана Петкова, Любомир Джалев, Оценяване на учениците - учебна тетрадка, Рецензирано
|
2013
|
4
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Мая Гайдарова, Елена Бояджиева, В. Господинов, Надежда Райчева, Милена Кирова, Илияна Петкова, Ръководство за експерти-обучители по въпросите на преподаване на знания, умения и компетентности за оценяване на учениците, Университетско издателство „Св. Кл. Охридски”, София, Рецензирано
|
2013
|
Учебник/Учебно помагало |
1
|
Маргарита Градинарова, Евгения Бенова, Митка Павлова, Елена Бояджиева, Милена Кирова, Валентина Иванова, Наташа Цанова, Снежана Томова, Човекът и природата 6. клас - учебник, Педагог 6, София, Рецензирано
|
2017
|
2
|
Градинарова, М., Бенова, Е., Павлова, М., Бояджиева, Е., Кирова, М., Иванова, В., Наташа Цанова, Томова, С., Иса Хаджиали, Книга за учителя. Човекът и природата – 5. клас., Педагог 6. , София
|
2016
|
3
|
Градинарова, М., Бенова, Е., Павлова, М., Бояджиева, Е., Кирова, М., Иванова, В., Наташа Цанова, Томова, С., Учебна тетрадка. Човекът и природата – 5. клас., Педагог 6. , София
|
2016
|
4
|
Градинарова, М., Бенова, Е., Павлова, М., Бояджиева, Е., Кирова, М., Иванова, В., Наташа Цанова, Томова, С., Човекът и природата – 5. клас., Педагог 6. , София
|
2016
|
5
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Мая Гайдарова, Милена Кирова, Елена Бояджиева, Владислав Господинов, Надежда Райчева, Илиана Петкова, Любомир Джалев, Оценяване на учениците - помагало за обучители, Рецензирано
|
2013
|
6
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Мая Гайдарова, Милена Кирова, Елена Бояджиева, Елена Бояджиева, Надежда Райчева, Илиана Петкова, Любомир Джалев, Оценяване на учениците - помагало за педагогически специалисти, Рецензирано
|
2013
|
7
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Мая Гайдарова, Елена Бояджиева, В. Господинов, Надежда Райчева, Милена Кирова, Илияна Петкова, Учебна тетрадка за педагогическите специалисти. , Университетско издателство „Св. Кл. Охридски”, , София, Рецензирано
|
2013
|
8
|
Наташа Цанова, С. Томова, П. Гогов, Биология и здравно образование 7. клас (книга
за учителя с мултимедиен диск), Педагог 6, София, Рецензирано
|
2008
|
9
|
Наташа Цанова, С. Томова, П. Гогов, Биология и здравно образование 7. клас (учебна
тетрадка), Педагог 6, София, Рецензирано
|
2008
|
10
|
Наташа Цанова, С. Томова, П. Гогов, Биология и здравно образование 7. клас., Педагог 6, София, Рецензирано
|
2008
|
11
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Митка Павлова, Евгения Бенова, Стефан Манев, Веселка Митева, Човекът и природата 6. клас (+ учебна тетрадка), “Педагог 6”, София, Рецензирано
|
2007
|
12
|
Наташа Цанова, С. Томова, М. Павлова, Е. Бенова, С. Манев, В. Митева, Човекът и
природата 6. клас (учебник с мултимедиен диск). , Педагог 6, София, Рецензирано
|
2007
|
13
|
Наташа Цанова, С. Томова, М. Павлова, Е. Бенова, С. Манев, В. Митева, Човекът и
природата 6. клас. ( учебна тетрадка), Педагог 6, София, Рецензирано
|
2007
|
14
|
Наташа Цанова, С. Томова, М. Павлова, Е. Бенова, С. Манев, В. Митева, Човекът и
природата 6. клас. (книга за учителя, Въведение – първа част), Педагог 6, София, Рецензирано
|
2007
|
15
|
Н. Цанова, С. Томова, М. Павлова, В. Голев, С. Манев, В. Митева, Човекът и
природата 5. клас (учебник с мултимедиен диск), Педагог 6, София, Рецензирано
|
2006
|
16
|
Наташа Цанова, С. Томова, Човекът и природата – идеи за ЗИП 3. – 4. клас., Просвета, София, Рецензирано
|
2004
|
17
|
Наташа Цанова, С. Томова, В. Митева, П. Томова, Човекът и природата 3. клас., Просвета, София, Рецензирано
|
2004
|
18
|
П. Томова, В. Митева, С. Томова, Наташа Цанова, Човекът и природата 3. клас.
