Дисертация доктор на науките |
|
Милко Димитров Петров, Журналистически методи и средства при изграждане образа на социално престижната личност в елитния печат (въз основа на публикации в седмичниците "Тайм", "Сънди таймс", "Ди цайт", "Експрес"),
|
1999
|
Книга |
1
|
Петров, Милко , Байко Байков, Маргарита Пешева, Валери Маринов, Вени Марковски, Георги Василев, Весислава Антонова, Райна Николова, Мария Попова, Теодора Петрова, Дигиталните медии: Речник на основните понятия, ISBN:ISBN 978-954-400-813-0, Фабер, Велико Търново, Рецензирано
|
2012
|
2
|
Петров, Милко , Радиосредата 2001-2010: Програми, аудитория, реклама, цифровизация, Фабер
|
2011
|
3
|
Петров, Милко , Америка – социалният тропик: Медии и общество – от Пулицър до Мърдок, Сиела, София, Ref
|
2010
|
4
|
Маргарита Пешева, Мария Попова, Милко Петров, Христо Кафтанджиев, Елена Николова, Ели Гергинова, Борислав Градинаров, Силвия Цветкова-Казандзи, Думите на медийния преход, ISBN:978-954-400-325-8, Фабер, Велико Търново, Рецензирано
|
2010
|
5
|
Петров, Милко , Думите на медийния преход, Фабер, Ref
|
2005
|
6
|
Петров, Милко , Персоналният имидж. Изграждане, контрол, рецепция, Атлантис-медия, Ref
|
2005
|
7
|
Петров, Милко , Америка - врява и разум : Журналистиката на САЩ в контекста на социалния живот 1883-1997 , Унив. изд. Св. Климент Охридски, София, Ref, Рецензирано
|
1998
|
8
|
Петров, Милко , Публицистиката – история, специфика , жанрове, МЕИ, Рецензирано
|
1988
|
9
|
Петров, Милко , Съвременната журналистика на Германия, Наука и изкуство, София, Ref
|
1985
|
Монография |
|
Милко Петров, Мария Попова, Мария Вазински, Медиите в Европа, ISBN:978-954-400-704-1, Фабер, Велико Търново, Рецензирано
|
2012
|
Научен проект |
1
|
Милко Петров, Телевизията в България:1954-2014г. Програми- журналистика- регулация- нови медии, Член,
|
2012
|
2
|
Милко Петров, Електронната медийна среда в условията на преход и цифровизация:1999-2011г.",, Член,
|
2011
|
3
|
Милко Петров, Пресата в условията на интернет и новите медии 2011-2013 г., Ръководител,
|
2011
|
4
|
Милко Петров, ”Печатът, радиото и телевизията по време на парламентарни и президентски избори 1991 -1992г, Ръководител,
|
1992
|
Научно ръководство |
1
|
Милко Петров, Имиджов профил на Петър Москов, отразен в медиите , ФЖМК-СУ дипломна работа:Стиляна Антонова Димитрова
|
2016
|
2
|
Милко Петров, Имиджът на социално отговорните телекоми. Съпоставка между VIVAKOM и Orange, ФЖМК-СУ дипломна работа:Деница Петрова Коларска
|
2016
|
3
|
Милко Петров, Медийният образ на терористичните атаки в Париж и Брюксел въз основа на публикациите във в. „24 часа”, в. „Билд Цайтунг”и в. „Сън”, ФЖМК-СУ дипломна работа:Маргарита Иванова Ангелова
|
2016
|
4
|
Милко Петров, Свободата и плурализма на медиите в Македония свързани с Европейския съюз, ФЖМК-СУ дипломна работа:Сузана Илче Георгева
|
2016
|
5
|
Милко Петров, Четири печатни медии в условията на икономически кризи, ФЖМК-СУ дипломна работа:Елена Бойкова Попова
|
2016
|
6
|
Милко Петров, Актуални техники на съвременната разследваща журналистика (използване на скрити камери, дронове и други), ФЖМК-СУ дипломна работа:Вангелина Димитрова Михайлова - Арабаджиева
|
2015
|
7
|
Милко Петров, Имиджът на телевизионния водещ, ФЖМК-СУ дипломна работа:Яница Иванова Лазарова
|
2015
|
8
|
Милко Петров, Политическият имидж в предизборната кампания за Евроизбори 2014. Въз основа на централния печатни и електронни медии, ФЖМК-СУ дипломна работа:Панка Александрова Мангова
|
2015
|
9
|
Милко Петров, Имиджът на рок музикантите, ФЖМК-СУ дисертация д-р:Радка Кирилова Василева
|
2014
|
10
|
