Монография |
1
|
Станкова, Светлана, Бежанските движения към България в периода 2011-2015 г. Комуникационни ситуации и медийни практики, ISBN:978-954-07-4892-4, УИ "Св. Климент Охридски", София, Рецензирано
|
2019
|
2
|
Станкова, Светлана, Пресата - политически посредник, ISBN:978-954-07-3098-1, УИ Св. Кл.Охридски, София, Рецензирано
|
2010
|
Научен проект |
1
|
Светлана Станкова, „КОМУНИКАЦИОННИ СТРАТЕГИИ И МАНИПУЛАТИВНИ ТЕХНИКИ ЗА ПРИВЛИЧАНЕ НА ПОСЛЕДОВАТЕЛИ В YOUTUBE КАНАЛИ ЗА ФИНАНСОВА ГРАМОТНОСТ“, Ръководител, , Номер на договора:№80-10-44 от 09.04.2024 г.
|
2024
|
2
|
Светлана Станкова, БРАНД АВТЕНТИЧНОСТ:
СЪВРЕМЕННИ АСПЕКТИ, ЕФЕКТИ НА КОНЦЕПЦИЯТА ВЪРХУ ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ТЪРСЕНЕ И ИНТЕРАКЦИИ С БРАНДА
, Член, ЕС, Номер на договора:BG-RRO-2-004-0008
|
2024
|
3
|
Светлана Станкова, „Студентски практики - Фаза 2“, Член, Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове, Номер на договора:BG05M2OP001-2.013-0001
|
2020
|
4
|
Светлана Станкова, „Модел на ефективна визуално-комуникативна и медийна среда за формиране и възпитаване на нови публики в сферата на изкуствата и културните и творчески индустрии чрез споделени пространства“, Член,
|
2018
|
5
|
Светлана Станкова, European Researchers' Night, Член, Horizon 2020, Номер на договора:SEP-210495477, K-TRIO 3
|
2018
|
6
|
Светлана Станкова, „Студентски практики - Фаза 1“, Член, Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове, Номер на договора:BG05M20P001-2.002-0001
|
2016
|
7
|
Светлана Станкова, "Студентски практики", Член, Европейския социален фонд на Европейския съюз, Номер на договора:BG051P0001-3.3.07-0002
|
2013
|
Научно ръководство |
1
|
Светлана Станкова, КОМУНИКАЦИОННИ СТРАТЕГИИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА БРАНДА „ШАНЕЛ“ В ПЕРИОДА 2011-2019 Г, ФЖМК дипломна работа:София Крумова Цветкова
|
2023
|
2
|
доц. д-р Светлана Станкова, КСО И ИМИДЖОВО ПОЗИЦИОНИРАНЕ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ НА МАРКАТА NIKE ПО ВРЕМЕ НА ПАНДЕМИЯТА ОТ КОВИД-19 (2020-2021, ФЖМК дипломна работа:Енчо Николаев Недялков
|
2023
|
3
|
доц. д-р Светлана Станкова, Медийно отразяване на темата за промяна на държавното устройство от парламентарна към президентска република в периода май 2021 г. – април 2023 г, ФЖМК дипломна работа:Слави Василев
|
2023
|
4
|
доц. д-р Светлана Станкова, ТРАНСМЕДИАЛНИЯТ ИМИДЖ НА ВЛАДИМИР ПУТИН И ВОЛОДИМИР ЗЕЛЕНСКИ ОТ НАЧАЛОТО НА РУСКАТА ИНВАЗИЯ В УКРАЙНА (24.02.2022 – 24.02.2023), ФЖМК дипломна работа:НИКОЛАЙ ИВАНОВ ИВАНОВ
|
2023
|
5
|
доц. д-р Светлана Станкова, Корпоративна социална отговорност- кампанията “Words do matter” (Ноември 2019- Април 2020 г., ФЖМК-СУ дипломна работа:Соня Стоянова Обретенова
|
2020
|
6
|
доц. д-р Светлана Станкова, Ролята на селебрити статуса в политическия маркетинг
(Тръмп 2016 и Зеленски 2019)
, ФЖМК-СУ дипломна работа:Росица Крумова Москова
|
2020
|
7
|
гл.ас. д-р Светлана Станкова, Политическата реклама в социалните мрежи
(Избори за Европейски парламент 2019 г.)