(книга за учителя), Просвета, София, Рецензирано
|
2004
|
19
|
Наташа Цанова, С. Томова, П. Гогов, Моето тяло – книжка първа – “От какво е
изградено моето тяло”, Гея-Либрис, София, Рецензирано
|
2003
|
20
|
Наташа Цанова, С. Томова, Биология и здравно образование 11. клас, Просвета, София, Рецензирано
|
2002
|
21
|
С. Томова, Наташа Цанова, Дайджест по биология – втора част “Организмът”,, Гея-Либрис, София, Рецензирано
|
2000
|
22
|
С. Баркър, П. Елиът, Наташа Цанова, Образование за биоразнообразието
в България – учебно пособие “Приключения в екологичното образование от
класната стая до карста”, Искър, Рецензирано
|
2000
|
23
|
Наташа Цанова, П. Николов, Пътешествие за запознанство с кафявата мечка,
(учебно пособие), GRAFISB, София, Рецензирано
|
1998
|
24
|
Наташа Цанова, С. Томова, А. Панайотов, Учебно пособие по зоология за 7. клас, Хермес, Пловдив, Рецензирано
|
1997
|
25
|
Наташа Цанова, С. Томова, А. Панайотов, Зоология 7. клас, Гея-Либрис, София, Рецензирано
|
1996
|
Учебно помагало |
1
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Калина Пачеджиева, Пробни матури по биология и здравно образование (профилирана подготовка), ISBN:978-954-324-298-6, Педагог 6
|
2022
|
2
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Работни листове по Биология и здравно образование за 10 клас, ISBN:9789543242245, Педагог 6, София, Рецензирано
|
2019
|
3
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Тестове за проверка и оценка по Биология и здравно образование за 10 клас, ISBN:9789543242344, Педагог 6, София
|
2019
|
4
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Тестове за проверка и оценка по Биология и здравно образование за 7 клас, ISBN:9789543242313, Педагог 6, София
|
2019
|
5
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Петър Райчев, Тестове за проверка и оценка по Биология и здравно образование за 8 клас, ISBN:9789543242320, Педагог 6, София
|
2019
|
6
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Тестове за проверка и оценка по Биология и здравно образование за 9 клас, ISBN:9789543242337, Педагог 6, София
|
2019
|
7
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Петър Райчев, Биология и здравно образование – 9. клас. Книга за учителя., ISBN:978-954-324-186-6, Педагог 6, Рецензирано
|
2018
|
8
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Петър Райчев, Биология и здравно образование – 9. клас. Работни листове., ISBN:978-954-324-183-5, Педагог 6, Рецензирано
|
2018
|
9
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Книга за учителя. Биология и здравно образование – 7. клас, ISBN:978-954-324-185-9, Педагог 6, Рецензирано
|
2018
|
10
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Иса Хаджиали, Надежда Райчева, Учебна тетрадка. Биология и здравно образование – 7. клас. , ISBN:978-954-324-181-1, Педагог 6, Рецензирано
|
2018
|
11
|
Наташа Цанова, Снежана Томова, Петър Райчев, Надежда Райчева, Иса Хаджиали, Учебна тетрадка по биология и здравно образование 8 клас, ISBN:9789543241538, Педагог 6, София, Рецензирано
|
2017
|
12
|
Маргарита Градинарова, Евгения Бенова, Митка Павлова, Елена Бояджиева, Милена Кирова, Валентина Иванова, Наташа Цанова, Снежана Томова, Иса Хаджиали, Книга за учителя. Човекът и природата – 5. клас. , ISBN:978-954-324-132-3, Педагог 6. , София, Рецензирано
|
2016
|
|