Милко Петров, Нови форми: виртуално семейство и онлайн протестни движения. Съвременни процеси и семейни трансформаци, ФЖМК-СУ дисертация д-р:Мариян Димитров Томов
|
2014
|
11
|
Милко Петров, Имиджът на „Света Троица” – кметът, даскалът и попът /институционалният имидж на представителите на образователната, кметската и църковната институции въз основа на публикации във в. „24 часа” и „168 часа” за периода април 2006 – април 2007 г./, ФЖМК-СУ дипломна работа:Мая Валентинова Цветанова
|
2007
|
12
|
Милко Петров, Имиджът на Христо Стоичков като футболист и треньор на националния отбор по футбол. Образът му на страниците на в. „7 дни спорт” и в. „Труд” в периода януари – март и септември – ноември 2005 г., ФЖМК-СУ дипломна работа:Евгения Петкова Стойчева
|
2007
|
13
|
Милко Петров, Параметри на промяната в персоналния имидж на политика Волен Сидеров в периода април 2005 – април 2007 /въз основа на публикации във вестниците „Дневник”, „Атака” и „24 часа”/, ФЖМК-СУ дипломна работа:Радомир Владимиров Радев
|
2007
|
14
|
Милко Петров, Пропаганда на Третия Райх – 1939 – 1945 г. Нео-нацистка пропаганда, ФЖМК-СУ дипломна работа:Деян Николаев Милев
|
2007
|
15
|
Милко Петров, Имиджът на учителя в медиите и интернет /вестник „Труд” в периода 1 ноември 2005 г. – 16 юни 2006 г. и интернет форуми/, ФЖМК-СУ дипломна работа:Мирослава Илиева Манойлова
|
2006
|
16
|
Милко Петров, Образът на съвременното българско семейство в пресрекламата /въз основа на публикации в периода 2003 – 2005 г./, ФЖМК-СУ дипломна работа:Зорница Иванова Ковачева
|
2006
|
17
|
Милко Петров, Политическият образ на Волен Сидеров /въз основа на излезли публикации във в. „168 часа”, в. „Дневен труд”, в. „Стандарт”, в. „Монитор”, в. „Дневник” за периода февруари – април 2006 г./, ФЖМК-СУ дипломна работа:Светлана Николова Комитова
|
2006
|
18
|
Милко Петров, Публичният образ на Българския червен кръст в период на затруднение /въз основа на излезли публикации във в. „Дневен труд”, в. „Пари”, в. „Дневник”, в. „Монитор”, в. „Сега”, в. „Кеш”, в. „Капитал”, в. „Банкер”, в. „Марица” – Пловдив, в. „Шуменска заря” – Шумен, в. „Утро” – Русе за периода: декември 2005 – март 2006/, ФЖМК-СУ дипломна работа:Марина Христова Божилова
|
2006
|
19
|
Милко Петров, Български и чуждестранни онлайн медии на английски език пред периода декември 2004 г. – април 2005 г., ФЖМК-СУ дипломна работа:Петя Пламенова Бондокова
|
2005
|
20
|
Милко Петров, Медийният образ на Габрово и габровци в чуждестранните и българските пътеписи в периода ХVІІ-ХІХ век, ФЖМК-СУ дипломна работа:Момчил Цонев Цонев
|
2005
|
21
|
Милко Петров, Предизборна кампания 2005 г. – успехи и неуспехи при изграждане публичната репутация на Коалиция за България, ФЖМК-СУ дипломна работа:Магдалена Емилова Найденова
|
2005
|
22
|
Милко Петров, Анализ на имиджа на лидерите на БСП във вестниците „Сега” и „Капитал” за периода 2001 – 2003 г., ФЖМК-СУ дипломна работа:Даниела Вълкова Салджийска
|
2004
|
23
|
Милко Петров, Изграждане на ефективен персонален имидж в поп-музиката. Ирина Флорин и албумът „Друга” /юли 2003 – март 2004/, ФЖМК-СУ дипломна работа:Людмила Тошкова Добрева
|
2004
|
24
|
Милко Петров, Корпоративният имидж на Международен панаир – Пловдив и отражението му в периодичния печат /януари 2003 – септември 2004/, ФЖМК-СУ дипломна работа:Величка Василева Кискинова
|
2004
|
25
|
Милко Петров, Образът на Министерството на образованието и науката – аспекти на персоналния и корпоративния имидж. Анализ на публикациите в печата за периода юни – ноември 2003 г., ФЖМК-СУ дипломна работа:Милена Борисова Иванова
|
2004
|
26
|