, ФЖМК-СУ дипломна работа:Диана Лука Петрова
|
2019
|
8
|
гл.ас. д-р Светлана Станкова, Развитие на имиджа на Румен Радев след встъпването му в длъжност като президент на Р България (Нова телевизия, 2017-2019 Г.), ФЖМК-СУ дипломна работа:Александър Димитров Петров
|
2019
|
9
|
гл.ас. д-р Светлана Станкова, Имиджът на Доналд Тръмп след първата му година като президент на САЩ януари 2017 г. – януари 2018 г.)
, ФЖМК-СУ дипломна работа:Кирил Атанасов Симеонов
|
2018
|
10
|
гл.ас. д-р Светлана Станкова, Комуникационни послания в предизборните клипове на парламентарни кампании 2014 и 2017 г., ФЖМК-СУ дипломна работа: Калина Янева Мечкова
|
2018
|
11
|
Светлана Станкова, Атентатът срещу „Шарли Ебдо“, отразен от електронното издание на в.„Гардиън“ за периода 7 януари - 28 февруари 2015 г., ФЖМК-СУ дипломна работа:Циклама Стоянова Булгурска
|
2015
|
12
|
д-р Светлана Станкова, Образът на сирийските бежанци на
страниците на печата (в. „Стандарт“ и в. „Труд“, септември-ноември 2013 г.)
, ФЖМК-СУ дипломна работа:Йорданка Атанасова Пангарова
|
2014
|
Редактор на сборник |
|
Светлана Станкова, Фрагменти от паметта за Слатина, Редактор на сборник
|
2013
|
Статия в научно списание |
1
|
Станкова, Светлана, Отразяването на предизборната кампания за Европейски парламент 2019 в България от вестник „Труд“ , Годишник на СУ "Св.Климент Охридски", Факултет по журналистика и масова комуникация, том:26, 2019, стр.:177-195, ISSN (print):1311-4883, ISSN (online):1311-4883, Ref
|
2019
|
2
|
Станкова, Светлана, Социалните мрежи в политическата комуникация, Риторика и комуникации, брой:39, 2019, ISSN (online):1314-4464, Ref
|
2019
|
3
|
Станкова, Светлана, Дигиталният политически диалог и социалните мрежи , Философски алтернативи. Списание на Института за изследване на обществата и знанието - БАН, брой:5, 2018, стр.:21-33, ISSN (print):0861-7899
|
2018
|
4
|
Станкова, Светлана, Атентатът срещу „Шарли Ебдо“ – корените на омразата, Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика, 2017, ISSN (online):1314-3794
|
2017
|
5
|
Станкова, Светлана, Кризата в Каталуния – липса на комуникация или защита на демокрацията, Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика , 2017, ISSN (online):1314-3794
|
2017
|
6
|
Станкова, Светлана, Украинската криза в онлайн изданията на The New York Times, BBC и The Economist , Годишник на ФЖМК при СУ “Св. Кл. Охридски”, том:22, 2016, стр.:93-110, ISSN (print):1311-4883, Ref
|
2016
|
7
|
Станкова, Светлана, Фалшивите новини – манипулации и мистификации в контекста на президентските избори в САЩ , Философски алтернативи. Списание на Института за изследване на обществата и знанието - БАН, брой:5, 2016, стр.:61-69, ISSN (print):0861-7899, Ref
|
2016
|
8
|
Станкова, Светлана, Отразяването на украинската криза в американското електронно издание „Бизнес инсайдър” , Медии и обществени комуникации, 2015, ISSN (online):1313-9908
|
2015
|
9
|
Станкова, Светлана, Официалната политика на САЩ в украинската криза, Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика, 2015, ISSN (online):1314-3794, Ref
|
2015
|
10
|
Станкова, Светлана, КСО: бизнес решения и публични комуникации, Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика, 2014, ISSN (online):1314-3794
|
2014
|
11
|
Станкова, Светлана, Образът на врага – ефективна политическа технология , Медиите на 21 век: Онлайн издание за изследвания, анализи, критика, 2014, ISSN (online):1314-3794
|
2014
|
12
|
Станкова, Светлана, Обърнатите политически образи на парламентарните "Избори 2013" , Годишник на ФЖМК при СУ “Св. Кл. Охридски”, том:т.20, 2014, стр.:143-151, ISSN (print):1311-4883
