Дисертация д-р |
|
Цветомира Ангелова, Псохо-социални детерминанти на образованието при атипично развитие, , Ръководител:проф. д-р. Цанка Папзлатева
|
2017
|
Статия в научно списание |
1
|
Цветомира Ангелова, Функционална оценка и идентифициране на потребностите при деца и ученици със синдром на дефицит на вниманието и хиперактивност, Е-списание „Педагогически форум“, брой:2, 2024, стр.:45-52, ISSN (online):1314-7986, doi:10.15547/PF.2024.011, Ref, др.(ERIH PLUS)
|
2024
|
2
|
Цветомира Ангелова, Психосоциална ситуация на развитието на ученици със сензорно-моторни увреждания в общообразователното и специално училище, International journal Scientific Papers „KNOWLEDGE“, vol:20.4, 2017, pages:1963-1969, ISSN (print):2545-4439 , ISSN (online):1857-923X , Ref, Web of Science
|
2017
|
3
|
Цветомира Ангелова, Подготовка на бъдещи педагози и психолози за сътрудничество със семействата на деца с атипично развити, Сборник Теория и практика на психолого-педагогическата подготовка на специалиста в университета, том:2, 2015, стр.:342-345, ISBN:978-954-490-477-7
|
2015
|
Статия в сборник (на конференция и др.) |
1
|
Цветомира Ангелова, Приобщаващо образование за деца и ученици с емоционални и поведенчески разстройства, Сборник с доклади от конференция с международно участие „Развитие на приобщаващото образование в България: 15 години по-късно“, издателство:Университетско издателство „Св. Климент Охридски“, 2022, стр.:132-138, ISBN:978-954-07-5532-8
|
2022
|
2
|
Цветомира Ангелова, Ролята на ресурсния учител в процеса на приобщаващото образование, Сборник с доклади и добри практики от Национална конференция „Ресурсните учители и съвместното преподаване в приобщаващото образование“, 2019, стр.:79-87, ISBN:978-619-7534-12-2
|
2019
|
3
|
Цветомира Ангелова, Психологически аспекти във включването на деца с атипично развитие в образователния процес, Сборник „Единни в многообразието“, издателство:Университетско издателство „Паисий Хилендарски“, 2016, стр.:73-78, ISBN:978-619-202-193-1, Ref
|
2016
|
4
|
Цанка Попзлатева, Цветомира Ангелова, Ангелкова, П., Приобщаващо образование на студенти с увреден слух от педагогическите специалности, „Формиране на гражданина и професионалиста в условията на университетското образование”, издателство:„ЕКС-ПРЕС“, 2014, ISBN:978-954-490-449-4
|
2014
|
5
|
Цветомира Ангелова, Включване на деца и ученици с атипично развитие в общообразователната среда, „Образование. Подходи. Технологии.“, издателство:Университетско издателство „Паисий Хилендарски“, 2013, стр.:73-78, ISBN:978-954-423-897-1
|
2013
|
6
|
Цветомира Ангелова, Кариерното развитие на специалисти, работещи с ученици с атипично развитие, „Формиране на гражданина и професионалиста в условията на университетското образование”, Publisher:„ЕКС-ПРЕС“, 2013, pages:481-485, ISBN:978-954-490-404-3
|
2013
|
Студия в поредица |
|
Цанка Попзлатева, Цветомира Ангелова, Психосоциална ситуация в развитието на ученици със слухови, зрителни и двигателни нарушения в условията на приобщаващо образование., Годишник на СУ “Св. Кл. Охридски”, том:ФНОИ, брой:112, издателство:СУ “Св. Кл. Охридски”, 2019, стр.:47-76, ISSN (print):2682-9622,, Ref, PhD
|
2019
|
Учебно помагало |
|
Цветомира Ангелова, Авторски екип към Регионалния център за подкреп, Учебно помагало за първи гимназиален етап, Mодул „Разработване на учебни помагала за обучението на ученици със специални образователни потребности и методически ръководства за адаптиране на учебното съдържание“, ISBN:978-619-7065-73-2, Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“, София, Рецензирано
|
2020
|
|