Милко Петров, Персоналният имидж на телевизионен водещ. Персоналният имидж на Наталия Симеонова според печатните издания в България в периода май 2002 – май 2004, ФЖМК-СУ дипломна работа:Боя Красимирова Куюмджиева
|
2004
|
27
|
Милко Петров, Публичният образ на Министерството на вътрешните работи в печатните медии /имиджът на МВР, отразен на страниците на ежедневниците „24 часа” и „Сега” и седмичниците „168 часа” и „Капитал”, в периода януари – юни 2004 г., ФЖМК-СУ дипломна работа:Мая Каменова Кръстева
|
2004
|
28
|
Милко Петров, Публичният образ на фестивала София Филм Фест и отразяването му в централния печат /1997-2004 г./, ФЖМК-СУ дипломна работа:Анна Огнянова Гелинова
|
2004
|
29
|
Милко Петров, Световният конгрес на издателите на вестници в Истанбул /30 май – 2 юни 2004 г./, ФЖМК-СУ дипломна работа:Нурхан Бахар
|
2004
|
30
|
Милко Петров, Изследване на сравнителен анализ на политическия имидж в предизборната кампания на тримата основни претенденти за кмет на София на местните избори през 1999 г. – Стефан Софиянски, Николай Камов и Румен Овчаров, ФЖМК-СУ дипломна работа:Ваня Станиславова Станчева
|
2003
|
31
|
Милко Петров, Имиджът на личностите „взимащи решения” в кабинета на Сакскобурготски според публикации от вестниците „Сега” и „Капитал” за периода март 2002 – март 2003 г., ФЖМК-СУ дипломна работа:Румяна Рангелова Стоилкова
|
2003
|
32
|
Милко Петров, Образът на политиците от „Новото време” /анализ на имиджа им въз основа на статии във в. „24 часа” и в. „Монитор” за периода 1 април – 30 септември 2003 г./, ФЖМК-СУ дипломна работа:Здравка Николаева Кърджанова
|
2003
|
Статия в научно списание |
1
|
Петров, Милко, „Очите на страха“ в медиите. , Сп. Библиотека, брой:бр.5, 2017, Ref, Web of Science
|
2017
|
2
|
Петров, Милко, Комуникация и мистификации. , Медиите на 21 век, 2017, Ref, Web of Science
|
2017
|
3
|
Петров, Милко, Топосът. Визия за „интернет на местата“. , Сп. Библиотека, брой:Бр. 6, 2016, Ref, Web of Science
|
2016
|
4
|
Петров, Милко, Нов глас на медийния площад, Медиите на 21 век, 2015, Ref
|
2015
|
5
|
Петров, Милко, Топосът и неговата роля в медийната рецепция, сп. Медиите на 21 век, 2015, Ref, Web of Science
|
2015
|
6
|
Петров, Милко, Медийни войни, изпълнени с нови идеи, сп. Медиите на 21 век, 2014, Ref
|
2014
|
7
|
Petrov, Milko, The Ethical Code of Journalism. Threats and Challenges, European Voice, брой:12, 2012, Ref, Web of Science
|
2012
|
8
|
Petrov, Milko, The Image in the Intercultural Communication, Sign Café, том:8, 2007, Ref, Web of Science
|
2007
|
9
|
Петров, Милко, Имидж, мит, медии. , Год. СУ “Св. Кл. Охридски”, ФЖМК, том:11, 2005, Ref
|
2005
|
10
|
Петров, Милко, Персонална перцепция и персонална стереотипизация в медиите., Год. СУ. Фак. по журналистика и мас. комуникация. , том:8, 2001, Ref
|
2001
|
11
|
Петров, Милко, Как се прави имидж на лидер, Пъблик рилейшънс и реклама , 2000, Ref, Web of Science
|
2000
|
12
|
Петров, Милко, Монополизация по немски. Процесите на концентрация в германската журналистика 1870-1933 – тенденции, личности, издания. , Год. СУ “Св. Кл. Охридски”, ФЖМК, том:7, 2000, Ref, Web of Science
|
2000
|
13
|
Petrov, Milko, La democratie, l’emancipation des intellectuels et le journalisme d’opinion en Bulgarie, Les Cahiers du Journalisme, брой:6, 1999, Ref, Web of Science
|
1999
|
14
|
Петров, Милко, Джеймс Баучер – краят на журналистическата благотворителност , Годишник на Департамента по масови комуникации, 1998, Ref
|
1998
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Петров, Милко, Гръмовержецът „Таймс“ и сирените на властта, Юбилеен сборник 40 години Факултет по журналистика и масова комуникация, издателство:УИ „Св. Кл. Охридски“, 2016, Ref, Web of Science