|
2014
|
13
|
Станкова, Светлана, Пресата като инструмент за създаване на политическа идентичност , Годишник на ФЖМК при СУ “Св. Кл. Охридски” , том:15, 2009, стр.:197-207, ISSN (print):1311-4883
|
2009
|
14
|
Станкова, Светлана, Президентската кампания 2006 на страниците на печата – умерена епидермална или предрешена , Годишник на ФЖМК при СУ “Св. Кл. Охридски”, том:т.14, 2007, стр.:221-231, ISSN (print):1311-4883
|
2007
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Станкова, Светлана, Теории и подходи за създаване на успешна комуникационна кампания , Комуникационен мениджмънт. Стратегическо създаване на комуникационни мениджъри, издателство:Университетско издателство "Св.Кл.Охридски" , 2024, стр.:43-57, ISBN:978-619-7567-21-2
|
2024
|
2
|
Станкова, Светлана, Теорията за медийния дневен ред в дигиталната ера - трансформации и развитие, Медиите и комуникацията - трансформации и развитие в дигиталната ера, 2024, стр.:143-157, ISBN:978-619-7567-24-3, Ref
|
2024
|
3
|
Станкова, Светлана, Диалогът традиционно–модерно в ерата на комуникационните
технологии като възможност за формиране и възпитаване
на нови публики, Нови индустрии, нови публики, издателство:УИ "Св.Кл.Охридски", 2022, стр.:87-95, ISBN:ISBN 978-954-07-5574-8
|
2022
|
4
|
Станкова, Светлана, Социалната мрежа Facebook в контекста на изборите за Европейски парламент през 2019 г. , Комуникациите на ХХI век - иновации, предизвикателства и тенденции, редактор/и:Веселина Стоянова, издателство:Университетско издателство "Св.Климент Охридски", 2021, стр.:105-119, ISSN (print):978-954-07-5396-6, Ref
|
2021
|
5
|
Станкова, Светлана, COVID-19 – комуникационна ситуация и медийна рефлексия, "Качествена журналистика и нова комуникационна среда", 2020, стр.:147-161, ISSN (online):2535-0587, Ref
|
2020
|
6
|
Stankova, Svetlana, Media Messages in the 2019 Pre-election Campaign for EP in Bulgaria (Trud Daily Newspaper), Communication Management: Theory and Practice in the 21st Century. 12th Central and Eastern European Communication and Media Conference CEECOM 2019, editor/s:Vesselina Valkanova (Editor), Andreana Eftimova (Editor), Nikolai Mihailov (Editor), Teodora Petrova (Editor), Efrem Efremov (Editor), Kalin Kalinov (Editor), 2020, pages:58-69, ISSN (print):Print-ISBN-13: 978-619-7567-03-8, ISSN (online):E-ISBN-13: 978-619-7567-04-5, Ref
|
2020
|
7
|
Станкова, Светлана, Медиите на властта vs. властта на медиите , Журналисти по теория, журналисти на практика: сборник с доклади от Шести медиен панаир , редактор/и:Мария Нейкова, 2011, стр.:39-44, ISSN (print):1313-9266
|
2011
|
8
|
Станкова, Светлана, Евроскептицизъм и еврооптимизъм в последните кандидатпрезидентски кампании на България и Чехия , Университетските библиотеки – мост към единното европейско образователно пространство, издателство:УИ Св. Кл.Охридски, 2009, стр.:194-201, ISBN:978-954-07-2984-8
|
2009
|
Студия в научно списание |
1
|
Мая Василева, Милена Цветкова, Светлана Станкова, Мануела Манлихерова, Теодора Петрова, Пет години специалност „Комуникационен мениджмънт“ във ФЖМК – образователна парадигма, академичен профил и безкомпромисност с качеството, Медиите на 21 век. Онлайн издание за изследвания, анализи, критика, 2023, ISSN (online):1314-3794
|
2023
|
2
|
Светлана Станкова, Росица Москова, Феноменът „Селебрити статус“ в съвременната политическа комуникация (предизборните президентски кампании на Доналд Тръмп, 2016 и Володимир Зеленски, 2019 в социалните мрежи) , Годишник на ФЖМК при СУ “Св. Кл. Охридски” , том:28, 2021, стр.:121-149, ISBN:1311-4883, Ref, MSc