|
2016
|
2
|
Петров, Милко, Новият образ на вестника – огледало или прозорец? , От век, на век, от слово към слово, издателство:УИ „Св. Кл. Охридски“, 2014, Ref, Web of Science
|
2014
|
3
|
Петров, Милко, Творецът - работяга, аристократ или романтичен отшелник, Пъблик рилейшънс и реклама. , 2000, Ref
|
2000
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Милко Петров, Комуникация и мистификации
|
2017
|
2
|
Секционен доклад, Милко Петров, Езикът на журналистиката и мирът
|
2017
|
3
|
Секционен доклад, Милко Петров,
Медийна собственост и медиен плурализъм
|
2016
|
4
|
Секционен доклад, Милко Петров, Дефицити и излишества в посланията на президентската кампания в САЩ 2016 г
|
2016
|
5
|
Секционен доклад, Милко Петров, Символите на България като елемент на националния имидж
|
2016
|
6
|
Секционен доклад, Милко Петров, Комуникационните недоразумения
|
2016
|
7
|
Секционен доклад, Милко Петров, Икономическа криза и криза в медиите
|
2015
|
8
|
Секционен доклад, Милко Петров, Дигиталният ПР: нови комуникационни стандарти
|
2015
|
9
|
Секционен доклад, Милко Петров, Коучинг за кариерно развитие
|
2014
|
10
|
Секционен доклад, Милко Петров, Медии, ПР и реклама
|
2014
|
11
|
Секционен доклад, Милко Петров, Медии и медийни политики
|
2014
|
12
|
Секционен доклад, Милко Петров, Академични предизвикателства пред корпоративната социална отговорност
|
2014
|
13
|
Секционен доклад, Милко Петров, "Телевизията в България вчера и днес. Медийно поведение и жанрови предпочитания на националната аудитория
|
2014
|
14
|
Секционен доклад, Милко Петров, Страхът като медийно оръжие
|
2014
|
15
|
Секционен доклад, Милко Петров, История на телевизията в България в културната памет на съвременния българин
|
2013
|
16
|
Секционен доклад, Милко Петров, ”Телевизията и радиото в условията на цифровия преход”
|
2013
|
17
|
Секционен доклад, Милко Петров, Медийно поведение на младежката аудитория в онлайн среда
|
2013
|
18
|
Секционен доклад, Милко Петров, Етиката и саморегулацията в журналистиката
|
2013
|
19
|
Секционен доклад, Милко Петров, История на телевизията в България в културната памет на съвременния българин
|
2013
|
20
|
Секционен доклад, Милко Петров, Нагласи, интереси и очаквания на телевизионната аудитория пред цифровизацията на телевизионния ефир
|
2013
|
21
|
Секционен доклад, Милко Петров, Медийно поведение и жанрови предпочитания на националната аудитория
|
2013
|
22
|
Секционен доклад, Милко Петров, Пресата - на кръстопът?
|
2012
|
23
|
Секционен доклад, Милко Петров, Новият образ на вестника- огледало или прозорец?
|
2011
|
24
|
Секционен доклад, Милко Петров, Световни тенденции в развитието на вестника. Ще си ходи ли Мавърът?
|
2005
|
25
|
Секционен доклад, Милко Петров, Концептуализмът в българската журналистика на ХХ век
|
2004
|
Участие в редколегия |
1
|
Милко Петров, Член на редакционния съвет на руското издание “Современные технологии управления”, Участие в редколегия
|
2015
|
2
|
Милко Петров, Член на редакционния борд на португалското издание ”Медии и обществени комуникации” ( Лисабон), Участие в редколегия
|
2014
|
3
|
Милко Петров, Председател на международния Редакционен съвет на научното електронно списаниеNewmedia21.eu (Медиите на 21 век. Онлайн издание за изследвания, анализи, критика). ISSN 1314-3794. (от 2011 г.) , Участие в редколегия
|
2011
|
4
|
Милко Петров, Член на редакционния съвет на електронното научно списание на УНСС „Медии и обществени комуникации”;, Участие в редколегия
|
2010
|