|
2021
|
Студия в сборник (на конференция и др.) |
|
Станкова, Светлана, Отразяване на руската инвазия в Украйна от световните медии (24 февруари-2 март 2022 г.) , Комуникациите и медиите на ХХI век: образователни и професионални предизвикателства , издателство:Университетско издателство "Св.Кл.Охридски", 2023, стр.:251-271, ISBN:978-619-7567-15-1, Ref
|
2023
|
Участие в конференция |
1
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, The war in the Gaza Strip (October 7, 2023), covered by NYT newspaper and X
|
2024
|
2
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Fake News in the Era of Automated Social Networks
|
2024
|
3
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Медийният дневен ред в дигиталната ера – трансформации и развитие.
|
2023
|
4
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, The mainstream media discourse in the first week of the Ukrainian war
|
2022
|
5
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Отразяване на войната в Украйна от световните медии (24.02.-02.03.2022 г.)
|
2022
|
6
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, The mediatized image of the war in Ukraine
|
2022
|
7
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, COVID-19 – комуникационна ситуация и медийна рефлексия
|
2020
|
8
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Media Messages in the 2019 Pre-election Campaign for EP in Bulgaria
|
2019
|
9
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Социалната мрежа Facebook в контекста на изборите за Европейски парламент 2019
|
2019
|
10
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Дигиталният политически диалог
|
2018
|
11
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Доналд Тръмп в огледалото на социалните мрежи
|
2018
|
12
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Кризата в Каталуния – липса на комуникация или демокрация на две нива
|
2017
|
13
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Фалшивите новини – манипулации и мистификации в контекста на президентските избори в САЩ (ноември 2016)
|
2017
|
14
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Медиите – рефер или рупор (западните мейнстрийм медии в украинската криза
|
2014
|
15
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Коучингът- стимул за кариерно развитие
|
2014
|
16
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, CSR: публични комуникации и бизнес решения
|
2014
|
17
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Украинската криза в западните мейнстрийм медии
|
2014
|
18
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Обърнатите политически образи на избори 2013
|
2013
|
19
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Образът на врага – ефективна политическа технология
|
2013
|
20
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Управлението на медиите и медиите на управлението
|
2012
|
21
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Медиите на властта vs. властта на медиите
|
2011
|
22
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Евроскептицизъм и еврооптимизъм в последните кандидатпрезидентски кампании на България и Чехия 2006-2008)
|
2008
|
23
|
Секционен доклад, Светлана Станкова, Диалогът традиционно – модерно в ерата на комуникационните технологии: диалог между културите и цивилизациите
|
2007
|
Учебно помагало |
|
Станкова, Светлана, Радиофеноменът, ISBN:978-619-160-314-5, Авангард Прима, София, Рецензирано
|
2014
|
|